بازدید 35150
دو هزار و دویست و هفتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

لیلاز: دولت اختیارات کامل ندارد / توئیت انتقادی علی مطهری درباره ۱۳ آبان / شریعتمداری برای بازگشت آمریکا به برجام شرط گذاشت / علم‌الهدی: مرگ بر آمریکا به اجابت نزدیک شده

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نظر رهبر انقلاب درباره جنگ قره باغ /میرسلیم: هتک حرمت به مسئولان توهین به مردم است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ 03 November 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.



رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نظر رهبر انقلاب درباره جنگ قره باغ
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز میلاد پیامبر اسلام و امام صادق در ارتباط زنده تلویزیونی با مردم درباره مناقشه قره باغ  گفتند: جنگی که بین دو همسایه ما برقرار است حادثه تلخی است. بایستی هر چه زودتر تمام بشود. سرزمین‌های آذربایجان همه باید آزاد شود. امنیت ارامنه باید محفوظ باشد.رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: به مرزهای بین المللی نباید تجاوز شود و تروریستها هم به مرزهای ما نزدیک نشوند. اگر اینها نزدیک شوند، قطعا برخورد خواهد شد.
 
رئیس اتاق ایران و چین: ارز کشور را حیف و میل کرده‌ایم
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید، در ماه‌های ابتدایی شروع تحریم‌های جدید، بخش زیادی از منابع ارزی کشور حیف و میل شدند. مجیدرضا حریری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در ماه‌های ابتدایی شروع تحریم‌های جدید آمریکا، علیه اقتصاد ایران به نظر می‌رسید، تعریف دقیق و مشخصی از شرایطی که کشور به آن وارد شده بود وجود نداشت، از این روی، سیاست‌هایی اجرایی شد که شاید در بسیاری از آنها موقعیت کشور در بلندمدت تحلیل نشده بود. وی با اشاره به سیاست تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات برخی کالاها، تشریح کرد: با وجود تمام انتقادات و ابهام‌ها، دولت سرانجام در بهار سال ۱۳۹۷ به این نتیجه رسید که با تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی از قشرهای کم درآمد حمایت کند؛ اما مصادیق در نظر گرفته شده برای این ارز در ابتدا بسیار گسترده بود و ارائه ارز به تمامی این کالاها به نظر می‌رسد، منابع ارزی کشور با سرعت بسیار بالایی خرج شد.
 
میرسلیم: هتک حرمت به مسئولان توهین به مردم است
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان حکومتی در نظام‌های مردم‌سالاری بمستقیم یا غیرمستقیم منتخب مردم هستند و هتک حرمت آنان به نوعی توهین به بخشی از مردم محسوب می‌شود. مصطفی میرسلیم روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا به نظر مقام معظم رهبری در خصوص کار غلط هتک حرمت و توهین به رئیس‌جمهوری به جای انتقاد از او اشاره کرد و افزود: توهین و هتک حرمت به هیچ وجه مقبول نیست. وی ادامه داد: در مقابل اگر بخواهیم زمینه رفع کمبودها و حتی پیشرفت کشور را فراهم کنیم، انتقاد دلسوزانه، سازنده، چاره‌جویانه و مستند نه تنها اشکال ندارد که واجب است.
 
صوفی:بایدن هم بیاید، نظر جامعه درباره اصلاح‌طلبان و روحانی عوض نمی‌شود
علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب: نکته دیگر میزان مشارکت مردم است که هیچ تمایلی را در جامعه برای مشارکت حداکثری نمی بینیم و بیشتر فضا مثل انتخابات مجلس یازدهم است. در واقع هرچند مردم امیدوارند با آمدن بایدن مشکلاتشان حل شود، تا مصداق یا نامزدی که بتواند از این فرصت برای حل مشکلات کشور استفاده کند در صحنه نبینند، پای صندوق رأی نمی آیند. دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات با اشاره به عملکرد نامطلوب مجلس دهم و دولت روحانی گفت: اصلا تصور نکنیم که به فرض رأی آوری بایدن سریع نظر جامعه درباره اصلاح طلبان و دولت آقای روحانی عوض می شود. شاید یکسری تغییرات کوچکی رخ دهد اما آن تغییرات بر اثر بروز اختلافات احتمالی در آمریکا و فاصله زیاد انتخابات آمریکا با انتخابات ایران بعد مدت کوتاهی رنگ می بازد؛ بنابراین، در کل عوامل و متغیرهای داخلی بر نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ تأثیرگذارند، نه پیروزی ترامپ یا بایدن.
 
علم‌الهدی: مرگ بر آمریکا به اجابت نزدیک شده
علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: امت اسلامی روزگار سیاه مستکبرین قریش و بت پرستان صدر اسلام که لحظه به لحظه در برابر پیامبر(ص) با شکست مواجه می‌شدند را هم اکنون برای استکبار احساس می‌کنند و نفرین ۴۰ ساله "مرگ بر آمریکا" به اجابت نزدیک شده است و ما به زودی همچنان که شاهد فروپاشی استکبار شرق و شوروی بودیم، شاهد فروپاشی استکبار غرب و آمریکا هم خواهیم بود.
 
لیلاز: دولت اختیارات کامل ندارد
سعید لیلاز: واقعیت این است که دولت اختیارات نامحدود و تمام و کمالی در کشور ندارد، در عین حال دو بحران بسیار بزرگ از بیرون بر کشور تحمیل شده که هیچ دید منصفانه‌ای نمی تواند این دو بحران را نادیده بگیرد. اکنون طولانی ترین، موثرترین، سنگین ترین و بزرگترین تحریم ها در تاریخ ایران علیه ما اعمال شده و نظیر آن را فقط می توان در کوبا یا عراق جستجو کرد. من غیر از این دو، مورد دیگری را نمی شناسم که چنین تحریمی را تجربه کرده باشند. این عضو حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: تحریمی که اکنون ۳۱ ماه از آن گذشته و حتی طولانی تر از تحریمی است که زمان مرحوم محمد مصدق تحمل کردیم، در حالی که تحریم زمان مرحوم مصدق فقط در حوزه نفت بود و نه همه شئون صادراتی و وارداتی کشور؛ هرچند در همان زمان هم صادرات غیرنفتی در جریان بود.
 
شریعتمداری برای بازگشت آمریکا به برجام شرط گذاشت
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان، از مجلس خواست برای بازگشت آمریکا به برجام در صورت پیروزی جو بایدن، شرط بگذارد. مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: دوران دیپلماسی التماسی و تحمیل فاجعه ناشی از آن گذشته است. ایران اسلامی باید برای ورود دوباره آمریکا به برجام شرط بگذارد و لغو همه تحریم‌ها شرط ورود آمریکا به برجام باشد، چه ترامپ رئیس جمهور شود و چه بایدن. حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با فارس گفت: یک جریان سیاسی که مسائل اقتصادی کشور را به آمریکا و برجام گره زده و سفره مردم را هر روز کوچکتر از روز قبل کرده است، این روزها بار دیگر به انتخابات آمریکا دخیل بسته و آینده اقتصاد کشور را در پیروزی این یا آن نامزد ریاست جمهوری آمریکا جستجو می‌کند. وی خاطرنشان کرد: این جریان سیاسی که برخی مدعیان اصلاحات بدنه اصلی آن را تشکیل داده اند، ادعا می‌کند اگر بایدن رئیس جمهور آینده آمریکا شود کفه برجام به نفع ایران سنگین خواهد شد و از اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران کاسته می‌شود! مدیر مسئول کیهان افزود: ترامپ با این انگیزه از برجام خارج شد که مدعی بود، محدودیت صنایع موشکی و پایان دادن به حضور ایران در منطقه نیز باید در برجام گنجانده شود و بایدن هرچند می‌گوید به برجام برمی‌گردد، تاکید هم می‌کند که شرط بازگشت آمریکا به برجام، گنجاندن محدودیت صنایع موشکی و حضور ایران در منطقه و دست کشیدن از حمایت نیروهای مقاوت است، یعنی دقیقاً همان نظر و خواسته ترامپ؛ بنابراین، معلوم نیست ادعای جریان سیاسی مورد اشاره از کدام آبشخور بیرون آمده است.
 
بالاخره این خیابان به نام استاد شجریان نامگذاری شد
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: اعضای شورای اسلامی شهر این کلانشهر با تایید مصوبه‌های کمیته نامگذاری شورا، خیابان ۱۲ متری مَلک واقع در منطقه ۲ شهرداری اراک را به خیابان استاد محمدرضا شجریان نامگذاری کردند. مرتضی سورانه عصر سه‌شنبه افزود: پیشنهاد تغییر نام خیابان ۱۲ متری ملک به نام استاد شجریان از سوی انجمن موسیقی و چند تن از جامعه هنری شهرستان اراک مطرح و این پیشنهاد در صحن علنی شورای اسلامی این کلانشهر بررسی و تصویب شد. وی ادامه داد: خیابان ۱۲ متری ملک، خیابان شهید رجایی(ملک) اراک را به خیابان امام خمینی(ره) و میدان ولیعصر(عج) این شهر متصل می‌کند و تعداد قابل توجهی آموزشگاه و مراکز موسیقی نیز در این محدوده فعالیت می‌کنند.
 
توئیت انتقادی علی مطهری درباره ۱۳ آبان
علی مطهری، نماینده سابق تهران به مناسبت ۱۳ آبان در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «اگر تسخیر سفارت آمریکا را با شرایط ویژه اول انقلاب توجیه کنیم، ادامه ۴۴۴ روزه آن را نمی‌توانیم به عنوان یک کار ضروری و مفید توجیه کنیم. بدون شک این اقدام چهره انقلاب اسلامی را در دنیا مخدوش و زمینه حمله صدام به ایران را فراهم کرد و امروز هم تحریم های ناشی از آن را تحمل می‌کنیم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۵۶
اگر در یک کشور معقول بودیم آیا به تو ای میر سلیم چه می دادند.این مسئولیت و اشخاص نالایق چون تو مدیریتها را گرفته اید
یکی بگه که چرا سایپا که فقط مجوز افزایش 25 درصدی محصولاتشو داشته اومد و کوییک رو 40 درصد گرون کرد و آب از آب تکون نخورد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
چرا نداره اینجا همینی که هست می خوای بخواه نمیخوای میدیم بعدی .......نفر بعدچی می خوای؟؟؟
شریعتمداری در جایگاهی نیست که در مورد سیاست حرف بزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
دشمن تراشی و نفرت پراکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
حتما شما و دوستان کد خدا پرستت در جایگاه آن هستید که بگویید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
همه افراد حق اظهار نظر در خصوص مسایل سیاسی کشور را دارند آقو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
بعد شما در چه جایگاهی هستید که نظر می‌دید؟ ای داد از اون 23 میلیونی که امثال شمایید و روزگار ما رو سیاه کردید
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
رجزخوانی و آب گل کردن را که خوب بلده!
علی
| United States of America |
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
فیلسوف، شعار نده. حرفشو خیلی کوتاه و مفید زده. خیلی هم طول نمیکنه یک بار دیگه بخونی. لطف کن یک بار دیگه حرفهای حاج حسین آقا رو یک بار دیگه بخون و بگو دقیقأ کدوم جمله‌اش بی ربطه؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
البته شما و دوستانتان دارید کاش روستا هم دسترسی به اینترنت داشتند تا شما هم امتیاز بالا می گرفتید استاد به مثبت ها نگاه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
کشور مال شریعتمداری وامثال ایشان هست
راسخی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
اتفاقا جناب حاج حسین شریعتمداری هرچه پیش بینی کردند درست از اب درامد ایشان سیاستمدار برجسته ای هستند لطفا حرمت نگهدارید حاج حسین خدا حافظتان باد
اختیارات فروش نفت دست کی بوده و هست؟
اختیارات تعیین میزان سود بانکی دست کی هست
اختیارات واردات و صادرات که مجوز می دهد و همم خودش دستی در وارد و صادرات دارد دست کی هست؟
اختیارات مجوز دادن کسب و کار ها دست کی هست؟
و مهمترین بخش که شما دوست دارید و آن هم دلار و ذخایر ارزی کشور است دست کی هست؟
بچه گول می زنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
تا کم میارن و جوابی ندارن میگن رئیس‌جمهور هیچ کارس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
مهم ثروت کشور هست که دست دولت تفنگه ؟؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پس چرا اینقدر برای ریاست جمهوری تلاش کردی و کلید نشون دادی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
موضوع دشمن سازی مدام سیستمداران کشور ما است که به هیچ کس هم پاسخگو نیستند و در خانه های امن خود نشسته اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
طرف چقدر باید نااگاه باشه که بگه دولت اختیار نداره. دولت هسته‌ای رو به باد داد بعد اختیار نداره؟ کی برای کاری که اختیار نداره خودشو به آب و آتیش می‌زنه که رئیس جمهور بشه اونم دو دوره؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
روحانی تمام حدود اختیارات را می‌دانست و وعده وعید داد،
گفت والله تالله بالله اگر مشکلات کشور راه حل نداشت کاندیدا نمیشدم،
مگر نمی‌دانست که نه
می‌دانست و حالا که سوء مدیریت داشتند
بهانه میاورند
بچه های ما مرگ را فهمیده اند . در حالیکه دین براساس زندگی و زنده نگه داشتن آمده است تا کی بایستی مرگ را فریاد بزنیم . مرگ که خودش رو در روی ماست . آرزوی مرگ برای دیگری چه لطفی دارد در حالیکه مرگ اطراف خودمان چمبره زده است جناب پادشاه خراسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
اول برو ببین خدا چی گفته درباره مرگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
بچه‌۱۳ ساله من وقتی می‌شنوه می‌گید مرگ‌بر امریکا به شما می خنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
هروقت دیدی یه موتور سوار بهت زد یا کیفتو زد یا کسی به ناموست نگاه کرد و ..... تو بهش درود بفرست خوش غیرت. مختااااااری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
بچه 13 ساله؟؟؟!! خب خوب تربیتش نکردی! 13 ساله‌‌های قدیم تفنگ دست می‌گرفتند و برای وطن و ناموسشون می‌جنگیدند و زیر تانگ می‌رفتند. شما بگو به دایی یا عمو ترامپش درود بفرسته جیگر
علی
| United States of America |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
جناب جانباز ٪۷۰، اولا که مثل روز روشنه اون اسم رو برای گول زدن آدم‌های ساده لوح انتخاب کردی. دوما شما فکر میکنی مشکل آمریکا با ما همین مرگ بر گفتنه؟ اینها به چیزی جز تسلیم تمام وکمال ایران راضی نمیشن. این یعنی یک دور برگردان جانانه از تمام پیشرفتهای علمی، صنعتی، مخصوصأ صنایع دفاعی، داشتن حق رأی، و مخلص کلام قبول کردن بندگی که از کشورهای امثال کشور ما انتظار دارن. هر چند که با خیلی از حرفه‌ها موافق نیستم ولی تو این مورد هم خوب گفته هم پیش بینیش در مورد آینده آمریکا خیلی محسوسه این روزها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
وقتی امریکا داعش رو بوجود اورد که هزاران نفر رو کشتن مرگ هم براشون کمه
جانباز 70 درصد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
خدمت دوست ناشناسم که ارجاع داده اند خداوند در مورد مرگ ... خداوند در قرآن کریم خود را اینگونه خطاب
کرده است : بسم الله الرحمان الرحیم . بنام خداوند بخشنده مهربان ....نه جبار و .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
اگر قرآن را بخوانی می بینی که خداوند لعن و مرگ را در آیات مختلف برای کفار و دشمنان بیان کرده است . البته اگر قبول داشته باشی
هیچ دولتی اختیارت کامل ندارد و نباید داشته باشد
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
فقط اختیار دارن برای اقازاده ها فرش قرمز پهن کنن و جیب مردم رو خالی کنن بعد هم بگن ما نبودیم
چرا روزنامه کیهان و شریعتمداری چیزی در مورد گرانی ها و بدبختی مردم حرف نمیزنه ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
دغدغه مردم زندگی و آرامش است. دغدغه کیهان، مثل فاکس نیوز جنگ طلبی و گرفتن ماهی از آب گل آلود و ایجاد فضای بن بست در روابط ایران با دنیاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
چرا هست شما نخوندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
همین دور روز پیش در مورد گرانی گوجه و اقلام دیگر مورد به مورد حرف زد و گفت چرا گران می شود ولی این سایت فقط بخش سیاسی آن را دوست منتشر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
وجدانی تیتر زد حتی راه حل هم نوشت . که دست دلال ها رو کوتاه کنید و دولت رانت بازی نکند.
اصلا خیار شور کیلویی ۳۰ ، ۴۰ هزار تومن که دیگه ربطی به دلار و سکه و تحریم نداره.
به والله تحریم ها شده بهانه برای سرکیسه کردن مردم که دولت هم وایساده نگاه میکنه و صداش در نمیاد.
جناب لیلاز شما حالا به این نتیجه رسیدی ما مدت هاست به این نتیجه رسیدیم ،رییس جمهور و دولت عملا هیچ قدرتی ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
بعله همه کاری می کنید و می خورد و بعد که به مملکت گند زدین ادعای هیچ کاره می کنید
این خصوصیت اصلی اصلاح طلبی است که کی بود کی بود راه بیاندازیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
لعنت به تو تابناک. تحریف کامنت ها به این واضحی؟! علت عدم قدرتی که من نوشتم رو حذف کردی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
اگه کاره ایی نیستن پس چرا اینهمه سرو دست میشکنن.
امروز رهبری حجت رو برای همه تمام کروند ، بایدن و ترامپ فرقی ندارند پس با توکل برخدا به فکر غلبه بر کدخدا باشیم ، تیر نوسان گیران بازار به سنگ خورد ؟؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
بله همان حجت دلار 7 تومانی را 30000تومان کرد و اقتصاد ورشکسته و وابسته چین و نفت را ادامه داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
(برای آمدن بایدن دخیل می بندد)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
با توکل بر خدا دلار رفت بالای ۳۰ هزارتومان
تو یا عقلت نمی‌رسه یا عقل نداری
هنوز نتیجه انتخاب مشخص نشده شریعتمدار حمله ها رو به برجام شروع کرده !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
برجام با آن همه خسارت های محضی که داشته تاریخ انقضا دارد
1
یک کشور یک ملت یک اب و هوا یک خاک، در یکی سیاست بر مبنی دوستی با شرق و چین و روسیه قرار گرفته.بجز قشر خواص اکثر مردمش برق ندارند.جاده ندارند.اتومبیل ندارند.جلبک میخورند.از سو تغذیه رنج میبرند.شادی را کاملا فراموش کرده و نمیدانند که اصلا چیست.
پانصد متر پایینتر همان مردم دوستی با غرب را انتخاب کرده اند و دست کاسبان تحریم و فاسدان را قطع کرده اند .جزو اقتصادهای برتر دنیا هستند.به تمام دنیا اتومبیل و گوشی و یخچال و تلویزیون با کیفیت ارسال میکنند.پاسپورتشان بسیار معتبر و میتوانند به همه جای دنیا به راحتی سفر کنند.زندگی خوب و مشاغل عالی دارند.
با پیروزی اقای بایدن دیگر نباید حرف افرادی که مشخص شده اکثرا دلال و کاسب تحریم هستند شنید.باید در صورت بازگشت او به برجام، تحت هدایت و رهنمونهای رهبری ؛در صورت تغییر رفتار دولت جدید امریکا اجازه ورود شرکتهای امریکایی به کشور داده شود.جنرال موتور مک دونالد اپل اگر به ایران بیایند به لحاظ امنیتی بهترین کمک به کشور ماست.این شرکتهای عظیم هستند که دولتها را در امریکا هدایت میکنند.با سرمایه گذاری این شرکتها در کشور امریکا دیگر هرگز قادر نخواهد بود ما را تحریم کند.چون به این شرکتها ضرر میزند و در نتیجه دولت رای از دست خواهد داد."پیروزی بایدن اغاز صفحه ای تازه در روابط ایران و امریکا خواهد بود".مبادا دوباره ۸ سال بگذرد و فرصت را بخاطر عده ای دلال تحریم لواسان نشین از دست بدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
کاسب برجام می خواهی دوباره بخور راه بیاندازید؟
فکر کن یک کشوری که زورش بیشتر بوده و یک منطقه را به سرزمین خودش الحاق کرده باید پس بدهد!!!
آن وقت قبل تر از آن که همین اذربایجان و یا ارمنستان که با زور از ما گرفتند نباید آزاد بشوند و به اسلام برگردن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
نخیر !
خودمان داریم به علف خوردن می افتیم
بی خیال بذار زندگیشونو بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
با این استدلال شما، مغولستان باید بر نصف دینا ادعا داشته باشد چون روزی همه را فتح کرده بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
آن روزی که تمام را داشتیم اداره می کردیم مغولی نبود و زیر خاک بود
علم الهدی و شریعتمداری پای ثابت صفحات و تیترهای تابناک شدن.

این دو عالم بزرگوار طوری افاضات میکنند که انگار مردم در ایران در بهشت زندگی میکنند و هیچ مشکلی جز آمریکا و برجام نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
در حقیقت این دو بزرگوار در بهشت زندگی می کنند و جز اسرائیل و امریکا و روسری و دوچرخه ی زنان و کنسرت و شادی جوانان که از نظر ایشان حرام است مشکلی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
خوب ایشون هم همین را گفت
چشم چطوره شریعتمداری رو بذاریم توی هیات مذاکره کننده شاید این مقام راضیش کنه و کوتاه بیاد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
مگه بد گفتن ایشون؟گقتن شرط ورودبه برجام لغو تحریم ها باشه،لطفا تعصبانه نسبت به ایشون نگاه نکنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
کوتاه نیاد هم فرقی نمی کنه
کی به حرف ایشون اهمیت می ده !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
آقای شریعتمداری همونی نیستن که پارسال میگفتند بیاییم نفتمون رو پنجاه ساله بدیم به روسیه و خیرشو ببینیم؟
حرف لیلاز دلیل و سند محکمی است برای تحریم انتخابات ۱۴۰۰ توسط بنده و خانواده ام

رای دادن به دولت و رییس جمهوری که اختیار ندارد حرام است.

من رای نمی دهم

رای بی رای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
کاش دوره های قبلی هم به حسن رای نمیدادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
رای بی رای
فروپاشی آمریکا یا....؟
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
فعلا که اقتصاد و سیاست داخلی و خارجی و ورزش و فرهنگ ماست که متلاشی شده! نرخ مشارکت مردم آمریکا رو با نرخ مشارکت مردم ایران مقایسه کنین! همه چیز مشخصه
تسخیر سفارت آمریکا برای جلوگیری از کودتاهای بعدی این کشور بود که چند نوبت به شکست انجامید
در ضمن تحریم های این دوره دوستان شما که آشوب 88 ایجاد کردن کلید زده شد چون اوباما قبل آن نامه فدایت شوم می نوشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
چرت و پرت
فتنه ۸۸ بیشتر به کشور خسارت وارد کرد یا فتنه تسخیر سفارت عربستان؟ بنظر من دومی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
فتنه ی خیانت به رای و اعتماد مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
این که گفتم اول بگو چرا قبل اتفاقات سفارت عربستان اموالش را دو هفته قبل فروخته بود به شما برخورد که منتشرنکردی؟
سرزمین های ایران باید آزاد بشن.
قره باغ و خود آذربایجان سرزمین ایران هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
از موتوری جنس نخر !
به حد کافی گرفتاری داریم و دخالت در امورات مردم به ما نیامده
کشور را بهشت دلالان کرده اید و از مرگ بر آمریکا و برجام حرف می زنید !!!!!؟؟

جنابان علم الهدی و شریعتمداری چقدر حقوق در ماه می گیرند ؟؟؟؟؟
اگر کمتر از ۱۵ میلیون تومن باشه قطعا ۱۵ میلیون تومان انواع بن و سهمیه و بیمه تکمیلی و ..... هم دارند .


از طرف خودتان حرف بزنید

از طرف کسانی که حقوقشان کمتر از ۵ میلیون تومان در ماه است حرف نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
آدرس اشتباهی اومدی از دولت جونت که اب خوردن را به آمریکا وصل می کنند سوال کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
سهمشان از سفره ی انقلاب است و حلال !
امید
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
متاسفانه مردم ما تصوری از اعداد بزرگ ندارند. مثل فاصله ستاره ها که میگویند چندید ملیون سال نوری با ما فاصله دارند یا مثلا شرکت اپل دو هزار میلیارد دلار ارزش دارد. مردم تصوری از این اعداد بزرگ ندارند. در مورد درآمد اقایان هم مردم تصوری از ارقام نجومی ثروت انان ندارد. از چندین صد میلیارد تومان تا چندین هزار میلیارد تومان. ولی از ۱۵ ملیون تمان تصور دارند و فکر میکنند که خیلی زیاد است. نه قربان. ۱۵ ملیون تومان هزینه یک روز اقایان هم نیست. برو بالا تر. خیلی بالا تر. با ۵ ملیون تومان خودت مقایسه نکن. قیمت فقط یکی از خانه های اقایان بیش از پانصد میلیارد تومان است. کارخانه ها و صنایعی که بواسطه خصوصی سازی به اقایان داده شده است بیش از هزاران میلیارد تومان ارزش دارند که قسطی به مبلغی ناچیز واگذار شده اند. ارز هایی که دولتی گرفته و در بازار ازاد فروخته اند. کمی اعدا بزرگ یاد بگیرید
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
15ملیون درآمد یه ساعتش نه!
یک سری برو در گمرکات تا از توهمات بیرون بیایی تا بعدا از اختیارات صحبت کنیم
دولت روحانی بی شک ضعیف ترین دولت تاریخ ایران است
پاسخ ها
آبدارچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
قبول دارم البته بعد از احمدی نژاد بدترین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
اگه روحانی واقعیتهای کشور را میگفت خیلی محبوب میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
دولتی که قدرت نداره و تصمیم از جای دیگه گرفته می شه باید دولت ضعیفی هم باسه!
آقای مطهری الان در این روز و این سخنان شما چه معنی دارد؟ در ضمن وقتی کسانی جاسوسی و خرابکاری می کنند باید هم بیشتر نگه می داشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
می شد جاسوس را از مملکت اخراج کرد
گروگانگیری اصلا منطق نداشت
ولی برای اون افرادی که می خواستند معروف و مهم شوند و پست و مقام بگیرند منطق داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
کدوم کشور جاسوس را اخراج می کنند؟ دستگیر می
کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
اگر جاسوس بودن باید محاکمه می شدن. چرا بی دلیل نگهشون داشتند
آقای مطهری روزی بک گام از راه امام عقب می نشیند
مواظب باش ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
نه نماینده های انقلابیتان روزی یک گام در راه امام جلو رفته و به توصیه رهبری گوش می دهند؟!!!! دو تذکر در عرض چهارماه بقدر کافی گویاست
آبدارچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
حقیقت رو گفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
چی داری تهدید می کنی؟! ما دیگه از تهدید نمی ترسیم فشار زده به سرمون!
کوبا با تورم 5 درصدی و با تحریم سنگین باید بیایند ازشما استادان یاد بگیرند در اداره مملکت
خیلی پرو هستید به خدا
دولت همین اختیاراتی(البته 90 درصد اختیارات دارد چون مقام اجرایی است و می تواند به راحتی انجام بدهد یا ندهد) را هم که به آمریکا ربط می دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
چی می گی بابا !
دولتی که اختیار تنظیم روابط کشور با دیگر کشورها را ندارد و برای قرنطینه ی قم اختیار ندارد و با هزار تا شاه و سلطان در مملکت روبرو است اختیار دارد ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ناشناس22:17
برو عمو خودت را گول بزن
"مرگ بر آمریکا به اجابت نزدیک شده"!
آری اینقدر نزدیک شده که نه میتونن ازدواج کنن
نه میتونن خونه بخرن
نه میتونن ماشین بخرن
نه میتونن بچه دار بشن
قیمت موادغذایی سر به فلک کشیده
مردمش دیگه به دموکرات و جمهوری خواه اعتماد ندارند
سران آمریکایی بچه هاشون رو فرستادن ایران تا زندگی کنند
و.....
نفست از جای گرم بلند میشه عامو
پاسخ ها
تابناک نو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
به قول آقای دانشمند من موندم این آقایان چرا اینگونه از دنیا بی خبرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
قیمت دلار را نگفتی
بیچاره ها هر روز صبح بیدار می شن می بینن دلارشان در برابر ریال ما، با افزایش شدید روبرو شده و زندگی و کار و بارشان را مختل و فلج کرده
جناب علم الهدی نمیشه شما ساکت بشید ، واقعا جنابعالی نماینده قشری حتی اندازه بیت خودتونم نیستید که نظر میدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
آنقدر نورچشمی و خانه زاد اطراف ایشون و امثال ایشون فراوانه که ملت ایران را اصلا نمی بینند
اخرین نتایج شمارش ارا در امریکا
ترامپ ۷۴۳۵۴۱۲۳
بایدن ۳۲۶۵۷۴۳۲
غرضی ۲۲۱۳۴
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
دمت گرم تو این اوصاع ما رو خندوندی بخصوص غرضی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
امیر ژوله 4222313
تابناک نو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
احمدی نژاد منفی 137695رای
درارتباط با کرنا که اختیارات داشت چکار کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
عزیزم اختیار یعنی اختیار شما فکر می کنید اقای روحانی بدش میاد کشور رو یک ماه قرنطینه کنه. هرگز. منابع مالی می خواهد. خوب منابع مالی کو اون اقایونی که پول ها رو بردن سوریه و عراق هزینه کردن بیان جواب بدن.
قطعا اقای روحانی اختیار نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
خخخه در سوریه
هنوز به آن حد نرسیدی که بدانی تورم ایران به خاطر پول زیادی است که در کشور ریخته بقیه‌اش بیش کش که جواب ندهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
پولهای مردم که از بورس دزدیده شد ، دلار گرون که به مردم فروخته شد و کالاهای گرانتر که به خورد مردم داد و غیره ....باز هم میخوای از منابع مالی بگم . یک کم تفکر بد نیست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
استاد می فرمایید پول زیاد تو کشور ریخته اره وقتی دوست عزیزت ارزوی شما را براورده کرد و برجام را پاره کرد و نفت از دو میلیون وهشتصد هزار بشکه به صفر رسید بجز یک کشتی که روی دریا بشکه مشکه به قاچاق چی ها فروخت .. دولت از کجا بیاره هفت میلیون حقوق بگیر رو حقوقشنو بده استاد اگر اموزش پرورش را حقوق نده تو یک هفته اشوب کشور رو می گیره می تونی بگه دولت این پولو به حقوق بگیر ها بده بله درست حدس زدی چاپ پول .شما راه کار بده تا ما هم بفهمیم .یک چند قلم صادرات و تولید را هم نام ببر....استاد
همه و همه در این مملکت بدون اینکه نظر مرا خواسته باشد از طرف من حرف میزنند یکی می گوید توهین به مسیولین توهین به مردم است . یکی دیگر از طرف من در مورد تداوم تحریمها از طرف مناستقامت میگوید یک دیگر ...... در حالیکه هنوز یکی نظر مرا از خودم نپرسیده است . از شما چطور ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
اینکه میگن مثلا 60 درصد جامعه چاقن، از کجا میگن، از من که تا حالا کسی آمار نگرفته، از شما چطور؟
باش تا فرو‌ بپاشد! فعلاً که این ماییم که داریم فرو‌می پاشیم.
پاسخ ها
تابناک نو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
خبر نداری فرو پاشیدیم
خیلی جالبه تو ایران فقیر و غنی طرفدار ترامپ هستند
فقیر به امید غنی شدن
غنی به امید غنی سازی اورانیم ؟؟؟؟؟؟؟!!
گند می زنید به کشور و ملت بعد می آیید و می‌گویید که اختیارات ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
اختیارات ندارد
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
شرایط بسیار سخت است منابع مالی کشور کم و تحریم ها کمر شکن این ربطی به روحانی و دیگران ندارد. فقط اونروزی که ترامپ سرکار اومد چرا کفن پوشیدید نگذاشتید دولت بره با این یکی صحبت کنه مطمین باشید ترامپ اهل معامله بود.
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
اخیار ندارد مرد و مردانه بگوید مردم من اختبار ندارم.
تا مردم اختیارش را به او برگردانند.
چرا نمیگوید اختبار ندارم؟
چندین سال بعد که کشور دیگری را برای زندگی انتخاب کرد خاطرات مینویسد میگوید اختیار نداشتم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
اختیارات نداشته مربوط به معیشت مردم نیست فقط یک کم مدیریت نیاز داشت که این آقا نداشت
رای بی رای
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
اختیار نداشت اشتباه کرد اومد نامزد انتخابات شد یعنی از اول نمیدونست!! چهار سال اول نمیدونست چهار سال دوم چی!! میرفت کنار و خودشو بدنام نمیکرد..والله
اتفاقاً امریکا هم منتظر بود که شریعتمداری شرایطش را اعلام کند. خخخخخخخخ
قطعا نابودی بلوک غرب را خواهیم دید
روزی که ایران اسلامی قدرتی بلامنازع در دنیا باشد
آن الباطل کان زهوقا
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
نابودی مردم کشورت را نمی بینی؟ جنسش خوب بوده گویا
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
قرصت رو درست بخور.
تابناک نو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
میدونی با این شعارت یاد پسران زبیر هنگام مبارزه با مختار افتادم اونها هم مثل تو همین شعار رو میدادن نکنه باهم سر وسری دارید
رای بی رای
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
شما ها واقعا کی هستین چه شکلی هستین از کجا اومدین
آقای شریعتمداری، شما که برای امریکا شرط میگذارید اگر امریکا پاسخ داد همینی هست که هست. بعد شما چه برنامه ای دارید؟! چه میخواهید بکنید؟! تازه اگر بایدن بیاید اروپا و سایر کشورها هم بدون شک ازش پیروی بیشتری خواهند کرد و یک اتحاد جهانی جدیدی دوباره شکل میگیرد. با این وضع آیا شما قادرهستید کشور را حتی برای یک سال دیگر اداره کنید؟!
آقای میرسلیم توهین به مسئولان به هیچ وجه توهین به مردم نیست اگر هم هست ما راضی هستیم!!!!
احتمالا فردا صدا و سیمای آمریکا هم این حماسه ملی را تیریک میگه. خیلی جالبه کشوری که ما ادعا می کنیم دموکراسی نداره صفهای طولانی کشیدند برای رای دادن و حالا با انتخابات ۱۴۰۰ ایران مقایسه کنید و خدایی خودتون مقایسه کنید.
اقای مطهری این اب کره نداره که هیچ , اگه بخوری دل درد هم داره چون خیلی کثیف و الوده هستش حتی شنا کردن ادمهایی مثل شما هم رو دل میاره !!!!!
رهبری حجت را هم تموم کرد ولی ادمهایی مثل شما یا نمیگیرین یا زدین به اون راه و حرف را توی دهن بچرخون بعد بده بیرون لطفا" !!!!!!!!!!!!
آقای علم الهدی عزیز آیا جنابعالی در بین این مردم بوده اید تا ببینید وضعیت شما در بین مردم چگونه است ؟
چاییدی پسر!
شریعتمداری لااقل واسه حفظ ظاهر هم شده بود حرفهای حجاریان تکرار نمیکردی. بعضی وقتها ادم حرف نزنه بخدا بهترها.
به زودی هر خانواده یه عزیزش رو بر اثر کرونا از دست میده
ارز ها گم و گور نشده بلکه برخی ارزها را در خارج از کشور برای روز مبادا ذخیره کرده اند
جالبه ها خود آقایان کود شیمیایی رو گران گردند اون هم هفتصد درصد بعد مسولان وزارت جهادکشاورزی امروز تو اخبار اعلام کردند کشاورزان بخاطر قیمت بالای کود از خرید کود استقبال نمیکنند و این باعث کاهش شدید تولید گندم در سال آینده میشود وباعث میشه که در تولید گندم از خود کفایی دربیاییم و دوباره وارد کننده این محصول استراتژیک شویم
کسی نیست به این آقایان بگه شما که لالایی بلدید چرا خوابتان نمی آید
آخه کشاورز بیچاره از کجا بیاره که یک کیسه کود تعاونی رو نزدیک به 600هزار تومان پول بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
طرف میگفت
با گوش خودم شنیدم
بمقدار کافی کود در انبار داریم
کشاورزان عزیز نگران نباشند
یکی نیست مرد پول کجاست
رای بی رای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
داداش
رای گیری تموم شد
مسولین محترم فرمودند که قیمت مرغ 20400 تومان است وهر قیمت بالاتر ازآن گران فروشیست وبه شدت برخورد میشود آقایان لااقل یکی از این فروشگاه‌ها با این قیمت رو به مردم معرفی کنید یعنی من موندم این مسولین چشم ندارند ونمیبینند که دربازار مرغ چه قیمتی دارد؟
پس چرا برخورد نمیکنند؟
البته همون 20400تومان هم برای اکثر مردم زیاد است وقدرت خرید آن را هم ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
اتفاقا اولین گران فروش خودشون هستند. و باید با خودشون برخورد شدید کنند..
جناب شریعتمداری مسول سیاست خارجی ایران هست و همیشه صدها گام از مسولان نظام جلوتر است و حرفهای بزرگتر از خود ش میزند اما متاسفانه در هیچ کجا خریدار ندارد
ای کاش مسولین و نمایندگان بیشتری ادراکشان و جسارت بیانشان مثل مطهری بود.
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
بله اگر ادراک مرادادراک امثال علی مطهری که لازم ندیدن برای برجام نیم ساعت وقت بگذارند . این ادراک ره به جایی نمی برد بجز آدرس واشنگتن دی سی .(کعبه ی غربزدگان)
آهاي ليلا!
ببخشيد ز جاموند
دولتت اونقدر اختيارات داشت كه مملكت را به فنا داد
و در 7 سال از مسكن تا دلار و روغن مردم را از دست مردم گرفت
اونوقت ميگي اختيار نداره
شریعتمداری برای بازگشت آمریکا به برجام شرط گذاشت
آقای شریعتمداری کی گفته شما نماینده مردم هستی ؟
حد شما یک روزنامه چی است و بس
والسلام ختم کلام
سفارت يك كشور خاك اون كشور هستش و خلاف قوانين بين المللي وگرنه اشغال سفارت خانه براي تبعه كشور ميزبان يانيروي هاي نظامي و انتظامي بسيار ساده است . خدمت اون دوستان كه مَي فرمايند سفارت جاسوسخانه بوده خوب پس چرا فقط مثل تروريست ها گروگان گرفتيد و محاكمه و مجاراتي انجام نشد؟!چرا همزمان با روي كار آمدن ريگان گروگانها آزاد شدن ؟
یکی دسته اتاری رو از شریعتمداری بگیره
مطهری اول انقلاب بچه بوده و نمی فهمه لانه جاسوسی چیه. میتونست مطالعه کنه تا بیشتر بفهمه که این کار رو هم نکرده.
آقای لیلاز اتفاقا دولت اختیارات عظیمی به ویژه در کنترل قیمت ها داره. فقط نیروهای نظامی دستش نیست که اگر بود 7 سال پیش کشور رو تسلیم می کرد!
مطهری در مورد چیزی در دوره ای حرف عجیب میزنه که امام خمینی ره در قید حیاط بوده اند و نظارت و اشراف کاملی بر امور داشته اند.
یکی به این مطهری بگویدتوراکه ازمجلس بیرون کردندکمی خلوت کن باخودت
احسنت احسنت...جات گرم و نرمه شریعت مدار جان؟؟روغن کجا میتونیم پیدا کنیم؟با این اوضاع اگر پیش بره پوشک بچه که سهله پوشک بزرکسال هم قحطی میاد..یه فکری برای پسا سالخوردگیت بکن. .مطمنا کسی هم حاظر نمیشه ازت نگهداری کنه ..گفته باشم بعد دم مرگ گله نکنی
سیاست ما در قبال آمریکا تغییری نخواهد کرد. ملت همچنان مقاومت خواهد کرد. دولتمردان هم با اقتدار مثل گذشته رفاه و آسایش بیشتر را برای مردم فراهم خواهند کرد!..... البته بدانیم که مردم از نظر مسئولان با مردم عادی که در کوچه و خیابان می شناسیم فرق دارند!
ظاهرا آقای مطهری ماموریت پیدا کردن چهره آمریکا و صدام رو تطهیر کنن
سلام
ای کاش علی مطهری یه مقدار مثل پدرش بود و اینگونه حرفها رو نمیزد
لیلاز جون اختیارات ندارید اینهمه گند زدید اختیارات داشتید چکار میکردید لابد از گرسنگی میمردیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل