بازدید 45947
آرون بروکس، رقیب جدید حسن یزدانی در المپیک

دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!+ویدیو

اتفاق غافلگیرکننده ای در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا افتاده است و قهرمان بلامنازع جهان و المپیک، مغلوب حریف آماده‌ای به نام آرون بروکس شد. بروکس چنان آماده است که احتمالا کشتی بعدی را هم می‌برد و تیلور را حذف می‌کند
کد خبر: ۱۲۳۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۳ 21 April 2024

دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!

گربه سیاه آمریکایی حسن یزدانی، در جریان مسابقه انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ایالات متحده، به رقیب تازه ظهور کرده هموطنش باخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دارنده ۴ طلای جهان جهان و المپیک که در سال های اخیر ۵ مرتبه موفق به شکست حسن یزدانی اسطوره کشتی ایران شده است،‌ در نخستین مبارزه خود در انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس مقهور زیرگیری های انفجاری آرون بروکس شد.

در این رقابت‌ها هر کشتی گیری که به ۲ برد از ۳ مبارزه برسد راهی المپیک می‌شود و هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست.

پیش از این جی‌دن کاکس در ۹۲ کیلو و جردن باروز در ۷۴ کیلو دو کشتی‌گیر سرشناس آمریکا بودند که شکست خوردند و المپیک پاریس را از دست دادند. جی‌دن کاکس که پیش از باخت به کامران قاسم‌پور هم مقابل کالین مور تن به شکست 2-2 داده بود، اینبار با درآوردن کفش‌هایش و در ادامه به آغوش کشیدن کودک تازه متولد شده‌اش، به دنیای قهرمانی خاتمه داد.

حالا دیوید تیلور هم در صورتی‌که در دومین مبارزه مقابل این کشتی گیر بسیار آماده آمریکایی تن به شکست بدهد، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست خواهد داد.

به این ترتیب دومین مصاف المپیکی حسن یزدانی ملقب به پادشاه و دیوید تیلور ملقب به جادوگر ، به همین سادگی نقش بر آب خواهد شد.

همچنین در دیگر مبارزه های برگزار شده، در دور اول وزن ۵۷ کیلوگرم، توماس گیلمان با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل اسپنسرلی تن به شکست داد. گیلمان در دومین مبارزه نقز با ضربه فنس شکست خورد و شانس حضور در المپیک را از دست داد. به این ترتیب اسپنسرلی در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک به میدان می رود و در صورت کسب سهمیه راهی المپیک خواهد شد.

در دور نخست وزن ۶۵ کیلوگرم، زین ردفورد ۲ بر یک از سد نیک لی گذشت. ردرفورد در دومین مبارزه نیز ۵ بر صفر به برتری رسید تا او نیز عازم مسابقات کسب سهمیه المپیک شود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، کایل دیک ۴ بر یک از سد نولف گذشت. نولف ، جردن باروز افسانه ای را شکست داده بود.

در دور نخست وزن ۹۷ کیلوگرم کایل اسنایدر ۵ بر صفر از سد ترامبل گذشت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، میسون‌پاریس ۷ بر صفر از سد زیلمر گذشت.

فیلم خلاصه کشتی دیوید تیلور ۱ - آرون بروکس ۴

تعداد بازدید : 7226

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم