مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت : این ۱۲ شهید در عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر و والفجر ۱ و ۸ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
کد خبر: ۵۶۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 18 February 2018

به گزارش تابناک مازندران،  سردار ملکی با بیان اینکه آیین وداع با پیکر مطهر ۱۲ شهید دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله قائم شهر برگزار می‌شود افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا نیز سه شنبه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در ساری برگزار و ۲ شهید در ساختمان جدید اداره کل اطلاعات استان و یک شهید نیز در قائم شهر به خاک سپرده می‌شود.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت : در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر ۱۲ شهید دفاع مقدس دوشنبه ۳۰ بهمن از شهرستان سوادکوه وارد استان می‌شود.

سردار ملکی با بیان اینکه آیین وداع با پیکر مطهر ۱۲ شهید دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله قائم شهر برگزار می‌شود افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا نیز سه شنبه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در ساری برگزار و ۲ شهید در ساختمان جدید اداره کل اطلاعات استان و یک شهید نیز در قائم شهر به خاک سپرده می‌شود.

به گفته وی روز چهارشنبه پیکر ۲ شهید در بابل، ۲ شهید در محمودآباد و ۲ شهید در سیمرغ و پنج شنبه نیز پیکر ۳ شهید دیگر در منطقه محمدآباد دودانگه آرام می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت : این ۱۲ شهید در عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر و والفجر ۱ و ۸ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار