بازدید 2145

دو روز تا مجمع ژیمناستیک؛ انتخابات بدون نامزد؟!

کد خبر: ۱۲۳۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ 11 May 2024

مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک در حالی قرار است طبق اعلام قبلی ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که هنوز نامه صلاحیت هیچ کدام از نامزدها نرسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در شرایطی که هنوز صلاحیت هیچ‌یک از متقاضیان تصدی پست ریاست از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده، به‌ نوشته آنا یکی از کاندیدا‌ها به دنبال شایعه پراکنی است و اعلام کرده تنها صلاحیت وی اعلام شده، اما در واقعیت چنین ادعایی صحت ندارد.

تردیدی نیست که در فاصله ۴۸ ساعت تا برگزاری مجمع انتخاباتی، نیاز است که صلاحیت کاندیدا‌ها احراز شود. وزارت ورزش و جوانان می‌بایست مراقب باشد تا اتفاقات مجمع پیشین که ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ بود دوباره تکرار نشود.  

گفته می‌شود عده‌ای به دنبال عدم برگزاری انتخابات هستند، چون شانسی برای پیروزی ندارند، البته عدم نام نویسی جدید از کاندیداها و برگزاری مجمع با همان نامزدهای قبلی، مشکل بزرگی در ژیمناستیک ایران ایجاد کرده است.

از آنجایی که فدراسیون جهانی خواسته تا ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) مجمع برگزار شود، از سوی کمیته ملی المپیک تاریخ ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) اعلام شده، و حالا هر اقدام اشتباهی می‌تواند منجر به تعلیق ژیمناستیک ایران شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی