بازدید 18702
۵

پیام مسئولان درپی جان باختن سه تن از راهداران فارس

به دنبال درگذشت سه تن از راهداران استان فارس در هنگام انجام ماموریت در محورهای این استان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در پیام هایی جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ 18 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است: متاسفانه مطلع شدم که در شهرستان سروستان استان فارس سه تن از راهداران زحمتکش کشورمان در حین انجام وظیفه جان خود را از دست دادند. از صمیم قلب به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

وزیر راه در این پیام آورده است: راهداران بی دعا در تمامی ایام سال، در سرما و گرما و شبانه روز در حال خدمت به مردم هستند.

مشکلات، مانع تلاش جهادگونه راهداران نمی‌شود

استاندار فارس نیز در پیام تسلیت خود آورده است: راهداران عزیز ما برای خدمات رسانی به مردم در هر فصل و شرایط آب و هوایی، با سختی‌ها و ناهمواری‌های فراوان مواجهند، اما هیچ کدام از این مشکلات، مانع تلاش جهادگونه آنها نمی‌شود.

محمد هادی ایمانیه افزود: خبر درگذشت سه تن از راهداران پرتلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس باعث تاسف و تالم فراوان شد. این راهداران وظیفه شناس که جان خود را در حال انجام وظیفه از دست داده‌اند مصداق عینی اخلاص و مسئولیت‌ پذیری این قشر گرامی محسوب می‌شوند.

در این پیام آمده است: اینجانب، این سانحه دردناک را خدمت خانواده و منسوبان این عزیزان و جامعه تلاشگران بی ادعای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار، رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آنان و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

خدمات راهداران، به عنوان یادگاری گران بها در اذهان می ماند

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در پبامی، ضمن تسلیت این ضایعه دردناک آورده است: بدون شک خدمات و تلاش‌های صادقانه این عزیزان و همه راهداران خدوم و فداکار که در سرما و گرما و روز و شب، با جان و دل به مردمان سرزمین خود خدمت می‌کنند، بهترین و گرانبهاترین یادگار است که از آنها در ذهن همگان ثبت می‌شود.

در پیام داریوش امانی آمده است: خبر درگذشت شهادت گونه سه تن از راهداران تلاشگر استان فارس شادروانان ناصر مهدوی، سید احمد حسینی و حمید رضایی که در حین خدمت‌رسانی به هموطنان و ماموریت دچار سانحه شدند، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

این پیام می افزاید: اینجانب این سانحه دردناک را به خانواده‌های شریف و بازماندگان این عزیزان، همکاران و راهداران عزیز استان فارس و مجموعه تلاشگران بی ادعای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وزارت راه و شهرسازی تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر، بردباری و سلامتی مسئلت دارم.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس نیز در پیامی درگذشت راهداران تلاشگر اداره سروستان را که در حین انجام وظیفه و خدمات رسانی به هموطنان در محور شیراز- سروستان به رحمت الهی پیوستند تسلیت گفت.

در پیام تسلیت محسن عمادی آمده است: خبر درگذشت ناباورانه سه تن از همکاران شریفمان در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سروستان در حین خدمت موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

این پیام می افزاید: بی شک، روح بلند این همکاران گرانقدر که از راهداران پرتلاش این اداره کل بودند نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده و نام و یادشان جاودان و زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، مصیبت وارده را به خانواده محترم آنان، همکاران و جامعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند مهربان برای عزیزان سفرکرده رحمت و غفران الهی و برای تمام بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، در این سانحه راهداران ناصر مهدوی، سید احمد حسینی و حمید رضایی جان خود را از دست داده و راهدار مهدی اسماعیلی نیز که دچار مصدومیت شده در بیمارستان بستری است.

شهرستان سروستان در ۸۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
روحشون شاد
یه زحمت بکشیدخیابانهای شیرازاسفادکنیدخیلی خراب هستن هرماه بایدبریم جلوبندی ماشین درس کنیم
روحشان شاد
عرض تسلیت به جامعه راهداران عزیز کشور
این برادران عزیز از همشهریان ما بودند بسیار مخلصانه خدمت کردند واقعا شرایط کاری این عزیزان و نوع خدمتی که میکنند برای بسیاری از ما قابل درک نیست واقعا شهادت گونه در ماموریت ها جهت کمک به هم میهمان و ایمن سازی راه اعزام می شوند تسلیت به همه همشهریان کوهنجانی
روحشان شادودرجوارحق تعالی روزی بخورندحیف این انسانهای مظلوم وبی ادعا
جناب آقای استاندار و مدیریت راهداری متاسفانه نه تنها پرسنل زحمتکش جانشان را از دست میدهند متاسفانه جاده ترانزیت محور خرم‌بید تا شیراز بدترین و بدرد نخور ترین جاده ها را شاهد هستیم و هرروزه تعدادی از هموطنان به خاطر همین کوتاهی ها وجاده های خراب جانشان را از دست میدهند لطفاً به فکر جان مردم هم باشید چقدر کوتاهی
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی