قاضی القضات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
حجت الاسلام مزارعی : در راستای حفظ حقوق بیت المال و امور حقوقی شرکت نفت و گاز گچساران ملزم به درخواست تامین دلیل برای تعیین میزان خسارت وارده به شرکت نفت شده است.
کد خبر: ۵۹۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 17 April 2018

روز گذشته بر اثر یک حادثه آتش سوزی ، مجموعه نفتی 167 گچساران دچار حریق و خسارت شد که در این بین و بنابر گفته مسئولین دو نفر هم دچار سوختگی شدند.مسئولین هم از روز گذشته وعده بررسی دلیل یا دلایل وقوع این حادثه را دادند. اما امروز رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از احضار پیمانکار این مجموعه خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی از احضار پیمانکار حادثه مجموعه نفتی ۱۶۷ چمشیر گچساران خبرداد و گفت: قرار کارشناسی در رشته حوادث کار و آتش سوزی برای تعیین تقصیر و بررسی ایمنی کار صادرشده است.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به احضار پیمانکار حادثه مجموعه نفتی ۱۶۷ چمشیر گچساران از صدور قرار کارشناسی در رشته حوادث کار و آتش سوزی برای تعیین تقصیر و بررسی ایمنی کار خبرداد.

وی با بیان اینکه اقدامات قضایی در دو قسمت در حال انجام است، اضافه کرد: در راستای حفظ حقوق بیت المال و امور حقوقی شرکت نفت و گاز گچساران ملزم به درخواست تامین دلیل برای تعیین میزان خسارت وارده به شرکت نفت شده است.

این مقام قضایی در ادامه افزود: امروز دو گروه کارشناس رسمی دادگستری در رشته‌های نفت، گاز، حوادث، آتش سوزی و روابط کارگر و کارفرمایی جهت این امر به محل حادثه اعزام می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارشناسان همچنین جهت تسریع در روند درمانی به بیمارستان شهید رجایی گچساران اعزام و با ریاست بیمارستان نحوه درمان دو مصدوم این حادثه را بررسی می‌کنند.
 
پیمانکار حادثه مجموعه نفتی 167 گچساران احضارشد/ اعزام دو گروه کارشناس قضایی به محل حادثه


براساس این گزارش، حوالی ظهر دیروز در مجموعه ۱۶۷ شرکت نفت گچساران در منطقه آب شیرین آتش‌سوزی حین انجام جوشکاری اتفاق افتاد که منجر به سوختگی دو کارگر شرکت پیمانکاری شد.

دو نفر از نیرو‌های پیمانکار دچار آتش‌سوزی ۶۵ و ۱۵ درصد شده‌اند که با حضور به موقع نیرو‌های عملیاتی در مجموعه ضمن مهار آتش، حادثه دیدگان نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار