بازدید 1120

حماس: دولت آمریکا مسئول ادامه جنگ در غزه است

سامی ابوزهری از رهبران ارشد جنبش حماس در اظهاراتی تاکید کرد که دولت آمریکا مسئول ادامه جنگ در غزه است.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰ 18 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، سامی ابوزهری به شبکه الجزیره، گفت: ما هیچ نیروی نظامی خارجی را در نوار غزه نمی‌پذیریم.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی علاقه‌ای به دستیابی به توافق برای توقف جنگ ندارد، افزود: گردان‌های القسام در صورت ادامه جنگ و طولانی شدن آن آماده مقابله با رژیم اشغالگر هستند.

این عضو ارشد حماس در ادامه با تاکید بر اینکه، اشغالگران نتوانستند مقاومت را از پا درآورند یا تضعیف کنند، گفت: سردرگمی بزرگی در میان اشغالگران وجود دارد و ارتش آن بی هدف می‌جنگد.

ابوزهری افزود: دولت آمریکا در جنگ علیه مردم فلسطین شریک است و تجاوزات رژیم اشغالگر را توجیه می‌کند و دولت بایدن با تامین تسلیحات و تجهیزات اشغالگران، مسئول ادامه جنگ است.

وی همچنین گفت: اشغالگران باید از گذرگاه رفح عقب نشینی و آن را برای ورود کمک‌ها بازگشایی کنند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی