بازدید 111900

واکنش والدین همسر ریگی به اعدام وی

عبدالحمید مانند عبدالمالک ریگی و اربابانش آمریکا و انگلیس جنایتکاری بی رحم است که حتی برای خانواده اش ارزشی قائل نیست.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۵ 24 May 2010
پدر و مادر همسر عبدالحمید ریگی پس از اعدام وی در جمع خبرنگاران حضور یافتند و به تشریح قتل "فائزه و شهاب منصوری" (همسر و برادر همسر عبدالحمید ریگی) پرداختند.

به گزارش شبکه ایران تنها ساعتی پس از اعدام عبدالحمید ریگی برادر سرکرده گروهک جندالله، پدرخوانده و مادر "فائزه و شهاب منصوری" (همسر و برادر همسر عبدالحمید ریگی) در جمع خبرنگاران حضور یافتند و ضمن پاسخگویی به سوالات خبرنگاران گفتند: عبدالحمید مانند عبدالمالک ریگی و اربابانش آمریکا و انگلیس جنایتکاری بی رحم است که حتی برای خانواده اش ارزشی قائل نیست.

بر اساس اعترافات عبدالحمید ریگی،"فائزه منصوری" همسر عبدالحمید ریگی، به درخواست عبدالمالک ریگی و توسط عبدالحمید در خواب با شلیک گلوله جان باخت و همچنین " شهاب منصوری" برادر فائزه نیز توسط عبدالمالک ریگی سربریده شده و فیلم آن نیز از طریق شبکه العربیه پخش شده است.

موسوی افزود: پس از عزیمت فرزندانم به زاهدان و مرز پاکستان، پسرم شهاب تماس گرفت و گفت چون حمید برای تحویل خواهرم نیامده من خودم آنان را تا محل استقرار حمید همراهی می کنم و بعد از چند روز مجددا بر می گردم.

وی اضافه کرد: مدتها از پسر و دخترم خبری نداشتیم تا اینکه یک روز حمید تماس گرفت و گفت پسرتان با موتورسیکلت تصادف کرده و جنازه اش را در مرز می توانم تحویلتان دهم اما در حین گفت وگوی من با حمید، گوشی را عبدالمالک ریگی از وی گرفت و بدون مقدمه گفت که فردا شب فیلم سربریدن پسرت را از شبکه العربیه تماشا کن.

او بیان کرد: مالک ریگی جنایتکار ادعا کرده بود که فرزندانم جاسوس هستند و با نیروهای امنیتی ایران ارتباط دارند درحالی که نه تنها نحوه ارتباط با نیروهای انتظامی و امنیتی را نمی دانست بلکه در مکانی که سکونت داشتند هیچ امکان ارتباطی وجود نداشت.

وی از دیدار با عبدالحمید در زندان خبر داد و ضمن اشاره به تاثیر پذیری فکری عبدالحمید از برادرش اضافه کرد: حمید ریگی در این دیدار قسم می خورد که چون بشدت تحت تاثیر القائات عبدالمالک قرار گرفته بود دست به چنین جنایتی زده و همسر و مادر سه فرزندش را در خواب کشته است.

وی در ادامه این کنفرانس خبری اضافه کرد: موضوع بازگرداندن نوه هایم و همچنین دستگیری و مجازات مالک شیطان را از طریق نیروی انتظامی و دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران و پلیس بین الملل اینترپل پیگیری و شکایت کرده ام و امیدواریم دولت پاکستان که در جنایت علیه فرزندانم مقصر است در این زمینه همکاری کند.

گفتنی است عبدالحمید ریگی که جنایات مختلفی را مرتکب شده بود صبح امروز در زندان زاهدان به دار مجازات آویخته شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۰
اولئک کلانعام بل هم اضل. براستی که این گرو های تروریستی از حیوانات هم پست ترند. خدا نابودشون کنه. الهی آمین یا رب العالمین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار