بازدید 3073
۸

وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه خودروهای کارکرده هستیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:ما مجری واردات خودرو هستیم و برای این کار منتظر آیین نامه اجرایی آن هستیم.
کد خبر: ۱۲۳۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰ 23 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه ریزی‌هایی در موضوع ایمنی خودرو‌ها صورت گرفته تا شرایط تست‌های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودرو‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: بر اساس تکلیف کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به ازای تولید خودرو‌های جدید و یا واردات خودر، اسقاط خودرو‌های فرسوده نیز باید اجرا شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ی کم دیگه صبر کنی ان شاله وزیر بعدی میاد همین حرف های شما را تکرار خواهد کرد.

مردم دیگه گوش شان از این حرف ها پر شده ویقین بدان که این وعده وعید های شما هیچ اثری ندارند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این اظهارات فقط رفع مسولیت و انداختن توپ به زمین دیگریست . مافیای خودرو تو این کشور آنقدر بزرگه که یا وزیر تعیین میکنه یا وزیر تعیین شده رو در راستای منافعش هدایت میکنه . مطمعنا واردات خودرو به معنای واقعی صورت نخواهد گرفت.
پول داری؟ارز داری؟
متاسفانه واردات خودرو به نام جانبازان بالای ۵۰درصد هنوزهم محقق نشده است وامید دیگر دارد می رود.همه ی سخنان را تحمل کردیم وتمسخر هم به آن اضافه شده.این آردی هم با ما قهرکرده .حداقل آب پاکی را بدستمان بریزند تا از بلاتکلیفی خارج شویم.
به وزیر صمت بگویید ای ول بابا
همینجور منتظر بمان....
باش تا صبح دولت ات بدمد !
چندین ساله این آیین‌نامه میخواد ابلاغ بشه و نمیشه فقط مردم رو سر کار گذاشتن وقتی وارد نشدن خودرو براشون سود کلانی داره چه کاریه خودرو وارد کنن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم