بازدید 18282
با سفر رییس جمهور به پاکستان

استقبال گرم پاکستانی‌ها از سید ابراهیم رییسی+ فیلم / تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم / رییسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان‌های پاکستان به نام «ایران»

سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی رییس جمهوری پاکستان و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد و با مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۲۳۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ 22 April 2024

استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/

بین الملل تابناک: سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی رییس جمهوری پاکستان و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد و با مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۶

رییس جمهور با بیان اینکه این سفر به دعوت رییس جمهور پاکستان انجام گرفته ومذاکرات متعددی از صبح امروز در ابعاد مختلف با مقامات کشور برگزار شده است،اراده دو کشور رابر توسعه روابط در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی تجاری، علم و فناوری و فرهنگی دانست و گفت: امیدواریم بعد از این سفر شاهد رشد و توسعه روابط دوکشور به شکل فزاینده باشیم.

 سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در نشست با نخبگان علمی پاکستان با اشاره به شکست توطئه های دشمن گفت:

در سوریه و عراق، داعش را تشکیل دادند و در رقابت های انتخاباتی آمریکا دو نامزد به صراحت اعلام کردند که داعش را تشکیل دادند. با همه توطئه هایی که رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب انجام دادند، برای متوقف کردن اسلام و امت اسلامی موفق نشدند.

رییس جمهور عامل موفقیت امت اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمن را بصیرت مردم برشمرد و تصریح کرد: عامل موفقیت امت اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمن، بصیرت مردم است. بصیرت مردم کاری کرد که غربی ها در توطئه علیه امت اسلامی موفق نشوند.

 رییسی حضور مردم پاکستان در خیابان ها وکوی برزن ها در اعلام حمایت از فلسطین را بسیار اثر بخش دانست و بیان کرد: حضور همه ملت ها امروز در سراسر کشور های اسلامی و غیر اسلامی در بازدارندگی رژیم صهیونیستی و شکستن قدرت پوشالی این رژیم و حامیانش تاثیر گذار است.شهادت ۳۵ هزار مردم بیگناه تاسف برانگیز است و باعث تاسف بیشتر است که آمریکا و انگلیس و کشور های غربی از این جنایت ها حمایت می‌کنند و سازمان های بین المللی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند کارایی خود را از دست داده اند.

وی گفت: امروز نه فقط امت اسلامی بلکه جهان بشریت سوال دارند که چرا نظام ناعادلانه جهانی در این شرایط باعث می شود که این مردم مظلوم از خانه ها و وطن خود رانده و قتل عام شوند و می گویند باید به فکر برقراری یک نظام عادلانه جهانی بود که بتواند حق مردم را از ظالم بستاند.

رئیس جمهور با اشاره به حق خواهی و عدالت خواهی و دین مداری امت اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی برای احیای ارزش ها تلاش می کند ضد ظلم، بی عدالتی، استعمار است. انقلاب اسلامی طرفدار مظلوم، وحدت و عزت امت اسلامی است.از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز احساس مردم پاکستان به امام راحل رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به این اعتبار است.

وی اظهار کرد: علاوه بر همسایه بودن احساس مردم پاکستان این است که ملت ایران در صحنه هستند و نسبت به ظلم ،نظام سلطه حساسیت دارند و مبتنی بر آموزه های دینی علیه ظلم و نجات مظلومان، فریاد می زنند.از این جهت ملت پاکستان و ایران در کنار یکدیگر هستند.

رئیس جمهور گفت: همین امروز بعد از ۶ ماه اگر بمباران ظالمانه رژیم صهیونیستی قطع شود پیروز میدان کیست؟ گروه مقاومت که نیروی دریایی، زمینی و هوایی و نیروی پیچیده باابزار و سلاح ندارد به میدان آمده و توانسته رژیم تا دندان مسلح را که پول رسانه و تمامی امکانات را در اختیار دارد شکست دهد و این چیزی شبیه معجزه است‌.

تا امروز رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است. امروز اگر بخواهیم میدان را تحلیل کنیم پیروز میدان فلسطین و گروه مقاومت ومردم غزه هستند و رژیم صهیونیستی و حامیانش شکست خورده اند. این نصرت الهی است.یقین داریم در همین کودک کشی هاخداوند دست انتقامی قرار داده است که به حیات ننگین رژیم صهیونیستی خاتمه دهد.

رییس جمهور با بیان اینکه این سفر به دعوت رییس جمهور پاکستان انجام شد ومذاکرات از صبح امروز در ابعاد مختلف با مقامات کشور برگزار شد، گفت: اراده دو کشور بر توسعه روابط در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی تجاری، علم و فناوری و فرهنگی است،امیدواریم بعد از این سفر رشد و توسعه روابط دوکشور را به شکل فزاینده ای شاهد باشیم.

وی بیان کرد: از همین تریبون سلام رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران را خدمت شما ابلاغ میدارم و امیدوارم روز به روز بر شوکت و عزت و امنیت و وحدت و انسجام ملت پاکستان افزوده شود و ارتباط دوکشور و دو ملت و ملت های اسلامی روز به روز بیشتر شود و دست مکر و حیله نظام استکباری برای مردم جهان افشا و عریان شود.

رییسی خاطر نشان کرد: در اتفاقات غزه می توان واقعیت آمریکا و غرب را مشاهده کرد هرکس می خواهد به حقیقت اینها پی ببرد به دست به ظاهر نرم آنها ننگرد و دست چدنی آنها را ببینند، حقیقت غرب تابلویی است که در غزه ترسیم شده است.

دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۵

«یوسف‌ رضا گیلانی» رئیس مجلس سنای پاکستان با رئیس‌جمهور اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

 سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر هم دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

یکی از بزرگترین خیابان‌های پایتخت پاکستان به نام «ایران» مزین شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۳

رئیس جمهور اسلامی ایران و نخست وزیر پاکستان پس از دیدار و رایزنی‌های خود، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» رونمایی کردند.

امضای ۸ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۲

مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حضور رئیس جمهور ایران و نخست وزیر پاکستان، ۸ سند همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف امضاء کردند.

 در ادامه برنامه‌های سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به پاکستان مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور دکتر دکتر رئیسی و شهباز شریف ۸ سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم  و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی به امضاء رساندند.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۷

 نشست خبری مشترک رئیسی رئیس جمهور کشورمان و محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دقایقی قبل آغاز شد.

 «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک "محمد شهباز شریف" نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان از نخست وزیر و دولت محترم پاکستان برای میزبانی از هیأت جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد و گفت: از اینکه امروز در شهر زیبای اسلام آباد هستیم ابراز خرسندی می‌کنم از این سخنگاه به مردم خوب و دین مدار پاکستان عرض سلام و ادب و احترام دارم به همه خانواده های محترم پاکستانی در جای جای این کشور از طرف رهبر معظم و فرزانه انقلاب و مردم ایران ابلاغ سلام دارم. 

رئیسی خاطر نشان کرد: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش های اسلامی دفاع کردند و همواره از مظلومان فلسطین و غزه دفاع کرده اند و همواره در شهرهای مختلف پاکستان، آزادی قدس شریف را فریاد زده اند و همواره از حق و عدالت دفاع کرده اند، عرض سلام و قدردانی دارم. 

وی با اشاره به اینکه سازمان های بین المللی کارآمدی خود را از دست داده اند، خاطر نشان کرد: آنچه تمام مردم دنیا را امروز غصه دار کرده این است که سازمان های بین المللی و به ظاهر مدافع حقوق بشر کارآمدی خود را از دست داده است، شورای امنیت وظیفه خود را انجام نمی‌دهد و مردم مسلمان و آزاداندیش دنیا به ستوه آمده اند. 

روابط ایران و پاکستان روابط تاریخی تمدنی و عمیق اعتقادی و دینی است

رئیس جمهور روابط ایران و پاکستان را پیوندی ناگسستنی تعریف کرد و گفت: ما با کشور دوست و برادر و همسایه مان پاکستان فقط به عنوان دو کشور همسایه مطرح نیستیم روابط دو کشور روابط تاریخی تمدنی و عمیق اعتقادی و دینی است امری که ملت بزرگ ایران را با مردم بزرگ پاکستان پیوند می‌دهد اعتقادات است این پیوند ناگسستنی است.

وی با اشاره به اینکه دو کشور باید در حوزه های اقتصادی سیاسی تجاری و فرهنگی و همه سطوح روابط خود را ارتقا بخشند، خاطر نشان کرد: ظرفیت های بسیاری بین ایران و پاکستان است که تبادل این ظرفیت ها در جهت منافع دو کشور و ملت می تواند به کار گرفته شود در نشست هایمان با نخست وزیر و دولت تصمیم گرفتیم در حوزه های اقتصادی سیاسی تجاری و فرهنگی و همه سطوح روابط خود را ارتقا بخشیم.

رئیسی مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم را یکسان دانست و تصریح کرد: هر دو در مبارزه با ناامنی ها جرایم سازمان یافته مواد مخدر و انواع ناامنی ها مصمم هستیم و این نگاه مشترک هر دو کشور است در یک کلمه دفاع از حقوق بشر محور همکاری های دو کشور است چه همکاری های دو جانبه چه منطقه ای و چه بین المللی. 

رئیس جمهور با اشاره به تداوم همکاری بین دو دولت ایران و پاکستان بیان کرد: ممکن است برخی همکاری های دو کشور را نپسندند مهم نیست مهم ان است که تداوم همکاری های دولت های دو کشور به نمایندگی از مردم آنها ادامه یابد و مصممیم این همکاری ها را در سوطح بالا ارتقا ببخشیم.

رئیسی سطح روابط اقتصادی و تجاری دو کشور را قابل قبول ندانست و گفت: تصمیم گرفتیم این روابط در گام اول ۱۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

مرز ایران و پاکستان یک فرصت است

رئیس جمهور مرز ایران و پاکستان را یک فرصت برشمرد و اظهار کرد: مرز دو کشور که طولانی است را یک فرصت می دانیم و معتقدیم در جهت رفاه دو ملت به ویژه مرزبانان به کار گرفته شود سفر کوتاه من و نخست وزیر به مرزها برای بازدید و توسعه بازارچه های مرزی بود این کار می تواند افزایش یابد گام های برداشته شده کافی نیست و باید این گام ها در جهت امنیت مرز و رفاه مردم دو کشور ادامه یابد. 

رئیس جمهور افزود: ممکن است برخی تعمیق همکاری‌ها و روابط دو کشور را نپسندند، اما آنچه برای ما اهمیت دارد تداوم همکاری‌های دو کشور در جهت تأمین منافع دو ملت است.

رئیسی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران تحریم‌های ظالمانه را به فرصتی برای پیشرفت کشور تبدیل کرده‌اند نسبت به انتقال تجربیات و تبادل ظرفیت‌ها در این زمینه با ملت پاکستان بویژه در بخش‌های مختلف علم و فناوری، تکنولوژی، حمل و نقل و ترانزیت اعلام آمادگی کرد.

رئیس جمهور در پایان همچنین ابراز امیدواری کرد این سفر نقطه عطفی در روابط ایران و پاکستان در همه زمینه‌ها باشد

خوشامدگویی محمد شهباز شریف به آیت‌الله رئیسی: چشم و دل ما روشن

نخست وزیر پاکستان در نشست خبری مشترک با آیت‌الله رئیسی گفت: بعد از انتخاب دولت جدید پاکستان برای اولین بار است که یک مقام عالی‌رتبه به کشور ما می‌آید و این موجب افتخار ماست. چشم ما روشن و دل ما شاد. 

قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر

محمدشهباز شریف در ادامه بیان کرد: هر دو کشور نگرانی خود را درباره کشتار مردم غزه اعلام و درباره آن گفت‌وگو کردیم و یکصدا اسرائیل را محکوم کرده و از کشورهای جهان درخواست می‌کنیم که هر چه سریعتر این اقدام نظامی را به پایان برسانند. راه حل عادلانه، تفصیلی و دیرپا برای مسئله فلسطین لازم است. پاکستان پشتیبانی از فلسطین را مشروط نمی‌کند و به همکاری با ایران تا تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: از آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم ایران که پشتیبان حق آزادی‌خواهی مردم کشمیر را در نظر داشتند، تشکر می‌کنم.

«محمد شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان در این نشست خبری گفت: جناب آقای رئیس جمهور! شما در فقه و حقوق دانش دارید؛ ما در زمینه بهبود زندگی مردم کشورهای خود با داشتن اصول برای فروغ آنها همکاری خواهیم کرد.

دیدار رئیسی با وزیر امور خارجه پاکستان
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۱

رئیس جمهور روابط ایران و پاکستان را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

 سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به پاکستان با «محمد اسحاق‌دار» وزیر امور خارجه این کشور که برای خوش‌آمدگویی در هتل محل اقامت رئیس جمهور حضور یافته بود، دیدار کرد.

رئیس جمهور در این دیدار روابط دو کشور را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

رئیسی با بیان اینکه اگر همه کشورها و ملل اسلامی با یکدیگر وحدت داشتند، رژیم صهیونیستی نمی‌توانست تا این حد به فلسطینیان مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع غزه ظلم کند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، لذا در برابر راهبرد دشمن برای تداوم اختلاف میان امت اسلامی، راهبرد ما وحدت است.

«محمد اسحاق‌دار» نیز در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس جمهور، رهبری جمهوری اسلامی ایران برای امت اسلامی به خصوص در مسئله فلسطین را حائز اهمیت ویژه دانست و تصریح کرد: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد.

وزیر امور خارجه پاکستان ضمن اعلام آمادگی کشورش برای همکاری‌های گسترده و سازنده با ایران خاطرنشان کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و تقویت همبستگی دارد.

تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۸

محمد شهباز شریف پس از استقبال رسمی از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات بلندپایه کشورمان در اسلام‌آباد، ابتدا میزبان یک دیدار دوجانبه شد و پس از آن دیدار هیات بلندپایه دو کشور به ریاست سران ایران و پاکستان برگزار شد.

کاخ نخست وزیری پاکستان در بیانیه مقدماتی خود اعلام کرد: شهباز شریف و سید ابراهیم رئیسی راهکارهای تقویت روابط و همکاری‌های دوجانبه را بررسی کردند.

در این بیانیه آمده است: نخست وزیر پاکستان به آیت‌الله رئیسی گفت که من و مردم پاکستان صمیمانه از سفر شما خرسندیم و خوشامد می‌گوییم.

طرفین تقویت تجارت دو کشور و گسترش همکاری‌ها در حوزه ارتباطات را مورد بررسی قرار دادند.

کاخ نخست وزیری پاکستان افزود که تهران و اسلام‌آباد مصمم به نبرد مشترک علیه تروریسم هستند.

استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی

رئیس جمهور در آغاز سفر دو روزه خود به پاکستان، در محل کاخ نخست وزیری این کشور رسما از سوی شهباز شریف مورد استقبال قرار گرفت.

 سید ابراهیم رئیسی که برای سفر دو روزه به پاکستان سفر کرده است، مورد استقبال رسمی نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

تعداد بازدید : 687

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و پاکستان، سران دو کشور از گارد تشریفات حاضر سان دیده و رییسی به رسم دوستی و یادبود نهالی در محوطه دفتر نخست‌وزیری پاکستان غرس کرد.

سپس رییس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان اعضای هیات‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی خواهند کرد.

رییسی و شهباز شریف پس از مراسم استقبال رسمی با یکدیگر دیدار خصوصی خواهند داشت.

پیش از این مراسم و در بدو ورود رییس جمهور نیز وزیر امور خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت رییسی، ورود وی به این کشور را خیرمقدم گفت.

کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور

رییس جمهور کشورمان که به پاکستان سفر کرده در بدو ورود به اسلام آباد یک درخت غرس کرد.

استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است

سید ابراهیم رییسی که صبح امروز تهران را به مقصد اسلام آباد ترک کرد، در بدو ورود به پایتخت پاکستان به نشانه دوستی بین دو کشور یک نهال کاشت.

پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد

دولت پاکستان در پی سفر رییس‌جمهور ایران به اسلام‌آباد، تصمیم گرفته است، یکی از اتوبان‌های تازه تاسیس پایتخت این کشور را به نام کشور دوست و همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

 در پی سفر «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور ایران به پاکستان، دولت فدرال این کشور اعلام کرد که تصمیم گرفته، یکی از بزرگ‌راه‌های آن را به نام همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

شبکه ای‌آروای نیوز در این باره گزارش داد: خیابان یازدهم اسلام‌آباد «خیابان ایران» نام گرفته است. این تصمیم در جلسه کابینه دولت فدرال گرفته شد. پروژه احداث اتوبان یازدهم اسلام‌آباد به تازگی آغاز شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶۴
فیلم صدا ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
تا دیروز پاکستان دست نشانده آمریکا و اسرائیلی نبود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
خدارو شکر مردم ایران که قدردان نیستند لااقل پاکستانی ها قدرش را بدانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اگه این آمریکاییها بزارند منافع خوبی برای دو طرف به خصوص در زمینه انرژی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اینجا نیست که چند ماه پیش موشک زدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
آقای رییسی نهار که خوردید
در مورد بازگرداندن اینهمه گدای پاکستانی موجود در کشور نیز توافقی بکنید.
تراوشات محتویات جمجمه یک شرق گدا:
هر چه روپیه گرانتر از ریال ایران داشتن رابطه با پاکستان با کلاس تر
گرمش رو به من نشان بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
چشم بینا میخواد که من و تو نداریم
بعد هم اونی که باید و لازم هست ببینه من و تو نیستیم
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
گرم نبوده خیلی داغ چه بسا سوزان بوده
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
سردش رو نشون بده تا منم گرمش رو نشونت بدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
گرم یعنی وقتی رئیس جمهور یک کشور وارد کشور دیگه میشه مقامی هم سطح با خودش بره استقبال، رئیس جمهور ما رفته پاکستان توی فرودگاه وزیر مسکن رفته استقبالش، الان مفهوم گرم رو متوجه شدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اگر صادرات گاز آغاز شد معلوم است روابط حسنه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
انشاءالله که در پاکستان نهار بهشون دادند
استقبال گرم چجوریه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
الان یاد موشکای پاکستان و اون 5 طفل معصوم بلوچ و هموطن عزیزمون افتادم که چقدر بی گناه پرپر شدن
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
همین جوریه که میبینی . قوم بنی اسرائیل ایراد گیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
حالو ناراحتی که به هم نمیجنگند و دارند با هم مذاکره می کنند تا جنگی صورت نگیره.یک کار خوب هم که میخواد بکنه نمیگذاری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
ناشناس 13:7 یعنی مردم عادی باعث جنگ بین دو کشور شدن که الان هم جلوی کار خوبشون رو نگیریم؟ تو فکر کردی ما نمی دونیم اسیر جنگهای زرگری سیاستمدارن شدیم؟
من زبونم مو در آورد از بسکه گفتم همه سیاسیون با جنگهای زرگری ما رو سر کار گذاشتن بعد شما هی .....
پاکستان چه بدرد میخوره
رئیسی نهال کاشت
پاکستان یکی از اتوبانهاشو بنام ایران زد.
خوب بعدش چی ؟ حیف از پول بنزین هواپیما برای این سفرهای بیخود .اونم کجا پاکستان .همین پولها رو بدین مردم فقیر .دیگه وقتی نمونده پس کی میخوای به وعدهات عمل کنی آقای رئیس جمهور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
چقدر کوته نظری شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
بعدش رو وقتی تروریست تحت حمایت امریکا اسرائیل رو ریشه کن کردن میفهمی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
دو تا پایانه مرزی راه افتاد بعد بهت میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
امیر عبدللاهیان می گفت تا چند هفته دیگر آثار عضویت در پیمان شانگهای در سفره مردم دیده می شود !!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
خیلی مهم هستند.دو کشور در یک منطقه پرخطر هستند و باید با هم تعامل و سطح ارتباط بالا داشته باشند.
باید دو کشور دست به دست هم بدیم برای مبارزه با تروریسم و همینطور رشد اقتصادی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
تکبیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
تروریستا دقیقاً کیا هستن؟
پاکستان وضع بین المللی و امنیتی بهتری نسبت به ما داره.وقتی دید مهاجران غیر مجاز افغان سودی براش ندارند بلافاصله اقدام به اخراجشون کرد و واهمه ای هم از طالبان نداشت ولی ما چی؟
درود به شرفشون هیچ چیز زیباتر از سوزش دشمنان ایران نیست چون واقعا فاسدن از هر نظر که بگی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
بوی سوختن دشمنان ایران بخوبی ازکامنتها ومنفی ها مشخص است بسوزیدازاستحکام دوستی ما باهمسایگان مسلمانمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
بوی سوختگی غربگداها بدجور میاد و هی دارن میگن مگه پاکستان کشور مهمیه که انقدر دارید شلوغش میکنید
همین یه نکته رو بگم که هر روپیه پاکستان معادل 2.400 ریال ایرانه
شاید چند دهه قبل ما نسبت به کشورهای همسایه خیلی خیلی خیلی برتری داشتیم و مراوده با اونها مزیت یا افتخاری نداشت ولی الان اگه 1.000.000 ریال بدی میتونی 400 روپیه بخری و استقبال یه همچین کشوری از رئیسی پیروزیه بزرگی محسوب میشه
حالا بسوز غربگدا
استقبال در فرودگاه یا کاخ ریاست جمهوری؟؟؟؟؟
ببخشید
آیت الله ؟؟؟
لطفاً مستندات ارائه بفرمایید .
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
کسی که عضو مجلس خبرگان هست یعنی به درجه اجتهاد رسیده و میشه آیت الله گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
لطفا مستندات؟ ببخشید، شما ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
گفتی به اجتهاد رسیده؟؟؟!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
یعنی روحانی هم آیت الله بوده???
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
کی به کیه.ول کن..مگه مهمه؟ خوب به تو هم میگیم آیت الله
گسترش روابط دیپلماتیک با کشورهای همسایه و منطقه باید در راس تصمیمات قرار بگیرد چون تعمیق روابط دیپلماتیک، باعث گسترش روابط اقتصادی با همسایگان و سایر کشورهای آسیایی در آینده نزدیک می شود و از آنجا که ما هم در حوزه های مختلف علمی به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته ایم و هم از نظر منابع انرژی از قبیل گاز و نفت و ... غنی هستیم، می توانیم کالاهای تولیدی و منابع انرژی خود را به این کشورها (کشورهای آسیای مرکزی) صادر کرده و درآمد ارزی خوبی داشته باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
باید با کشورهای پیشرفته و قدرتمند روابط درست برقرار کرد نه گداهای همسایه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
صدتا از این کشورها هیچ خاصیتی برای ما ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
حالا باید پاکستانیها رو هم پولدار کنیم.
روابط با پاکستان هیچ نفعی ندارد ، یک همایسه پر دردسر که حتی اجازه خرید گاز از ایران را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
اگربرای شمانفعی ندارد برای مادارد
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
حداقل یه نگاه به عکس ماموران انتظامی که از 3ماه پیش تا به امروز شهید شدند بکن بعد بخاطر پاکستان بزن تو سرت
زنده باد اسلام
رییسی ایت الله نیست نه خودش نه پدر زنش
گرم با استقبال وزیر مسکن . گرم وقتی هست که مقامات همسطح باشند .
سفرهای استانی که حاصلی برای مردم نداشت دنبال جهانگردی باش در ایران که زندگی نمیکنی که درد مردم را بفهمی
دکتر رییسی ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
حضرت، آیت الله، دکتر رئیسی
رئیس جمهور خوبیه..نگرش دارین واسه خودتون...نگران ما هم نباشید..مملکت ایران بدون ایشون هم چرخش می چرخه
ما پانزده همسایه داریم که بیش از 500 میلیون نفر جمعیت دارند .بدون شک باید با این همسایه های هم مرز رابطه برقرار کنین . یک مرز آنطرقتر ما 30 همسایه داریم با 3.5 میلیارد جمعیت . با آنها هم باید رابطه برقرار کنیم محکم .جمع همین تعداد شد 4 میلیارد یعنی دو سوم جمعیت جهان . همین مارا بس .آمریکا و اروپا را کلا رها کنید .کلا .کاری جز استسمار دیگر ملل نمکنند .والا پول دار نبودند رهایشان کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
چه یک مرد جنگی چه یک دشت مرد
استقبال موقعی گرم هست که مقام هم سطح به استقبالش در فرودگاه برود نه وزیر.
راستی اون نهالی که کاشتن چه درختی بود؟
پاکستان؟ چه کشور مهمی. هم قطب اقتصادیه هم صنعتی هم نفوذ سیاسی داره، درست مثل خودمون.
به جایی رسیدیم که یه کشوری ازمون استقبال مثلا گرم میکنه باید تو بوق و کرنا بکنیمش
آقای رییسی از صنایع موشکی پاکستان هم بازدید فرمودند!؟
همش که راجع به فلسطین حرف زده انگار رئیس جمهور اونجا ست !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
رسانه ملی مونم همینه هر شبکه ای میزنی درمورد فلسطین. . انگار رسانه اوناس
همزمان ترکیه، امارات، عراق و قطر توافق مسیر ترانزیتی شامل جاده و راه آهن بدون عبور از ایران رو امضا کردن.
بعد ملت ما فکر میکنن مشکل ما خودروسازای داخلین!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل