بازدید 8944

واکنش انگلیس به انتخابات آمریکا

وزیر امور خارجه انگلیس گفته صرف‌نظر از نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مطمئن است که روابط کشورش با ایالات متحده قوی‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 04 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «دومینیک راب»، وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «اسکای نیوز» درباره روابط کشورش با آمریکا بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری صحبت کرد.

راب در این مصاحبه گفت: «صرف‌نظر از اینکه چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، من مطمئن هستم که روابط آمریکا و انگلیس قوی‌تر خواهد شد.»

وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه این مصاحبه با اشاره به سابقه روابط اقتصادی و امنیتی کشورش با آمریکا گفت: «من مطمئن هستم که [در این زمینه‌ها] روابطی حتی قوی‌تر را خواهیم داشت.»

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز (چهار‌شنبه) از کاخ سفید به سخنرانی پرداخت و مدعی شد که پیروز انتخابات شده و هر نتیجه‌ای غیر از این تقلب در انتخابات است و اگر لازم باشد پرونده را به دیوان عالی می‌کشاند.

جو بایدن، نامزد دموکرات‌ انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز پیشتر در سخنان خود گفته بود که او در مسیر پیروزی قرار دارد و احساس خوبی دارد.

این در حالی است که شمارش آرای انتخابات آمریکا در برخی ایالت‌‌ها از جمله ایالت‌های سر‌نوشت‌ساز به پایان نرسیده و باید منتظر ماند تا پیروز نهایی این انتخابات مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل