بازدید 3104
۳

عزای عمومی و اعتصاب سراسری در جنین

در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی، در جنین اعلام عزای عمومی و اعتصاب همه جانبه شده است.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷ 18 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، ساعتی پس از حمله رژیم صهیونیستی با جنگنده به کرانه باختری که در نوع خود یک اقدام تجاوزکارانه کم سابقه شمار می‌رود، در جنین اعلام عزای عمومی و اعتصاب همه جانبه شده است.

اعتصاب و عزای عمومی در واکنش به ترور «إسلام خمایسی» در حمله جنگنده‌های اشغالگران به اردوگاه جنین صورت می‌گیرد.

جنبش جهاد اسلامی نیز در واکنش به ترور خمایسی اعلام کرد که استفاده از نیروی هوایی برای انجام ترور، اعتراف دشمن صهیونیستی به درماندگی در مقابل قهرمانان تیپ جنین و شکست آن در میدان است.

همچنین گفته شده است که نیروهای اشغالگر به شهر برطعه در غرب جنین یورش بردند و به کارگران حمله کردند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۸ نفر دیگر را در بمباران رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه جنین تائید کرده است. منابع فلسطینی نیز گفته‌اند که یک شهید و ۵ مجروح وارد بیمارستان دولتی جنین و ۳ مجروح دیگر در اثر بمباران جنین توسط اشغالگران وارد بیمارستان ابن سینا شدند. فرد شهید این حادثه اسلام خمایسی عنوان شده است.

گردان‌های قدس نیز در واکنش به شهادت اسلام خمایسی اعلام کردند که در سوگ شهید خود، سردار اسلام خمایسی که در پی ترور ناجوانمردانه در اردوگاه جنین به شهادت رسید، سوگواری می‌کنیم. گردان‌های قدس افزوده است که شهید خمایسی از فرماندهان گردان جنین بود.

همچنین وب‌سایت عری زبان واللا به نقل از یک منبع نظامی اسرائیلی ادعا کرده است که حمله هوایی به جنین مرکزی را هدف قرار داد که در حال آماده‌سازی بمب ساعتی در اردوگاه جنین بود و این حمله هوایی برای حفظ امنیت سربازان ما انجام شد.

این دومین بار از سال ۲۰۰۲ است که ارتش صهیونیستی در حملات خود در کرانه باختری و علیه جنین از جنگنده استفاده می‌کند.

شبکه الجزیره اعلام کرد که در این حمله «اسلام خمایسی» از فرماندهان گردان جنین به شهادت رسیده است و ۸ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

یدیعوت احرونونت هم نوشت که این حمله یک تیم عملیاتی فلسطینی را هدف قرار داده است که در صدد اجرای عملیاتی در آینده نزدیک بود.

از سوی دیگر، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری تظاهرات خانواده‌های نظامیان و سربازان ارتش اسرائیل علیه ادامه جنگ غزه خبر داد.

به نظر می‌رسد که خانواده‌های سربازان و نظامیان بسیار نگران سرنوشت سربازان در جنگ غزه هستند، چون مادر یک سرباز گفته است: «خانواده های بیش از هزار سرباز متوجه شدند که فرزندانشان بدون هیچ برنامه‌ای صرفاً در حال قربانی شدن هستند.»

یک معترض نیز در این راهپیمایی گفت: «متوجه شدیم که هیچ استراتژی، هیچ برنامه‌ای وجود ندارد و سربازان در حال از دست دادن اعتماد به فرماندهان هستند.»

گفته شده است که خانواده‌های سربازان خواستار پایان دادن به جنگ غزه شدند و خطاب به هالیوی، وزیر جنگ گفتند که عملیات رفح تله مرگ برای فرزندانشان است.

ساعاتی پیش نیز ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یکی از نظامیان خود در درگیری‌های شمال غزه خبر داد. بر اساس این گزارش، نظامی مذکور از عناصر یگان ویژه چتربازان رژیم صهیونیستی بوده که در شمال غزه مستقر بوده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت امروز به نقل از نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی در جبالیا اعلام کرد که ارتش این رژیم با مقاومت سرسختانه‌ای مواجه شده و درگیری‌های جبالیا، شدیدترین درگیری‌ها از ۷ اکتبر تاکنون است.

در همین رابطه گردان‌های ناصر صلاح الدین اعلام کرد که این گردان‌ها در عملیات مشترک با گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شهرک صهیونیستی سدیروت را با موشک‌های ۱۰۷ میلیمتری هدف قرار دادند.

این گردان‌ها همچنین از حمله موشکی به مراکز فرماندهی و کنترل دشمن صهیونیستی در شرق رفح خبر داده و تاکید کردند که در این حمله تعدادی از نیروهای دشمن مستقیماً هدف قرار گرفته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
۝۝۝۝۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
۝۝۝
﴿اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج﴾
۝۝۝
یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
۝۝۝
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
موندم که این بمبای اتمی که تو دنیا ساخته شده ، برای ترشی انداختن ساختن ؟!!!
اگه توی این منطقه 1000 تاش توی یه روز استفاده بشه و 2 میلیارد نفر پودر و خاکستر ، دنیا گلستون میشه بعدش ...
البته اگه از نوع هیدروژنی استفاده کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
کسی که از فرط عصبانیت یا هر جیز دیگر نتواتد از روی منطق حرفی برند و گفته‌هایش را کنترل شده بیان کند نباید خیال کند که برداشتش از وقایع درست است
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی