شهرستان بدون دندانپزشک
گفتنی است مردم این شهرستان در حالی ازاین بخش از خدمات پزشکی محروم هستند که مرکز بهداشتی ودرمانی این شهرستان مجهز به وسایل دندانپزشکی است و مردم برای یک‌دندان درد ساده با مشکل مواجه شده و راهی شهرهای اطراف می‌شوند
کد خبر: ۵۶۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵ 17 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ازسلامت به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین  نعمت‌ها تعبیر می‌شود و این مهم لفظ گویای آموزه‌های اسلامی است که در شهر لنده با نبود امکانات از قبیل دندان پزشک شهروندان این شهر در سفر به سایر شهرستان ها به مخاطره می افتند.

شهرستان لنده با بیش از ۲۳ هزار نفر جمعیت مرکز بهداشتی و درمانی آن فاقد دندان پزشکی بوده و این امر موجب شده مردم برای دسترسی به پزشک مسافت شهرستان کهگیلویه و بهبهان را طی کنند و در این راستا انتظار می‌رود این مهم موردتوجه دانشگاه علوم پزشکی استان باشد.

گفتنی است مردم این شهرستان در حالی ازاین بخش از خدمات پزشکی محروم هستند که مرکز بهداشتی ودرمانی این شهرستان مجهز به وسایل دندانپزشکی است و مردم برای یک‌دندان درد ساده با مشکل مواجه شده و راهی شهرهای اطراف می‌شوند.

 

شهرستان ۲۳ هزار نفری لنده دانداپزشک ندارد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
نداشته باشند....... در عوض در تهران هرچه دلت می خواهد دندانپزشک مجوز دادند .........درامدها هم نجومی و سر به فلک برده..فکر میکنی بیایند انجا .نه عزیزیم الان پزشکی یعنی تجارت و درامد نه درمان مردم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار