بخشدار دیشموک در گفتگو با خبرنگار تابناک مطرح کرد؛
برف و یخبندان مسیرهای ارتباطی تمام روستاهای بخش دیشموک را قطع کرد است و بخشدار دیشموک از ستاد مدیریت بحران درخواست کمک کرده است.
کد خبر: ۵۵۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 20 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، امیریان بخشدار دیشموک ضمن ابراز شکر گزاری به درگاه خدا به جهت ریزش نعمت الهی باران و برف،اظهار داشت: بارش برف در منطقه سرحد نسبت به سالهای اخیر بی سابقه بوده و به همین جهت ارتباط دهها روستای بخش با شهر دیشموک قطع شده است.

بخشدار دیشموک گفت: هم اکنون مسیر دیشموک به لیراب و مورخانی و بناری و چندین روستای دیگر قطع میباشد و نسبت به همه کسانی که قصد سفر به حوزه سرحدی را دارند درخواست نمود که جنبه ایمنی را رعایت نمایند.

وی گفت: بیش از همه نگران محرومترین روستاهای این بخش یعنی رودریش و آجم هستم و هم اکنون تنها از طریق مخابراتی با انها ارتباط دارم و مسیر زمینی این روستاها به سمت مارگون نیز پوشیده از برف سنگین میباشد و عملا اگر اتفاقی در آجم و رود ریش بیفتد، جز از طریق بالگرد های هلال احمر راه دیگری جهت رسیدن به این منطقه نیست.

حسن امیریان همچنین از قطع ارتباط مسیر چندار، سرگچ و راه ارتباطی دیشموک،اسفندان سخن گفت و از مدیران محترم شهرستانی و استانی مرتبط با حوزه بحران به ویژه مرکز راهداری و حمل و نقل کهگیلویه خواست که از امشب نسبت به استقرار دستگاههای خود در مرکز بخش دیشموک اقدام نمایند.

امیریان بخشدار دیشموک افزود: به جهت برف سنگین در حوزه سرحد امکان حضور در مدارس، برای معلمانی که محل سکونتشان در شهر دیشموک میباشد وجود ندارد و از انها و همه مردم خواست تا اطلاع بعدی از تردد در مسیر دیشموک به سرحد خود داری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار