بازدید 16925

آخرین آمار کرونا در ایران تا یکم خرداد ۱۴۰۰/ شمار جان باختگان در شبانه روز اخیر به ۱۸۷ تن رسید/ افزایش شهر‌های قرمز به ۸ شهر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۲ میلیون و ۹۳۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۹۴۵ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 22 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون دو میلیون و ۴۷۸ هزار و ۹۳۶ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۴۵۱ هزار و ۷۲۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۶۵۷ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۱۷۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۸۲۳ هزار و ۸۸۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۸ هزار و ۳۸۱ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۴۶ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۹۴۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۸ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۳۳۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
چرا کم شد آمار ؟!؟!؟
آها نزدیک انتخابات شدیم باید کم کم آمار رو بیاریم پایین چون یه دفعه بیاد پایین مردم شک میکنن خوب اینم به مدل مبارزه با ویروس کرونای اینگیلیسیه توجه نکردیم کرونا منشائش از ووهان چین هستش به بار نشنیدیم بگن کرونای چینی ولی چون انگلستان توی ویروس شناسی پیشرفته هست و یه جهش ویروس رو سریعتر از کشورها دیگه تو کشورش شناسایی کرد کرونای چینی شد به قول آقایون اینگیلیسی قربون تلفظتون برم!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
کرونای انگلیسی تو همه دنیا یه ا ین نامه حقوق بگیر.
سلام . چرا اسامی شهرهای قرمز را اعلام نمی کنند تا تردد به آنها کمتر شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
محرمانه است مباد دل مسافران مکدر شود
نگران نباشید کرونا اعلام کرده تا انتخابات کاری با مردم نداره و در روز انتخابات برای تشویق مردم به رای دادن چند تا از میت ها را زنده میکند
رای بی رای
یک سری به چاده هرگز در همین آخر هفته ای که گذشت میزدید ودیا طی یکی دو هفته گذشته تو خیابونای تهران بودید و یا خریدی داشتید که به مراکز خرید مراجعه کرده بودید میفهمیدید که رهایت پروتکلهای کرونایی در حد خیلی پایینی هست. حالا که داره نزدیک انتخابات میشه آمار میاد پایین ، اونهم دستوری ، تا بشه تک رقمی یا حداکثر دو رقمی نا ترس مردم از صف بریزه. دست وردارید. اخه آمار آمده پایین بخاطر چه اقداماتی ؟ اصلاً یکی دو‌میلیون واکسن که تزریق شده نأثیری تو قطع زنجیره داشته ؟ انهم تو‌جمعیت ۸۵ میلیونی ؟
بعد از هشت ماه از شروع واکسیناسیون جهانی کمتر از سه میلیون نفر در ایران واکسن زده اند، واکسیناسیون با این سرعت بسیار کند هست و حداقل ده سال زمان می برد تا هشتاد و پنج میلیون نفر واکسن زده شوند! تازه همین سه میلیون نفر شش ماه دیگه باید دوز یادآور دریافت کنند و چه آش بی نمکی شود واکسیناسیون در ایران
پیک چهارم رو رد کردیم. وارد پیک اول قطعی برق شدیم.
همه اش فیلم است
به لطف خدا آمارها بسرعت در حال پایین آمدن هستند تا مردم در محیطی امن و با آرامش خاطر در انتخابات شرکت کنند. البته پیک پنجم احتمالی بعد از انتخابات هم ربطی به انتخابات ندارد و مقصران اصلی کرونای هندی و آفریقایی هستند که کم کم دارند می آید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل