بازدید 14137
۱
به تلافی جذب محمد نادری و برای پر کردن جای شجاع خلیل زاده؛

پرسپولیس خرید دفاعی استقلال را شکار می‌کند؟

کد خبر: ۱۰۱۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 02 November 2020

پرسپولیس از وقتی با جدایی ناگهانی شجاع خلیل زاده شوکه شده، دنبال یافتن یک مدافع برای پر کردن جای خالی شجاع است و در این میان نام هایی چون ایمان سلیمی، مدافع جدا شده تراکتور، فرشاد فرجی مدافع شهر خودرو و حتی امین حاج محمدی شاگرد یحیی در نفت تهران به عنوان گزینه گل محمدی مطرح شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا اما از گوشه و کنار پرسپولیس خبر می رسد یک نام جدید در جمع سرخ ها برای پر کردن جای خالی شجاع به میان آمده است.

 محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال که به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال، قراردادش با آبی ها جنبه قانونی ندارد، تازه ترین گزینه پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی است.

پرسپولیس خرید دفاعی استقلال را شکار می‌کند؟

امروز شنیدیم پرسپولیسی ها که قبل از استقلال مشتری مرادمند بودند، منتظر روزهای آینده هستند تا اگر پنجره استقلال باز نشد و اتوماتیک وار، قرارداد مرادمند و استقلال از درجه اعتبار ساقط شد، این مدافع را به خدمت بگیرند.

 گویا یحیی گل محمدی ابتدا در قبال این پیشنهاد، اعلام کرده تمایلی به جذب بازیکن از تیم رقیب ندارد اما واسطه هایی که مرادمند را به یحیی توصیه کرده اند به او گفته اند مرادمند تحت قرارداد رسمی باشگاه استقلال نیست و پول رضایتنامه باشگاه شهر خودرو را هم خودش پرداخت کرده و چون تا این لحظه هیچ پولی از باشگاه استقلال دریافت نکرده، در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالات استقلاال، تعهدی به این باشگاه ندارد.

 همین مساله باعث شده پرسپولیسی ها منتظر روشن شدن وضعیت پنجره استقلال باشند تا در صورت امکان با محمدحسین مرادمند وارد مذاکره مجدد شوند.

 پرسپولیس که هر هفت سهمیه لیگ برتری خود را خرید کرده، برای جذب مرادمند یا هر مدافع لیگ برتری دیگری ابتدا باید نام یک خرید لیگ برتری خود را از لیست خارج کند.

عیسی آل کثیر در صورتی که محرومیت اش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا کاهش پیدا نکند، تا پایان نیم فصل اول از لیست پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد و در غیر این صورت پرسپولیس احتمالا آرمان رمضانی را از لیست خارج می کند تا امکان جذب مدافع جدید را داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لیگ هردمبیل ایران
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر