اخبار ويژه
درویش و خطیر ، فصل بعدی قرمز و آبی را گرو گرفته‌اند؟
پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
در آستانه واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال، به نظر می‌رسد مدیران عامل دولتی فعلی دو باشگاه بی‌خیال مذاکره برای تمدید قرارداد ستاره‌های اصلی تیم خود شده‌اند و منتظرند تا تکلیف خودشان بعداز فروش دو تیم و آمدن مالک جدید مشخص شود. اینگونه شانس ابقای آنها برای کنترل بحران نقل‌ و انتقالات بیشتر است
رهبر انقلاب در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه تصریح کردند:
غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/اوج عزت و ایستادگی مردم غزه، پدیده‌ای الهی است/رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.
صد و هفتاد و چهارمین روز از جنگ غزه
اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هفتاد و چهارمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
هفدهمین ‌‌افطار‌‌ با «تابناک»
از اذان مؤذن زاده تا سبحانک ربی عماد رامی
رسول اللَّه(ص) فرموده‌اند: «كسى كه ماه رمضان را روزه بگیرد و از كارهاى حرام و بهتان پرهیز كند خدا از او راضى شده و بهشت را بر او واجب مى‏‌كند.» ایشان در جای دیگری نیز تأکید دارند: «براى هر چیزى درى است و در عبادت روزه مى ‏باشد‌».
فرار از قانون در ۱۴۰۲
۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که در بودحه سال ۱۴۰۱ به تصویب مجلس رسید و قرار بود دولت سیزدهم در همام ماه‌های ابتدایی، این قانون را اجرایی کند تا خبر خوشی برای میلیون‌ها ایرانی باشد که از داشتن سهام عدالت محروم هستند. اما این قانون با وجود تصویب دوباره بودجه ۱۴۰۲ همچنان در حد حرف باقیمانده است و خبری از اجرای آن نیست.
جزییات تازه درباره مصوبه افزایش جریمه‌هایی راهنمایی و رانندگی؛ افزایش ۵ برابری برخی جرایم!
البته جزییات مصوبه افزایش جرایم اعلام نشده است، اما آن گونه که بهادری جهرمی، سخنگوی هیات دولت در پایان نشست روز گذشته بیان کرد، در پی بررسی پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی، رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت؛ افزایشی که به تاکید پلیس راهور، در برخی جرایم تا ۵ برابر بوده است!
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
از ابتدای طرح نوروزی ۵۸۵ نفر از هموطنان در تصادفات شهر‌ها و جاده‌ها جان خود را از دست دادند. عمده تصادفات در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی بود. با توجه به وسعت جاده‌های این استان‌ها رانندگان از ایستگاه‌های بین راهی که برای استراحت پیش بینی شده حتماً استفاده کنند و بعد ادامه حرکت داشته باشند.
ویژه نامه ویدیویی نوروزی «تابناک»؛ روز نهم
«میحانه» ناظم الغزالی / «دلا نزد کسی بنشین» شهرام ناظری / «زندگی» لودوویکو اینائودی / «مسابقه سوارکاری» نوازندگان چینی / نواختن روی هرم انسانی / تک نوازی منحصر به فرد کنترباس
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته باشد.
با تحولات منطقه و جهان
حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن، اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس، استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل، مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا و سفر وزیر خارجه آمریکا به سه کشور اروپایی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
فقط ۷۰ میلیون دلار برای تملک دو باشگاه پرهوادار جهان!
مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیم‌های دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
این رده‌بندی به تنهایی ارزش برند این دو تیم ایرانی را در آستانه واگذاری به مالکان جدید نشان می‌دهد. اگر مالک جدید بتواند حقوق رسمی و قانونی نظیر حق پخش را از نهادهای حاکمیتی مثل صداوسیما استیفا کند، به سودی هنگفت و فراتر از تصور خواهد رسید.
مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
سال ۱۴۰۲ با همه فراز و فرودها، تلخی‌ها و شیرینی هایش پایان یافت و سرانجام هم در ماه پایانی آن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگزار شد. در این سال حوزه سیاست، تحولاتی مهمی را به خود دید که قصد داریم نگاهی بر تحولات سیاسی آذر ماه در سال ۱۴۰۲ داشته باشیم.
شانزدهمین افطار با «تابناک»
از اسماءالحسنی تا نوای برادر با صدای پرویز پرستویی
در ماه‌های دیگر قرائت یک جزء قرآن عادت روزانه امام خمینی (ره) بود، ولی در ماه مبارک رمضان هر روز ده جزء قرآن می‌خواندند و تا پایان ماه ده بار قرآن را ختم می‌کردند. امام خمینی با رؤیت هلال ماه مبارک، تغییراتی در برنامه زندگی خود می‌دادند، از جمله دیدار‌های عمومی را تعطیل می‌کردند تا بیشتر به دعا و قرآن و خلاصه به خودشان برسند. امام می‌فرمودند: «خود ماه رمضان کاری است!»
با تحولات منطقه و جهان
اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله، مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران، اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین، شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور» و برگزاری رزمایش نیرو‌های سه گانه ارتش تایوان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.  
جهان به روایت تصاویر
از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
تابناک در قالب گزارش تصویری به مرور رویداد‌ها و اخبار جهان از نگاه عکاسان پرداخته است که در ادامه شاهد آن هستید.
ویژه نامه ویدیویی نوروزی «تابناک»؛ روز هشتم
«ترکمن» حسین علیزاده / «به جان تو» مجید درخشانی / «منم محو خیال او» نصرت فاتح علی خان / «روشنایی روح» کیتارو / چگونه بر حس تنهایی غلبه کنیم؟
برای برخی از مردمان نوروز فرا نرسیده و فرازِ زندگی و سختی معاش، آنها را به نقطه‌ای رسانده‌ که چرخش ایام بر زندگی شان توفیری نکند و بدین سان حال بهتری با فرارسیدن بهار نیابند. این یک حقیقت است که باید حیات از دلمان آغاز شود، وگرنه تغییر در آب و هوا به خودیِ خود منتهی به بهبود احوال نمی‌شود.
هفتصد و چهل و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین
شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین / قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
هفتصد و چهل و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
صد و هفتاد و سومین روز از جنگ غزه
 افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ تن / پاسخ سنگین موشکی حزب الله به جنایات اسرائیل
جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هفتاد و سومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی بررسی شد؛
مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف انرژی چگونه به جهش تولید و اقتصاد کمک خواهد کرد؟
ایجاد انگیزه در بهینه مصرف کردن، می‌تواند فرصت‌های جدیدی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در صنایع مختلف کشور ایجاد کند که این موضوع نه تنها به افزایش بهره وری اقتصادی کمک می‌کند، بلکه رقابت پذیری بخش انرژی را در صحنه جهانی افزایش می‌دهد.
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
متأسفانه شهروندان تغییر الگو سفر داده‌ و شب را برای سفر انتخاب و به جای استراحت، رانندگی می‌کنند که همین خستگی و خواب آلودگی منجر به تصادف می‌شود. بیشتر تصادفات فوتی در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها و در ساعات ۱۶ تا ۲۰ و یک بامداد تا ۶ به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد.
پیروزی رفت و برگشت در نوروز؛ فقط مانده تکلیف صدرنشینی
صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها
با این پیروزی خارج از خانه که برای نخستین بار در تاریخ مسابقات دو کشور در عشق آباد رقم خورد، تیم ایران صدرنشینی خود را حفظ کرد و صعود خود به دور سوم مقدماتی جام‌جهانی را ـ که گروه‌های شش تیمی است ـ قطعی نمود. چمن مصنوعی ترکمن‌ها در این بازی بلای جان یوز‌ها بود.
مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
سال ۱۴۰۲ با همه فراز و فرودها، تلخی‌ها و شیرینی هایش پایان یافت و سرانجام هم در ماه پایانی آن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگزار شد. در این سال حوزه سیاست، تحولاتی مهمی را به خود دید که قصد داریم، نگاهی بر تحولات سیاسی آبان ماه در سال ۱۴۰۲ داشته باشیم.
با تحولات منطقه و جهان
سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
سفر اسماعیل هنیه به ایران، حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان، اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین، جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان و درخواست پاکستان برای معافیت از تحریم‌های ایران، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
هفتصد و چهل و هفتمین روز از حمله روسیه به اوکراین
تصمیم مهم ناتو برای ساقط کردن موشک‌های روسیه / اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
هفتصد و چهل و هفتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه:
مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین، جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار و گفت‌وگو کرد.اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات ایران وارد تهران شد.
پانزدهمین افطار با «تابناک»
یک ضیافت در نیمه ماه خدا به برکت کریم اهل بیت
رسول اللَّه(ص) فرموده‌اند: «رمضان، ماهى است كه اولش رحمت، وسطش آمرزش و پایانش رهایى از آتش جهنم است‌.» ایشان در جای دیگری نیز تأکید دارند: «سه چیز از روح خداست: شب زنده‌دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن‌.»
در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی مطرح شد؛
ضرورت اصلاحات مالیاتی لازم در جهت تقویت تولید/ چگونه سرمایه‌های خرد مردمی به سمت بخش مولد اقتصاد جذب می‌شود؟
کارشناس اقتصادی گفت: لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم از طریق اعطای مشروط و هدفمند معافیت‌های مالیاتی و همچنین کاهش چشم‌گیر مالیات تولید به دنبال جذب سرمایه‌های خرد مردمی به سمت بخش تولیدی و رشد اقتصادی بیشتر است.
ویژه نامه ویدیویی نوروزی «تابناک»؛ روز هفتم
«دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
بهار هزار و چهارصد و سه، هفت روزه شد و امیدها رو به فزونی است. از این دوران می‌توان به فراگیری یک دوره آموزشی استفاده کرد و یک مهارت به مهارت‌ها افزود و یا دست به خلق یک اثر متناسب با سلیقه و استعداد زد.
شیوه‌های پرورش عزت نفس در سیره امام حسین
از مهم‌ترین خصلت‌های امام حسین (ع) عزت نفسی بود که در یارانش نیز پروز می‌داد اما چگونه سرور و سالار شهیدان چنین روشی را در پیش می‌برد و در این مسیر از چه سیره‌ای بهره می‌برد؟
بسته ترند‌ها در هفته گذشته
یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو
لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخبار و تیتر‌هایی مانند کاظم صدیقی، یاشار سلطانی، آب و هوا، قیمت بنزین، واریز سود سهام عدالت متوفیان و... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
صد و هفتاد و دومین روز از جنگ غزه
حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی/اختلاف شدید بین آمریکا و اسرائیل بر سر جنگ غزه
جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هفتاد و دومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از ۸۷ هزار نفر از دستگاه‌های مختلف نسبت به انجام‌مأموریت نوروزی اقدام خودشان را شروع کرده‌اند و تا امروز ۸ صبح آخرین آمار بالغ بر ۳۱۰ میلیون تردد در سطح کشور انجام شده است و متأسفانه ۵۱۰ نفر جان خود را از دست دادند. تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان ۵ استانی است که بیشترین فراوانی تصادفات را دارند.
در سالی که گذشت؛
کالا‌هایی که با خروج ۱۶ میلیارد دلار به نرخ ۲۸۵۰۰ وارد کشور شدند/ ۲۲۹ میلیون دلار برای واردات چای علی‌رغم حواشی دبش!
آمار گمرک نشان می‌دهد، در سال ۱۴۰۲ حواشی فساد دبش مانع از واردات چای نشد و ۲۲۹ میلیون دلار برای واردات چای به عنوان کالای اساسی از سوی بانک مرکزی تامین شد. این در حالی است که تورم چای در پایان سال حدود ۴۵ درصد بود!
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص هزینه واردات بنزین در سال آینده اظهار کرد: ۸۰ هزار میلیارد تومان برای واردات بنزین در سال ۱۴۰۳ پیش بینی و تصویب کرده ایم که این مبلغ از جیب مردم به جیب صاحبان خودرو می‌رود و این عادلانه نیست.
چهاردهمین ‌‌افطار‌‌ با «تابناک»
از نشستن بر سر سفره‌های افطار آسیا تا نوای انسان عالم قاسم اف
رسول اللَّه(ص) فرموده‌اند: «رمضان، ماهى است كه اولش رحمت، وسطش آمرزش و پایانش رهایى از آتش جهنم است‌.» ایشان در جای دیگری نیز تاکید دارند: «سه چیز از روح خداست: شب زنده‌دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن‌.»
مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «مهر ماه» سال گذشته
سال ۱۴۰۲ با همه فراز و فرودهایش، تلخی‌ها و شیرینهایش پایان یافت و سرانجام هم در ماه پایانی آن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگزار شد. در این سال، حوزه سیاست، تحولاتی مهی را به خود دید که قصد داریم، نگاهی بر تحولات سیاسی مهرماه در سال ۱۴۰۲ داشته باشیم.
شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های بدون مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟
پس از اعتبارسنجی متقاضیان و در صورت عدم تکافوی اعتبار آنها، به منظور تأمین رکن ضامن، مؤسسات اعتباری موظفند با توثیق حساب یارانه یا سهام عدالت متقاضیان یا بستگان درجه اول از طبقه اول آن‌ها یا سایر دارایی‌های مالی وی یا تنها دریافت یک فقره سفته و یک نفر ضامن نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.
ویژه نامه ویدیویی نوروزی «تابناک»، روز ششم
«من طهرونمو می‌خوام» پرویز پرستویی / «سیمای شمس» عالم قاسم اف / «ستاره» سینا حجازی / «امواج دانوب» ایوان ایوانوویچ / «مسابقه اسب‌دوانی» سولو ارهو
در این روزها، احتیاط در گفتار و رفتار، نه تنها شرط عقل، بلکه شرط اخلاق است. گاهی نقل و سخن‌هایی مطرح می‌شود که طرفین را از کرده پشیمان می‌سازد.
رهبر انقلاب در دیدار شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی تبیین کردند:
شعر فارسی، رسانه کم‌نظیر و قدرتمند در دوران جنگ رسانه‌ای/لزوم انتقال پیام‌های دینی، تمدنی و ایرانی‌گری با زبان شعر/ضرورت ایجاد نهضت ترجمه اشعار فارسی
دیشب و در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی ـ علیه‌السلام ـ جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار ۴۰ تن از شاعران جوان و پیشکسوت سروده‌های خود را در موضوعات مختلف دینی، اجتماعی و سیاسی خواندند.
«شاهزاده سرین»، فرد هتاک به مقدسات بازداشت شد
فردی که خود را «شاهزاده سرین» می‌خواند و با توهین به مقدسات و انتشار ویدئو‌های بعضا جنسی در شبکه‌های اجتماعی برای خود شهرتی دست و پا کرده، به تازگی با انتشار تصاویر و ویدئو‌هایی از خود در مناطقی از تهران و کرج، مدعی بازگشت به ایران شد؛ ادعایی که برخی تصور می‌کردند واقعیت ندارد، اما حالا ثابت شده درست بوده است.
تصویب تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ در دولت/ افزایش ۳۵ درصدی؛ ۱۱ درصد کمتر از مصوبه شورای عالی بیمه!
شورای عالی بیمه پس از کش و قوس‌های بسیار، افزایش ۴۶ درصدی تعرفه‌ها را مصوب کرده بود که این افزایش به نوعی توسط هیات دولت رد شد و در نهایت، افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های خدمات درمانی و پزشکی به تصویب ایشان رسید؛ افزایشی که به تاکید معاون درمان، «با مصوبه ۴۶ درصدی شورای عالی بیمه فاصله دارد و مراکز درمانی را در تامین هزینه‌های خود با مشکل مواجه خواهد کرد.»
صد و هفتاد و یکمین روز از جنگ غزه
قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید/ روایت جدید از تجاوز سربازان اسرائیلی به زنان در غزه/حملات شدید حزب الله به محل استقرار سربازان اسرائیل
جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هفتاد و یکمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳
تعداد تصادفات فوتی ۳۸۳ فقره و ۴۶۹ نفر متوفی گزارش شده‌اند. همچنین ۱۰ هزار و ۱۱۹ فقره تصادفات جرحی و ۱۲ هزار و ۵۲۸ تن تعداد مجروحان و تعداد تصادفات خسارتی ۵۴ هزار و ۱۲۲ فقره گزارش شده است. تصادفاتی که سهم استان های کرمان، فارس، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی از آنها بیشتر بوده است و آن گونه که پلیس راهور اعلام کرده، سه علت اصلی وقوع دارند که نخستینش بی توجهی به جلوست.
سهم ایران از بازار داغ برق منطقه ۰.۲ درصد است
یک نهاد پژوهشی گزارش داد، کمبود برق کشور‌های اطراف ایران یک بازار ۱۸.۶ میلیارد دلاری را فراهم کرده که ایران تنها ۰.۲ درصد در آن سهم دارد.
فرار از قانون در ۱۴۰۲
واردات خودرو‌های کارکرده؛ قانونی که دولت اجرایش نکرد و وزیر صمت از شنیدنش کهیر می‌زند!
این همه وقت کشی از سوی تیم اقتصادی دولت سیزدهم باعث شده تا بازار خودرو به روند افزایشی قیمت‌ها ادامه دهد؛ اتفاقی که انتظار می‌رفت با تعیین تکلیف و ابلاغ آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده از سوی هیات وزیران، عیدی دولت رئیسی به مردم باشد!
پائز در رسانه فرانسوی جواب تقوی را داد
آغاز اختلاف در والیبال بر سر دستیار ایرانی؛ سرمربی خارجی تیم‌ملی علیه رییس فدراسیون جوان/ پیمان اکبری وتو شد؟!
در والیبال، هیچ چیز سر جایش نیست. سرمربی خارجی گمنامی که سرپرست موقت استخدام کرده، علیه رئیس جوان فدراسیون موضع گرفته و ادعای توافق با او بر سر دستیار ایرانی را رد کرده! او این واکنش را در رسانه‌های خارجی نشان داده و تقوی را لایق یک تماس تلفنی ندانسته!
با تحولات منطقه و جهان
نجات ۸ ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان/ تقابل جنگنده‌های روسیه با بمب‌افکن‌های آمریکا بر فراز دریای «بارنتز» / حمله موشکی و پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه/ بالا بردن سطح هشدار تروریستی در سراسر فرانسه
نجات ۸ ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان، تقابل جنگنده‌های روسیه با بمب‌افکن‌های آمریکا بر فراز دریای «بارنتز»، حمله موشکی و پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه، بالا بردن سطح هشدار تروریستی در سراسر فرانسه و اعلام آماده باش رزمی و نظامی توسط رهبر کره شمالی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کشور‌های همسایه با رانت انرژی ایران، کشاورزی می‌کنند!
قیمت ناچیز گاز، باعث شده کشور‌های همسایه در شمال غرب ایران، گلخانه‌های متعددی بسازند و با رانت انرژی، محصولات کشاورزی مورد نیاز خود را تامین کنند.
سایر ویژه‌ها