بازدید 3310
۴

نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان

وزیر کشور گفت: استان سیستان و بلوچستان استان بزرگی است و شاید اداره استان به این بزرگی به تقسیمات بیشتری نیاز داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۳۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ 18 May 2024

به گزارش «تابناک»، احمد وحیدی در گفت وگو با ایسنا، درباره در دستور کار قرار گرفتن گزارش کمیسیون داخلی کشور و شوراها درباره طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به ۴ استان، اظهار کرد: موضوع قدیمی است و در دوران مختلف هم مطالبه شده است و الان در وزارت کشور در حال بررسی است و طرحی هم در مجلس است که اگر مجلس آن را تصویب کند، براساس آن عمل می‌کنیم.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان استان بسیار وسیعی است که منابع بسیار گسترده دارد و اول تا آخر استان شاید بیشتر از هزار کیلومتر فاصله باشد و اداره استان به این بزرگی شاید به تقسیمات بیشتر نیاز داشته باشد که بررسی‌های کارشناسی در وزارت کشور در حال انجام است و اگر به نتیجه برسیم مراحل بعدی آن در دولت ادامه می یابد و اگر هم مجلس طرحی را تصویب کرد، آن را اجرا می کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
هرچی بیشتر تقسیم بشه برای مسوولین بهتره چندین استاندار و چندین فرماندار و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
دمت کرم گل گفتی
خوزستان هم به شدت به تقسیم بندی جدید و دو استان شدن نیاز دارد البته الگوی امنیت باید در راس تصمیم گیری ها در خصوص نحوه تقسیم استان قرار گیرد
اقای وزیر کشور مهمتر از این تقسیم بندی ها سر و سامان دادن به اتباع افغانه. در حد تهوع اور زیاد شدن و زندگی خیلی از شهروندان رو مختل کردن. نظافت شخصیشون هم در حد صفره. تو مترو مییان بغلت میشینن هیچی هم نمیتونی بگی. خواهشا ساماندهی کنید و در کمپ های حاشیه شهرها اسکانشون بدین . اینقدر لج بازی با مردم بخاطر چیه؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی