بازدید 16620
۱
نقل و انتقالات

ستاره سابق پرسپولیس در آستانه انتقال به استقلال

مسلمان از سوی برانکو در لیست مازاد قرار گرفته بود ولی پس از جدایی از جمع سرخ‌ها هیچگاه نتوانست بازی های سابق خود را انجام دهد.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱ 03 November 2020

بازیکن اسبق پرسپولیس و فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان که در دوره منصوریان گفته می‌شد به رنگ آبی تمایل دارد، حالا گزینه حضور در تیم استقلال شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از جذب محمد نادری، این بار محسن مسلمان بازیساز و سازنده بسیاری از گل‌های پرسپولیس در زمان سرمربیگری برانکو، حالا از سوی کادرفنی تیم استقلال مورد توجه قرار گرفته و در گزینه های جذب این باشگاه قرار گرفته است. مسلمان از سوی برانکو در لیست مازاد قرار گرفته بود ولی پس از جدایی از جمع سرخ‌ها هیچگاه نتوانست بازی های سابق خود را انجام دهد. او حالا شاید با پیراهن استقلال دوباره احیا شود.

ستاره سابق پرسپولیس در آستانه انتقال به استقلال

محمود فکری در خصوص احتمال جذب مسلمان گفت: هنوز نه ولی می توانیم روی او فکر کنیم. پس از بررسی های لازم در صورت فراهم شدن شرایط باید تصمیم بگیریم.

مسلمان به تازگی قرارداد خود را با باشگاه سپاهان فسخ کرده است و فرصت زیادی برای انتخاب تیم جدید خود ندارد. گفته می‌شود در صورت عدم توافق با استقلال، شاید او راهی گل گهر سیرجان شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
استقلال شده جذب کننده تفاله های پرسپولیس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل