مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام :
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با همکاری دادگستری استان به شدت با انشعابات و استفاده‌های غیر مجاز از آب شرب برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 21 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهندس بیرنوندی با بیان اینکه بخش زیادی از هدر رفت آب از طریق انشعابات غیرمجاز صورت می‌گیرد افزود: به طور متوسط، در هر انشعاب غیرمجاز حدود چهار برابر حالت مجاز آب مصرف می‌شود .

وی افزود :این امر ضمن ایجاد معضلات بهداشتی آب، موجبات اختلال در خدمات رسانی مستمر و مطلوب به شهروندان و ایجاب ضرورت می نماید در راستای توزیع عادلانه آب و جلوگیری از ورود هر نوع آلودگی به شبکه آبرسانی،امر شناسایی انشعابات غیر مجاز و قانونی نمودن آنها با جدیت و تلاش موثر پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت آبفای استان به صورت جدی در صدد ساماندهی انشعابات آب و فاضلاب بر آمده است، اظهار کرد: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب و تشدید برخورد با متخلفین به صورت ویژه در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام ضمن تقدیر از همکاری مطلوب دستگاه قضایی استان در زمینه برخورد با متخلفین از دایر شدن شعبه خاص حل اختلاف مرتبط با موارد حقوقی و قضائی شرکت آب و فاضلاب در محل دادگستری ایلام با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده متخلفان انشعاب‌های غیرمجاز آب و فاضلاب خبر داد و افزود: قاطعیت دستگاه قضایی استان در برخورد با انشعابات غیرمجاز به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش استفاده متخلفان از آب دارد و امید است با مدد دستگاه قضایی استان انشعابات غیرمجاز را تا حد قابل قبولی کاهش دهیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار