بازدید 17268
۱

حال سورنا ستاری مساعد است

وضعیت سلامت سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری که روز شنبه در جریان سفر به اصفهان بدلیل مشکل قلبی به بیمارستان تخصصی شهید چمران این شهر منتقل شده بود، مساعد است.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 23 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سورنا ستاری روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اندیشه ۲ شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بدلیل بروز مشکل قلبی به بیمارستان منتقل شد.

رییس این شهرک شبانگاه شنبه گفت: حال آقای ستاری پس از انتقال به بیمارستان مساعد شد و بعد از انجام آزمایش کامل به تشخیص گروه پزشکی، نیازی به بستری کردن وی نبود.

جعفر قیصری در گفت و گو با ایرنا افزود: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در صحت و سلامت با پرواز ساعت ۱۹:۱۵ راهی تهران شد.

همچنین یک منبع آگاه در بیمارستان شهید چمران اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: وضعیت جسمی معاون رییس جمهوری بگونه‌ای بود که نیاز به بستری نداشت و فقط چند آزمایش انجام شد.

به گزارش ایرنا، امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، ساختمان اندیشه ۲ در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با هزینه ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و استقرار ۳۰ شرکت فناور افتتاح شد.

سورنا ستاری در سفر خود به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از محصولات دانش بنیان مختلف مانند اتاق رویشگر خوراک دام هیدروپوتیک، شیر فوق ایمن علیه ویروس کرونا و سیستم های تنفسی، پارک تجهیزات پزشکی و سلامت و کارگاه های جدید تجاری سازی و فناوری نیز بازدید کرد.

وی در سفر به اصفهان از تعدادی از شرکت های مستقر در شهرک صنعتی جی نیز بازدید و طرح توسعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان را افتتاح کرد.

بازدید از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و افتتاح مرکز "اسنواتک" در ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان در زمره دیگر برنامه های سفر سورنا ستاری به اصفهان بود.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به‌عنوان نخستین سازمان مؤسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با هدف حمایت و هدایت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان آغاز کرد.

اکنون بیش از ۵۸۰ شرکت دانش‌بنیان و واحد فناور با اشتغال بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دانش‌آموخته دانشگاهی در این شهرک مستقر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
خدا رو شکر که حال این آقازاده خوبه . خدا روشکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل