بازدید 1174
۱

ریزش کوه در محور بجنورد - شیروان بدون خسارت جانی

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان گفت: ریزش کوه جمعه شب در محور کیلومتر ۲۷ بجنورد به شیروان روبروی روستای «قوچ قلعه» هیچ گونه خسارت جانی نداشت.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸ 18 May 2024

به گزارش «تابناک»، محسن نوروزی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: طی اعلام مرکز کنترل هماهنگی عملیات Eoc مبنی بر ریزش کوه در محور بجنورد به شیروان روبروی روستای قوچ قلعه تیم امداد و نجات پایگاه سیساب سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: از پایگاه "سیساب" چهار نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر اعزام شدند که به خاطر حفظ جان راننده های عبوری و جلوگیری از آسیب های بیشتر تا پاکسازی محل با چراغ گردان خودروهای امدادی حاضر بودند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت و مصدومی نداشت و اکنون مسیر مسدود شده بازگشایی شده است.

نوروزی افزود: با توجه به بارندگی های شدید و به دنبال آن تغییر دما احتمال ریزش سنگ متصور است.

به گزارش ایرنا، قوچ قلعه علیا، روستایی از توابع بخش گرمخان شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی است.

بارندگی دیروز سبب مسدود شدن محور بجنورد- شیروان در محدوده پارک بابامان شد که پس از دقایقی با فروکش کردن سیلاب بازگشایی شد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
شما را به هر که دوست دارید بس کنید این سفرهای بیحاصل را. فقط هزینه تاق و نصرت جایگاه سخنرانی ایشان در یک شهرستان کوچک میلیون ها تومان شده بود. بگذریم که همراهانش چه امکانات وی ای پی می خواهند
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی