بازدید 14099
۲

ترامپ: در پنسیلوانیا برنده می‌شویم

رئیس جمهور آمریکا گفت اگر ما در پنسیلوانیا برنده شویم، در کل کشور برنده خواهیم بود. ما سال ۲۰۱۶ در پنسیلوانیا برنده شدیم و امسال هم برنده می‌شویم.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳ 03 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا و نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در تجمعی انتخاباتی در جمع طرفدارانش در ایالت پنسیلوانیا گفت: این همه جمعیت که اینجا جمع شده است، شبیه وضعیت فردی نیست که در انتخابات دوم شود. جو (بایدن) خواب آلود را دیدم که (در این ایالت) دوازده نفر را جمع کرده بود. او قادر نبود جمعیتی را در اطرافش پر کند. ما جمعیت زیادی در اینجا داریم. این جمعیت فقط در ایالت پنسیلوانیاست.

رئیس جمهور آمریکا افزود: می‌دانید که اگر ما در پنسیلوانیا برنده شویم، در کل کشور برنده خواهیم بود. این همان اتفاقی است که در انتخابات گذشته رخ داد. ما آن سال در پنسیلوانیا برنده شدیم و امسال هم برنده می‌شویم. فردا (سه شنبه) انتخابات در آمریکا برگزار می‌شود و ما در این ایالت پیروز می‌شویم.

ترامپ ادامه داد: ما پیروز می‌شویم تا چهار سال دیگر در کاخ سفید باشیم. با آرای شما، ما همچنان به کاهش دادن مالیات‌ها و کاهش دادن مقررات ادامه خواهیم داد و همچنان از نیرو‌های فوق العاده پلیس حمایت خواهیم کرد و از نیروی نظامی عالی کشورمان پشتیبانی خواهیم کرد.

انتقاد ترامپ از تصمیم دیوان عالی در مورد رأی گیری در پنسیلوانیا

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: تصمیم دیوان عالی در مورد رأی گیری در ایالت پنسیلوانیا (تمدید مهلت دریافت آرای پستی) خطرناک است و به ایجاد خشونت در خیابان‌ها منجر می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
انشاالله برنده ای، ملت ایران پشت تو هستند با پیروزی تو کل ایران در شور و هیجان خواهند بود ...
انشاالله برنده مبشوی دعای 60 70 میلیون ایرانی بدرقه ی راحت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر