بازدید 13353
نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه

حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود، نه ایران

امروز دوشنبه، سوم ارديبهشت ۱۴۰۳ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی در آخرین نشست هفتگی با خبرنگاران به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.
کد خبر: ۱۲۳۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ 22 April 2024

حمله اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد آمریکا بود و نه ایران

بین الملل تابناک: امروز دوشنبه، سوم ارديبهشت ۱۴۰۳ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی در آخرین نشست هفتگی با خبرنگاران به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

صبح امروز (دوشنبه) ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران در خصوص هماهنگی دیپلماسی و میدان در عملیات وعده صادق، اظهار داشت: متعاقب اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مقر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق ـ که طبیعتا رخدادی غیرقانونی، نقض فاحش مقرارت بین المللی، کنوانسیون‌های وین و البته نقض تمامیت ارضی یک کشور عضو سازمان ملل بود ـ مورد محکومیت ایران قرار گرفت.

وی گفت: اینکه ابران در حوزه دیپلماتیک و در قالب دو و چندجانبه مورد پیگیری قرار داد و دستگاه دیپلماسی حرفه‌ای پیگیری‌های لازم را انجام داد و کمتر از ۲۴ ساعت این موضوع در شورای امنیت سازمان ملل به بحث گذاشته شد، نتیجه اقدامات دیپلماتیک ایران بود. ایران نیز نشان داد به سازوکارهای بین‌المللی احترام می‌گذارد اما به رغم اقدامات حرفه‌ای ایران، آمریکا، انگلیس و فرانسه با مداخله در وظیفه قانونی شورای امنیت، مانع تصویب قطعنامه در محکومیت رژیم صهیونیستی شدند؛ این حداقل اقدام شورای امنیت می‌توانست باشد.

کنعانی افزود: ایران مصمم بود نقض فاحش کنوانسیون‌های وین را تبیین کند و دستگاه دیپلماسی در دیپلماسی فشرده و سنگین در تماس های متعدد و دو سفر وزیر امور خارجه و البته مکاتبات صورت گرفته با مجامع بین‌المللی و اقدامات زیادی که از سوی سفارتخانه‌های ایران صورت گرفته، نشان از تلاش دستگاه دیپلماسی برای تبیین اقدام ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونسیتی دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: هماهنگی میان دستگاه دیپلماسی و ستاد کل نیروهای مسلح نتیجه بسیار درخشانی برای دولت ایران در سطح جهانی به ثبت رساند. ایران به عنوان عضوی پایبند به منشور ملل اثبات کرد که می‌خواهد متجاوز به تمامیت ارضی خود را در سازوکارهای بین‌المللی تنبیه کند اما متاسفانه با دخالت آمریکا و چند کشور دیگر شورای امنیت از انجام وظیفه خود بازماند.

وی گفت: در نهایت جمهوری اسلامی ایران در اقدامی مشروع و قانونی، دو مقر نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد تا متجاوز تنبیه شود.

کنعانی بیان کرد: عامل بی ثباتی در منطقه وجود رژیم صهیونیستی و جنایات ضدبشری این رژیم است. حمایت از مساله فلسطین، وظیفه حقوقی برای همه دولت ها و کشورهاست.

پاداش آمریکا به رژیم جنایت‌کار اسرائیل

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: دولت آمریکا از ابتدای بحران جاری در غزه، بخشی از این بحران بوده و هست و اگر حمایت های نامحدود آمریکا نبود، اساسا رژیم صهیونسیتی امکان حمله علیه مردم فلسطین را حتی برای یک روز هم نداشت. کمک‌های مالی هنگفت آمریکا به رژیم صهیونیستی چیزی جز پاداش به این رژیم جنایتکار نیست. 

وی افزود: آیا ملت آمریکا می‌پذیرد که دولت آمریکا اعتبار خود را این گونه به رژیم بازنده و جنایتکار صهیونیستی گره بزند؟ اما اتفاقی که اخیرا رخ داد، ارزش چندانی نداشت و حتی رژیم صهیونسیتی هم روی آن کار تبلیغاتی انجام نداد، چون ارزش این را نداشت. ریزپرنده‌هایی بودند که در صدد عملیات ایذایی برآمدند که آماج سامانه دفاعی ایران قرار گرفت و دشمن نتوانست از این اقدام منفعتی کسب کند.

کنعانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده که در تأمین امنیت ملی ملاحظه هیچ طرفی را نخواهد کرد و ایران در راستای تداوم اقدامات خود، همچنان در قالب قوانین و مقررات بین المللی از امنیت ملی دفاع خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اساسا ایران برای تامین حقوق ملت به ویژه در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا از همه توان دیپلماتیک خود استفاده کرده و هیچ‌گاه از این روش‌ها کناره‌گیری نکرده است. کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود، نه ایران. شرکای اروپایی آمریکا هم نتوانستند به تعهدات خود عمل و خلا نبود آمریکا را جبران کنند. ما در مسیر احقاق حقوق ملت در قالب توافق برجام از تمام توان دیپلماتیک خود استفاده کرده و خواهیم کرد و در نشست‌های بین‌المللی نیز همچنان موضوع مذاکرات رفع تحریم‌ها مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: این موضوع توسط دیگر طرف‌ها نیز مطرح می‌شود و جمهوری اسلامی ایران نیز مواضع خود را بیان می‌کند و در حاشیه نشست شورای امنیت سازمان ملل نیز این مساله در گفت‌وگوهایی که داشتیم مطرح شده است.

کنعانی بیان کرد: امنیت در قفقاز جنوبی از اولویت‌های مهم دستگاه دیپلماسی و دیگر نهادهای ذی ربط ایران و این موضوع بر امنیت منطقه اثرگذار است. حضور نظامی خارجی کمکی به صلح، ثبات و امنیت و تامین منافع کشورهای منطقه نمی‌کند. رویکردی که منجر به تقویت نظامی گری در منطقه قفقاز شود منجر به پیچیده شدن و آسیب زدن به امنیت آن منطقه می‌شود و ایران با آن مخالف است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: اگر اقداماتی به منظور تحریم بیشتر ایران انجام گیرد به عنوان پاداشی برای رژیم تجاوزگر صهیونیستی به حساب می آید و اقدامی غیرقانونی علیه دولتی است که در چارچوب اقدامی قانونی برای بازدارندگی رژیمی متجاوز عمل کرده است. 

وی ادامه داد: جای تاسف است که اتحادیه اروپا علیه رژیم صهیونیستی که هفت ماه است تجاوزکارانه علیه مردم غزه حمله می‌کند و کشتار و نسل کشی به راه انداخته است، هیچ صحبتی نکردند ولی بحث تحریم‌ علیه ایران را مطرح می‌کنند که اگر چنین کنند به عنوان اقدامی شرم آور در تاریخ به ثبت می رسانند.  

کنعانی افزود: خوشبختانه با مجموعه تلاش‌های انجام شده از سوی جمهوری اسلامی ایران ما شاهد نتیجه بخش بودن تلاش‌ها بودیم و از امروز شاهد پرواز حجاج از ایران به عربستان بودیم. اساسا موضوع زیارت عمره مفرده شهروندان ایرانی، جزو اولین توافقات اولیه بین ایران و عربستان بود، اما در حوزه تکنیکی و اجرایی طرفین دچار برخی نارسایی‌ها شدند که با مذاکرات صورت گرفته موانع برطرف شد.

ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا

وی گفت: ارتباط مستمری بین دستگاه دیپلماسی با سفیر سوئیس در تهران برای تبادل پیام‌ها به آمریکا وجود داشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اردن به عنوان یکی از کشورهای اسلامی و عربی مهم در مجاورت سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری است که در مساله فلسطین نقش داشته و البته مواضع مشترکی با ایران در خصوص ضرورت توقف حملات نظامی رژیم صهیونیستی دارد. از ابتدای بحران با اردن گفت‌وگوهای خوبی را در قالب تلفنی و دیدارهای حضوری در حاشیه نشست های ژنو و نیویورک داشته ایم.

کنعانی بیان داشت: سازمان همکاری اسلامی و دیگر کشورهای اسلامی وظیفه دارند برای توقف جنگ غزه از همه امکانات خود استفاده کنند و اگر چنین می‌کردند اساسا رژیم صهیونسیتی قادر به تداوم جنگ نبود. برای ما رایزنی با کشورهای اسلامی در جهت تنبیه متجاوز و بازدارندگی این رژیم متجاوز اولویت‌ دارد.

رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی مایل است با دامن زدن به فضای ناامنی میان کشورهای اسلامی و منطقه برای خود فضایی جهت تنفس و ادامه حیات ایجاد کند. رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است. ما موضوعات اختلافی خود را با کشورهای اسلامی و منطقه در چارچوب روابط دو جانبه حل و فصل می‌کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: دکترین هسته‌ای ایران شفاف و روشن است و استفاده صلح آمیز هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانیم. ما فعالیت‌های هسته‌ای خود را در قالب همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دنبال می‌کنیم و موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد.

کنعانی ادامه داد: مواضع کشورها در ارتباط با اقدام مشروع ایران گسترده بود، بسیاری از کشورها چه در مواضع رسمی و چه در گفت‌وگوهای دوجانبه، موضع تاییدی خود را اعلام کردند و اغلب کشورهایی که ما را به خویشتنداری دعوت کردند کسانی هستند که بجای دعوت به خویشتنداری رژیم صهیونیستی از این رژیم متجاوز حمایت کردند و این رویکرد دوگانه عادلانه و مبتنی بر قوانین بین‌المللی نیست.

وی گفت: ایران با انجام اقدام خود به هدفی که لازم بود دست پیدا کند رسیده است. آنچه شاهد بودیم رژیم صهیونیستی تمامیت خواه است و هیچی حقی برای ملت فلسطین قائل نیست و جز به کوچاندن اجباری مردم فلسطین و نسل کشی آنها فکر نمی‌کند و پایان دادن به اشغالگری تنها راهکار حل مساله فلسطین است.

سیاست تحریم‌ شکسته خورده است

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: ایران به اقدام غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه مقر دیپلماتیک خود در دمشق پاسخی مشروع و قانونی داد و اعلام کرد که از نطر ما عملیات پایان یافته است، اما اگر رژیم صهیونیستی، اقدام دیگری ،پاسخ سخت‌تری خواهیم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست تحریم‌ شکسته خورده است، برای ما اذیت و آزارهایی دارد اما برای تحریم کننده هم هیچ منفعتی نخواهد داشت و نتایج این اقدامات را دیده‌اند. آن‌ها که از تحریم‌های فلج کننده صحبت می‌کردند امروز از پیشرفت های ایران در حوزه‌های فناورانه حیرت کرده‌اند و باید از تجارب گذشته درس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۶۶
چرا آقای سخنگو در مورد ادعاهای رسانه های غربی در مورد حمله چند روز گذشته به اصفهان توضیحی نداد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
اس 300 را زدند یا نه شفاف سازی کنید
اگه زده مقابله به مثل کنید
اینکه حرفی نمیزنید مشکوکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
چرا خبرنگاران حاضر در کنفرانس چنین سوالی از او نکردند؟
احتمالاً خبرنگاران در چنین کنفرانسهایی فقط باید بنویسند و گوش کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
چون محدود و دردناک بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
چون رسانه های غربی دنبال جنگ روانی هستند و مردم هم متوجه هستند و توجهی نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
کریمی قدوسی:

در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش (هسته ای) یک هفته فاصله است.
ناشناس
| Canada |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
اسراییل هیچوقت مسوولیت حملاتش را بعهده نمیگیره جناب سخنگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
سامانه های راداری اس 300 را متاسفانه منهدم کردند تا .نشون بدهند این سامانه روسی به هیچ دردی نمی خوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
یاران اسرائیل چنان سرخورده شده اند که به زور می خواهند جنایتکار صهیونی منفور را موفق جلوه دهند ... چه تلاش مضحک و بچه گانه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
کریمی قدوسی افغان چه حقی دارد در مورد مسایل کشور ما نظر بدهد
علی
| United States of America |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
رژیم اشغالگر اگر با موفقیت غلطی کرده بود هر چند به عهده ممیگرفت ولی عکس و فیلم به روز تو تمام تلویزیون‌های غربی و شبکه‌های اجتماعی نمایش داده می‌شد. این بار فقط یک عکس ماهواره‌ای که هیچی درس مشخص نیست رو به نمایش گذاشته. و تنها مدرکش صدای ضد هوایی ایران که کوادکوپترها رو منهدم کرده هست. ولی نه انفجاری نه تصویری از انفجار در این دنیای پر از دوربین و مردم آماده به فیلم و عکس گرفتن.
چرا همه دنیا یک طرف علیه ایران ایستاده اند؟ حتی چین و روسیه که از ما استفاده های سرشار می برند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
سوال را باید بر عکس پرسید: چرا ایران علیه کشورهای غربی موضع گرفته است؟ مگر روسیه و چین کم به ما خیانت کرده اند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
۱۲:۲۹
بالاخره باید طرف یکی رو گرفت یا شرقی یا غربی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
در تاریخ معاصر آمریکا و انگلیس هر گونه جنایتی را علیه ایران انجام داده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
استفاده سرشار ؟
ریشه خصومت ایران و اسراییل در چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
بهتره بپرسی ریشه دشمنی یهود با مسلمانان چیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز شنبه اول اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک، حمله اسرائیل به «ساختمان کنسولگری» جمهوری اسلامی در دمشق را غیرقابل قبول خواند و حمله موشکی پهپادی سپاه به اسرائیل را واکنش طبیعی ایران توصیف کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
در یک جمله تاریخی اسراییل باید نابود شود
آمریکا بزرگترین قدرت نظامی و اقتصادی جهان است.
در آن واحد می تواند با چین و روسیه جنگیده و پیروز شود.
دیروز هم مجلس نمایندگان آمریکا بسته کمکهای مالی به ارزش 95 میلیارد دلار را برای کمک به تایوان، اسراییل و اکراین تصویب کرد.
دوستی با آمریکا بسیار پر سودتر از دشمنی با آن است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
احسنتم ولاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
دنیا، دنیای رابطه است.
نمی توان به بهانه استقلال دور مملکت را سیم خاردار کشید. اسم این استقلال نیست، انزوا است. نتیجه انزوا هم عقب گرد است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
آمریکا این قدرت را با استعمار کشورهای دنیا بخصوص خاورمیانه بدست آورده، نمی گذارند کشورهای منطقه پیشرفت کنند تا ثروت های خدادادی شان را چیاول کنند و کالاهای تولیدی شان را با صد برابر قیمت قالب کنند و به قدرت اقتصادی برسند و این یعنی بی عدالتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
کشورهای خاورمیانه چی داشتن که امریکا ببره داداشم؟؟

دوقطره نفت خاورمیانه پول نونشون هم نمیشه عمو

غرب از سنگ معدن هواپیما و اتومبیل ۱۰۰ میلیاردی میسازه درامد کسب میکنه

اینجا سنگ معدن دربیاد اختلاسش میکنند میزنند بچاک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
اقتصادش از چین پایین تره
چرا ماهواره ایرانی خیام تصاویری از خسارت های اسراییل در نتیجه عملیات وعده صادق مخابره نکرده و اگر کرده چرا برای آگاهی مردم آنها را منتشر نمی کنند؟
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
همیشه واقعیتو پنهان میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
احتمالاً در ساعت حمله، ماهواره جای دیگری از دنیا را پوشش می داده!!!
خدا وردی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
چون شما سرتان در بی بی سی وعتترنشنال و مصی و ووا و یهودا وووووووو غیره هست .چشمها را باید شست ل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
اختیار این ماهوار دست ما نیست
چرا اسراییل حمله نهایی را برای اشغال کامل نوار غزه انجام نمی دهد؟ منتظر چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
هدف صهیونیسم کاهش جمعیت جهانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
اسراییل نمی خواهد تلقات غیر نظامیان بیشتر از این شود. همین الان هم تحت فشار افکار عمومی مردم جهان به ویژه آمریکا و اروپا است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
منتظر امدن ترامپ
احمد
| Norway |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
منتظر شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
منتظر فرمان جناب عالی و اجازه نامه کتبی از رسانه وزین تابناک
تا حالا اسرايیل کی انجام عملیاتش را پذیرفته که این دومیش باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
گهگاه نه بر دوام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
مثلا همین گور دسته جمعی 200 نفر در بیمارستان غزه
هیچوقت نخواستن مردم چیزی بدونن
امیدوارم کره زمین هر چه زودتر از شر این پیرمرد ( بایدن ) راحت شه .
پاسخ ها
Deathcry
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
حرفت رو دوست دارم ولی درست نیست.چون بایدن باشه یا اوباما باشه یا هرکس دیگه ای..اینا نوکر ماسون هستن و همگی خودشونو آقا و کل جهان رو گوسفند می‌دونن.هر کسی بخواد پیشرفت کنه یا بخواد خودش باشه اینا نمیزارن چون جنگشون رسما علیه خدا هستش .ناراحتن از اینکه رو زمین هستن و تو بهشت نیستن.ناراحتن که چرا مرگ هست.فقط یجوری خدارو مقصر همه چی می‌دونن و فک میکنن قوم برتر هستن و هرکاری بکنین خدا دوستشون داره.ولی ته قلبشون می‌دونن خدا کاری باهاشون می‌کنه که از بوجود اومد نشون پشیمون شن.
بولتون از سیاست های آمریکا انتقاد کرده و گفته ایران خیلی خوش شانس بود .
چند وقته خبری از شیخ حسن و حوثی ها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
در پناهگاه هستند
ایذایی نبود. پیغام بوسیله چند کواد کوپتر و یک موشک داده شد
دیروز انفجار شدیدی در اطراف خرم اباد رخ داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
شما استراحت کن
کنسولگری هم نپذیرفتن ببخشیدا
پاسخ ها
Deathcry
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
نپذیرفتن ولی حتی رسانه های خودشون اعتراف کردن .انکار از زبونشون پرید به خواست خدا.چون تو منطقه کی آف ۳۵ داره
برجام برجام نکن. ما نمیذاریم برجام احیا بشه دلار بهتون برسه. بایدن هم جرات نداره حرف برجام رو بزنه
مگر نتانیاهو و رژیم اسرائیل قوانین کنوانسیون وین حالی اش می شود؟
وقتی نماینده رژیم اسرائیل، قطعنامه سازمان ملل را که بر علیه این رژیم صادر شده نادیده می گیرد و با بی ادبی سیاسی قطعنامه های سازمان ملل را پاره می کند و به سخنگوی سازمان ملل افترای ناروا می زنند و گوترش را به فساد اخلاقی متهم می کنند، چه انتظاری از آنها می رود؟
چون گوترش از جنایات جنگی گسترده شان سخن می گوید به او تهمت ناروا می زنند، نتانیاهو هزار و یک پرونده پزشکی - روانی دارد و چنین شخصی وقتی بر سرزمینی غصب شده حاکم شود این گونه می شود. باید دنیا عملی در برابر این رژیم متجاوز بایستد.
چه خبر از آلبانی ؟ یه مدت اینترنت نداشتید خبری ازتون نبود !
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
نمک ایح ایح ایح
احمد
| Norway |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
دارند برای خود میچرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
هرکس که دو کلمه حرف حساب میزنه و انتقاد میکنه و از حقوق خودش و مردمش دم میزنه
هزاران اهانت بهش روا میدارید و فکر میکنید همواره مصون هستید

مردم خیلی خوب امثال شماها را میشناسن
دوزار میگیرید که تو مجازی به کاربران توهین بکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
واقعا گل گفتی
باید اتمی بشیم تا ایران از حمله در امان باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
کره شمالی هم از حمله در امانه. کشور ارواحه متحرک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
کشورهای حوزه خلیج فارس اتم یا موشک باز دارنده دارن؟ راحت دارن زندگیشون دو میکنن زیر سایه دیپلماسی و سیاست
این ناصرخان کنعانی هم عجب اعجوبه اییه ، ، میگه اسراییل مسئولیت حمله به پایگاه شکاری اصفهان را قبول نکرده ! مرد مومن، مگه مسئولیت حمله به کنسولگری رو قبول کردند؟!!!؟؟
آیا سازمان ملل و شورای امنیت چند بار گفتند غزه دچار قحطی شده و اسرائیل بس کند و حتی در شورای امنیت بخاطر غزه گریه هم کردند

آیا در چنین شرایطی که آمریکا به اسرائیل پاداش جنایت هایش را می دهد و کج دهنی می کند نباید حداقل یک کارت قرمز از شورای امنیت بگیرد
اره ، اصلا هم چیزیمون نشد
چه چیز را انکار می کنید مردم از جزئیات وقایع آگاهند .
هیچ کشوری نتونسته باقدرت نظامی مستقیم کشورهای دیگه رواشغال کنه غربیهاهمیشه سعی کرده کشورهاروازداخیل خودش خراب کنه بااینکه توان نظامی یک ضرورت هست اماازاتحادنبایدغافل شد مرگ ب اسرایل
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم