عملکرد استاندار خلاف سیاست های دولت تدبیروامید و دکتر روحانی است /نارضایتی مردم کهگیلویه بزرگ خدمات دولت تدبیر و امید را کم رنگ می کند.
کد خبر: ۵۹۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ 16 April 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
وکیل المله یا وکیل الدوله ؛حق با کدام است؟

عملکرد استاندار خلاف سیاست های دولت تدبیروامید و دکتر روحانی است /نارضایتی مردم کهگیلویه بزرگ خدمات دولت تدبیر و امید را کم رنگ می کند.

دکتر احمدی استاندار محترم بیشترین توجهش به حوزه انتخابیه خاصی هست واین هم برای ایشان و خصوصا برای کهگیلویه بزرگ ضرر دارد و باعث تنش های بیشتری خواهد شد و مخالفت سردار هاشمی پور با شخص دکتر احمدی است زیرا که عملکرد ایشان خلاف سیاست های دولت تدبیروامید و دکتر روحانی رئیس جمهور محترم می باشد.

تقریبا از بهمن ماه سال گذشته زمزمه های اختلافات مهندس هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ و دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به گوش رسید و دوطرف در ابتدا تلاش کردند نشان دهند اختلافی در میان نیست اما هرچه که جلوتر آمدیم درآتش این اختلافات البته با حق طلبی های هاشمی پور دمیده شد تا این روزها شعله های اختلاف داغ تر از هر زمانی باشد.
در گفتار پیش روی تلاش می شود به اینکه آیا سوالات و نقدهای تند وتندتر شده ی هاشمی پور بحق است یا عملکرد و حتی سکوت استاندار در قبال این انتقادات، پرداخته شود.
مخالفت سردارهاشمی پور با دکتراحمدی استاندار ،مخالفت با دولت نیست بلکه برعکس و علیرغم نا همخوانی سیاسی،بیشترین تعامل را با دولتمردان و وزاری محترم و معاونین آنها دارد که این امر بر هیچکسی پوشیده نیست باتوجه به اینکه در مدت ۲۱ ماه خدمت سردارهاشمی پور به اندازه تمام دوران مجلس شورای اسلامی در ۴۰ سال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هم از وزیران و دولت محترم اعتبار گرفته و هم وزیران و معاونین آنها را به حوزه انتخابیه دعوت کرده است تا دردهای این خطه محروم را از نزدیک به ایشان نشان دهد و از آنان بهترین اعتبارات و پروژه ها را جهت بهبود وضعیت بستاند.
مخالفت سردار هاشمی پور با شخص دکتر احمدی است زیرا که عملکرد ایشان خلاف سیاست های دولت تدبیروامید و دکتر روحانی رئیس جمهور محترم می باشد.با توجه به تبعیضاتی که دکتر احمدی در تقسیم سکان های مدیریتی استان دارد ایشان قطعا در بین مردم کهگیلویه بزرگ محبوبیتی نخواهد داشت و قطعا نارضایتی مردم محترم کهگیلویه بزرگ به ضرر وی و بی رنگ کردن خدمات دولت تدبیر و امید خواهد بود.
قدر مسلم اینکه هاشمی پور لاجرم تا پایان دوره ی چهار ساله ی نمایندگی اش به هیچ روی صندلی اش لرزان نخواهد بود و بلکه با عملکرد بسیار قوی ۲۱ ماه اش محکم تر و بادوام تر خواهد بود اما استانداری منصبی است که بسته به سیاست دولت مستقر نمی تواند تضمینات لازم را داشته باشد پس نماینده ی یک حوزه تا مادامی که عنوان نمایندگی را یدک می کشد باید تلاش کند هرآنچه در مسیر خدمت رسانی و سودمندی حوزه ی انتخابیه اش لازم است را دریغ ننماید و این موضوع ایجاب می کند حتی فریادهایش بر روی استانداری که آشکارا ظرفیت نخبگانی کهگیلویه ی بزرگ را نادیده انگاشته است بلند و بلند تر کند و به مقام بالاتر وی یعنی وزیر کشور برساند.
نکته ی دیگر اینکه یقینا لج کردن و نادیده انگاشتن بخش زیادی از جمعیت یک استان توسط استاندار محترم با این توجیه که دولت مستقر از نظر سیاسی با خط ومشی نماینده در تضاد است، گناهی نابخشودنی است و لازم است استاندار محترم تجدید نظر نموده و با دلجویی از مردم و نماینده شان که سوگند خدمت با تمام توان و ظرفیت هرگونه حق خواهی از ایشان را توجیه می نماید ثابت نماید که قصدشان خدمت گذاری به تمام استان بی هیچ نگاه تبعیض آمیزاست چرا که نه دکتر روحانی صرفا نماینده ی بخشی از استان است و نه دکتر احمدی استاندار استان منهای کهگیلویه بزرگ.
دوستانی که می فرمایند آقای دکتر احمدی سیاسی کاری نمی کند و دنبال خدمت می باشد و سیاست های دولت را که خدمتگذاری به مردم شریف هست لازم است بدانند که ایشان و مدیرکل حوزه استاندری وی آقای مرادی طی تماسی تلفنی که با آقایان دکترپوزش فرماندار،دکتردهبانی مدیرکل ارشاد استان،دکترکاظمی مدیرارشاد کهگیلویه، امیریران بخشدار دیشموک و سیدکرامت کریمی مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری خواستار جمع کردن بنر های خوش آمد گویی مردم شریف بخش دیشموک به نماینده محبوبشان سردارهاشمی پور و آقای دکتر خادمی نماینده ایذه و باغملک میهمان محترماشان شدند.به نظر شما این رفتار شایسته یک استاندار می باشد؟
البته دور از انتظار نیست زیرا که ایشان غرض شخصی و لجبازی با جناب سردار هاشمی پور نماینده محبوب کهگیلویه بزرگ را دارند و مدیرکل حوزه استانداری ایشان آقای مرادی نامزد کاندیداتوری نمایندگی مجلس در دور آینده (۱۳۹۸) در حوزه انتخابیه جناب آقای دکتر خادمی یعنی ایذه و باغملک می باشند.
دوستدران و حامیان استاندار محترم بدانند که خود ایشان نیز کاندیدای حوزه دهلران و آبدانان در استان ایلام می باشند .
وی در تلاش هست که از نیروهای نزدیک به جریان سیاسی خود که مربوط به حوزه دهلران و آبدانان در استان ایلام می باشند در سکان های مدیریتی استان ما استفاده کند تا بتواند در انتخابات سال ۱۳۹۸ شکست خویش را در دوره های قبل جبران نماید.
ضمن اینکه آقای دکتر روحانی درانتخابات ریاست جمهوری بالاترین رای استان کهگیاویه وبویراحمد را در این حوزه یعنی کهگیلویه بزرگ بدست آورد ولی متاسفانه بنا به دلایلی که میشود نام آن را لجبازی و کج سلیقه ای نامید نیروهای نخبه معتدل و هم سو با دولت این حوزه نادیده گرفته شده است.

آقای دکتر احمدی استاندار محترم بیشترین توجهش به حوزه انتخابیه خاصی هست واین هم برای ایشان و خصوصا برای کهگیلویه بزرگ ضرر دارد و باعث تنش های بیشتری خواهد شد.
لازم است به آن بخشی از جامعه ی رسانه ای و منتقدان که با انتخاب تیترهای تفرقه انگیز و صرفا برای بهره برداری های شخصی تلاش دارند دود این اختلافات را به چشم کهگیلویه ی بزرگ فرو کنند توصیه نمائیم که فراموش نکنیم حنجره دریدن هاشمی پور بخشی از آن تلاش های شبانه روزی است که برای گذاشتن خشتی دیگر بر خشت های توسعه ی کهگیلویه بزرگ انجام می پذیرد.
ضمنا توصیه میشود اصلاح طلبان حوزه کهگیلویه بزرگ بخاطر دفاع از حقوق مردم و پیشرفت این خطه که مورد بی مهری های فراوانی قرار گرفته است بیش از پیش با نماینده محترم و تلاش گر کهگیلویه بزرگ سردار هاشمی پور همکاری کنند.
از همه نخبگان علمی و اجتماعی و فرهنگی و هنری و مذهبی و طیفهای مختلف سیاسی انتظار می رود جهت احقاق حقوق کهگیلویه بزرگ در حوزه های مختلف بویژه سهم آن از مدیریت استان با نماینده محترم هم صدا شوند.

بیانیه جمعی از دوستداران کهگیلویه بزرگ
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
آقای احمدی وقتی وارداستان شد شروع کردبه انتقاد ازمدیران استانی وگفت یک مدیری دراین استان قریب شصت نفرازخانواده خودرابکارگرفته وچنان توپش پربود که همه خیال میکردند که طولی نمی کشدکه همه مدیران ضعیف رابرمیدارد ونیروهای قوی جاگزین خواهدکردولی باتاسف طولی نکشیدکه بادش خالی شد ونه تنها هیچ برخوردی نکرددربرابرنمایندگان گچساران وبویراحمدسرتعظیم فرودآوردوبعضی ازهمان مدیران ضعیف رابه پستهای بالاتردرحدنماینده استاندارارتقاءداد وتاسف بارتراینکه آن مدیرخاطی محکمترازقبل به کارش ادامه میدهد واگرجای خالی مانده باشدبازهم بدون واهمه وترس ازفامیلش به کار میگیردوبه ریش استاندارمحترم. می خندد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار