بازدید 66335
دو هزار و چهارصد و هفتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

درآمد استخراج بیت کوین در ایران چقدر است؟ / حملات تند فریدون عباسی به رئیسی / واکنش یک کاندیدای ریاست جمهوری به بغض جهانگیری

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند عضو جامعه روحانیت: رئیسی پیروز انتخابات می‌شود / توییت محمود صادقی درباره کاندیداتوری زهرا شجاعی و آزمون شورای نگهبان / علم‌الهدی: کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند و … رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ 21 May 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حضور نماینده ولی فقیه در سپاه در شورای نگهبان برای اطمینان از رد صلاحیت یکی از کاندیداها کذب است

سردار رمضان شریف با تکذیب اخبار منتشره پیرامون مراجعه نماینده ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان در خصوص یکی از نامزدهای ریاست جمهوری تصریح کرد: این گونه اخبار صرف نظر از کذب و بی‌اساس بودن ، پیگرد قانونی و قضایی را در پی خواهد داشت .در پی انتشار اخباری در برخی کانال ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در محل شورای نگهبان برای اطمینان از عدم صلاحیت یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: مدتی پیش یکی از کانال ها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی خبری مبنی بر نامه نماینده ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان پیرامون یکی از نامزدها منتشر گردید که خبرسازان را در دستیابی به هدف خود ناکام گذارد. وی افزود: اخیراً نیز همان کانال مبادرت به انتشار خبری کذب و موهوم مبنی بر حضور حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در محل شورای نگهبان برای اطمینان از عدم تایید صلاحیت همان کاندید مشخص منتشر کرده است، که با قاطعیت آن را تکذیب می کنیم.

واکنش تلویحی واعظی به ادعای پرس تی وی

در حالی که شبکه «پرس تی وی»، شبکه انگلیسی زبان صداوسیما امروز مدعی شده «آمریکا قصد لغو کامل تحریم‌های نفتی، بانکی، مالی و انرژی را ندارد و دستورالعمل آن صرفا توقف موقت این تحریم‌هاست، محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور در توییتر خود نوشت: مذاکرات وین برای احیای برجام پیشرفت‌های مناسبی داشته است. تلاش تیم مذاکره‌کننده با نگاه معطوف به منافع ملی تا حصول نتیجه و احقاق حقوق ملت بزرگ ایران ادامه خواهد داشت. او در توییتی دیگر ادامه داد: در این مسیر تلاش‌های دشمنان خارجی و برخی خبرسازی‌های منفی مخالفان داخلی برجام بر اراده و تلاش مسئولان و دولت در وادار کردن طرف مقابل به اجرای تعهدات و برداشتن تحریم‌ها تاثیری ندارد.

علم‌الهدی: کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند

امام جمعه مشهد با اشاره به وجود مشکلات معیشتی در کشور، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بعدی باید بتواند کشور را با وجود چنین مشکلاتی اداره کند. اگر شما مردم واقعا می‌خواهید در حل این مشکلات اقتصادی موفق باشید، باید کاری کنید که در فتح خرمشهر صورت گرفت. علم‌الهدی با بیان اینکه کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند، گفت: ۴۲ سال مردم ما پای انقلاب ایستادگی کردند و عزتشان بر دنیا تثبیت شد و امروز این دنیای استکبار است که در برابر ما مستاصل شده است. چرا ما باید ناامید باشیم؟ ما امیدواریم اما این امیدواری باید با حرکت در راه خدا همراه باشد. وی با بیان اینکه امروز تمام مشکلات کشور و جامعه ما قابل حل است، افزود: اما ما نیازمند یک مدیر کارامد، خداباور، معادباور و جهادگر هستیم. اگر مردم حداکثری در انتخابات شرکت کنند و مدیری را پیدا کنند که این ویژگی‌ها را داشته باشد و تنها هدفش مجاهدت و خدمت به مردم باشد، مشکلات حل خواهد شد.

نمکی: اهل بعضی از خصلت‌ها نیستم، اما به دغدغه مقام معظم رهبری توجه می‌کنم

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: نگرانی مقام معظم رهبری در مورد جمعیت، بسیار به جا است و همواره این دغدغه را داشته ام که در طوفان کرونا که اداره آبرومندانه آن نه برای وزارت بهداشت بلکه برای جمهوری اسلامی ایران پرمسئولیت بود، فرمان دردمندانه مقام مظعم رهبری را پاسخ نداده باشم و مبادا در طوفان این بلای خانمان سوز فراموش کنم که ایشان هم دغدغه‌ای برای آینده داشته‌اند. کووید19 یک روز به پایان می رسد اما این دغدغه که در 20 سال آینده کشور دچار سالمندی جمعیت و بسته شدن پنجره جمعیتی می‌شود، را باید حتما پاسخ داد. نمکی اظهار داشت: اهل بعضی از خصلت‌های برخی افراد نیستم. اگر به دغدغه مقام معظم رهبری توجه می کنم بخاطر احترامی است که در درونم برای این عزیز قائل هستم اما عده ای از روی جهالت، غرض و مرض می‌گفتند که او این حرف ها را می زند که کاندیدای ریاست جمهوری شود اما دیدند که ما جز سربازی برای نظام، هدف دیگری نداریم.

واکنش یک کاندیدای ریاست جمهوری به بغض جهانگیری

کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ به بغض جهانگیری در روز ثبت نام برای انتخابات ۱۴۰۰ واکنش نشان داد. محمد عباسی وزیر اسبق تعاون و ورزش و جوانان و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگویی با بیان اینکه بغض جهانگیری هم عجیب بود هم خنده‌دار، گفت: عجیب بود به دلیل اینکه این مجموعه تقریبا در تمام سال‌های بعد انقلاب بیشترین مسئولیت‌ها را داشتند. یعنی اگر هر اتفاقی بیفتد و ما بغض کنیم باید از خودمان بگوییم، مخصوصا الان کسی که ۸ سال در جایگاه بالای نظام تصمیم‌سازی قرار گرفته، همه اختیارات هم در اختیارش است چرا باید این طور برخورد کند. وی با بیان اینکه یا باید همه مردم سطحشان را بالا بیاورند و یا مسئولین باید سطحشان را به کف جامعه نزدیک کنند، افزود: ماشینم دنای معمولی است و در محدوده بالای بلوار ارتش خانه دارم. به اعتبار اینکه پول از کجا بیاورم وارد انتخابات نشدم. الان در فضای مجازی نیاز به امکانات اقتصادی برای تبلیغ نیست. کرونا باعث شده با دارا‌ها در زمینه تبلیغات مساوی شویم.

لاریجانی، رئیسی را دعوت به مناظره کرد

علی لاریجانی در پایان گفت‌وگوی چند ساعته خود در کلاب‌هاوس با مردم، ابراهیم رئیسی را به مناظره شفاف و صریح درباره سیاست‌های دیپلماسی و سیاست خارجی دعوت کرد.عطریانفر: رقابت نهایی انتخابات احتمالا میان جهانگیری و لاریجانی است.عطریانفر افزود: جهانگیری در انتخابات پاسخگوی انتقادات به دولت است و از این فرصت برای ترویج و تبلیغ و بیان دیدگاه‌ها و جهت گیری‌های کل کشور استفاده می‌کند و بر آرای منفی خود فائق آمده و دوستان دیگر به نفع او از صحنه خارج می‌شوند.این فعال سیاسی یادآور شد: قطعا انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شود و احتمال می‌دهم شاهد دوگانه جهانگیری و لاریجانی در مرحله دوم باشیم، چون رییسی در دور گذشته انتخابات ریاست‌جمهوری (سال ۹۶) که مشارکت خیلی بالا و حدود ۴۰ میلیون بود حداکثر ۱۶ میلیون رای آورد. پیش بینی می‌کنم که رای او به مرز ۱۰ یا ۱۱ میلیون برسد.

اسامی اعضای شورای عالی مشاوران منتجب نیا اعلام شد

اعضای شورای عالی مشاوران آیت الله رسول منتجب نیا برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند.

اسامی اعضای این شورا بشرح ذیل است:
۱- احمد محمود رباتی (نماینده اسبق مجلس، رئیس ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی در سال ۸۰ و رئیس ستاد اصلاح طلبان ایران اسلامی در سال ۸۴)
۲- علی یعقوبی (نماینده ادوار چهارم و پنجم مجلس)
۳- علی محمد غریبانی (نماینده ادوار دوم، سوم، چهارم و ششم مجلس و رئیس سابق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات)
۴- سید رسول موسوی (نماینده ادوار دوم و سوم مجلس)
۵- فریدون سلیمی نیا (نماینده ادوار دوم و پنجم مجلس، مشاور میرحسین موسوی در دوران نخست وزیری و مشاور سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات)
۶- سید داود افضلی (مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام)
۷- مهرانگیز مروتی (نماینده ادوار ششم و هفتم مجلس)

اظهارات سعید محمد درباره ائتلاف با اصولگرایان: نظر مردم ملاک باشد

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، درباره پیوستن به سازوکار اجماعی اصولگرایان، گفت: دوستان ساز و کاری برای خود دارند اما من موافق این هستم که نظر مردم ملاک باشد، نه نظر جریان‌های سیاسی.سعید محمد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا درباره سنگ اندازی‌ها و موانع بر سر داوطلبی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: تبلیغات وسیعی علیه من صورت گرفت که محمد تخلفات زیادی داشته است و یک کار رسانه ای بدی در این باره انجام شد. حتی نفرات ما را یک سری از مجموعه‌ها تهدید کردند که چرا با محمد کار می‌کنید.داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری درباره ائتلاف با اصولگرایان، افزود: هر کدام از دو شورای وحدت و ائتلاف مرا دعوت کنند، برای توضیح برنامه‌های خود به آنجا می‌روم اما اصل موضوع انتخاب آن فرد نهایی است که آن را قبلا گفتم. دوستان ساز و کاری برای خود دارند اما من موافق این هستم که نظر مردم ملاک باشد نه نظر جریان‌های سیاسی.محمد درباره برخی پیشنهادها به او برای کناره گیری از داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: نامزدهای نظامی زیاد بودند منتها هجمه زیادی سمت من بود و می‌گفتند که تخلف سیاسی کرده‌ام. ابتدا گفتند تخلف و بعد عنوان کردند که تخلف سیاسی است. اگر تخلف سیاسی باشد باقی دوستان هم مانند من بودند و چرا به آنها چنین بحثی برای کناره گیری مطرح نشده است.انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

نیکزاد: شاید برخی آرزو کنند هر چندماه یک بار ⁧‫انتخابات‬⁩ داشته باشیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات‬⁩ حسن‌های زیادی دارد. مثلا برخی‌ها که حتی با خود قهر بودند مردمی می‌شوند و بین آنها می‌آیند یا برخی‌ها که کوچکترین نقدها را بر نمی‌تافتند انتقاد پذیر شده و پاسخگویی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.علی نیکزاد در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «انتخابات‬⁩ حسن‌های زیادی دارد. مثلا برخی‌ها که حتی با خود قهر بودند مردمی می‌شوند و بین آنها می‌آیند یا برخی‌ها که کوچکترین نقدها را بر نمی‌تافتند انتقاد پذیر شده و پاسخگویی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند. با دیدن این‌ها شاید برخی آرزو کنند که هر چندماه یک بار ⁧‫انتخابات‬⁩ داشته باشیم.»

توییت محمود صادقی درباره کاندیداتوری زهرا شجاعی و آزمون شورای نگهبان

چهره سیاسی اصلاح طلب در توییتر نوشت: سخنگوی شورای نگهبان بارها ادعا کرده هیچ گاه در احراز صلاحیت داوطلبان نامزدی ریاست جمهوری، زن بودن به عنوان مانع منظور نشده است کاندیداتوری زهرا شجاعی محک خوبی برای سنجش این ادعاست.محمود صادقی، چهره سیاسی اصلاح طلب با اشاره به کاندیداتوری زهرا شجاعی در توییتر نوشت: ‏سخنگوی شورای نگهبان بارها ادعا کرده هیچ گاه در احراز صلاحیت داوطلبان نامزدی ریاست جمهوری، زن بودن به عنوان مانع منظور نشده است.او اضافه کرد: اکنون که یک زن با ویژگی‌های بارز رجل سیاسی و مذهبی و با سوابق موفق مدیریتی داوطلب نامزدی ریاست جمهوری شده محک خوبی برای سنجش این ادعاست.

عضو جامعه روحانیت: رئیسی پیروز انتخابات می شود

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با نامه نیوز درباره تحلیل فضای انتخابات ریاست جمهوری گفت: یک جریان اصلاح طلبان با نامزدی آقای جهانگیری، یک قطب آقای رئیسی و یک طرف هم آقای لاریجانی است. آقای لاریجانی در روزهای اخیر نشان داده که می خواهد آرای اصلاح طلبان را کسب کند.وی افزود: آقای لاریجانی بعد از ثبت نام صحبت هایی انجام داد که در واقع به «دادگاه» و «پادگان» حمله کرد. اظهارات او معنی دار بود؛ می خواهد کاری کند تا از ناحیه اصلاح طلبان مورد حمایت قرار بگیرد چون اصولگرایان به جز افراد خاص بعید است که به آقای لاریجانی رأی دهند.عضو جامعه روحانیت سیدابراهیم رئیسی را رئیس‌جمهور آینده ایران خواند و اظهار کرد: به شهادت رقبا و طرفدارانش، آرا در انتخابات ریاست جمهوری نهایتا متعلق به آقای رئیسی است. البته عواملی وارد شدند و در فضای مجازی علیه آقای رئیسی کار می کنند، مثلا می گویند ایشان باید از قوه قضائیه استعفا می داد، در حالی که طبق قانون اساسی سران سه قوه برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به استعفا ندارند.

شورای نگهبان صلاحیت دادگاه کانادا را رد کرد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در رسیدگی به حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی، رای دادگاه داخلی کانادا به دلیل عدول از صلاحیت سرزمینی، فاقد اعتبار حقوقی است.عباسعلی کدخدایی در توییتر نوشت:" ضمن تاکید بر صلاحیت دادگاه های ایران در رسیدگی به حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی، رای دادگاه داخلی کانادا به دلیل عدول از صلاحیت سرزمینی، فاقد اعتبار حقوقی است. در غیر این صورت، دادگاه های ملی ایران نیز صلاحیت رسیدگی‌ به حوادث مختلف در کانادا و محاکمه مقامات این کشور را خواهند داشت؟!"

همتی: هیچ امری مهمتر از معیشت مردم نیست

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی در اینستاگرام نوشت: هیچ امری مهمتر از معیشت مردم نیست.

در ایران امروز ما، اقتصاد اصلی‌ترین بخشی است که باید اصلاح شود.
هیچ بحثی در موقعیت فعلی کشور، مهمتر از اقتصاد نیست.
امروز، روز خیزش بزرگ برای ساختن دوباره ایران است، محکم تر و مقاوم تر.
رئیس کل بانک مرکزی افزود: سیاست درست، کنار گذاشتن دولت از اقتصاد نیست، دولت در هیچ جای دنیا کنار نرفته، نه در چین، نه در اروپا و نه حتی در آمریکا، بلکه دولت باید حضور جدی داشته باشد. ولی نه در گندم و جو و غذای مرغ، دولت باید در جاده، مخابرات، ریل، اینترنت و.... سایر زیر ساخت‌ها حضور محکم و جدی داشته باشد.
دولت باید سرمایه گذار پیشران در اقتصاد باشد، نه مداخله گر؛ به امید ایرانی بهتر و پیشرفته تر.

ترور مقام بلند پایه ارتش تکذیب شد

یک مقام آگاه در ارتش اخبار منتشر شده درباره ترور سرتیپ بیژن ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی را تکذیب کرد.ظهر امروز برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معاند با انتشار مطالبی کذب اعلام کردند که امیر سرتیپ بیژن ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی در قصر فیروزه تهران حین تردد با خودروی شخصی توسط دو موتور سوار مسلح مورد تهاجم قرار گرفته و از ناحیه کتف و کبد بشدت مجروح شده و هم اکنون نیز در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های تهران بستری است.

پاسخ ضرغامی به فراخوان مناظره جهانگیری

پس از آنکه اسحاق جهانگیری در توئیترش رقیبانش را به مناظره دعوت کرد، عزت الله ضرغامی با مخاطب قرار دادن جهانگیری نوشت: از مناظره با شما در همه زمینه‌ها در تلوبیون استقبال می‌کنم.

جهانگیری همه نامزدها را به مناظره سخت دعوت کرد

معاون اول رییس‌جمهوری و داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: آمادگی دارم با همه نامزدها در هر پلتفرمی و هر زمانی درباره مسائل مهم کشور گفت‌وگو کنم.«اسحاق جهانگیری» عصر امروز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر با هشتگ مناظرات سخت نوشت: سیاست خارجی مهم است، اما کشورداری یک‌بعدی نیست.وی ادامه داد: آمادگی دارم با همه نامزدها در هر پلتفرمی و هر زمانی درباره مسائل مهم کشور - هم در سیاست خارجی و هم حوزه‌های سیاست داخلی و اقتصاد و فرهنگ و اجتماعی و محیط زیست - گفت‌وگو کنم.

حملات تند فریدون عباسی به رئیسی

فریدون عباسی دوانی کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری:احمدی نژاد هم هموطن ماست و او هم مانند بنده و مانند دیگران می تواند بیاید و در انتخابات شرکت و شرایط را شورای نگهبان، بررسی کند و نظرش را بدهد.بنده این نظر را نداشتم و اعتقادم به این است که هر کسی رفت و داوطلب و انتخاب شد در شغلی که دارد آن هم در حد رییس قوه آنجا بماند و اجازه دهد افرادی که کار اجرایی بیشتر و کار مدیریتی و علمی کرده اند و می توان از توان و تخصص آنها استفاده کرد، به میدان بیایند.اگر می فرمایید اصولگرایان چنین تصمیمی گرفته اند بروند تصمیم شان را اجرایی کنند و فرد مورد نظر بیاید و کاری به بقیه نداشته باشند و اجازه دهند که نفسی در این کشور کشیده شود./برنا

درآمد استخراج بیت کوین در ایران چقدر است؟

رویترز نوشت: مطالعات جدید نشان می‌دهد استخراج بیت کوین در ایران باعث شده تا یک مسیر جدید برای پرداخت پول کالاهای وارداتی و صادراتی برای کشورمان باز شود.نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد، در حال حاضر حدود ۴.۵ درصد از کل استخراج بیت کوین در جهان در ایران انجام می‌شود.الیپ تیک، موسسه فعال در حوزه فناوری بلاک چین، می گوید: روند استراج بیت کوین به ایران این فرصت را داده که صدها میلیون دلار درآمد داشته و از آن برای واردات و صادرات کالاها استفاده کند و از تأثیر تحریم‌ها بکاهد./فارس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۲
از علم الهدی انتظار شنیدن هر سخنی میتوان داشت جز حرف زدن در مورد مشکلات مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
بنده به شخصه کافر شدن را با اخلاق تر از رای دادن میدانم
کفر نیز در اسلام تعریف خاصی دارد جهت اطلاع آیت الله العظمی علم الهدی دامت حفاظتو
ناشناس
| Romania |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
چون امثال خودشان مسبب همین مشکلات هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
هرچه توده مردم و طیف خاکستری بیشتر بیایند قطعا فاصله دکتررییسی با سایرین دوچندان میشود.

#مشارکت_حداکثری
#سید_ابراهیم_رییسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
کفر چو منی گزاف و آسان نبود، محکم تر از ایمان من ایمان نبود،در دهر یکی مسلمان آنهم کافر،پس در همه دهر یک مسلمان نبود.آقای اعلم المهدی ،من کافر ،من بیبصیرت،من دشمن ناشناس،من آب به آسیاب دشمن ریز از دید شما،اصلا هر چه شما بگویید درست است،بنده رأی نمیدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
علم الهدی چند سال قبل این حرف رو زده
چرا الآن خبرش پخش شده؟؟
یک میلیارد دلار در سال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
از مردم برای چندر غاز مالیات می گیرن از این ماینرها هم مالیات می گیرن یا مال از ما بهتران است
یکی جلوی علم الهدی رو‌بگیره!
تنها برکت این مدل انتخابات !!!! در کشور ما
فقط افشاگری و پرده داری هایی توسط نامزدها علیه همدیگر میگردد
که فقط ذهنیت مردم را بازتر میکند و بس
جناب علم الهدی ، مگر تمام نامزدهای انتخاباتی قبلی در دولت و مجلس مورد تایید دینی و شرعی و اخلاقی شورای نگهبان نبوده اند ؟
پس چرا اوضاع و احوال اسفبار و فلاکت بار فعلی کشور و مردم به این روز افتاده است ؟
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
شما موقع رای دادن به دولت فلاکت روحانی، از جناب علم الهدی مشورت گرفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دنبال ریشه ی مشکلات هستید، مستند دیروز عصر: آدرس غلط.
گریه ام در اومد
آقای فریدون عباسی دوانی،،شما در دوران ریاست بر انرژی اتمی،،بیشترین درز اطلاعاتی رو به آژانس داشته اید..
توانایی اداره یک سازمان چند هزار نفره رو ندارید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
عباسی عاشق احمدی نژاده چون تو سازمان رئیسش کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
فکر کردم بصیرت دارید
افسوس
علم الهدی: مردم 42 سال سختی کشیده اند...
شما چطور؟ شما هم سختی کشیده ایی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
توضیحات آقای علم الهدی را بخوانید
ایشان گفته اند: با رأی دادن درست باید ریشه ی مشکلات را حل کرد و کسی که بی تفاوت باشه مشمول حدیث پیامبره که گفت: هرکس با دغدغه ی امور مسلمین شب را صبح نکند مسلمان نیست.!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
اگر شما در دادگاه به کسی نسبت کفر بدی بعد با این توضیحات میتونی بگی منظورم اون نبود؟!!
آقای نمکی دیگه شورشو دراوردید. دوست و دشمن ازتون انتقاد کردند که دیگه بسه بابا. بعد هم مگه فقط باید رییس جمهور بشید؟ بار خودتونو برای آینده بستید.
آقای نمکی پیر شدن جمعیت دغدغه همه ملت ایران است حکومت موظف است شرایط را فراهم کند شما هنوز نتوانسته آید دو درصد ایرانی‌ها را واکسن کرونا بزنید بی جهت نگران هستید
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دغدغه چی؟ همین جمعیت هم زیاده . هر کس جای خودش باید بیاره . هر پدر یکی هر مادر یکی .... تازه اگه شرایط اقتصادی اجازه بده . بسه افزایش جمعیت .
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
کشورهای بسیاری کوچکتر و کم جمعیت تر از ما هم به لحاظ اقتصادی و هم امنیتی موفقتر از ما عمل کرده اند. توسعه در دنیای امروز دیگه فقط به کارگر مفت وابسته نیست. سیاستگذاری صحیح لازمه
جناب علم‌الهدی فعلی بدتر از دروغگوئی نیست زیرا دروغگو دشمن خداست
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دقیقا. همونیکه 8 سال از روحانی شنیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
اقا انصاف داشته باش .... ایا فقط روحانی دروغ گفته تو این مملکت؟
بشمر بیا بینم چندتا راستگو میشناسی؟
آقای علم الهدی اگر حتی هفتاد درصد واجدین شرایط خودشان نخواهند رای بدهند باز کافرند
پاسخ ها
محمدحسن ربيعي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
جناب آقاي علم الهدي شما حتما راي بدهيد تا كافر نشويد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
اولا نوشته کسانی که تبلیع به رای ندادن می کنند کارفند نه کسانی که رای ندهیند. لطفا خوب بهوانید و بعد نقد کنید...
ثانیا مگر نمی شود در کشوری ۷۰ درصد کافر باشند. کافر بودن به اعمال و نیات است و نه به رای اکثریت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
نسبت کفر دادن مخصوصا اونجایی که دامادت میخواد رای بیاره کار ساده ای نیست جناب
این همه نبوغ در فیلم بازی کردن و جنگ زرگری، اگه در سینمای ایران بود همه جوایز دنیا رو درو میکرد
کسانی که تقوایی مدیریتی نداشته باشند . مدیریتش فقط بدرد خودش میخورد نتیجه آن را این چند ساله مشاهده کردیم
یعنی اگه به قول آقای عطریانفر رقابت نهایی بین لاریجانی و جهانگیری است که باید فاتحه این مملکت رو خوند. یعنی بعد از این هشت سال گل و بلبل لاریجانی در مجلس و جانگیری در دولت بازهم این دو نفر میرن فیتال؟ یعنی اگه اینطوری بشه دیگه به چیه چیز این خلایق میشه دل خوش کرد.
یعنی می خواهید با تهدید و تکفیر مردم را مجبور به رای دادن کنید؟ این کار شرعا جایز است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
چرا جایز نباشد؟ هدف وسیله را توجیه می کند.
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
من کافرم
رای بی رای
این چه آیت الله ای هست که به سادگی حکم کفر میدهد؟ همه هم میدانند که رییس جمهور رئیسی است. دیگر انتخاب چه معنایی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
رئیس جمهور که معلومه رئیسیه
به خاطر عملکرد خوبش
به خاطر دلسوزی و پرکار بودنش

به نظر هرچی کمتر رأی بدید خیال ما راحت تره که رئیسی رأی میاره و ما می تونیم یه نفسی بکشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
اقا جان خودتو گول نزن مردم رو هم گول نزن چه رئیسی بیاد چه معاونی بیاد چه رفتگری بیاد چه هر کی دیگه بیاد اوضاع منو شمای گرفتار تو این مملکت ذره ای بهتر نمیشه.....
خب بگو بینم تو کدوم دوره اوضاع مردم گرفتار بهتر شد هاشمی؟ موسوی؟ خاتمی؟ احمدی؟ روحانی؟ .... بعدی هم هر کی باشه فکر نکنم ذره ای بهتر بشه
کجای سخن عباسی حمله به رییسی بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
این هم یک شیطنت رسانه ای از تابناک. تابناک مسیر سلامت و صداقت را طی کن
آقای حسین ابراهیمی
لطفا اینطوری نگو
اونوقت میگن که از قبل انتخاب شده بوده
کلا رای بی رای .
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
کلا تو حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
کلا #آدرس_غلط !
درآمدش رو برو از شرکای چینی در حال استفاده از برق یارانه ای با همکاری سازمانهای مطبوعتون بپرس جای این شوها
مگه قراره رای بدیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
مگه تو کشوری که هستی صندوق رآی هم هست که برای مردم ایران تصمیم بگیری. وقتی می گی رأی نمی دی جمع نبند بگو خودم برأی نمی دم.
ابراهیمی درست میگه از قبل مشخصه
به همدیگه فحش ندین . برنامه برای نجات از وضعیت فعلی ارائه بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
برنامه:
کنار رفتن خسته ها
کنار رفتن خائنین
کنار رفتن ترسو ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
تابی جون ما که میدنیم شما رو ترسوندن که هیچ کامنتی علیه رئیسی منتشر نکنی پس چیزی نمیگیم بذار بتازن این جماعت ارتش سایبری حقوق بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
تا شورای نگهبان همین ها باشه مطمئن باشید هر کی بیاد بهتر از قبلی نمیشه
چنانچه واقعا هدف رئیسی مبارزه با فساد است
قطعا و حتما در قوه قضائیه بهتر و موثر تر و کارآمد تر خواهند بود
مگر آنکه یا نمی دانند که قوه مجریه چه خبر است !!!!
و با اینکه واقعیت را نمی گویند !!!
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
قوه قضائیه جای برای مبارزه با فساد و محاکمه است اما توجه داشته باشیم قوه مجریه و کابینه دولت منشأ فساد خیزی است و بهترین گزینه برای خدمت افراد صالح و پاکدستی مانند آقای رئیسی است
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
رییسی میاد تا جلوی افشاگری بودجه رو از سوی دولت بگیره .... فقط همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
وقتی فساد کردن راحت باشد
چطور می توان به مبارزه با فساد رفت؟؟
مشکل را از ریشه باید حل کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
شما از کجا میتونی تشخیص بدی که رئیسی واقعا میخواد با فساد مبارزه کنه؟ با کدوم فاسد تا به حال مبارزه کرده؟ از کجا معلومت شده که اقدامات قبلی واقعا رخ داده و نمایش نبوده.... من و شما بدون دانش حرفی رو نباید قبول کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
وظیفه قوه قضائیه برخورد با فساد است، و وظیفه دولت عدم تولید فساد.
فعلا قوه قضائیه خوب عمل کرده اما آیا دولت جلوی تولید فساد را گرفته است؟ خیر
پس باید یک فرد سالم در رأس دولت باشد که او نیست جز سید ابراهیم رئیسی عزیز.
باشه رای میدم و به فرد مورد نظر شما هم رای میدم. دیگر نگران من نباش کافر نمیشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
از ایشان سوال کنید ایا به غیر دامادش رای بدیم کافر میشیم یا هنوز راه داره؟
رای بی رای
فراوانی بیت کوین در ایران ناشی از فروش نقت و مواد معدنیدر دوره تحریم( بقول خودشان دور زدن تحریم ها ) و سلاح در بازار های جهانی است. الان هم می خواهند تبدیل به سایر ارزها کنند یکی از راهکارهایشان مهیا سازی شرایط واردات را با بیت کویین است دلالان تحریم میلیونها بیت کویین را در اختیار دارند. بیت کوینی که قیمت اش هم چند برابر شده . . بیخود نیست که تحریم برای برخی نعمت شده .
تا وقتی که کشور اقتصادش به برجام و عطسه های رییس جمهورهای امریکا باشه وضع مردم و کشور همینه ، هر وقت تونستیم مثل صنایع دفاعی در همه زمینه ها خودکفا باشیم ان وقت هست که اوضاع کشور سر و سامان میگیره ، اقتصاد شرطی پدر ملت در آورده، روحانی نشان داد فقط با نادرستی مملکت داری کرد . در بین حدود ۴۰ میلیون نفر تو بورس نابود شدن ، کشور وارد یه رکود تورمی شد به طوری که ارزانی دستور ارز حتی در این ۸ ماه نه تنها کالای مصرفی ملت رو ارزون نکرد که حتی تا ۱۱۰ درصد در بعضی کالاها گرانی آورد. به قول دوستان اقتصاددان روحانی میخاد دولت بعدی رو با دلار ۷۰ هزاری به چالش بکشد . چرا که همه میدونند لغو تحریم ها فقط در بازه ۱۸۰ روزه اعتبار داره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
لازم نیست چرخ رو از اول اختراع کنید. همین برق رو روزی شش ساعت قطع نکنین باقیش پیشکش
اعضای شورای عالی مشاوران آیت الله رسول منتجب نیا برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند.
لطفا تخصص و میزان سواد مرتبط با مدیریت و اداره بخش های کشور را اعلام فرمایید، تحصیلات بدرد بخور نه فوق لیسانس و دکترای در پیتی که این روزها همه یکی دارند و با رانت و غیره میگیرند.
بادم میاد که دانشجویی داشتم ایشان معاون وزیر بود در دوره فوق لیسانس نه سر کلاس می آمد و‌نه امتحان میداد اساتید هم همه از ترس بهش نمره میدادند و من به ایشان نمره ندادم و غایب گذاشتم معاون مالی آمد و گفت آقای دکتر به ایشان نمره بدهید من ندادم و یک ترم بمن حقوق ندادند،
اینرا داشته باشید که یکی جالب‌تر را بگویم که این بنده خدا پرونده ترور و فرار و قتل بنده خدایی را در خارج کشور داشت و الان هم به نام دیگری مسئولیت بالا دارد با سفارش رییس دانشگاه و فشار از بالا اساتید مجبور به نمره دادن به ایشان میشدند در دوران لیسانس یک ساعت هم سر کلاس نبودند و یک امتحان را هم سر جلسه حاضر نبودند نمرات هم همه بالا میگرفتند،‌‌الان آقای دکتر با نام جدید و عنوان جدید در حال خدمت هستند!؟
یک بنده های دیگری هم بادم آمد که خودش را مشاور رییس جمهور احمدی نژاد معرفی کرده بود و همه اساتید ازش حساب میبردند و نمره از سر ترس به ایشان میدادند و حتی به اساتید خانم به بهانه حجاب گیر میداد و روزی یک دانشجویی بمن گفت که استاد این فساد اخلاقی شدید داره و دنبال ......است و بنده خدا دانشجو هم که متاهل ازش میترسید که شکایت کند، به دانشجو گفتم بهش بگو اگر ایجاد مزاحمت مجدد بکند هر چه دیدی از چشم خودت دیدی در آخر ترم هم ورقه سفید تحویل داد که من هم به کلیه درس های او دو دادم و دیگر جرات مزاحمت نداشت.
خدایا این‌ بیت کووین‌ دیگه‌ از کجا پیداش‌ شد‌ ؟
اقایرهمتی لطفا تو یکی دم از معیشت ملت نزن که حال ملت رو به هم میزنه؟ میدونی علت اصلی نابودی سرمایه ملت تو بورس نوسانگیری های تو دو دوستان بودن ؟؟ ان شالله روزی واقعیت ها برای ملت آشکار بشه وبه سزای عملت برسی
اقای جهانگیری مناظره پیشکش فقط بگو پول ما در بورس چی شد ؟؟؟؟
فقط همین را جواب بده !!!!!!!!!!!!
به خاطر این حرف علم الهدی همه را به عدم شرکت دعوت می کنم .
..... در واقع به «دادگاه» و «پادگان» حمله کرد..
ایکاش با دلایل منطقی گفته اش را رد میکردی نه فلسفه بافی
سخنان مقتدرانه پوتین به امریکا درسی هست برای روسای جمهور ما ، حسن روحانی که از عطسه های ترامپ و بایدن میترسه .حداقل یکی بیاد که التماس نکنه و در صحنه بین الملل مقتدرانه از حق ملت دفاع کنه،
علم‌الهدی: کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرندجناب علم الهدی واقعا متاسفم درکشوری زندگی میکنم که مروج دین ودینداری مردم امثال شماها هستند هرچند تعداد بیشتر علماها اهل تقوا وزهد وپارسایی هستند ولی انها زیاد پشت تریبون وسیاست قرارندارند فقط بفکر دین ودینداری وترویج فرهنگی دینی ومروج مذهب تشیع هستند ولی متاسفانه شما واقعا به چه جراتی کسانیکه مه میگویند رای ندهید کافر قلمداد میکنید ایاکافر واهل بهشت بودن با نظرشماها هست مگه؟ چرا یکبار درطول این 42سال نشد بگید ملت ماهم اشتباه کردیم ملت ماهم درمعیشت بد شماها مقصریم طوری سخن میگوئید العوذبالله انگار امام معصوم ع هستید حیت فکر معصیت هم توذهنت خطور نمیکند اقای علم الهدی ایا میدانی چرا مردم یعنی اکثریت مردم مخالف حضورپای صندوقهای رای هستند من بعنوان یک شهروند وشیعه امام علی ع وپیرو اسلام ناب محمدی ص چند موردرا برای شماها وتفکرات شماها بازگو میکنم
1-اولین کس اگربگویم شاید درحق شماظلم کرده باشم ولی یکی ازمسببان عدم حضور ومخالفت به رای همین شماهستید یادتان هست درمورد بانوان بی حجاب پشت تریبون مقدس نماز جمعه انان را بانوان ولنگبار وفاسد نام بردید؟ ایا هرکسی بی حجاب هست ولنگبار وفاسد هست وهرکسی هم باحجاب بانوی عفیف ومتدین هست؟ شاید همان بانواگر درباره حجاب معصیت میکند عمدا نباشد ازروی تهاجم فرهنگی وتربیت خانوادگی ونوع زندگی ان بانوباشد ولی فاسد نباشد
2- ایا یادتان هست وقتی روحانی بااکثریت رای مردم درسال96رئیس حمهور منتخب مردم شد شما بخاطر عات که دردل داشتید وداماد عزیزتان را مردم انتخاب نکردند ....
3- ایا همین شما ودوستان شما بعضی ازروحانیان رای مردم را رای حرام اعلام نکردید؟ خوب وقتی من رای بدهم وکاندیدای موردنظرشمارارای ندهم ورای من حرام باشد چراباید به گناه بیفتم ورای حرام دراعمال اخرتی خودداشته باشم؟
4- مگر همین شماها وتفکرات شماها نبودسال86درمیدان ولیعصرع مردم را ومردمان مخالف خودتان را خس وخاشاک نخواندید؟ ایا ازخس وخاشاک توقع حضورردارید؟
5-مگر همین اصولگرایان وشماها نبودید رای دهندگان انتخابات سال96را حاشیه نشین شهر یعنی دهاتی قلمداد کردید چرا ؟ مگر دهاتی ها جزومردم این کشورنیستند؟ مگر شماها روحانیان ملبس به لباس روحانیت شدید که مردم را شهری وروستایی کنید؟ درکجای دین وقران وسیره نبوی ص اینگونه اشاره شد بامردم ومخالفانتان برخورد کنید؟
6- ایا علم الهدی ایا اعتراصات بنزینی ایان 98مردم خاطرذهنتان هست؟ ایا صدای مردم ازسوی مسئولی دراین نظام شنیده شد؟ ایا مسئولی دراین نظام رفت پشت تریبون قراربگیرد وبگوید ملت حق باشماست ولی کشور به این خاطر وبه این دلیل با کسر بودجه روبروهست ولذا برای جبران کسری بودجه لازم شد بنزین را 200درصد گران کنیم ویا ملت حق باشکاست ولی سهمیه بنزین 60لیتر را100لیتر میکنیم تا هم به شما فشار نیاید وهم چزخ دولت بچرخد ولی نه تنها اینکاررا نکردید ونکردند بلکه هزینه سنگین جانی ومالی وسیاسی بردست کشور ونظام گذاشتید وگذاشتند
7-اقای علم الهدی اگر مردم با رای ندادن کافر هستندایا این حدیث نبوی ص را شنیدیوخواندی که فرمودمَنْ أَصْبَحَ لَا يَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِينَ فَلَيْسَ بلمسلم ایا نفرموده هرکسی شب را صبح کند بفکر مسلمان نباشدمسلمان نیست حالا حدیث نبوی ص حجت هست یا حدیث اقای علم الهدی؟چقدر بفکر مسلمان همان مشهد نه کل مشهد لااقل خیابان طبرسی نه ازجیب خودت لااقل ازدرامد استان قدس حالا چند نفر بی سرپرست وبدسرپرست وبی خانمان وفقرای همان خیابان طبرسی را رسیدگی کردی؟ لااقل رسیدگی نه چند بار رفتی داخل منزل فقیری یک استکان چایی بخوری؟
8- اقای علم الهدی42سال مردم با نظام ونظرات نظام همراه بودند الحق والانصاف درحق ملت ومعیشت ملت بجز گرانی وتوهین ونادیده گرفتن مردم وفاصله مردم بازایا کاردیگری صورت دادیدمگر مردم ازشماها ومسئولان چی میخواستند؟ ایا توقع معیشت مطلوب خواسته شیطانی وتوقع زیاد مردم هست؟ شماها حتی همین خواسته اندک وبه حق مردم را نادیده گرفتیدودرطول این42سال مردم را به شیب ابی طالب وشیب انقلاب تشبیه کردید ولی درهمان شیب ابی طالب پیامبر اعظم ص سه سال با همه یارانش درشیب بسر میبرد وهمراه یارانش بود ولی شماها مردم را درشیب انقلاب رها کردید خودتان درنازونعمت
9- جناب علم الهدی چند نفر ازفرزندانت مثل فرزندان این مرزوبوم بیکار ودغدغه ازدواج وشغل وومسکن دارند؟
10- چرا مسئولان بامردم فاصله گرفتند؟ مگر انقلاب کوخ نشینی برکاه نشینان نبود؟ چند نفر مسئولان مخصوصا علماها درمناطق پایین شهر زندگی میکنند؟
بهرحال مردم وکسانیکه رای نمیدهند کافر نیستند اتفاقا مسلمان هم هستند اعتقاد دارند ولی درعین حال نقد جدی ومنصفانه دارند که لااقل مسئولان باب صداقت بامردم دربیایند نه دروغ ووعده پوچ
ودلایل دیگری دارد چون صلاح نیست دراین کامنت گفته شود منم صرف نظر میکنم انشالله که انچه شایسته ملت وکشورایران هست مسئولان انرا رقم بزنند ونارضایتی مردم را به فال نیک بگیرند وتلاششان را بیشتر کنند
نمردیمو معنی کافر هم فهمیدیم
چرا یه عده ساده لوح فکر میکنند کشور به همین راحتی حاضر میشه صنعت هسته ای خودش رو که با هزاران خون دل به دست آمده رو به دست خودش نابود کنه و چه کسی هم باور میکنه انریکا حاضر میشه به همین راحتی تمام تحریم ها رو برداره ، هدف امریکا از مذاکرات اخیر فقط میخاد کنترل مذاکرات رو در دست بگیره که محاله .
خاندان لاریجانی توسط احمدی نژاد به تاریخ پیوستند.
آقای علم الهدی فعلا که خودتان عملا با حرف ها و کارهایتان دارید مردم را از حضور در انتخابات منع می کنید
لاریجانی مثل اینکه بد جوری جو گیر شده ؟؟ کسانیکه چهل سال مستقیم یارغیر مستقیم تو سرنوشت ملت تاثیر داشتند حالا شدن اپوزیسیون نظام ،
پیروزی مقاومت بر تمام ازادگان جهان مبارک
پیشنهاد میکنم نظام حاکم یک سایت برای نطرسنجی عملکرد مسئولین بگذارد و رضایت مندی مردم از هر فرد را با آرای مردم اندازه گیری کند که روزانه برای مردم قابل رویت باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
درباره علم الهدی لازم نیست میزان محبوبیت و معروفیت و معصومیت و علم و دانش و تقوای مهارت و مکانت ایشون دیگه چیزی نیست که کسی ندونه.... نمرش همه جا بیسته بیست.!
اقای علم الهدی کسانیکه دعوت میکنند به رای دادن به نامزدهای ناکارامد که در طول 42 سال گذشته امتحان پس داده اند ،
كانديدهاى با بهره هوشى پايين
هیچ کدوم به انداز سعید محمد با چالشهای کشور اشنا نیستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
اقا یکی بگه این اقای سعید محمد فامیلیش چیه؟
آقای علم الهدی، کافر به مصداق ناسپاس یا پوشاندن حقیقت
تجربه نشون داده خبر پرس تی وی درسته و از برداشتن تحریمها خبری نیست. دیگه حافظه ملت اینقدر ضعیف نیست که چند سال پیش و برجام و لغو مثلا بالمره تحریمها رو فراموش کرده باشند
این بیت کوین باعث میشه در تابستان برق کم بیاد باید مذیریت بشه
باز آقاي علم الهدي نظريه دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
نه دیگه کلام ایشون فتوی حساب میشه با قانون برابره
انتخابات آزاد یعنی تمام طیف های سیاسی و مذهبی از موافق و مخالف نماینده داشته باشند و مردم هر کسی را خواستند انتخاب کنند.
جناب علم الهدی، حالا که جنابعالی و امثال تو معیار و ملاک مسلمان بودن و کافر بودن رو مشخص میکنید، با افتخار میگم با وجود آنکه به شدت از روحانی وکارهایی که کرده متنفرم اما بسیار خوشحالم که امثال داماد تو رئیس جمهورنشدن و با اینکه دیگه رای نمیدم و همه رو به رای ندادن تشویق میکنم امیدوارم که هرکسی رئیس جمهوربشه الا رئیسی
4.5 درصد بیت کوین دنیا اینجا استخراج بشه. یعنی با برقی که برای همه هست یک عده ماینر راه یندازن. برق سهمیه بندی بشه. اخرسر پولش بره جیب اونها.
این چند درصد جهان جمهیت داره که 5 درصد مایرها اینجا کار کنن. این هم تصویر جدیدی از استعمتاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
جمعیت ایران تقریبا یک درصد جمعیت جهانه
بنده خدا، برو به کارهای شخصی ات برس که خیلی واجبه. یکدوره نمایندگی مجلس برای یک از شهرستانهاکه مردم را سرکار گذاشتی بس نبود؟
اگه ملاک کفر رای ندادن است پس من بالفطره کافرم . رای بی رای
اگه ملاک کفر رای ندادن است پس من بالفطره کافرم . رای بی رای
کافر کسانی هستند که از رای مردم سوء استفاده میکنند
ما در هر کاری یک سری اصول و قواعد داریم که اگر آنها رعایت نشوند با چیزی مواجه می شویم که الان با آن مواجه هستیم و یک سری فروع داریم که اگر رعایت نشوند مشکل حادی ایجاد نمی کنند ولی بهر حال مشکل هستند
مثلا در اقتصاد بنظر من موارد زیر جزء اصول است
1- درآمد و هزینه: یعنی کشور چقدر درآمد دارد تا به همان اندازه و کمتر از آن هزینه کند.
2- پس انداز: باید در دولت مقداری پول بصورت سکه و طلا برای موارد بحران وجود داشته باشد و آنها را بی جهت حراج نکند.
3- تراز تجاری: کمتر از درآمدی که از صادرات حاصل می شود صرف واردات شود تا اختلاف ارزی باعث تورم و ضربه به نولید نشود.
4- محدودیت ها بگونه ای اعمال شود که بدتر از بی محدودیتی نشود (مثلا برخی اوقات کنترل قیمت خودش باعث کاهش رونق و درنتیجه افزایش قیمت می شود)
5- مهمترین وظیفه دولت دنبال کردن سیاست هایی است که سودها واقعی و بیشترین سود در فعالیت های مفید باشد بقیه کارها زیر چتر قوانین و عدالت واقعی خودبخود توسط مردم حل می شود.
مثلاً در سیاست:
1- حاکمیت قانون برگرفته از دانش و رای مردم بهتر از حاکمیت افراد ولو با رای مردم است.
2- تصمیمات حاصل از رای جمعی همواره بهتر از تصمیمات فردی است.
3- برنامه ضعیفی که همه دستگاه ها آنرا قبول دارند بهتر از برنامه قوی است که یک نفر و یا عده قلیلی دستگاه قبول دارند
به آقای علم الهدی بفرمائین بنا بر فرمایشات شما بیش از نیمی ملت ایران کافرند
خدا كنه هركسي رئيس جمهور ميشود فقط فقط ما را از اين گراني وحشتناك نجات بدهد مشكل اصلي كشور گراني فقر گرسنه گي است اقايان كاندا تورها پولدار هستند ما گرسناگان را درك نميكنند يكي ديگر ميايد مثل روحاني يا بدتر از روحاني جناب اقاي علم الهد ي شما راي بدهيد تا كافر نشويد
آقای علم الهدی حواسش نیست که اگر این کفار تو انتخابات شرکت کنن اون نفر مورد نظر ایشون نفر چندم هم نمیشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
اینم ی نوع نحریک به رای ندادنه تا آقا دوماد برنده بشن!
حملات تند فریدون عباسی به رئیسی

بنده هم بعنوان يك ايراني تا حدودي با نظرات آقاي عباسي موافقم چون اولا" جناب رئيسي در طول 40سال كه در خدمت انقلاب است فقط كارهاي حقوقي كرده و كار اجرائي در كارنامه ندارد,ثانيا" ايشان با شعار مبارزه با فساد مي خواهد وارد عرصه انتخابات شود و اين شائبه را ايجاد مي كند كه وقتي ايشان در بالاترين مقام قضائي كشور اگر نتواند با فساد مبارزه كند چگونه مي تواند در مقام اجرائي كشور با اين معظل جامعه مبارزه كند ؟؟/
آقای.علمالهدا.الانشما.نصف.بیشتر مردم‌.ایران.را.که‌نمیخواهند‌رای.بدهند.کافر‌نامیدید.بنظرم.دچار.گناه.کبیره‌شده.اید.وباید.از.ملت.ایران.عذر‌خواهی.وتوبه.کنید
فريدون عباسي يار قار زنگنه در وزارت نفت بايد بداند كه آگاهي و شعور مردم در حدي هست كه بدانند ايشان چكاره است
رای بی رای ..... من” رای ” نمی دهم.
هر بار در انتخابات شرکت کردیم من از آنها که دعوت به شرکت می کنند سوال می کنم چه فایده ای داشت اینبار رای بی رای
رای ندادن خود نوعی اظهار نظر و اعلام حضوراست منتها به اعتراض به شیوه مسالمت آميز
ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

یه بار هم رای ندیم ببینیم کسی ککش میگزه؟، کسی دوزاریش میوفته، یا نه؟. به نظر من تو ۴۲ سال اخیر اغلب سلیقه ها فرصت داشتند که خودی نشون بدند. اما در به همون پاشنه چرخیده. چراش بماند ولی به نظر اصلاح اساسی لازمه. اساسی! شاید این بارکسی صدای رای ندادن رو بشنوه
یک عده پیرمرد پرحاشیه کاندید شده اند
چهل ساله که همینا رییس اند دیگه. رای دادن یا رای ندادن فرقی نمیکنه
والله به تمام مقدسات قسم من که همیشه رای می دادم این بار دیگه رای نمی دم هرچقدر هم بتونم تبلیغ می کنم اطرافیانم رای ندهند...
رای بی رای ....من چون مولایم امیرالمومنین علی علیه السلام که سالها خانه نشین شد خانه نشینی می کنم و در روز انتخابات از خانه خارج نخواهم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
همچون مولایت خیر.
همچون افرادی که با خانه نشینی و بی خاصیتی، باعث خانه نشینی مولا شدند.
من نه ضد انقلابم و نه از طایفه سلطنت طلبان یا مجاهدین یا کمونیست ها یا ......
در همه دوره ها هم در انتخابات شرکت می کردم ولی ابن بار ملت ایران تصمیم خودش را گرفته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
شما ملت ایرانی.
من رأی خواهم داد با افتخار و به ابراهیم رئیسی رأی خواهم داد.
به خاطر کودکانی که خم شده در سطل های زباله برای تکه نانی رای نمی دهم
به خاطر مادرانی که برای شیر کودکان خود درمانده اند رای نمی دهم
به خاطر کسانی که با شکم گرسنه خود و کودکانشان می خوابند رای نمی دهم
رای بی رای
به خاطر تفاوت زمین تا آسمان زندگی مردم عادی با مسئولین کشور هر نوع مسئول با هر ادعایی
و اینکه تجربه نشان داده که هر یک از روسای جمهور پیشین، فارغ از گرایش سیاسی یا حزبی خود، دقت کنید فارغ از گرایش سیاسی یا حزبی
در ایجاد وضع نابسامان کنونی نقش داشته اند. پس چگونه می توان مردم را به باز آزمودن آزموده ها فراخواند؟
عدم شرکت در انتخابات هم به خودی خود نوعی انتخاب است. من عدم مشارکت را انتخاب میکنم تا اگر هنوز رگه هایی از وجدان در مسئولین باقیست، بیدار شود.
آیا صرف خوشحال شدن یا خوشحال نشدن آمریکا از عدم حضور یا حضور در انتخابات دلیلی موجه است؟ خیر. خداوند در قرآن کریم می فرماید حق را بگویید گرچه به ضرر خود یا خانواده تان باشد.
کمی بیندیشیم واز خدا بترسیم،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
آیا مشکل شما با رأی ندادن حل خواهد شد.
آیا شما رأی ندهی مملکت بدون رئیس خواهد ماند. خیر
شما بهتره از گذشته عبرت بگیرید و به کسانی که باعث بدبختی مردم شدند رأی ندهی.
هیچ یک از کاندیدها راهکاروبرنامه ندارند مگر مشتی شعار که سالهاست توسط مسئولین قبلی تکرار شده وبه آنها هم عمل نشده است پس رای بی رای ..... من” رای ” نمی دهم.
کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند!!!!

ما کافریم ولی اعتقاد داریم:

اونایی که از تحریمها نون میخورن واونا رو نعمت میدونن منافقند ....
شورای نگهبان صلاحیت دادگاه کانادا را رد کرد! تابناک اینو خیلی خوب اومدی . آقای کدخدایی مرد پرکاری هست . صلاحیت دادگاه کانادا را هم رد میکنه . اصلا استاد رد کردنه

آقای نمکی بفکر زنده ها باشی کافیه . بفکر نیومده ها نباش . پاچه خواری هم حدی داره تو دیگه شورشو در آوردی . بعد از وزارت دیگه میخوای چکاره بشی ؟
خطاب به کافر شناس!!!! می گویم: ای جناب!!! ما که شرکت را وظیفه اجتماعی و مدنی خود می دانیم و بیشتر از (40) بار تا حالا رای داده ایم. امّا بسیار موجب تأسف است که موضوع رأی و مشارکت در انتخابات را با(شرع) و احکام شرعی عجین و مرتبط کرده اید چنانکه عدم مشارکت را (کفر) دانسته اید. چه بهتر بود که (علّت و دلیل) شرکت نکردن آن دسته از مردم شریف کشور را که زمزمه رای ندادنشان شما را آشفته و مضطرب و نگران و غمناک بر اسلام و مسلمین کرده است را بیان می کردید و بدان اشاره می کردید که چرا مردم تصمیم گرفته اند رای ندهند. زیرا نتیجه رای دادنشان را به خوبی لمس نمی کنند و پیش چشمشان نمی بینند. به این معنا که بستر خدمت کردن منتخبینشان فراهم نیست در نتیجه رای دادنشان نتیجه ای ندارد هرچند رای هم بدهند منظور این است . ای کاش دست رییس جمهور را در مراودات جهانی باز گذاشته بودند آنوقت می دیدید الان همه ایرانیان مسلمان و مومن بودند که هستند(و کافر هم نمی شوند) و با اشتیاق رای که می دادند هیچ بلکه برای مشارکت قیام می کردند و نیاز به برچسب های شرعی شما هم نبود. چنانچه بیش از 40 سال است این مردم پای ارزش هایشان با خون ایستاده اند یا جانبازند یا خانواده شهید و اما شما را نمیدانم کجای این جدول هستید!!! در حالی تمام پدر و مادر شهیدان و جانبازان دار دنیا را وداع گفتند و امانت انقلاب و دین و نظام و مملکت را به بازماندگانشان سپردند و ما هم تا پای جان پای این ارزش هایمان که برایش خون داده ایم ایستاده ا یم و نیاز به برچسب (کفر)نیست خواهش می کنیم مردم را تقسیم به (کافر و مومن) نکنید ما مردم نجیب و مردم ایران اسلامی را جملگی ولایی و ایمانی و دینی و اجتماعی و فرهیخته می دانیم اما به کافر و مومن تقسیم نمی کنیم. آنوقت که ارمنی های ها شهید می دادند تو کجا بودی ، آنوقت که یهودی های ایران شهید داده اند تو کجا بودی!! آنوقت که افغانی ها از حرم و حریم دفاع می کردند و می کنند تو کجا بودی!! که نوبت به دوگانه(ایمان و کفر) رسید!!! سری به قبور(بلوچ و کرد، لر، ترک، فارس، و عرب) در این سرزمین بزن تا بفهمی (دین چیست و دیندار ) کیست!!! ای کاش سخنی نمی گفته که به جای سود(سوز) ببار بیاورد. به خدا سپردمت . ما رای می دهیم امّا به کسی که خودمان (اصلح) بدانیم نه به آنکه تو با رای ندادمان به او (کافرمان) بشماری!! ما پیرو رهبر و گوش به فرمان و رهنمود مقتدای خویش امام خامنه ای، و هنوز هم هوشیار و در خط دین و اسلام ناب محمدی هستیم نه اسلامی که از کانال (تنگ و منحصر) تو ارایه می شود. والسلام علی من اتّبع الهدی
حافظه تارریخی ات متاسفانه ضعیف است (احمدی نژاد) را چه کسی پشتیبانی کرد!!!!
رای دادن خیانت به بچه های گرسنه ای است که شبها بدنبال غذا زباله ها را کند و کاو می کنند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان