بازدید 2110

حسن مامور پرسپولیس برای مذاکره با گلزن الجزایری

کد خبر: ۱۲۳۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ 18 May 2024

حضور بغداد بونجاح در سالیان اخیر مقابل تیم‌های ایرانی همیشه پررنگ بوده و این مهاجم بلندقامت و تیزهوش، همواره زهر خود را به دروازه نمایندگان ایران در آسیا ریخته است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حالا ۴۸ساعت بعداز اعلام جدایی بغداد از السد،  گفته می شود تیم پرسپولیس به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است و عبدالکریم حسن همبازی سابق او مامور مذاکره با این بازیکن شده است.

البته یک مشکل در این مذاکره وجود دارد که شنیده می‌شود یک تیم عربستانی از راه رسیده و پیشنهاد ۶ میلیون دلاری به مهاجم مورد نظر پرسپولیس داده است! چیزی حدود ۳۵۰ میلیارد تومان! 

این رقم یعنی کل مبلغ مصوب فدراسیون فوتبال برای سقف بودجه فصل آینده پرسپولیس!

 بغداد بونجاح مهاجم الجزایری بعد از یک دهه السد را در پایان فصل جاری ترک خواهد کرد. آمار خیره کننده این بازیکن با السد باعث شده تا مشتریان زیادی داشته باشد و حتی بحث حضور او در پرسپولیس هم مطرح شود و حتی توییتر روزنامه الکاس قطر مدعی شد که عبدالکریم حسن بازیکن پرسپولیس مامور مذاکره با مهاجم الجرایزی شده است.

تیم‌های مولودیه الجزایر، الاهلی مصر و الشباب عربستان رسما به بغداد بونجاح پیشنهاد داده‌اند اما شانس الشباب برای جذب او بیش‌تر است چرا که پیشنهاد بسیار خوب ۶ میلیون دلار حقوق برای دو فصل را داده و این پیشنهادی است که نمی‌توان آن را رد کرد؛ آن هم در شرایطی که لیگ عربستان پر از ستاره‌های بزرگ شده است.

بونجاح در السد کارنامه‌ای درخشان دارد به طوری که در ۳۱۴ بازی ۲۵۲ گل برای تیم به ثمر رسانده است و به این ترتیب باید منتظر حضور او در لیگ عربستان بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی