بازدید 44370
بازتاب

همسر تازه ناصر محمدخانی: شهلا هم پرستو بود

از نظر من، ناصر عاشق لاله بود و شهلا پرستو بود. اولا که همه می‌دانند ناصر ازدواج موقت کرده بود، ثانیاً که شهلا به اصرار وارد زندگی ناصر شده بود و هدف‌هایی داشت
کد خبر: ۱۰۱۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ 03 November 2020

سپیده فکوری، ۳۸ ساله، نقاش و همسر تازه «ناصر محمدخانی» فوتبالیست پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس در باره زندگی با محمدخانی گفت‌وگویی با ایران ورزشی انجام داده است. در بخشی از این گزارش آمده است: تصمیم به ازدواج با مردی که یک زنش به قتل رسیده، همسر دیگرش قاتل بوده، خانواده زن سومش او را دزدیدند و ... اصلا کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، فکوری اما نظر دیگری در این باره دارد: «من می‌دانستم که ناصر حتی یک درصد هم در ماجراهای پیش آمده برای ازدواج‌های قبلی‌اش مقصر نیست. یکی از فامیل‌های خیلی نزدیکم که قاضی دادگستری بود، همان زمان برایم توضیح داد که ناصر مقصر نبوده و در قتل خدابیامرز لاله هیچ نقشی نداشته است. تنها تقصیر ناصر این بود که ازدواج موقت کرده بود. افرادی امثال شهلا دنبال آدم‌های با آبرو هستند تا زندگی‌شان را به هم بریزند و خراب کنند. من مطمئن هستم اگر ناصرخان لاله را آن‌قدر دوست نمی‌داشت، لاله هیچ‌وقت کشته نمی شد. اگر او به خواسته‌های خانم جاهد تن می‌داد، هیچ وقت لاله کشته نمی شد. البته و به خاطر بزرگ بودن اسم ناصرخان، در این ماجرا بعضی رسانه‌ها شیطنت کردند، وگرنه مثل این قتل‌ها، روزی چندین مورد در کشور اتفاق می‌افتد و هیچ فردی خبردار هم نمی‌شود اما به خاطر اسم و رسم ناصر، بعضی مجلات به ماجرا برای فروش بیشتر دامن زدند.

او ادامه داد: تا جایی که من ناصر را می‌شناسم، او نمی‌تواند یک مورچه را زیر پایش له کند، حتی وقتی می‌خواهم یک مگس را بکشم می‌گوید که لطفا پنجره را باز کن تا برود بیرون. همه آن‌هایی که در این سال‌ها به ناصر تهمت زدند یا آن‌هایی که فیلم زندگی ناصر را به دروغ ثبت کردند، مدیون ناصر و خانواده مرحوم سحرخیزان هستند.

همسر ستاره سابق پرسپولیس گفت: از نظر من، ناصر عاشق لاله بود و شهلا پرستو بود. اولا که همه می‌دانند ناصر ازدواج موقت کرده بود، ثانیاً که شهلا به اصرار وارد زندگی ناصر شده بود و هدف‌هایی داشت. وقتی قاضی از شهلا پرسید که چرا از شوهر دومت جدا شدی، گفت او به من دروغ گفته بود و زن و بچه داشت و قاضی هم پرسیده بود مگر ناصرخان، زن و بچه نداشت؟ به نظر من همه چیز در این ماجراها واضح است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۶
ناصر هم شکارچی پرستو، کلاغ، کرکس و... مهم این بود که ماده باشه نوع پرندش مهم نبود.
هوس که تمامی نداره
هوس مردا رو می اندازن گردن زنها بعد میگن پرستو یه مشت اراجیف
این ناصر محمد خانی ماشالا چه انرژی داره که سه بار تا الان ازدواج کرده. تو رو خدا اخبار این افرادی که بود و نبودشان مهم نیست درج نکنید.
عجب توجیهاتی برای ازدواج چهارم
کثافت از سر روی زندگی این سلبریتی ها بالا میرود. پول یامفت زیر پای اینها نمیریختیم این گندکاریها پدید نمی آمد.
مگه شهلا جاهد دوتا شوهر داشته؟ به جز ناصر
ناصر هم پرستوئه ! توام لک لکی!
ولی زن جدیده چه جراتی داره زن اولش بخاطر هوسهای شوهر کشته شد دومیش رو شوهر به قتل محکوم کرد و اعدام شد خدا به داد سومیش برسه
پاسخ ها
اصغر آقا 
| Germany |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
جرات یا حماقت؟
پرستو؟ آخه ناصر محمدخانی کیه که براش پرستو بفرستن؟ رفت زن صیغه ای گرفت اختلاف پیش اومد اون بنده خدا از دست رفت. سناریو مینویسی برای چی؟
شما هم پرستو هستی:))) لاله هم پرستو بود... دل ناصرخان اشیانه پرستوهاست:))))
چقدر متوهم‌ داریم مثلا ناصر محمد خانی چکاره بود که یک پرستو برایش بگذارند
خواهشا اسم پرستو را از روی اینها بر دارید و بگویید کلاغ سیاه
من موندم این مردک ریخت هم نداره این همه خانوما خودشون رو براش میکشن.چی داره آخه این پیرمرد
ابلیس هم دست از مرده کشید.
ماجرای محمدخانی به این سادگی نیست که این خانم تازه از راه رسیده راجع بهش نظر میده!
چون لاله را اینقدر دوست داشته رفته یک زن صیغه ای گرفته؟؟؟
اونوقت میشه بفرمایید چه زوایای پنهانی در زندگی ناصر محمدخانی بوده وبا چه درجه اهمیتی بوده که نیاز به نشوندن پرستو بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهانه جديد آقايان براي هوس بازي ها و بي اخلاقي هايشان پرستو شده
گل گفتی آی گل گفتی
این خانم محترم بایدبدانندنباید پشت سر فردی که دستش ازدنیاکوتاه شده وتوانایی دفاع ازخودراندارندحرف بزنند این عمل غیراخلاقی ودورازجوانمردیست
اما تو با آبروی کسی که اعدام شده و مرده بازی کنی هیچ اشکالی نداره.متاسفم واست
راست میگن عاشق کوره.
مردهای هوس باز
مردی که زن داره نمیره دنبال کثافت کاری، ازدواج ازدواجه موقت معنی نداره
صیغه ازدواج موقت= بی بندوباری هستش
بابا قاتل همین ناصر هستش.اون بدبخت رو گول زد گفت تو گردن بگیر من رضایت میگیرم بعد با هم ازدواج میکنیم.بلاخره یه روزی معلوم میشه.سلطان حاشیه .....
سلام
این ناصرمحمدخانی مهره ماردارد.
بعدش این زنهای خدابیامرز،دوتارابااین خانم ازخودراضی لوس وفامیل قاضی دار،را باهم سه تا را بگذاریدبه پای یک زن ماهانمیشود.چون هیچکدام زن زندگی نبوده ونیستند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس