بازدید 38559
بسته ویدیویی «تابناک»

بهترین نقطه دنیا برای زندگی کجاست؟ / چرا روسای جمهور آمریکا به جنگ علاقه دارند؟ / موضع‌گیری مارادونا درباره فلسطین / اهمیت استراتژیک دریای خزر چیست؟ / مرگ‌بارترین مرز در جهان کجاست؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 04 November 2020

بهترین نقطه دنیا برای زندگی کجاست؟ / چرا رئیس جمهورهای آمریکا به جنگ علاقه دارند؟ / موضع‌گیری مارادونا درباره فلسطین / اهمیت استراتژیک دریای خزر چیست؟ / مرگ‌بارترین مرز در جهان کجاست؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


چرا رئیس جمهورهای آمریکا به جنگ علاقه دارند؟

شبکه تلوزیونی آرتی با بررسی درصد محبوبیت روسای جمهور آمریکا قبل و پس از ورود به جنگ، به پدیده‌ای سیاسی به نام «اثر صف‌آرایی زیر پرچم / Rally 'round the flag effect» پرداخته است. اثر صف‌آرایی زیر پرچم مفهومی در علوم سیاسی و روابط بین‌الملل است که افزایش کوتاه مدت حمایت مردمی از رئیس‌جمهور آمریکا در دوران بحران‌های بین‌المللی یا جنگ را توضیح می‌دهد. در این ویدیو با روسای جمهوری که از این اثر برای فرار از تنگنا‌های سیاست داخلی استفاده کرده‌اند آشنا شوید.

 

بهترین نقطه دنیا برای زندگی کجاست؟

فکر می‌کنید بهترین کشور دنیا برای زندگی کجاست؟ چه ویژگی‌هایی یک سرزمین را بهترین جای دنیا برای زیستن می‌کند؟ مردم به این سوال پاسخ‌های جالبی داده‌اند که در ویدیوی زیر می‌بینید.

 


مارادونا به محمود عباس: قلبم فلسطینی است

دیه گو مارادونا که گفته می‌شد شرایط مساعدی در بیمارستان دارد، حالا شرایط خطرناکی را پشت سر می‌گذارد. براساس اخبار جدید به دست آمده، لخته خون در سر اسطوره فوتبال آرژانتین مشاهده شده که هنوز منشا آن مشخص نیست. مارادونا سوای رویکرد حرفه‌ای‌اش در فوتبال، در موضع‌گیری‌های سیاسی رویکردی منصفانه در پیش گرفته است. در همین زمینه دیدار ماردونا با محمود عباس در حاشیه جام جهانی روسیه را می‌بینید که در جریان آن تاکید کرد: «قلب من فلسطینی است». لحظاتی از این دیدار که منتشر شده، در تابناک می‌بینید.

 


مرگ‌بارترین مرز در جهان کجاست؟

قاره آفریقا از دیرباز به علت استعمار و استثمار گسترده توسط کشورهای اروپایی، شاهد بحران‌های بسیاری بوده است و در سال‌های اخیر به علت ناپایداری دولت‌ها، اختلافات قومیتی و مذهبی، فقر گسترده و جنگ، از آفریقای سیاه به شمال آفریقا و سپس اروپا مهاجرت بسیاری انجام شد. اتحادیه اروپا برای سال  ها چشم بر خطرناک بودن مدیترانه برای این مهاجرت بسته  و به مرگ مهاجران از طریق این مسیر بی اعتنا بود. اما با خبرساز شدن آمار مرگ و میر مهاجران، اقدام به عملیات جستجو و نجات آنها از دریا کرد. سیاست های مهاجرستیز اروپا باعث سرگردانی مهاجران و آینده نامعلوم برای آنها شده است. اروپایی که خود باعث و بانی این موج مهاجرت است، حال نمی‌خواهد کوچکترین مسئولیتی در قبال مهاجرین داشته باشد.

 


اهمیت استراتژیک دریای خزر چیست؟

درياي خزر، بزرگترين درياچه جهان است که در بین دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. يکي از مهم ترين مسائل درياي خزر که پس از فروپاشي شوروي، ظهور و بروز بيشتري پيدا کرد، ضرورت تعيين رژيم حقوقي جدید دریای خزر است که پنج کشور حوزه این دریا بیش از دو دهه است در حال مذاکر بر سر این مساله هستند و همچنان به نتیجه‌ای که مورد توافق همه کشورهای حاشیه این دریا باشد، دست نیافته‌اند؛ اما به راستی اهمیت استراتژیک این دریا چیست و چرا توافق بر سر مرزبندی آن را به چنین مساله بغرنجی تبدیل کرده است. در این ویدیو به نقد و بررسی این مساله می‌پردازیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
بهترین جای دنیا برای زندگی جاییه که دزدی و اختلاس نباشه و آرامش و اعتماد باشه
اصغر زاده خیلی وقت است میخوام بهت پیغام بدم. چرا یک دفعه این همه ویدیو را توی یک صفحه باز میکنی؟؟ ادم کدام ویدیو را نگاه کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همش با هم باز میشه
اصغر زاده خیلی وقت است میخوام بهت پیغام بدم. چرا یک دفعه این همه ویدیو را توی یک صفحه باز میکنی؟؟ ادم کدام ویدیو را نگاه کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همش با هم باز میشه
بهترین نقطه دنیا با توجه به شرایط حاکم بر کشور ایران قطعا هر جایی بجز ایران هستش
بهترین کشور دنیا برای زندگی ایران هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهترین کشور دنیا برای زندگی ایران هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهترین نقطه کشور های اسکاندیناوی
بهترین نقطه برای زندگی کشور خود ادم میباشد به شرطی که استرس های تحمیلی نباشند
ما هم اگر قدرت امریکا راداشتیم انوقت میتوانستیم به این سوال جواب بدهیم
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
گل گفتی
بهترین جا برای زندگی کردن ایران است
همه میدونند
من شیعه اثنی عشری هستم ولی کاملا با این کلیپ مخالفم و این بعنوان یه اهانت به شعور مردم و ملت میدونم لطفا التماس تفکر...!
بدون تعصب. آنجا تحقیقا ایران نیست
بدون تعصب. آنجا تحقیقا ایران نیست
قلعه پلنگان دردامنه های شاهو زیست بوم 600سال پیش کردهای کلهر
قلعه پلنگان کردستان وسپیدان استان پارس
بهترین جای دنیا اونجاست که آدم نگاهش روعوض کنه
اگر قرار باشه چنین سرزمینی با خون و خونریزی و کشتار بدست بیاد، اصلا نمیخام!
بهترین جا سرزمین بندگان خدا ایران
کجای دنیا ! واقعا کجای دنیا برای پرداخت یک پول ناقابل 50 برابر ! ؟ بله اشتباه نمی بینید 50 برابر یعنی 50000% جریمه به حساب شما منظور کنند!!! ؟
ان هم این پول نه مثل جریمه چراغ قرمز رد کردن ویا سبقت غیر مجاز خطر افرین نه تهدید امنیت ملی است.
برای یک عوارض بزرگ راهی 800 تومانی با تاخیر 48 ساعته 40800 تومان جریمه می کنند

کسی که پرند یا رباط کریم رفت امد میکنه هر روز با 3 دوربین رفت برگشت 240000 تومان باید جریمه عوارض بده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ب
حضرت نوح موقعی که کشتی در آب بود به خدا گفت خدایا بهترین جای دنیا فرود بیار
کشتی نوح مرز ایران و ترکیه فرود آمد
مستندش هست
جدیدا نظرات را منتشر نمی کنید
نوشته بودم بهترین جا برای زندگی قم است
و پس از آن محله احمدی‌نژاد اینا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر