بازدید 14339
۶

ترامپ: از همه جا برای بایدن رای پیدا می‌کنند

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر با به چالش کشاندن پیشتازی رقیب دموکرات خود در ایالت کلیدی ویسکانسین مدعی شد که از همه جا برای بایدن رای پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 04 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر مدعی شد که از همه جا برای بایدن رای پیدا می‌کنند.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «آن‌ها در حال پیدا کردن رای‌های بایدن در همه جا هستند. در پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان. (این رویداد) برای کشورمان بسیار بد است.»

ترامپ در پیام توئیتری دیگری نیز نوشت: «آن‌ها سخت در تلاش هستند تا هر چه سریعتر ۵۰۰ هزار حاشیه رای برتری که در پنسیلوانیا دارم از بین برود. به همین ترتیب در میشیگان و دیگر ایالت‌ها.»

این پیام‌های توئیتری در حالی منتشر می‌شود که رئیس کمیسیون انتخاباتی ویسکانسین در مصاحبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت همه آرا در این ایالت شمارش شده‌اند و جو بایدن با اختلاف ۲۰۶۹۷ رأی پیروز شده است.

مقام‌های ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ از آمادگی او برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات در دادگاه‌ها خبر داده‌اند.

همزمان مقام‌های ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ ابراز اطمینان کردند او قادر است از مسیر دادگاه ۲۷۰ رأی الکترال لازم برای ورود به کاخ سفید را کسب کند. شماری از دستیاران ترامپ گفته‌اند آماده‌اند آرای برخی ایالت‌ها را در دادگاه‌ها به چالش بکشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
راست میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
موافقم. در اینکه آمریکا کشور متقلبی است شکی نیست
اما برای یک قاتل تروریست حکومت بر آمریکا و جنایت علیه ملت ایران، ۴ سال زمان زیادی بود
کمی صبر کن همه رای ها شمرده بشه. اگر بردی نوش جونت.
مرد سرنوشت ساز لحظه ها دونالد ترامپ بزرگوار
قشنگ معلوم بایدن داره تقلب می کنند یهودی های اکثرا به بایدن رای دادن 77 درصد یهودی های امریکا به بایدن رای دادن کسی رای می اورد که لابی صهیونیست ها حمایتش کند رای مردم و دمکراسی همه اش کشک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
مگه ترامپ کم کمک کرده به اسراییل که یهودیان آمریکا به بایدن رای دادند؟ مگه بایدن چی کار کرده برای اسراییل یا قراره بکنه؟ شاید این اولین بار در تاریخ آمریکا باشه که به دلیل مشارکت بالای مردم در انتخابات لابی صهیونیست بی اثر شده شاید!!؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل