فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی در شهرستان دره شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 23 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار نورعلی یاری گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و با پیگیری فرمانده انتظامی دره شهر صبح امروز در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری کلاهبردار میلیاردی در این شهرستان شدند.


وی افزود: در پی شکایات فراوان از شهرستان و استان های دیگر مبنی بر کلاهبرداری توسط شخص مورد نظر، موضوع از سوی این فرماندهی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: این کلاهبردار که به شیوه های خاص و وسوسه برانگیز اقدام به کلاهبرداری و خرید احشام می کرد با اخذ و ارسال نیابت قضایی از استان های کشور، با اقدامات اطلاعاتی متهم که به شهرستان دره شهر متواری شده بود؛ شناسایی شد.


سردار یاری اضافه کرد: پس از شناسایی متهم ، پلیس اقدام به دستگیری کرد که این کلاهبردار پس از مشاهده ماموران، بدون توجه به ایست و دستورات پلیسی با خودرو شخصی از محل متواری شد.


فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با عکس العمل سریع ماموران، کلاهبردار میلیاردی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


سردار یاری افزود: مردم در خرید و فروش های خود توجه بیشتری داشته باشند و با وعده های دروغین و یا پیشنهاد مبالغ خارج از عرف ، فریب کلاهبردارانی که در کمین این گونه افراد هستند نخورند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار