بازدید 12089

برخی داوطلبان به شورای نگهبان رفتند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 23 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود.

وی افزود: الان که دو روز مانده به پایان مهلت، بنده هم حتی نمی‌دانم نتیجه بررسی‌ها چه خواهد بود؛ برخی از داوطلبان به شورای نگهبان مراجعه کرده و برخی دیگر هم مطالب جدیدی ارائه کرده‌اند، اگر نکته‌ای ببینیم که اگر نیاز به حضور داوطلبان باشد، از آن‌ها دعوت می‌کنیم تا با اعضای شورای نگهبان صحبت کنند.

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی هم گفت: بارها عرض کردم که تا امروز که دو روز به موعد قانونی ما باقی مانده بنده نمی‌دانم نتیجه نهایی ما چه خواهد شد؛ بنابراین خواهش می‌کنیم دوستان و دلسوزان به این شایعات توجه نکنند و به آنها دامن نزنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با شورای نگهبان گفت‌وگو کرده‌اند؟ بیان کرد: بله؛ برخی از آقایان مراجعه کردند و برخی مواردی را به صورت مکتوب به پرونده‌شان اضافه کردند.

کدخدایی در خصوص برنامه داوطلبان نیز گفت: خوشبختانه در این دوره با توجه به توضیحی که داده شده بود، همه برنامه‌هایشان را ارسال کرده بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر