بازدید 14254

آخرین آمار کرونا تا آخرین روز اردیبهشت ۱۴۰۰/ با درگذشت ۲۰۰ بیمار دیگر، مجموع قربانیان کرونا در ایران از مرز ۷۸ هزار تن گذشت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۲ میلیون و ۸۶۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۰۱۵ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 21 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون دو میلیون و ۴۲۲ هزار و ۷۶۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۴۴۵ هزار و ۲۰۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۹۶۶ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۵۳۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۸۱۵ هزار و ۸۸۲ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۰۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۸ هزار و ۱۹۴ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۸۲۴ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۰۱۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۸ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۸۱۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
تا روز انتخابات آمار به زیر 40 نفر میرسه
ویروس باهوشی داریم
آمار ها خیلی پایین آمده ولی باید توجه داشت که عموما جمعه و شنبه ها آمار ها کمی پایین می آید.
روز انتخابات 15 میلیون زنده میشن میان رای میدن
یعنی با همین نرخ حرکت کنیم شهریور ماه انشااله میزان مرگ ومیر به صفر میرسه دیگه؟ درسته اقای وزیر؟ یا نه به محض پایان خرداد دوباره پیک بعدی شروع میشه و کاسه چه کنم چه کنم در دست دولت
نمکی که عشق زیاد ، باعث شده تا کار خرید واکسن و تجهیزات پزشکی و سلامت و دارو را فراموش کنی
خیر داری یک دوره داروهای معالجه یک کرونایی و هزینه بستری اش تا ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارد ،؟
آقای روحانی شما که تعداد حضور مردم در انتخابات برایتان واجب کفاییست و علی رغم گفته ها و توصیه ها اصلا مهم نیست که صدمیلیون بیایند یا یک به هر حال رئیس جمهور با هر تعداد رای دهنده انتخاب و مشخص میشه. پس چرا به مردم دروغ می گویید؟ مگر کسب و کارها تعطیل شد؟ یا تردد در سطح شهر صفر گردید؟ یا همه واکسن زدند؟ پس چطور مرگ و میر کاهش یافت لااقل با جان مردم بازی نکنید و به دروغ نگویید هر چند که امیدواریم که اعداد شما صحیح باشد ولی توی تیرماه وزیر کاسه به دست نیاید و اه و ناله و زاری کنه
کاش یک خبرنگار بفرستند از داخل پاساژ علاءالدین گزارش تهیه کنه.

نصف قربانیان تهران مربوط به کسانی است که به این پاساژ رفته اند

افتصاح.
یعنی وزیر بهداشت کاسه بدست بعد از خرداد ظاهر نمیشه
این جوجه وازرت بهداشت را اواسط تیرماه خواهند شمرد البته قطعا مقصر مردم هستند چون سفر می روند
مقصر شرکت فایزر است که واکسن هایش خطرناک هستندچ
چرا واکسن نمی‌دید به مردم اگه نمیتونی بسازید بخرید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار