بازدید 19283
فوتو نیوز

رئیس سازمان نظام پزشکی: بررسی‌ها نشان می‌دهد، مرگ‌و میر‌ها سه برابر عدد اعلامی است / وزیر بهداشت: کرونا وحشی‌تر شده است

وزیر بهداشت: بار‌ها به همکارانم اعلام می‌کردم که خدا نکند پدیده‌ای به نام جهش در برخی از ژن‌های ویروس اتفاق افتد که این اتفاق تمام معادلات را برهم خواهد زد که این اتفاق دارد رخ می‌دهد. دیشب تا دیروقت داشتم تغییرات ژنوم ویروس را مطالعه می‌کردم. متاسفانه در ژنوم ویروس دارد اتفاقاتی می‌افتد که هم در بیماری‌زایی و هم در قدرت سرایت موثر خواهد بود. این تغییرات ما را در ابتلا و مرگ و میر گرفتار می‌کند. کمااینکه در اروپا مرگ‌های ۵۵۰ تایی فرانسه ناشی از تغییرات ژنتیکی ویروس هم هست. ویروس وحشی‌تر و چموش‌تر شده است.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 01 November 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۶
بسمه تعالی
با تشکر از تابناک که نظرات مخالف جامعه مدرسین را در سطح جامعه رواج می دهد، از آقای عبدی می پرسیم شما از کجا به خود حق می دهید که جامعه مدرسین را زیر سوال ببرید؟
دقیقا از همان جای که شما به خود حق می دهید، جامعه مدرسین هم به خود حق می دهد.
یادمان هست آقای روحانی با لبخند همیشگی میگفت کشورها خواهان استفاده از تجربیات ما در مبارزه با کرونا هستند!.........
ویروس همون ویروسه اونقدر درگیر مسائل سیاسی هستین که نمیتونین یه ماه شهر رو تعطیل کنید چون نمیتونین معیشت مردم رو تامین کنین جناب وزیر محترم بهداشت لطفا علمی فرمایش کنید! توی ووهان چین که کانون اصلی بیماری بود دو سه ماهه ماجرا رو جمع کردن و الان دارن زندگیشونو میکنن شما بعد از ۹ ماه تازه میگین وحشی شده!!!؟؟؟؟؟؟؟
هر دم از این باغ بری می رسد............
آقای رئیس پس چرا همان ابتدا که خیلی ها می گفتند تعداد فوتی ها بیشتر از آنچه که اعلام می شود همه می فرمودند که این دسیسه بیگانگان و معاندین هست اینها را افراد مغرض در شبکه های اجتماعی بدون هیچ اطلاعی بین مردم نشر می دهند و باعث تشویش می شوند الان چی شده عذاب وجدان گرفتید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
مسئولین؟عذاب وجدان؟بی خیال دوست عزیز.
هیچ برنامه ای برای کنترل بیماری ندارند یک ریال هم نمیخواهند خرج کنند برای همین استراتژی جدید آنها ترساندن مردم است تا خود مردم فکری بحال خودشان بکنند
بعدا بگید چرا ملت به صدا و‌سیما اعتماد ندارن!! یه نگاهی به ارشیو بی بی سی و ایران اینترنشنال بندازید. ۳ ۴ ماه پیش گزارشی پخش کردن مبنی بر اینکه امار مرگ و میر ۳ برابر میزان اعلامی توسط ایرانه.
وزیر محترم بهداشت باید بجای چهچه وله به گفتن در تریبون ها مردعمل باشد وبا استفاده از تجربیات و عملکرد کشورهایی مانند کره جنوبی در پیشگیری از گسترش ویروس کرونا درست عمل کند .وگرنه با این روش ودلخوش کردن مردم به اخبار غیر واقعی خصوصا در مورد ساخت واکسن داخلی وتعریف از این وان جز بیشتر شدن شیوع وتلفات هموطنان بی پناه فایده ای ندارد .واقعیات را درباره گسترش موج دوم و سوم برملا کند ،وگرنه ویروس همان ویروس است ،زیرا کشورهای دیگر چنین بهانه ای برای شیوع ندارند .
طی مذاکرات فشرده و طولانی با جناب سارس کرونا ویروس دوم، موافقت نامه ای فی مابین به امضا رسید که ایشان متعهد شدند منحصرا از طریق اتومبیل های شخصی منتقل شوند و از حضور در قطارها و هواپیماها اکیدا پرهیز نمایند بدین ترتیب مردم علیرغم محدودیت سفر با اتومبیل شخصی بین استان های اعلام شده، با خیالی آسوده بلیط قطار و هواپیما بخرند و هر کجا می خواهند بروند!
کرونا وحشی تر نشده بلکه سیستم پزشکی ما فرسوده شد و توجهات مردم به دلیل شنیدن دروغهای پی در پی از مسئولان نسبت به این ویروس کمتر شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
احسنت
از پس کرونا هم بر نیومدین. دوباره شکست دیگر.
ايا كرونا درايران وحشي تر شده ؟
چون دردنياعليرغم افزايش مبتلايان شاهد روند كاهشي مرگ ومير هسيم
آهان پس مشکل در انجام وظایف مسئول نیست، ویروسه که چموش تر شده
در این که کرونا وحشی تر شده شکی نیست.اما متاسفانه مردم هم حساسیت روزهای اول شیوع کرونا را ندارند وبی خیال تر شده اند.یکی از دلایل آن شاید انبوه اظهار نظر های غیرعلمی وغیرمسیولانه ای باشد که بعنوان داروی گیاهی ویا تجربیات شخصی در فضای مجازی منتشر میشود.علت دیگر هم سیاست پاندولی دولت وستاد کرونا وعدم قاطعیت در برخورد با سفرهای برون شهری ودرون شهری .برگزاری تجمعات در مناسبتهای مختلف اعم از مذهبی ویا غیر مذهبی وهمچنین عدم رعایت در صد بالایی از مردم در نزدن ماسک ورعایت فاصله میباشد.
سلام اعلام بفرمایید یکی از بزرگترین عوامل گسترش ویروس کرونا بیمارستان های محل بستری بیماران کرونایی هستند چرابیمارستان میگه بیمار کرونایی بدحال باید همراه داشته باشد حساب کنید به تعدا هربیمار کرونایی بستری که نمیتواند کارهای شخصی خود رانجام دهد دونفر همراه حد اقل در24 ساعت درخطرناکترین محل یعنی بالای سربیمارکرونایی حضور دارند بعد بااین وضع به جاهای مختلف بیمارستان(بوفه - سالن انتظار ،سرویس بهداشتی و...) رفت آمد میکنند و بعداز بیمارستان به خونه ،محل کار ،تاکسی ،مترو و..... تردد دارند آیا حتی اگر تمام شهرهای کشور تعطیل و قرنطینه شود بااین روش بیمارستان و نبود پرستار چرخه ابتلاء به ویروس کرونا قطع خواهد شد؟
ومردمی که بیخیال شده اند به روح مادرم قسم الان یک ساعت پیش رفتم حبوبات بخرم صاحب مغازه میگه یک نفر اشنا امده وتقاضا میکند که ماسک را امانت بده بانک راه نمی دهند مرا شاید خنده دار باشد قشر جوان اصلا رعایت نمیکنند روستاییان عزیز هم اصلا ماسک را نمیشناسند ودر انتظار معجزه هستیم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
بی خیال نشدیم. گرسنه ایم
خویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
اقا رضا امیدوام که به لطف خدا مشکل شما هم حل شود ولی گرسنگی دلیا بر رعایت کردن نمیشود با نزدن ماسک ایا گرسنگی از بین میرود خیلی از افراد را میبینم که ماشین چند میلیاری سوار هستند ولی ماسک نمیزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
اقا این که چیزی نیست من خودم دیدم که تو اداره ارباب رجوع رو راه نمیدادن یهدنفر اومد بیرون ماسکشو برداشت داد به نفر دوم اونم زد رفت داخل
در ایران همیشه در باب آمار مشکل داریم نه تنها در باب کرونا ومرگ ومیر آن ، در همه آمارها سیاسی کاری موج میزند
یعنی چی وحشی تر شده؟ مگه سگه هاره؟؟
شما 1 ماه تعطیل کن اهلی میشه!
قدرت مدیریت نداری گردن ویروس ننداز!!
اول کار در قم 2 نفر مبتلا بودند
چرا قم را قرنطینه نکردید؟ چرا؟
چرا چین رفتید؟ چرا دانشجویان را از چین آوردید. آنها هم که اگر احتمالا داشتند بیماری را پخش کردند.
حالا هر روز رجز می خوانید که ما کرونا را شکست می دهیم.
باید از نطفه خفه اش می کردید نه اینکه حالا کل کشور را گرفته
آمریکا ۳۵۰ میلیون ۹۰۰ نفر تلفات کرونا
ایران ۸۵ میلیون ۴۰۰ نفر تلفات کرونا
ما به نسبت جمعیت مقام اول را در جهان داریم
متاسفم برای وزیر که به جای توضیح علمی کلمه عامی چموش رو استفاده میکنه !!!!
میشه ایشان لطف کنند بفرمایند از نظر علم پزشکی " چموش " یعنی چه ؟
مشکل ما فقط آمریکاست....دزدی و اختلاس و کرونا و فقر ودلار و....اصلا مهم نیست....فقط آمریکا‌‌‌‌...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل