بازدید 15416
رئیس علوم پزشکی اراک:

وضعیت اراک، خمین و ساوه مشکی شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس آخرین آمار و اخبار وضعیت شهرستان‌های استان مرکزی از لحاظ میزان شیوع کرونا در دوازدهم آبان ماه ۹۹، شهرستان‌های اراک، خمین و ساوه در وضعیت مشکی قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۴ 04 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان افزود: شهرستان‌های دلیجان، تفرش، آشتیان، شازند، فراهان، کمیجان، محلات و زرندیه در وضعیت قرمز و شهرستان خنداب نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی هشدار داد: متاسفانه شهر‌های اراک، خمین و ساوه در وضعیت مشکی قرار گرفتند که با توجه به افزایش روز افزون آمار مبتلایان و متوفیان، در صورت استمرار این شرایط و عدم توجه مردم به پروتکل‌های بهداشتی، روز‌های خوبی را برای سلامت استان پیش بینی نمی‌کنیم.

متولی سلامت استان مرکزی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها یک شعار نیست و باید واقعا برای سلامت خودمان ارزش قائل شویم، بهداشت بدون عمل تنها یک شعار است و مطمئنا با شعار دادن نه تنها شرایط خوب نمی‌شود، بلکه در این صورت وضعیت بسیار وخیم‌تر هم خواهد شد.

وی بیان کرد: به مرحله‌ای رسیده‌ایم که مسئولان و مدیران ارشد استانی نیز پا به پای کادر درمان وارد میدان مبارزه و نفس گیر کرونا ویروس شده اند و جای تاسف دارد که بعضی از مردم با سهل انگاری و غفلت علاوه بر تهدید جان و سلامتی خود، تلاش‌های شبانه روزی مسئولان را هدر می‌دهند.

جمالیان در پایان گفت: بهتر است بعضی از اشخاص از خواب غفلت بیدار شده و کمی تامل کنند، زیرا اگر این اتفاقات ناگوار برای خودشان یا عزیزانشان رخ دهد، ممکن است کاری از دست کادر درمان بر نیاید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار