بازدید 74478

حضور خبرساز احمدی‌نژاد در کلاب‌هاوس

حامیان احمدی‌نژاد با آب و تاب فراوان به تعریف و تمجید از پاسخ های اقتصادی احمدی‌نژاد در این گفت‌وگو ضبط شده می پردازند او را مسلط ترین سیاستمدار ایرانی به امور اقتصادی معرفی می کنند.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 23 May 2021

به گزارش تابناک، محمود احمدی نژاد روز گذشته حضور خبرسازی در کلاب هاوس داشت. او در یک اتاق گفت و گو در کلاب هاوس به سوالات خبرنگاران و حاضران پاسخ داد. همچنین در اتاق دیگری نیز مصاحبه اقتصادی از پیش ضبط شده ای منتشر شد که آن هم حاشیه‌ساز شد.

به گزارش فرارو، احمدی‌نژاد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است در شبکه اجتماعی کلاب هاوس و اتاق گفت و گویی با عنوان «نقد ساختار فعلی جمهوری اسلامی و چرایی عدم تحقق آرمان‌ها» حضور یافت و به سوالات پاسخ داد.

سوالات چالش بر انگیز بیشتر درباره حوادث سال 88 بود.

او درباره کشته شدن ندا آقا سلطان در اعتراضات پس از انتخابات 88 گفت: «قتل ندا آقاسلطان برای خراب کردن چهره ملت ایران بود و آن یک توطئه بود و از قوه قضائیه خواستم که به طور جد رسیدگی کند و فکر نمی‌کنم کار بدی کردم و اگر رسیدگی شده بود و افرادی که این کار را کرده بودند مجازات شده بودند امروز خیلی از مسائل روشن شده بود.»

او خطاب به عبدالله مومنی از فعالان سیاسی اصلاح طلب که پس از انتخابات 88 بازداشت شد گفت وقتی شما زندان بودید من خیلی ناراحت بودم و‌ برای آزادی شما تلاش کردم که نشد.‏ احمدی‌نژاد گفت حقوق مدنی فارغ از مذهب است.

احمدی نژاد درباره سفر بحث برانگیزش به مصر در زمان ریاست جمهوری گفت: "سفر من به مصر دوجانبه نبود زیرا سفرهای دوجانبه پروتکل‌ها متفاوت است. ما برای کنفرانس کشورهای اسلامی به مصر رفتیم و آقای مرسی تا پای پرواز با من آمد و کلی با من صحبت کردند و همه از من دعوت کردند و جلسه قوی باهم داشتیم و به من احترام گذاشتند. در سفر من به مصر کسی به من کفش پرت نکرد. همه مردم به استقبال من آمدند و خیلی شعار دادند و استقبال خوبی کردند."

او درباره برکناری علی لاریجانی از دبیری شورای عالی امنیت ملی گفت: "لاریجانی به خاطر توافق با سولانا برکنار نشد، توافق خوبی هم نبود اگر بود مردم در جریان قرار می‌گرفتند. "

او همچنین به اظهارات خود علیه برادران لاریجانی ادامه داد و گفت: "برادران لاریجانی در آن زمان با ما همکاری و همراهی نداشتند. در زمان فروش نفت رئیس بانک مرکزی و مدیران را گرفتند و انفرادی بردند. من بیشترین انتقاد را به لاریجانی ها در همان زمان ریاستم داشتم. من به روش آنها انتقاد داشتم و بیشترین کارشکنی را علیه دولت من داشتند. نمی‌خواهم برخی از کدها را بدهم."

احمدی‌نژاد خطاب به جمال‌الدین موسوی، خبرنگار بی‌بی‌سی که پرسید شما چرا به آنجلینا جولی رأی دادید گفت من فقط به آنجلیا جولی علاقه ندارم! ‏به شما هم علاقه دارم آقای موسوی!

احمدی نژاد تاکید کرد "من احساس خطر می‌کنم و برای این حس خطر وارد صحنه شدم" او افزود: «من تلاشی برای بدست آوردن قدرت ندارم، مردم از سراسر ایران از من خواستند که در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنم. اگر برای قدرت تلاش داشتم، حزب درست می‌کردم، باج می‌دادم باج می‌گرفتم.»

این حضور احمدی نژاد در کلاب هاوس واکنش های زیادی در پی داشت و عده ای به دفاع از او پرداختند و بسیاری هم در شبکه های اجتماعی او را متهم به "دروغ پردازی" کردند.

پخش نوار به جای گفت‌و‌گو زنده!
اما دومین حضور احمدی نژاد در کلاب هاوس قرار بود به بحث درباره مسائل اقتصادی اختصاص داشته باشد که عملا این گونه نبود و هیچ گفت و گویی شکل نگرفت بلکه فقط مصاحبه او با یک کارشناس اقتصادی منتشر شد.

یک اتاق گفت و گو با عنوان «گفت‌وگوی اقتصادی با محمود احمدی‌نژاد به همراه نقد کارشناسان» به راه افتاد اما نوار مصاحبه احمدی نژاد با صادق الحسینی تحلیلگر اقتصادی منتشر شد.

این موضوع با ماهیت گفت و گو محور و زنده کلاب هاوس همخوانی ندارد و انتقادات زیادی را در پی داشت. برخی رسانه ها این موضوع را یک "گاف" تبلیغاتی از سوی تیم احمدی نژاد ارزیابی کردند.

فیض‌الله عرب سرخی در توئیترش با هشتگ احمدی نژاد و کلاب هاوس نوشت: «جای مردان سیاست بنشاندند نوار»

با این حال حامیان احمدی‌نژاد با آب و تاب فراوان به تعریف و تمجید از پاسخ های اقتصادی احمدی‌نژاد در این گفت‌وگو ضبط شده می پردازند او را مسلط ترین سیاستمدار ایرانی به امور اقتصادی معرفی می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶۸
انتشار یافته: ۷۰
احمدی نژاد را تایید صلاحیت کنید و پاسخ این نوشته های قلم به مزد را از مردم بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
شوربختانه من تا ساعت یک ونیم بامداد گوش دادم.کلی گویی و یه مشت اراجیف ،دقیقا تو زمین دشمن بازی کردن .مثلا ازش درباره بهاییت پرسیدن و آیابه این فرقه ضاله چگونه بها میدین یه مشت اراجیف دیگه گفت . چرا این بابا نمیفهمه که تاریخ مصرفش تموم شده.نه برنامه ای فقط مظلوم نمایی و احتمالا توزیع سیب زمینی
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
آیا وقتی که آقای احمدی نژاد تایید بشه باز هم اون و تخریب میکنید ی نفر تو این مملکت هست که انسان پاک و سالمیه اونم دکتر احمدی نژادی بعضی ها هم دوسش ندارم چون دزد و پولدار نیست تو این زمونه باید درد باشی و دو رو ک قبوله کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
تاریخ مصرف اصلاحات تموم شده نه احمدی نژاد من عاشق محمودم چون اینقدر ادم هست که تن وبدن این مسوولای فاسد رو لرزونده
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
همینکه میخواهی رأی بدی معلومه چقدرمیفهمی
چه لذتی داره وقتی میبینم از شدت حسادت به احمدی نژاد سر از پا نمیشناسید
پاسخ ها
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
بعید میدونم ملت آگاه و فهیم ما،،به کسی همچون محمود احمدی‌نژاد حسادت کنند..
کسی که هشت سال مملکت رو به فنا داده که حسادت نداره عزیز دل...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
من فقط به زیبایی دکتر،هاله ی نوردیده،حسادت میکنم.
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
همیشه وقتی صحبتهای کسی منتظر نمیشه، ولی نقدها بهش، اون هم با تحریف زیاد منتشر می‌شه، یعنی یه جای کار اون منتقدا میلنگه.
الآن این دوستمون که این خبر رو کار کرده عمرا اون گفتگوها رو خودش هم گوش نکرده. پخش گفتگوی اقتصادی بعد از گفتگوی زنده در کلای هاوس نبود و شب قبل از گفتگوی زنده منتظر شد. اون رو هم احمدی نژاد و تیمش منتظر نکردن، بلکه خبرگزاری اصلاح طلب اقتصاد آنلاین که خودش مصاحبه رو انجام داده بود منتشرش کرد. تو خود اون گفتگو هم بیان میشه که این گفتگو به صورت ضبط شده داره منتظر میشه. حالا این دوستمون فکر کرده نکته مخفی رو متوجه شده. اون صحبتها هم که فوق العاده بود. خبرنگار بی.بی.سی (مهرداد فرهمند) یه سوال کرد که چرا مرسی تو کنفرانس اسلامی ازت استقبال نکرد. این هم جواب داد که اصلا توی همچین نشست هایی رییس اجلاس نمیره استقبال ولی همون رو هم معلوم شد استقبال کرده و تصاویرش هم منتشر شد. خیلی های دیگشون هم همینطور. موضوع جلسه راجع به ساختار حاکمیته. موسوی پرسیده آنجلینا جولی رو دوست داری که توییشت رو پاسخ دادی!!
وجدانا توهینی به کسی نکردم. دلیلی برای عدم انتشار وجود نداره.
سلام فقط به اقای احمدی نژاد رای میدهیم نه کسی دیگر
اگر خیلی شجاعید احمدی نژاد تایید کننید مردم جواب می دهند ازترستان دارید میمیرد و دخیل بسته اید احمدی نژاد رد صلاحیت شود
درود بر احمدی مرد عدالت
احمدی نژاد تنها کسیه که میتونه به اقتصاد ما سر و سامون بده .زنده باد احمدی نژاد
درود بر احمدی نژاد
خوابیدن و بیدار شدن احمدی نژاد ، این روزها عنوان تیتر جنجالی دارد
جمع کنید این چرت و پرت ها رو ، مخصوصا سایت تابناک
سانسورچی منتشر نکن
آقای احمدی نژاد را تایید صلاحیت کنید خواهید دید چه کسی پیروز و محبوب است
احمدی نژاد رو تایید کنید
مرد عمل احمدی نژاد،
احمدی نژاد تمام شده . زحمت الکی نکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
اگه قرار اخمدی نژاد تمام شه ما پای صندق رای نخواهیم رفت
احمدی نژاد تمام گرفتاریهابه کشورزد
پاسخ ها
بختیاری م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
واقعآ درود برشما
خدایی اول خوب کار کرد خیلی زیاد هم کار کرد ولی مثل گاو نه من شیر ده آخرش زد همه رو ریخت روحانی ثمره لجبازی ایشون بود یعنی 6سازندگی کرد وبا دوسال باقی مانده وهشت سال روحانی ویرانگری
اونایی که تحقیق میکنند خوب میدونند چی میگم
به هر حال ما زحماتش رو فراموش نمی‌کنیم وبه خاطر این خیانتش قبولش نداریم
چه خبره



چه خبره



چه خبرتوووووووووووووونه
این بار اصلاحات بدست توانای اصلاح طلب عدالت جوی دکتر پزشکیان نیاز دارد.
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
زنده وپاینده باد دکتر محمود احمدی نژاد عزیز
شورای نگهبان شما که چند نفر برای انتخابات انتخاب کردید ما رای بدهیم مقصر میشویم
فقط یک نفر تائید صلاحیت کن خیال ما و خودتان راحت کن
اینجاایران است وهرایرانی حق نامزدی داردکسی ازگناه کردن مستسنانیست احمدی نژاددردودوره ریاست جمهوری بدنبودخوب هم نبودمتوسط بودبه قول بازیگرسینمای مصروقتی درمورداسرائیل ازاوسوال کردندگفت مااندکی بااینهاواندکی باآنهاهستیم بگذاری جوانان بااندیشه پیشرفته واردعرصه انتخابات شوندشورای نگهبان به فکرحفظ منافع کشورباشندتامنافع خودوهم گروهشان باشندملت داردزجرمیکشد
دکتراحمدینژادراتاییدصلاحیت کنید،
شما تاییدش کنید ، بذارید مردم تصمیم بگیرن، نظرتون رو به مردم تحمیل نکنید، شاهنشاه هم نظرش رو به مردم تحمیل کرد که اونجوری مردم پسش زدند
حتما یک عده از اون کسانی هم که دروغ بستندبه ایشان خود شما بودید از متن سانسور شده شما در بعضی از بندها و اضافه کردن عباراتی که اصلاً در پاسخگویی نبوده کاملاً مشخص است دروغگو کیست فکر کردید الان مانند گذشته است که بتوانید هر دروغی را نشر دهید
این آقا عامل اولیه بدبختی های مردم بود زمانیکه در مراکز سانتریفیوژها رو باز کرد در 8 سال ریاست جمهوری ایشان که آرا آن هم مشکوک است به تک تک مردم بجز اطرافیان خود ضربه کاری زد
پاسخ ها
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
مراکز سانتریفیوژها که زمان دولت خاتمی فک پلمب شد بزرگوار.
در مورد ضربه زدن به مردم هم، به نظرم خود مردم بهتر از هر کسی میدونن از کجا ضربه خوردن. بهتره اجازه بدیم خودشون انتخاب کنن چه کسی خدمت کنه. طبیعتا کسی که بهشون ضربه شده باشه رو انتخاب نمیکنن.
احمدی نژاد بایستی صلاحیتش تایید شود
صلاحیت احمدی نژاد و مردم تائید کردن..او همیشه در قلب ملت ایران جاداره خدا حفظش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
در قلب من که هیچ جایی نداره،لطفا از جانب خودت صحبت کن،آدم صاحب عقل و شعور،وکیل وصی نمی خواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
شما ملت ایران هستی؟
نکنه اسمت"ملت" و فامیلت "ایران" است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
احمدي نژاد در 8 سال مسئوليتش خودش را كاملا به مردم معرفي كرد. 1- مردم رت خس و خاشاك ناميد 2- نهايت بي ادبيش را نشان داد 3- اختلاس بيت المال توسط اطرافيانش را به اوج رساند 4- جايگاه بين المللي كشور را تنزل داد. 5- صنايع را به ورشكستگي كشاند.6- نقدينگي شركتها را به يغما برد.
دروغ میگه مثل چی. همه دنبال قدرت هستند.
چرا عادت دارید مخالفان خودتون را حذف فیزیکی کنید
من احمدی نژاد را دوست دارم و به ایشان رای میدهم
شما از ایشان خوشتان نمی آید؟ خوب رای ندهید. چرا کلی کارشکنی و هیاهو؟
شبکه کلاب هاوس مجددا از احمدی نزاد دعوت کند اگه ایندفه هم نوار ظبط شده گذاشت تکلیف ملت هم روشن مبشه
احمدی نژاد مملکت را ورشکست نمود. اثارش هنوز هویداست این اقا در شرایط عادی هیچ است اصولگرایان بزرگش کردند.
احمدی نژاد به هیچ اصولی معتقد نیست و براحتی به ارمان های انسانی خیانت می کند و دم ار مردمی بودن می زند و این را در مدت ریاستش ثابت کردند با اینکه در حال حاضر مخالف محور مقاومت است مزورانه از اظهار عقیده اجتناب می کند
احمدی نژاد دیگه اون احمدی‌نژاد قبلی نیست
احمدی‌نژاد خودشم می‌دونه تایید صلاحیت نمیشه
احمدی نژاد دیگه به اندازه پشیزی ارزش نداره داره خودش و به هر دری میزنه که دوباره محبوب بشه ولی دیگه از چشم ملت افتاده چون مقابل ولایت فقیه وایساد
با آل علی هر که درافتاد ورافتاد...
ه
اقای احمدی نژاد در قلب مردم جای دارد. کدام مسئولی رو در کشور میشناسین که اینقدر مردم دوستش داشته باشن. یکسره دارین دکتر رو تخریب میکنین که این از حسادت شماست. عرضه دارین تقاضای مناظره با اقای دکتر رو بدید و در مناظره عرض اندام کنید اگه جراتش رو دارید. تا کور شود هر انکه نتواند دید.
سلام به همه خوانندگان این خبر.بحث اینکه عده کثیری از مردم در حال حاضر بر این موضوع که در کل نباید جهت رأی دادن پای صندوق رفت همین است که از رییس جمهور در جمهوری اسلامی جدای از این مسئله که چه شخصی رئیس جمهور باشد ساخته نیست همین هست،وقتی احمدی نژاد که نه تنها در آن سال‌های رییس جمهور بودن که در حال حاضر نیز مورد تأیید و حمایت اشخاص برجسته نظام قرار دارد نتوانسته برای آزادی 1نفر ازحبس و یا تلاش و پیگیری جهت روشن شدن ابعاد قتل شهیده ندا آقا سلطان کاری انجام دهد پس چرا باید مردم برای انتخاب رئیس جمهور رأی بدهند؟اصولأ چنین رئیس جمهوری به چه کار مردم می‌آید وقتی نتواند از پس چنین مسائل ساده داخلی برآید؟
احمدی نژاد اگر خوب نیست رای نمی آورد وملت خودشان همه کاندیداها را میشناسند وهرکسی شایسته باشد را انتخاب میکنند ۸سال رییس جمهور بوده حتی مقامات عالی کشور نظراورا قبول داشتند خطا هم مثل دیگران داشت باتجربه بیشتر قصد خدمت دارد بهرحال مردم خودشان عقل ومنطق دارن فرد صالح را انتخاب خواهند کرد .
ارتش سایبری محمود!
یا احمدی نژاد یا هیچ کس ما پای صندق رای نمیایم باید احمدی نژاد تایید صلاحیت بشه
ملت ما رو ببین از دست احمدی نژاد فرار کردن و به روحانی پناه بردند حالا از دست روحانی میخوان دوباره به احمدی نژاد رای بدن .خخخخخخ . اولین بدبختی های اقتصادی از زمان احمدی نژاد مردم را نابود کرد و دزدی و رانت و .... عادی شد و خیانات علنی به مردم صورت گرفت.
من که نمیخواهم در انتخابات شرکت کنم ..چرا اخبارش را دنیال میکنم متعجبم ،فقط آقای احمدی نژاد از خاک و خاشاک انتظار رای گرفتن دارند !!!!!!!
کلیه کاندیداها ، از طرف مردم رد صلاحیت شده هستند
زیرا هیچ کدامشان ، هیچ کارنامه قبولی از ده ها پست و مسیولیتی که در این چهل سال داشتند را ندارند
من ایرانی هستم و کشورم را دوست دارم پس رای نمیدهم.
یک کلام به صد کلام ....رای بی رای
همین و تمام
همه هم میدانند که رییس جمهور رئیسی است. دیگر انتخاب چه معنایی دارد؟ رای بی رای
احمدی نزادرو تایید کنید بزارید مردم خوشون تصمیم بگیرن والا رای دادن مفهومش رو از دست میده
بنظر من ایندفعه نمیگذارند که احمدی نژاد وارد حلقه فرسوده و فامیلیه مدیریتی کشور بشود چون ایشان نه به چپ و نه براست اعتقاد ندارد با آمدن ایشان آرامش مرداب بهم میریزه
میزان رای ملت است اگه احمدی نژاد تاییدشوداین مردم است که انتخاب میکنند.
همین که بعد از هشت سال کوچکترین فسادی از او ثابت نشد و او اولین کسی بود که با مفسدین اقتصادی و آقا زاده ها برخورد جدی کرد و به زندان انداخت و دستشان را کوتاه و خانه نشین کرد برای ملت کار بزرگی کرده است و معنای جمله ی نیم کیلو باش ولی مرد باش احمدی نژاد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
کوچکترین فسادی از او ثابت نشد؟ واقعا به این حرفی که می زنی خودت اعتقاد داری؟؟؟!!!
تک تک اطرافیانش دقیقا به جرم فساد محاکمه و زندانی شدند: بقایی مشایی و محمدرضا رحیمی که مسئول ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به جرم فساد اقتصادی افتاد زندان این به نظرت به خاطر سلامت دولت احمدی نژاد بوده؟
به علاوه خود شخص احمدی نژاد شبی که قرار بوده نهاد ریاست جمهوری رو تحویل روحانی بده ۱۶ میلیارد تومن ریخته به حساب دانشگاه ایرانیانش
الان دانشگاه ایرانیان کجاست؟
این که با احمدی نژاد برخوردی نشده رو باید در مسائل دیگری جستحو کنی نه دوری از فساد
وقتی کامنت های دوستان را خوندم تازه متوجه این همه نفهمی دوباره شدم چرا یه خورده به دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نگاه نمی کنین کسی که عامل و ریشه تمام این بدبختیا هست کسی که با خصوصی سازی و طرح خصوصی سازی بی هدفش تمام فشار رو به مردم متوسط و ضعیف جامعه وارد کرد یا با اون طرح به اصطلاح یارانه اگر آقای احمدی نژاد کاری بود تو دولت خودش یارانه رو افزایش میداد نه بیاد بگه من اگه بودم یارانه فلان قدر میدادم
اقای خس و خاشاک
شما خودت هم میدونی که در اندازه های ریاست جمهوری کشور ایران نیستی .شاید خودت را لایق ریاست جمهوری جمهوری اسلامی بدونی که انهم زیادیه
لطفا عوام فریبی را کنار بگذار که ماهیت شما برای اکثریت مشخص است ان عدهای هم که اجیر کردی مجیز شما را در فضای مجازی بگویند از شما هم ابله ترند
احمد ی جون رو تایید کنید تا انتخابات پرشور شود و در مقابل دشمنان ایران سر افکنده نشید، چشم دشمنان به دنبال کم شور بودن انتخابات ایرانه، اگه احمدی نجات بیاد ایران پیروز
احمدی نژاد دروغگو نبود مرد عمل بود مثل بعضی ها فقط دروغ می گفتن و فکر میکردم مردم هیچی تشخیص نمیدن
چرا نظرها من هیچوقت منتشر نمیکنید
سلام
من نمیدونم تایید میشه یا نه.
ولی دوره اش که معایب و یه مزایای داشت.اول اینکه چپ و راست به وفور به وفور به فور دشمن داشت چون نونشون آجر کرده بود.
دوم اینکه به نسبت دیگران پاکدست بود.و هزینه بالاسری دولتش پایین بود.
بزرگترین ضعفش شروع طرحهای بی اولویت بود که از نظر بودجه ای کشور ضرر کرد
توجه اینکه اگر مثل سال ۱۳۹۲ که شورای نگهبان بصورت غیر قانونی آقای هاشمی را رد صلاحیت کرد،و نتیچه آن باعث حمایت هاشمی از روحانی شد،و نتیچه دیگر افزایش محبوبیت مرحوم هاشمی و کم رنگ شدن اشنباهات قبلی آقای هاشمی شد.
اگر احمدی نژاد رد صلاحیت بشه ، آنگاه محبوبیتش بیشتر میشه، و یه دوره دیگه باقدرت بیشتر ظهور میکنه
احمدی نژاد نقطه ۰ ماست و برگشت به اون فقط ۸سال برگشتن به عقب است اگه احمدی کاری بلدبکنه انجام میداد فقط تو ایران شعارمیدن ملت هم باور میکنن
این اقا اولا هنوز تایید صلاحیت نشده دارد در مجامع عمومی ظاهر میشه و تبلیغات می کنه . ایشون سالهاست دارد تبلیغات می کنه که خلاف قانونه .
در ضمن احمدی نژاد همون احمدی نژاد سابق نیست این دوره برای کار برای مردم نمیاد بلکه برای حاشیه سازی و نقش اپوزسیون وارد میشه . با این اظهاراتش لابد می خواد تایید صلاحیت هم بشه .داداش اگر ما ضد نظام بخواهیم که سراغ تو نمیاییم می ریم نتانیوهو رو میاریم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل