بازدید 38422
دو هزار و دویست و هفتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ورود سپاه پاسداران برای کنترل قیمت‌ها / مینو محرز: مراقب باشید دچار "اینفودمی" نشوید / رییس اتاق بازرگانی ایران و چین: سود ارز متقاضی فقط به جیب متخلفان و عده‌ای خاص می‌رود

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش وزیر جهاد کشاورزی به گرانی کالاها /افتخاری که با پنج سال تاخیر نصیب سردار آزمون شد! و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 04 November 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.



رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش وزیر جهاد کشاورزی به گرانی کالاها
کاظم خاوازی در حاشیه جلسه هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در بحث کنترل قمیت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها، افزود: در خصوص گرانی قیمت‌ها جلسه‌ای تشکیل و تصمیمات بسیار خوبی در آن گرفته شد که یکی از این تصمیمات این بود که قرار شد، بسیج در کنار وزارت جهاد کمک کند تا کالاها با قیمت‌های مناسبی به دست مردم برسد. وزیر جهاد کشاورزی گفت: با کمک بسیج می‌توان کالاها را با قیمت‌های مناسب و به صورت منظم و آبرومند مستقیم از تولید کنندگان به دست مصرف کنندگان رساند. وی ادامه داد: در زمینه کالاهای اساسی وضع بسیار خوبی داریم. در بحث مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز هیچ جای نگرانی وجود ندارد و فقط باید شبکه توزیع را با کمک دستگاه‌ها اصلاح کنیم. خاوازی یادآور شد: بر اساس ابلاغیه ستاد اقتصادی دولت تهیه و توزیع چند کالای اساسی و پرمصرف که یکی از آن‌ها مرغ و تخم مرغ است به وزارت جهاد واگذار و همچنین انجام همه مراحل مرتبط با تولید مرغ و تخم مرغ به این وزارتخانه واگذار شده است. وی گفت: امیدواریم با تفکیک صورت گرفته و همچنین با تأمین تمام نهاده‌های بخش کشاورزی و نهاده‌های دامی هم تولید کنندگان بتوانند با خیال راحت نهاده‌ها را در انبارهای خود داشته باشند و هم مصرف کنندگان بتوانند با قیمت‌های مناسب از کالاها استفاده کنند.

افتخاری که با پنج سال تاخیر نصیب سردار آزمون شد!
در حالی که پنج سال از زمان برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های استرالیا می‌گذرد، کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی اقدام به انتخاب بهترین بازیکن این جام با نظر مردم کرده است! این اتفاق در حالی افتاده که احتمالا خیلی‌ها در لحظه یادشان نمی‌آید حتی چه تیمی قهرمان شده است. در هر صورت نظرسنجی کنفدراسیون امروز به پایان رسید و سردار با شکست سون کره ای‌، توانست این عنوان را مال خود کند. ۲۶۹۴۵۵ نفر به آزمون رای دادند.

مینو محرز: مراقب باشید دچار "اینفودمی" نشوید
دکتر مینو محرز ضمن تکذیب فایل صوتی منتشره در فضای مجازی که به او منتسب و اظهاراتی ضد تزریق واکسن در آن مطرح شده بود، گفت: از ابتدایی که کووید_۱۹، اپیدمی شد، زمانی که با مردم صحبت می کردم، می گفتم مراقب باشید تا دچار اینفودمی نشویم. اینفودمی یعنی اپیدمی ناشی از خبرها در فضای مجازی که بسیاری از آن ها ممکن است کذب باشد و نتوان درست و غلط آن را از نظر علمی از یکدیگر تشخیص داد. وی با بیان اینکه متاسفانه دنیا به این اینفودمی دچار شده که بسیار بدتر از بیماری کووید_۱۹ است، افزود: از طرفی یک عده افرادی هم هستند که ضد واکسن هستند، یکسری اخبار و اطلاعات و افکار مالیخولیایی را از قول من و با صدایی که صدای من نیست، پخش کردند و عکس مرا هم روی آن قرار دادند و اعلام کردند که واکسن نزنید و ... . 
محرز ادامه داد: متاسفانه این اطلاعات غلط را منتشر کردند و مردم دست به دست آن را می بینند و فکر می کنند که از آنجایی که من آن ها را بیان کردم، درست است، در حالی که اصلا این صدا متعلق به من نیست.

پیشنهاد سردار جلالی درباره توزیع یارانه
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل از کرونا به‌عنوان ابزار فشار آمریکا علیه ملت ایران در جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: توزیع یارانه ها بر روی کالاهای اساسی باید هوشمند شود. وی متذکر شد: حفاظت و صیانت از سفره مردم نخستین اولویت است که خوشبختانه مجلس این موضوع را دنبال می کند. آنچه باید در این میان به آن توجه جدی شود این است که اگر قرار باشد از قشر ضعیف حمایت کنیم باید ابزار داشته باشیم. ابزار این کار، شبکه ساماندهی و کارت هوشمند است، وگرنه کاری از پیش نخواهیم برد.

بازداشت ۵ تن از پرسنل شهرداری آبسرد دماوند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از بازداشت ۵ نفر از پرسنل شهرداری آبسرد خبر داد. محمدتقی تقی‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بازداشت ۵ نفر از پرسنل شهرداری آبسرد خبر داد و گفت: براساس گزارش‌های واصله و رصد اطلاعاتی انجام شده توسط سربازان گمنام ۵ نفر از پرسنل شهرداری آبسرد به جهت تخلفات مالی و ساختمانی بازداشت شدند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند افزود: متهمان به منظور انجام تحقیقات تکمیلی مراجع قضایی بازداشت هستند. وی در پایان گفت: در حال حاضر رسیدگی‌های قضایی زیر نظر دادسرا در حال انجام است.

پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به خاتمی
سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین احمد خاتمی به عضویت شورای نگهبان را تبریک گفت. متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است: برادر ارجمند حضرت آیت الله سید احمد خاتمی با سلام و تحیات؛ انتصاب جنابعالی با حکم مبارک مقام معظم رهبری ـ مد ظله العالی ـ به عضویت در شورای نگهبان که ضامن پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را تبریک عرض می نمایم. توفیق آن روحانی وارسته و عالم انقلابی و ولایتمدار در این سنگر خطیر و راهبردی، تحت عنایات حضرت ولی عصر( عج) و تبعیت از رهنمودهای نورانی و حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسالت می کنم.

مجری قدیمی برنامه کودک: کودکان برای مدیران تلویزیون و سینما ارزشی ندارند
 الهه رضایی مجری و برنامه‌ساز قدیمیِ تلویزیون: به نظر می‌آید شاید بچه‌ها برایشان ارزش ندارند؛ اگر ارزشمند باشند باید سعی کنند روشی را انتخاب کنند که در راستای نیاز و علایق‌ کودکان قدم بردارند. آنچه به نظر می‌آید با سبک زندگی خانواده‌های ایرانی‌ها تطبیق داشته باشد. البته برای تلاشگران شبکه کودک احترام زیادی قائلم اما احساس می‌کنم برخی از مسئولان خصوصاً در شبکه کودک، اطلاعات کودک، روانشناسی کودک و نیازسنجی‌های کودک را نمی‌شناسند، شاید نمی‌دانند بایدها و نبایدهایشان چیست که یاد بگیرند. چون ما معضلات بزرگی در جامعه‌مان داریم و فضا را جدّی نگیریم، فرهنگ‌مان از دست می‌رود. وقتی درباره خطر اعتیاد، کودکان کار و خیلی از معضلات دیگر هم صحبت می‌کنیم برخی‌ها می‌خندند و جدّی نمی‌گیرند. این فضاها واقعاً نیازمند کار جامعه‌شناسی دقیق و ساماندهی قدرتمند دارد. باید NGOهایی راه‌اندازی شوند و با دانش و کارآمد کار کنند.

ورود سپاه پاسداران برای کنترل قیمت‌ها


فرمانده کل سپاه گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه هفدهم ربیع با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد. سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، در حاشیه نشست هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گران فروشی ها و لبیک به منویات مقام معظم رهبری، که شب گذشته برگزار شد، گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه هفدهم ربیع حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد. وی افزود: این قرارگاه با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت، دادگستری و دادستان کل کشور و همه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که در این مساله درگیر هستند، تشکیل شد. فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در این جلسه‌ نحوه و سازوکار مشارکت همه نهادها برای کنترل زودهنگام و موثر قیمت‌هایی که بی رویه بالا رفته، بررسی کردیم، تا اقدامات لازم آغاز شود. سرلشکر سلامی تصریح کرد: مباحث بسیار خوبی در این جلسه رد و بدل و تصمیماتی از جمله تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مورد نیاز در وزارتخانه‌های سمت و جهاد کشاورزی هم گرفته شد.

زالی: نیازمند تعطیلی دو، سه هفته‌ای تهران هستیم
زالی گفت: پیشنهاد تعطیلی دو تا سه هفته‌ای تهران را داده ایم و پیش بینی می‌کنیم در موج‌های بعدی شیوع کرونا، شرایط سخت‌تری را تجربه کنیم. دکتر علیرضا زالی در حاشیه جلسه ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران که با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در موج سوم شیوع این بیماری هستیم و صحبت کردن از موج چهارم شاید مقداری شتاب زده باشد. وی با بیان اینکه شرایط سخت تری به دلیل سرما در پیش داریم، تاکید کرد: با شروع سرما و تغییرات اقلیمی، شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان در دنیا به خصوص در نیمکره شمالی از جمله در ایران خواهیم بود. فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران اظهار داشت: هم اکنون در برخی کشور‌های اروپایی و آمریکای شمالی شاهد این وضعیت هستیم و در هفته اخیر در کشور‌های نیمکره شمالی با افزایش چشمگیر مبتلایان روبه رو بودیم. دکتر زالی ادامه داد: تا پایان فصل سرما، شاهد افزایش مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا خواهیم بود و وجود بیماری تنفسی همراه آلودگی هوا و تغییرات فصلی سرما عواملی هستند که سبب افزایش بیماری کرونا می‌شود.

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین: سود ارز متقاضی فقط به جیب متخلفان و عده‌ای خاص می‌رود
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین نسبت به موضوع واردات با ارز متقاضی به شدت واکنش نشان داد و این موضوع را مسبب اصلی جهش قیمت ارز در روزهای آتی دانست. مجیدرضا حریری در گفت و گو با ایبِنا با اشاره به اینکه براساس این مجوز، مقرر شده که افراد ارز خود را در قالب کالا وارد کشور کنند، اظهار کرد: کسی هم باور می کند در دورانی که همه به دنبال تبدیل ریال به دلار هستند، کسانی باشند که می خواهند ارز خود را در خارج از کشور در قالب کالا به کشور وارد و به ریال تبدیل کنند؟ وی با تاکید براینکه سود ارز متقاضی فقط به جیب متخلفان و عده ای خاص می رود، ادامه داد: واردکننده کالا باید مراحل قانونی را طی کند تا بتواند اقدام به واردات کند که یکی از این مراحل دریافت کد تخصیص است. در این میان برخی این کد تخصیص را نگرفتند، اما کالا را وارد گمرک کرده اند که چند ماهی می شود در آنجا مانده و با فشارهایی که وارد کردند خواستار ترخیص کالاهایشان بوده اند. حریری گفت: در واقع این افراد به مقررات و شرایط اداره تجارت خارجی مملکت تن نداده اند اما از سوی دیگر تجار بسیاری پذیرفته اند که براساس قانون عمل کنند و وارد این خیابان ورود ممنوع نشدند که در حال حاضر احساس زیان می کنند چون افرادی که وارد خیابان شدند، آگاهانه و عامدانه می دانستند که می توانند با فشارها و لابی گری ها مرحله کد تخصیص ارز را دور بزنند و بالاخره پس از یک سال نشان دادند که زور متخلفین بیشتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۰۹
اف بر دولت که دیگر فرمانده سپاه باید وزیرهایش را جمع کند برای کنترل قیمت بازار!
بر سر در پاستور بنویسید: دولت تعطیل است!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
و بعد از سپاه برای دخالت انتقاد میکنند...
امنیت امروز نتیجه تلاش اینهاست
در ضمن سپاه هم یلخی به میدون نمیاد با حساب کتاب میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
عجبم از دولتیه که کناری نشسته.خودش که کار نمیکنه،هرکسی بخواد کار بکنه هم هوچی بازی درمیاره.ای وااااای من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
چون در خواب انتخابات آمریکا باقی ماندن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
دولت از اولش هم تعطیل بود و سپپاه همه جا بود ، اکنون علنی میداد به میدون!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
برو روزیت را جای دیگر حواله کن پرچم المان
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
اتفاقا ورود نظامیان انقلابی بعد از انقلاب در سیاست . قدرت و اقتشاد و ثروت بزرگترین آسیب را به جامعه وارد کرده . چون نطامیان سیاست و اقتصاد و دمکراسی را در غالب های نظامی میخواهند اجرا کنند . در صورتی کشورهای پیشرفته اولین کاری که کردند اجازه ند ادند نطامیان حتی در امر تولزد ورود کنند.
ناشناس
| Australia |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
حاااال کردین حضور همیشه در صحنه مردم آمریکا رو؟؟

حالا فرا بخوانید مردمان رو برای شرکت در میدان های جنگ!
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
مشخصه دولت عمدا داره کم کاری می کنه یک عده هم فقط دارن ماستمالی می کنن
آقا چرا نیروهای نظامی دخالت میکنن؟دولت داره به خوبی مدیریت میکنه!!باز میگن چرا دولت از سرهنگها انتقاد میکنه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
سر کرونا اینقدر بسیج رو مسخره کرد این دولت که حالا خود وزارت بهداشت میگه توروخدا یبار دیگه بسیجی ها بیان کمک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
دولت خودش می گوید بیایید کمک ما بعد که مدیریت شد می رویم فحش به آنها می دهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
با مدیریت درجه یک دولت نرخ دلار ده برابر شد
تازه این یه دلار بود بقیه شو میدونید دیگ قطعا
تحریم ها چند برابر شد درحالی که قیمت‌ها ده ها برابر شدند
باور کنید همه مشکلات این مملکت آمریکا نیست
مسئولین ما درست کار نمی کن مشکل اینه
هر کس باید کار خودش را بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
یبار دیگه جملتو بخون عزیزم
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
اگه دولت کاری کرده بود که ما هم حرفی نداشتیم
به قول صادق هدایت یه مشت رجاله میگن ترامپ انتخاب بشه که ما بتونیم دلارامون رو از ۳۰ هزار تومان ۵۰ هزار تومان بفروشیم کارگر جلو خانواده شرمنده بیمار در حال زجر کشاورز بدبخت که شما انگلای جامعه بهتر زندگی کنید؟ لعنت بر شما و ترامپ شما
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
چقدر سانسور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
آدرس اشتباهی به تو دادن چون فقط حداکثر 1000 الی 1500 تومان از نرخ 3700 تومانی که تا این عدد رسیده مربوط به آمریکا است وبقیه آن را دولت جستجو کن
ورود سپاه پاسداران برای کنترل قیمت‌ها

ای کاش سپاه از ایران خودرو شروع کند بهتر امروز که اعلام شده مبارزه با گرانی قیمت های جدید این دو آشغالی اعلام کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
اگر اف ای تی اف را تصویب می کردند بر گردش پولی نظارت می شود و این بلبشو پیش نمی اومد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
از کی تا حالا اف ای تی اف روی گردش مالی داخلی کشورها نظارت می کند؟
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
الان که هشتاد درصد اف ای تی اف داره اجرا میشه فقط داره راههای دور زدن تحریمها بسته میشه اگه صد در صد
اجرا بشه که کلا جلوی صادرات گرفته میشه
خدایا به همین شب قسمت میدم پوز دلالای بی وجدان رو به زمین بمال اونا رو به خفت و خاری بیانداز همونطور که این نامردا ملت رو بیچاره کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
آدرس اشتباه می‌دی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
کدوم شب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
طرفدار های ترامپ یک‌مشت دلال لات و لوت مثل خود ترامپ هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
یعنی دلالا رو نمیشناسی؟
این اقای جلالی چرا در کار توزیع یارانه دخالت می کنه؟
خب بفرمایید ببینم آیا صدور این کد تهصیص برای اتاق بازرگانی درآمدی ایجاد میکنه که داری بشدت از دور زدنش انتقاد میکنی ؟
و اگر درآمدی هنگفت بدست میارید در کچه زمینه ای از پیشرفت کشور خرج میکنید ؟
شایدم میزارید توی جیبتون !
مستعان 110 رو بیارن همه چی حل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
مستعان 1400 رو هم بیاریم شما چشماتو میبندیو دهان مبارکت رو باز میکنی
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
ناشناس ۲۲:۰۲
جدا چطوری روت میشه اصلا حرف بزنی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
ناشناس 22:02
می خوای بگی مستعان 110 مشکل کرونا را حل کرده و ما نمی فهمیم ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
همون جوری که طرف هنوز روش میشه بگه عیل برکت الله
متاسفانه واردات و صادرات کالا بدون تخصیص ارز تیر خلاص بر بانک مرکزی خواهد بود که دست همتی رو برای کنترل بازار خواهد بست ، این یک رانت مخفی خطرناک است .
دموکراتها با ارای پستی کمر ترامپ را شکستتد ، کار انتخابات به دادگاه عالی کشیده میشود ، ترامپ به راحتی میدان را خالی نمیکند ؟؟؟17
جالبه بورس نسبت به پیشتازی اولیه ترامپ واکنش مثبت نشان داد، عجب اقتصاد بیماری داریم ، البته بازار هیجانی همینه ؟؟!! با انتخاب بایدن هیچ مشکلی حل نمیشه و با انتخاب ترامپ نیز هیچ مشکلی پبش نمیاد ، فعلا به فکر کمبود روغن و گوشت و ارد کشور باشید
سپاه اول سراغ بازار خودرو بره
بعد بازار فولاد
نه اینکه برن سراغ چهارتا مغازه دار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
احسنت
لطفا سپاه جلوی گران فروشی خودرو سازها رو بگیره
چقدر در انعکاس نظرات کوشا و امین هستید .
بعد از رو نمایی از مستعان 110 نوبت به رونمایی از سامانه مستعان 220 جهت کنترل قیمت ها خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
نگران شدی دلال؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
ناشناس ۲۲:۲۳
شما چرا بهت برخورده؟!حتما کاسب تحریمی!
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
مستعان 220 قادر به تشخصی گران فروش ها از فاصله 220 متری هست.
فقط کافیه یک گران فروش 2 قطبی رو داخل دستگاه بذارن تا بقیه گران فروش هارو شناسایی کنه
ای داد بیداد. خدا به خیر کنه
مثل اینکه دستاوردها رو خوب به امریکا صادر کردیم ؟؟
کمربنداتون. رو سفت بسته بودید
سفت تر کنید.
قراره گرسنگی بکشید.
آقازاده ها همه چیز و جارو کردند بردند آنتالیا.قبرس.دبی.باکو.کانادا.امریکا.لندن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
خبر مرگشون
کودتای خاموش علیه ترامپ در جریان افتاد ، دمشون گرم خوب دارن چمدونش رو میبندتد ؟؟
اولین گرانفروش سایپا است که با مجوز 25 درصدی کوییک رو 40 درصد گرون کرد.
بسیج ها رو اول برای کنترل قیمت دلار بفرستید بانک مرکزی حالا تا باقی چیزها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
دقیقا هرچی فتنه هست همون جا هست
کالاهایی که در گمرک ماههاست دپو شده اند ارزشان پرداخت شده و خریداری شده اند آقای حریر چی لطفاً مستدل صحبت کنید الان نزدیک یکسال هست که بانک مرکزی جلوی واردات رو گرفته و تولید و بازار بهم خورده و صادرات در نقطه صفر قرار گرفته
شنیدم
بعضی ها برای رئیس جمهور شدن بایدن
گوسفند نذر کردند.
لعنت به چینی های آدمخوار کمونیست
که بشریت را گرفتار درد ورنج کرونا کردند
و میلیونها انسان را با این ویروس آزمایشگاهی به کام مرگ فرستادند.
پاسخ ها
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
جیره خور سعودی ویروس رو که امریکای همدست تروریست خودتون تو دنیا پخش کرد ولی فکرش رو هم نمی کرد که یقه خودش رو هم بگیره
نیروی های مسلح معنی نداره در مسولیت وزارت صمت و حمایت از مصرف کننده دخالت کنه
هر نهادی فقط باید در حوزه مسولیتش عمل کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
ای دلال دستتون یکی بود و می خوردین ولی الان دیگر نمی توانی بخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
واقعا باور میکنی که کار اینجوری حل میشه؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
قضاوت بدون علم و ورود به مسایلی که در تخصص نباشه حاصلش امثال شماست
من یه بازنشسته هستم کمترین دریافتی رو دارم
ولی دخالت نهادها در امور دیگر نهادها رو صلاح و درست نمی دونم
مشکل ما اینه که تمرکز مدیریت نداریم. سپاه که متخصص همه امور نیست! شما رو به هر کسی که قبول دارین بذارید متخصصین خبره کار رو‌در دست بگیرند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
هشت سال دست متخصصین بود (که به رای شما سر کار اومدند) بذارید یه چند وقت هم خادمین یه گوشه‌ی کار رو بگیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
سپاه هر کجا رفت به کوری چشم دشمنان موفق بود حالا هی زجر بکش
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
جناب علی آقا مگه 8 سال دولت محمود و مجلس 7 و 8 و 9 کامل دست خادمین مورد نظر شما نبود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
احمدی نژاد را با این آقا مقایسه می کنی؟
مگر این دولت عریض و طویل چکاره است چرا به وظیفه اش عمل نمی کند مجلس باید پیگیر باشد ورود سپاه در حیطه دولت باعث سر افکندگی دولت است
چه شود!
سپاه پاسداران حالا لطف کنید دزدان و چپاولگران بیت المال را دستگیر کنید تورم و گرانی خود به خود مهار خواهد شد
تابناک خبرات هم دیگه خبر بدرد بخوری نیست که بخواهیم درموردش نظر بدیم
یه سلامی به سپاه پاسداران میکنیم که اومد توی این عرصه .فقط یکم دیر نیست؟اگه میتونست کاری کنه چرا تا الان نکرد؟
پاسخ ها
قلمراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
نمی گذاشتند. یاد سال های اول بعد از انقلاب افتادم. بسیج به شدت قیمت ها را در بازار کنترل می کردند. دمشون گرم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
حتی جهاد سازندگی را هم همین چپی ها منحل کردن وگرنه الان اینقدر در جاهای دور افتاده با مشکل زیر ساخت روبرو نبودیم
گوشت اسمی آشنا اما غریبه با سفره های ایرانی
آثار ناامیدی در مخاطبان تابناک مشاهده میشه
ظاهرا خیلی به ترامپ دل بسته بودن
خودروسازی واقعا اگر تولید داخل هستند چرا طی ۴سال ترامپ قیمت ها ۶تا ۷برابر شده اند؟همچنین مسکن خصوصا دلالان فولاد و زمین باعث تورم شدید مسکن شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
خوب چرا آن وقت 20 سال پیش یا 50 سال پیش قیمت ها چند برابر می شد؟
خدا به‌شون سلامتی بده. هر جا یه گره توی کار مملکت میفته آخرش این عزیزان باید گره‌گشایی کنند. سیل، آب‌کشی، خانه‌سازی، سدسازی، جاده‌سازی، امنیت، مبارزه با قاچاق. هر کی با این سربازان وطن دشمنی می‌کنه بدونید که دشمن ایرانه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
ژاپن کانادا و استرالیا که اینقدر پیشرفت کردند دقیقا همین مسیر را طی کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
همین هیوندای که خیلی ها باهاش پز می دهند ریشه نظامی دارد و فقط یک بخش ان ماشین سازی است
ترامپ بای بای
آدم باید کور باشه که خدمات سپاه رو نبینه.
جانم سپاه
اگه واقعاً سپاه می تونه همه چیز رو درست کنه خوب چرا نیاد میدان

ولی اگه درست نشد..
خانم رضایی عزیز ما هم برای فردای کودکان ایران و فرهنگمون نگرانیم. اما اگر این طور صحبت کنید تندروها شما رو به طرفداری از سند 2030 متهم می کنند. این جماعت نمی گذارن هیچ NGO ای بدون اجازه اونا فعالیت کنه.
دم سپاه و قوه قضاییه گرم ولی ما هم میتونیم به اونا کمک کنیم معمولا در هر شهر یا روستایی افرادی که دلالی میکنن شناخته شده هستن زیرا با افراد زیادی سر و کار دارن یا محتکرین میشه با شناسایی این افراد به قوه قضاییه کمک کرد نباید زیاد وسواس به خرج داد باید باری از روی دوش دولت و نظام برداشت
چرا ارتش در این امور دخالت نمی کند !?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
خیلی سوال خوبیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
چون بازیگر نیستن و دنبال مطرح کردن خودشون هم نیستن
جناب حریری مردم گه دلار نمیخوانi کالا براشون حیاتی است ما چکار داریم دلار از کجا اومده ما بایستی فکر کنیم حدود 6 میلیون ایرانی در خارج درامد دارن و میخواهند به کشور کالا وارد کنند چرا شما ناراحتی دلار گران بشه بهتر است تا کالا نایاب بشه ارز متقاضی فعلا بهترین شیوه است
درم از یار است ودرمان نیز هم
دل فدای او کنم جان نیز هم
ایران خودرو قیمت جدید پارس بنزینی رو1.215.474.751ریال اعلام کرد کسی میتونه منو توجیه کنه اون یک ریال آخرش الان دقیقا چه ارزشی داره که انقدر دقیق محاسبه کردن
بعد میگن ایران خودرو وسایپا مال مردم خورن حتی ریال آخرش رو هم حساب کردن خخخخ
بهترین کار اینکه سپاه ایران خودرو و سایپا رو موشک باران کنه همه چیز درست میشه دلار میشه ۱۵۰۰ تومان بقیه هم حساب کار دستشون میاد.فقط زور جواب میده
اگرهمه امور را دراین شرایط بحرانی که هیچکس مسولیت کارش را نمیپذیرد را به سپاه واگذار کنیم ودولت ومجلس هم تعطیل بروند خونه هاشون تا بعدکه شرایط آرام وعادی شد برگردن هزاران بار بنفع مردم وکشور است.
مشکلی که ما داریم این است که هیچ چیز سرجایش نیست.
در بحث مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز هیچ جای نگرانی وجود ندارد و فقط باید شبکه توزیع را با کمک دستگاه‌ها اصلاح کنیم!!!
شوخی می کنی؟ فکر می کنی شبکه توزیع دست کی هست ؟ یعنی این همه مدت شما خبر نداشتی؟
من فکر میکنم که بزرگترین مشگل ما هزینه های بیش از حد هستش در ایجاد کلی مرکز اضافی خدمات موازی و نتیجتا استخدام پرسنل بسیار اضافی که اکثرا هم بیکارن و مجبورن که برای خودشون کار بتراشن
مثالا ؛
-دخالت خانم دکترر محرز در فرهنگ لغات عامه پسند مثل اباع لغت اینفو دمی
-ورود نظامیان در کنترل قیمت ها
-تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به یکی از اعضای جدید شورای نگهبان
بیشتر از این هم اگه بنویسم
امکان داره نتونین منتشر کنین
لطفا سپاه از سایپا ایران خودرو فولاد و دانه درشت ها شروع کنه نه دست فروش ها
در مورد کنترل قیمت ها ، یعنی اگر حضرت آقا توجه نمی دادند ، این آقایان مسؤل تا ابد دست روی دست می گذاشتنو تماشاچی بوند .؟؟!! جرا این همه خیل مسؤولین با حقوق های نجومی پای مقام رهبری را به مسائل پیش پا افتاده باز می کنند ؟ مگر این همه آدم بزرگ منصب خودشان عقل و فکر و تدبیر و زاهکار بلد نیستند ؟ بلد نیستند بروند کنار تا چند نفر کاردان بیایند و خود وظایفاشان را انجام دهند .
با کلید واژه «پای کار» چه زود دولت بعدی را شروع کرده اند
جالبه. نصف همین دولت فعلی سپاهی هستند. کل مجلس تقریبا سپاهی هستند. اغلب مسئولین مملکتی سپاهی هستن. بعد سپاه قراره ورود پیدا کنه برای مبارزه با گرانی
ورود سپاه اون هم تو روز انتخابات آمریکا!!!!!!! ؟ 2 سال وضع مملکت همینه الان وقت نوش دارو نیست
کجای دنیا ! واقعا کجای دنیا برای پرداخت یک پول ناقابل 50 برابر ! ؟ بله اشتباه نمی بینید 50 برابر یعنی 50000% جریمه به حساب شما منظور کنند!!! ؟
ان هم این پول نه مثل جریمه چراغ قرمز رد کردن ویا سبقت غیر مجاز خطر افرین نه تهدید امنیت ملی است.
برای یک عوارض بزرگ راهی 800 تومانی با تاخیر 48 ساعته 40800 تومان جریمه می کنند
.
کسی که پرند یا رباط کریم رفت امد میکنه هر روز با 3 دوربین رفت برگشت 240000 تومان باید جریمه عوارض بده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بهتر اول سپاه این درست کنه تا مردم همه دوربین ها نکندن
کجای دنیا ! واقعا کجای دنیا برای پرداخت یک پول ناقابل 50 برابر ! ؟ بله اشتباه نمی بینید 50 برابر یعنی 50000% جریمه به حساب شما منظور کنند!!! ؟
ان هم این پول نه مثل جریمه چراغ قرمز رد کردن ویا سبقت غیر مجاز خطر افرین نه تهدید امنیت ملی است.
برای یک عوارض بزرگ راهی 800 تومانی با تاخیر 48 ساعته 40800 تومان جریمه می کنند

کسی که پرند یا رباط کریم رفت امد میکنه هر روز با 3 دوربین رفت برگشت 240000 تومان باید جریمه عوارض بده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بهتر اول سپاه این درست کنه تا مردم همه دوربین ها نکندن
بیاد اما بعدش پاسخگو هم باشه که چه کرده
حالا که قیمتها داره ثابت میشه و افت میکنه اومدن اجرا کنن تا حالا ...
قیمتها بسیار پایین هستن وتولید کنندها دارن ورشکست میشن ارزش ریالو با بالا ببرید اینجوری مشکل حل میشه ولا ادعای کنترول قیمت وقتی ریال سقوط کرده کلاه گذاشتن سر مردمه
مگر سپاه جلوی گرانی ها را بگیرد دولت که کاری نکرد
ماشيني را در نظر بگيريد كه مشكل در بخش جلوبندي داره در بخش موتور داره در بخش سيم كشي داره در بخش كنترل داره ولي حركت هم ميكنه براي رفع جلوبندي يه ميله جوش دادند براي رفع مشكل موتور يه پيستون ووو خارج كردند سيم كشي اضافه و رله اضافه روش نصب كردند ولي همچنان حركت ميكنه اينم داستان كشور ماست
ماشالله همه چي داريم همه هم ورود دارند و مشكلات ووو حل ميكنند پس ما لنگان لنگان در حال حركتيم يه مديريت عالي
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها