گزارش تابناک از حواشی عجیب و غریب بازی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در رشت؛
تابناک / علی دایی و علی کریمی پیش از بازی سپیدرود رشت و سایپا با هم خوش و بش کردند که به آشتی تعبیر شده است و سرمربی تیم سایپا هم گفته با علی کریمی قهر نبوده است که با هم آشتی کنند.
کد خبر: ۵۷۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸ 23 February 2018

تابناک / علی دایی و علی کریمی پیش از بازی سپیدرود رشت و سایپا با هم خوش و بش کردند که به آشتی تعبیر شده است و سرمربی تیم سایپا هم گفته با علی کریمی قهر نبوده است که با هم آشتی کنند.

قرار نیست همه ستاره های فوتبال با هم صمیمی باشند. در فوتبال حرفه ای هم این چنین است. حتی بازیکنانی که سال های سال در کنار هم بازی می کنند بعد از خداحافظی از فوتبال از هم فاصله می گیرند. علی دایی و علی کریمی هم می توانند این چنین باشند. اما کمترین انتظار از هر دو این هست که بهم احترام بگذارند. به خصوص الان که در کسوت مربیگری هستند.

 

آشتی کنان مردان سال فوتبال آسیا در گیلان بدون کتک کاری نبود! / دایی واکنش نشان داد


فیفا توصیه ای دارد به مربیانی که در کلاس های مربیگری شرکت می کنند. هیچ گاه در مورد همکار خود حرف نزنید مگر اینکه نیت به تعریف از او دارید.


علی دایی یک طور فکر می کند و علی کریمی طور دیگر. تزهای این دو با هم فرق دارد. این بدون اشکال است. اما اصلا قابل درک نیست این ستاره ها را رودرروی هم ببینیم.


فوتبال به علی دایی احترام می گذارد. هم چنین علی کریمی. این دو هم باید به فوتبال احترام بگذارند. تضاد فکری دلیل بر دشمنی نیست و علی دایی و علی کریمی هر یک می توانند راه خود را در فوتبال طی کنند. حتی به زعم اینکه علی دایی فکر کند راهی که می رود درست است و علی کریمی هم مثل علی دایی چنین باوری داشته باشد.
همه ما در موقعیت امتحان هستیم نه قضاوت.


پیش تر هم گفته بودیم. ستاره ها مثل هم نیستند و مثل هم فکر نمی کنند و شاید هم نتوانند کنار هم باشند. می توانند هر یک مسیر جداگانه ای انتخاب کنند اما تفاوت در مسیرها بهانه ای برای رودرروی هم قرار گرفتن نیست.
علی دایی جای علی کریمی را تنگ نکرده و همین طور علی کریمی خطری برای علی دایی محسوب نمی شود. هیچ دلیلی برای دشمنی وجود ندارد اگر هیچ دلیلی برای دوستی وجود نداشته باشد.
علی دایی و علی کریمی قهر نبودند که با هم آشتی کنند. این را علی دایی گفته. ما هم باور داریم این چنین است...

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

 

پس از مراسم آشتی کنان علی دایی و علی کریمی موسی سلامت به آرزویش رسید! 

 

موسی سلامت

موسی سلامت پس از آشتی کردن علی دایی با علی کریمی به آرزویش رسید.

موسی سلامت جانباز سرافرازی که در جبهه های جنگ دینش را به خاکش ادا کرد و سالهاست روی ویلچر و تخت آسایشگاهش روزگار می گذراند.

یکی از خاص ترین هوادارهای پرسپولیس که در سال های اخیر در سرما و گرما و هرکجا که امکانش برایش مهیا بود کنار تیم محبوب خود پرچم سرخش را بر افراشت.

عمو موسی در سال های اخیر همیشه صحبت از یک آرزو می کرد. آرزوی آشتی دو اسطوره پرسپولیس. آرزوی دو علی فوتبال ایران. او حتی در برنامه تلوزیونی هم که حاضر بود از این آرزویش سخن گفته بود و حالا امروز قسمت شد این آشتی کنان در زمین مسابقه رشت انجام گردد و نه در آسایشگاه ثارالله.

امروز که پس از سالها این کینه قدیمی دور ریخته شد و دایی و کریمی یکدیگر رو بغل گرفتند و بوسیدند شاید از همه بیشتر عمو موسی پرسپولیسی خوشحال شده باشد که دو اسطوره پرسپولسی اختلاف ها را کنار گذاشتند.

موسی سلامت در سالهای اخیر از هر طریقی برای این امر تلاش کرده بود و مطمئنا حالا امشب سر راحت به بالشتش در آسایشگاه ثارالله خواهد گذاشت.

 

پژمان جمشیدی پیشکسوت پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به آشتی علی دایی و علی کریمی واکنش نشان داد.

واکنش پژمان جمشیدی به آشتی کنان علی دایی و علی کریمی

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس که در عرصه بازیگری و هنر نیز موفقیت هایی کسب کرده است با انتشار پستی در اینستاگرام به آشتی علی دایی و علی کریمی واکنش نشان داد و نوشت:

"ديگر غير از خودمان دلمان به هيچكس خوش نيست.
همديگر را دوست داشته باشيم.
شما دو نفر را هم كه نميشود دوست نداشت.
#آشتی #دوستی #اسطوره ها #احترام_به_عقاید_یکدیگر"

گفتنی است؛ علی دایی و علی کریمی که سرمربیگری تیم های سپید رود رشت و سایپا را بر عهده دارند امروز در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان روبروی هم قرار گرفتند. پیش از آغاز این بازی دو پیشکسوت فوتبال کشورمان با هم آشتی کردند. 

این دیدار با نتیجه 2 بر 0 به سود سپید رود رشت به پایان رسید تا شاگردان کریمی پیروز از میدان خارج شوند.

واکنش پژمان جمشیدی به آشتی کنان علی دایی و علی کریمی

 

 

کتک کاری علی دایی با بازیگر سینما در هتل پردیس رشت!/ در زندگی ام چنین کتکی نخورده بودم! +اسناد

 

طبق گفته یک بازیگر تلویزیون و سینما ظهر امروز (جمعه) قبل از بازی سپیدرود – سایپا، اتفاق عجیبی در هتل محل اقامت شاگردان علی دایی رخ داده است!

تابناک / در حالی که تیم فوتبال سایپا از ساعت  ۱۵ امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف سپیدرود رشت رفته، پیش از بازی اتفاق عجیبی در هتل محل اقامت شاگردان علی دایی رخ داده است. طبق ادعای امیر حسام شجاعی، بازیگر سینما و تلویزیون او امروز در هتل محل اقامت تیم سایپا از علی دایی کتک خورده است!

امیر حسام شجاعی درباره اتفاق رخ در هتل محل اقامت تیم سایپا و درگیری‌اش با علی دایی، اظهار داشت: برای این فوتبال متاسفم و دیدگاهم نسبت به دایی عوض شد. من اهل فوتبال نیستم و برای کار دیگری به رشت آمده بودم. ما برای بازی در یک فیلم باید یک ماه در رشت و انزلی باشیم.

وی افزود: از دو روز قبل در این هتل بودم و امروز می‌خواستم هتل محل اقامتم را عوض کنم. اصلاً نمی‌دانستم که تیم سایپا هم اینجاست. زمانی که می‌خواستم از هتل تسویه حساب کنم و بروم، در لابی نشستم و در کافی‌شاپ چای خوردم تا کارهای رفتنم درست شود. در کافی‌شاپ هتل علی دایی و کادر فنی‌اش در مورد بازی توضیحاتی برای بازیکنان‌شان روی تخته می‌دادند. زمانی که جلسه آنها تمام شد و در حال ترک کافی‌شاپ بودند، من به علی دایی سلام کردم و او هم جواب سلام من را داد. در همین زمان، علی دایی به یک‌‌باره برگشت و به من گفت «شما از کِی اینجا نشستی؟»، من هم گفتم «۵ دقیقه‌»، گفت «به چه حقی اینجا نشسته‌ای؟»، من هم گفتم «یعنی چه؟ مگر باید از شما اجازه می‌گرفتم؟!»

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: علی دایی فکر می‌کرد من جاسوس تیم مقابل هستم و آمدم از تاکتیک‌های سایپا مطلع شوم و برای آنها فیلم بفرستم. تازه فهمیدم که تیم علی دایی با تیم علی کریمی بازی دارد. علی کریمی رفیق خیلی گل و صمیمی من است، اما من نمی‌دانستم که تیمش بازی دارد. علی دایی گفت» «تو اصلاً حق نداشتی بیایی و اینجا بنشینی»، من هم گفتم «این چه طرز حرف زدن است، من میهمان این هتل هستم و منتظر چک اوت کردن کارهایم هستم»، گفت: «نباید کسی شما را اینجا راه می‌داد»، گفتم«من فقط از اتاقم به پایین و کافی‌شات هتل آمدم، این چه طرز حرف زدن است!»، گفت: «من می‌دانم تو را چه کسی فرستاده، به او بگو بیچاره‌ات می‌کنم و تو را هم به خاک سیاه می‌نشانم». من هم گفتم «آقای دایی چه می‌گویی؟ من اصلاً ربطی به فوتبال ندارم».

شجاعی عنوان کرد: در ادامه، داداش علی دایی (محمد دایی) آمد و گفت «با علی درست صحبت کن». گفتم: «درست‌تر از این حرف بزنم؟ مگر من چه گفتم؟ من فقط گفتم که ربطی به فوتبال ندارم و با من درست حرف بزند». محمد دایی هم گفت که «مگر تو کی هستی که درست با تو صحبت کند؟»، گفتم که «من یک شهروند که هستم، او حق ندارد با من این طور حرف بزند». بعد از آن هم علی دایی من را هل داد و من روی میز کافی‌شاپ پَرت شدم. گفت «برو فلان‌ فلان‌شده»؛ همه پرسنل هتل هم شاهد هستند و دوربین‌های هتل هم فیلم گرفتند. من به علی دایی هم گفتم «برایت متأسفم که تو آقای گل جهانی».

این بازیگر خاطرنشان کرد: بعد از آن هم بهمن دهقان (وکیل دایی) آمد و گفت «به هدفت رسیدی، تیم را به هم زدی و کار خودت را کردی». علی دایی یک چیزهایی می‌گفت که من اصلاً نمی‌فهمیدم. او مدام من را هُل می‌داد، گفتم «دفعه آخرت باشد به من دست می‌زنی، شکایت می‌کنم»، گفت: «دست نزنم؟»، شروع کرد به کتک زدن من. دو سیلی «بدجور» زیر گوشم خواباند. اصلاً شوکه شده بودم، دایی همیشه برای عجوبه‌ای بود. در ادامه کاپیتان تیم‌شان علی دایی را جدا کرد و بعد از آن هم علی دایی می‌گفت «بهمن فِلان کار را بکن، بهمن این کار را بکن، بهمن آن کار را بکن.» در ادامه اتفاقات بهمن دهقان و محمد دایی من را در نمازخانه هتل گیر آوردند و در یک گوشه تا می‌خوردم، من را کتک زدند، در زندگی‌ام تا کنون چنین کتکی نخورده بودم.

وی با بیان اینکه به کلانتری رفته و از علی دایی، محمد دایی و بهمن دهقان شکایت کرده است، گفت: من به دایی گفتم شکایت می‌کنم، او هم با لحن خودش و با پوزخند گفت: «از من شکایت می‌کنی؟»، در کلانتری به من گفتند حتی رئیس جمهور هم چنین کاری بکند پیگیری می‌کنیم. علی دایی فحش‌هایی به من می‌داد که در زندگی‌ام از هیچ‌کس نشنیده بودم. جالب اینجا بود که نیروی انتظامی هم دو مأمور در هتل داشت که امنیت سایپا را تأمین کنند، اما هیچ‌کاری نکردند و ایستاده بودند، انگار باید علی دایی به آنها دستور می‌داد تا کاری بکنند.

 

دایی: بدون اینکه از صحت درگیری ام با یک بازیگر مطمئن شوید،حرف نزنید


تابناک / سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: بدون اینکه از صحت و سقم درگیری من با شجاعی مطمئن شوید، درباره آن حرف نزنید.

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و سایپا تهران بیان کرد: این پیروزی را به سپیدرود و مردم خوب رشت تبریک می‌گویم. بازی در نیمه اول پایاپای بود و حقمان نبود با شکست به رختکن برویم. در دقایق پایانی نیمه اول هم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم که این این اتفاق رخ نداد، اما در چند صحنه نیمه دوم شانس آوردیم که گل‌های بیشتری نخوردیم.

او درپاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره درگیری خودش، محمد دایی و بهمن دهقان با یکی از بازیگران کشورمان به نام امیرحسام شجاعی در هتل محل اقامت تیم سایپا گفت: این چه حرف‌هایی است که مطرح می‌شود؟ شجاعی کیست و اگر چیزی هم شنیده اید باید از صحت و سقم آن مطمئن شوید چراکه هرکسی می‌تواند هر حرفی دلش بخواهد بزند. من نباید در نشست خبری بازی با سپیدرود درباره این مسائل صحبت کنم. به همین دلیل سوال شما را جواب نمی‌دهم.

او ادامه داد: شاید تنها چند موقعیت کمتر از سپیدرود داشتیم، اما یکی از بازی‌های بد ما بود. متاسفانه هیچ کدام از بازیکنان سایپا کارشان را به درستی انجام ندادند و این بازی بسیار مهم را باختیم. پیروزی مقابل سپیدرود می‌توانست ما را به صدر جدول نزدیک‌تر کند و امیدمان را به کسب سهمیه آسیا افزایش دهد، اما این اتفاق رخ نداد و شکست خوردیم.

دایی درمورد اینکه چرا با وجود پاسکاری فراوان بازیکنان سایپا در نیمه زمین سپیدرود و خلق موقعیت روی دروازه حریف، شاگردانش نتوانستند از این امر استفاده کنند، اظهار داشت: متاسفانه روی هر ۲ گلی که دریافت کردیم، اشتباهات بدی انجام دادیم چراکه نباید توپ را در زمان ارسال حریف به وسط دفع کنیم. البته غلامی هم در گل اول سپیدرود ضربه خوبی زد و شاید ۱۰۰ توپ دیگر هم به او برسد، به این شکل نتواند ضربه بزند. در کل فوتبال است و بازیکنانم باید توپ را در آن صحنه پیش از اینکه به کرنر برود، دفع می‌کردند. روی گل دوم هم به دلیل مسئولیت پذیر نبودن بازیکنان سایپا و اینکه یار مستقیم میثم تهیدست، او را رها کرد سپیدرود به گل رسید.

او ادامه داد: در نیمه اول موقعیت‌های بسیاری داشتیم که اگر پاس آخر را درست ارسال می‌کردیم، می‌توانستیم به گل برسیم. امروز (جمعه) از انگیزه و تلاش بازیکنان سپیدرود شکست خوردیم. شاید زیباتر از حریف بازی کردیم، اما بازیکنان سایپا انگیزه کافی را نداشتند که این موضوع بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: از روز اول شروع کارمان مشکلاتی داشتیم که این مسائل همچنان ادامه دارد. با تمرکز لازم تمرین نمی‌کنیم و این امر سبب شد چنین گل‌هایی دریافت کنیم و نتوانیم موقعیت هایمان را به ثمر برسانیم. همه این مسائل دست به دست هم داد تا نتوانیم در بازی با سپیدرود موفق باشیم.

دایی درمورد اینکه چرا تیمش در این بازی سایپا همیشگی نبوده است، گفت: موارد زیادی در این امر دخیل است. نخستین بار بود در چمن مصنوعی بازی می‌کردیم. از طرفی اتفاق‌هایی که در ۲ هفته اخیر و پس از بازی با ذوب آهن در باشگاه سایپا رخ داد در روح و روان بچه‌های ما تاثیر گذاشت. دست کم ۲۵ درصد قرارداد بازیکنانم تا اینجای فصل پرداخت نشده است و قرار بود این رقم پیش از بازی با سپیدرود پرداخت شود که متاسفانه یک درصد هم به حسابشان واریز نشد. در تمرینات مدام درگیر مسائل مالی بودیم و تمرکز لازم را نداشتیم. نمی‌توانم از کنار توانایی‌های سپیدرود بگذرم، اما اگر تمرکز داشتیم شکست نمی‌خوردیم. در فوتبال یک غفلت منحر به شکست می‌شود.

سرمربی سایپا درباره عملکرد ضعیف آرمان رمضانی در خط حمله این تیم گفت: رمضانی در بازی‌هایی که برای سایپا انجام داده است، عملکرد خوبی داشته است. از آنجایی که محمد عباس زاده پس از پیشنهاد نساجی مازندران دلش با سایپا نبود، اجازه دادیم او جدا شود.

دایی درمورد آشتی اش با علی کریمی بیان کرد: اگر یک کلمه از زبان من شنیده اید که با علی کریمی قهر هستم، می‌توانید بگویید امروز با او آشتی کردم. من با علی همبازی بوده ام و اکنون هم در ۲ تیم مختلف سرمربیگری می‌کنیم. بدون شک برای تمام دوستانم آرزوی موفقیت می‌کنم. موضوع خاصی بین من و کریمی نبود بلکه رسانه‌ها به این مسائل بسیار بها دادند. هر کمکی هم از دستم برآید در مربیگری کریمی به او می‌کنم.

آقای گل فوتبال ملی جهان درمورد حمایت هواداران سپیدرود از این تیم گفت: هواداران، بزرگ‌ترین سرمایه سپیدرود هستند و در هیچ بازی‌ای تیمشان را تنها نمی‌گذارند. تیم‌هایی مانند سایپا تماشاگر ندارند و با زور ۱۰، ۲۰ نفر را به ورزشگاه می‌آورند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار