بازدید 19254
۵

تکنولوژی مقابله با پهپادهای ایران را به اوکراین می‌دهیم

نخست‌وزیر انگلیس در دیدار با رئیس‌جمهوری اوکراین، با تکرار برخی ادعاها در خصوص استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکران، گفت که کشورش تکنولوژی مقابله با این پهپادها را در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴ 20 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، نخست‌وزیر انگلیس در دیدار با رئیس‌جمهوری اوکراین، با تکرار برخی ادعاها در خصوص استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکران، گفت که کشورش تکنولوژی مقابله با این پهپادها را در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.

وی افزود که انگلیس تصمیم دارد ۱۵۰ فروند تسلیحات ضد هواپیماهای جنگی و دیگر تکنولوژی‌های دفاع هوایی در اختیار اوکراین قرار دهد.

سوناک روز شنبه در جریان سفری غیرمنتظره وارد اوکراین است. این نخستین سفر نخست‌وزیر جدید انگلیس به کی‌یف از زمان تصدی این سمت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۵
همش ٦٠ ميليون دلار ؟
تکنولوژی مقابله با این پهپادها را در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.
عملکرد اشتباه اروپا واسرار در دخالت ناتو در مرزهای روسیه وحضور آنها دراکراین باعث شروع جنگ خانمانسوز وتحریم های آمریکا علیه روسیه گردید .کل تسلیحات پیشرفته روسیه در اکراین بدست نیروهای ناتو از بین رفت . درحقیقت آمریکا مردم اروپا را به اسارت گرفته
تا اونجایی که من می‌دانم انگلیس همچین سیستمی ندارد دوما چطور ایران به روسیه سلاح نداده بود خودتان را کشتید حالا شما هم اگر دارید ندهید با اینکه می‌دانیم فقط فیگور سیاسی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
آقا جعفر دمت گرم که از اسرار نظامی انگلیسی ها با خبری.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی