خاموشی‌های مکرر صدای مجلس را هم درآورد

افزایش ساعت و دفعات خاموشی و قطع برق در کشور با تذکرات متعدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی روبه رو شد تا جایی که برخی از آن‌ها هشدار دادند قطع مکرر آب و برق می‌تواند به مساله حاد امنیتی تبدیل شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 23 May 2021

افزایش ساعت و دفعات خاموشی و قطع برق در کشور با تذکرات متعدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی روبه رو شد تا جایی که برخی از آن‌ها هشدار دادند قطع مکرر آب و برق می‌تواند به مساله حاد امنیتی تبدیل شود.

به گزارش «تابناک»؛ جلسه علنی امروز مجلس تحت تاثیر دو موضوع مهم قرار داشت؛ یکی پیروزی مقاومت فلسطین و دیگری قطعی مکرر برق در سراسر کشور.

محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، پیروزی مقاومت اسلامی در سرزمین اشغالی همچون غزه و دیگر مناطق اشغال شده را به امت اسلامی و به همه آزادگان جهان تبریک گفت و افزود: این مقاومت نشان داد، اگر امت اسلامی در سایه وحدت، یگانگی، همبستگی و مبتنی بر سنت های الهی گام بردارند و بر مردم تکیه داشته باشند، در مقابل یک رژیم اشغالگر نسل کش و جنایتکار با وجود تمام تجهیزات و امکانات و همچنین حمایت غرب در راس آن امریکا با وجود حضور در یک منطقه محاصره شده چنین پیروزی عظیمی را به دست می آورند و این جنایتکاران را بر سر جای خود می نشانند.

نمایندگان مجلس نیز در ابتدای صحبت های خود در بررسی طرح ها و لوایح و یا بیان تذکرات و نطق هایشان پیروزی مقاومت فلسطین را تبریک گفتند.

همچنین نمایندگان در واکنش به خاموشی های مکرر این روزها در کشور ، تذکرات متعددی را بیان کردند که از جمله آن ها ، هادی بیگی نژاد عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی است. او گفت: کمبود برق در کشور نگران کننده بوده و همچون یک بمب ساعتی است که در سال های آینده منفجر می شود.وضعیت به گونه ای است که هر سال مصرف برق کشور بیشتر و تولید آن کمتر می شود، به طور مثال میزان تولید برق در سال گذشته، ۵۸ هزار و امسال ۵۷ هزار مگاوات بوده است. درخواست ما این است که مجموعه سران سه قوه و شورای امنیت ملی با ورود جدی تر، آسیب های اجتماعی و اقتصادی این موضوع را در نظر گیرند چون اگر تا سال ۱۴۱۵ به تولید ۱۰۰ هزار مگاوات برق نرسیم، با مشکلات جدی روبه رو می شویم.

قالیباف رییس قوه مقننه این توضیح را داد که مجلس در بودجه سال ۱۴۰۰ برای سرمایه گذاری در حوزه تولید برق تصمیماتی گرفت که در ۴۰ سال گذشته گرفته نشده بود و حتما در برنامه ۵ ساله هفتم هم اولویت ما خواهد بود. منتها در این بین، برخی مصارف غیرقانونی وجود دارد که حتما باید وزارت نیرو تدبیری برای آن ها داشته باشد. از رئیس کمیسیون انرژی هم می خواهم با برگزاری جلسه ای با حضور وزیر نیرو موضوع خاموشی ها را پیگیری کند، چون کمبود برق و مصارف غیر قانونی یک بحث است، ولی بی نظمی در قطع برق غیرقابل پذیرش بوده که باید به آن رسیدگی شود.

جواد نیک بین نماینده کاشمر نیز گفت: اگر جلوی ماینرها، مراکز پرمصرف و کولر گازی های مسئولین را بگیریم، قطعا می‌توان برق را مدیریت کرد. علی اصغر خانی نماینده شاهرود هم تاکید کرد که متأسفانه قطعی برق در کشور وجود دارد و وزیر نیرو باید جلوی آن را بگیرد.

حسین حق وردی، نماینده شهریار از نبود مدیریت صحیح برق در کشور انتقاد کرد و افزود: در حالی که قطعی برق مشکلات متعددی را ایجاد کرده، یک نفر هم نیست به مردم توضیح‌ دهد علت قطعی برق و عدم مدیریت صحیح برق مصرفی کشور چیست؟ چرا برای توجیه نادرست مدیریت ناکارآمد دولت در مدیریت منابع انرژی و پیش بینی دقیق افزایش مصرف و برنامه ریزی برای تامین انرژی مورد نیاز مردم به فعل و انفعلات اجرام سماوی و حرکت ستارگان و همچنین کم و زیاد بودن بارش ها و از این قبیل امور متوسل می شوید؟ در زمستان برای اولین بار در چند ماه گذشته شاهد قطعی مکرر برق بودیم و علت آن را نبود سوخت اعلام کردند، در تابستان ها برق قطع می شود می گویند بارش ها کم بوده است پس وزارت نیرو چه کاره است؟

سال گذشته وقتی بار مصرفی برق به ۵۶ هزار مگاوات می رسید برق قطع می شد؛ اما اکنون مصرف به ۴۴ هزار مگاوات نرسیده شاهد قطعی مکرر برق هستیم؛ تمامی تولید برق ما از سدها ۱۰ هزار مگاوات بیشتر نیست که اگر ۳۰ درصد هم کاهش تولید برق داشته باشیم، ناشی از کمبود بارش ها یعنی ۳ هزار مگاوات کاهش تولید است، در حالی که طبق گزارش ها، افت تولید مانند سال گذشته ۱۲ هزار مگاوات است.

او این هشدار را داد که سوءمدیریت مصرف انرژی در غرب استان تهران و قطع مکرر آب و برق در حال تبدیل شدن به مساله حاد امنیتی است، قطعا مسئولان دولتی و وزیر نیرو مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.

همچنین در این نشست، لایحه نحوه واگذاری اموال، تاسیسات، ماشین آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب تصویب شد که در آن علاوه بر تعیین تکلیف مالکیت اموال آب و فاضلاب مصوب شد که منابع حاصل از واگذاری اموال آب و فاضلاب، صرف بهسازی تاسیسات موجود شود.

علاوه بر این، مصوب شد که طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی با اولویت رسیدگی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۹۴
هر آنچه در کشور های دیگر نعمت است در مملکت ما عذاب است

اگر رمز ارز ها درست استفاده می شد بهترین راهکار برای جهش اقتصادی بود ولی با این وضعیت چون کار افتاده دست آقایان فقط خاموشی برق اش شده سهم مردم بی نوا و سودش به از ما بهتران می رسد
یک سوالی داشتم خواستم از نکته دان مجلس بازپرسم
اون انرژی هسته ای که حق مسلم ما بود و قرار بود با اون برق تولید شود الان باهاش چه کاری می شود؟؟؟؟؟


ما برای بدست آوردن این انرژی هسته ای مگر کلی تحریم متحمل نشدیم خب الان باید هم تحریم داشته باشیم هم کمبود برق؟؟

بابا ما رو چی فرض کردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
الان با انرزی هسته نون میخورند نون درانرژی هسته ای وحق مسلم ماست هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خوب سوال آنوری ها هم همینه دیگه.میگن این چه انرژی که شما دنبالشین این همه سال هیچ تولید برقی ازش نداشتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
حالا دیدی این برجام هیچگونه سودی برای ما نداشت.حتما باید برقت قطع میشد تا به این نتیجه برسی؟ ، حالا گرما رو تحمل بفرما تا متوجه بشی برجام کجای کار این مملکته
واقعا که دنیا باید مملکت داری رو از شما یادبگیره.
این همه صدای مردم درومد برات مهم نبود تا صدای مجلس درومد فوری تیتر زدی؟

واقعا جایگاه مردم توی این مملکت کجاست؟
این همه ملت رو به خاک سیاه کشوندن سر هسته ای که مثلاً می خواهیم پیشرفت کنیم و برق هسته ای تولید کنیم، پس کجاست نیروگاه های برق هسته ای.....؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
از ظریف جونت بپرس
به به!!!!!!!!!!!! مجلس ما مگه صدا هم داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
اره بابا مگه ندیدیبا صدای بلند مرگ بر آمریکا میگن و توی مجلس پرچم آتیش میزنن
برق را به کشورهای همسایه میفروشند و ماینرها را مجوز دادند میگویند برق کم داریم چون بارندگی کم بوده امسال و پارسال چقدر سیلاب داشتیم ونتوانستیم اب را جمع کنیم و به علت فروش برق و ماینرها کمبود برق پیدا میکنیم و برق صنایع را قطع میکنند کسی هم نیست علت را پیگیری کند
پاسخ ها
ایلان ماسک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
ماینر را مجوز ندادن، فقط برای آقا زاده هاشون مجوز دادن، مزارعش هم مشخصه کجاست، اما کی جرآت داره جمعشون کنه؟
مگه اینکه برق مجلس قطع بشه که صداشون در بیاد!!؟
با چه محاسبه ای به مردم میگید برید بچه دار بشید ما که همین الان ..... تو گل گیرکردیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
دانشمندان ثابت کردن برق برای بچه ضرر داره همونجور که گوشت و مرغ ضرر داره
قراره بعدا ثابت کنن که تحصیلات هم برای کودک ضرر داره
برق عراق را هم که می ترسید قطع کنید
بعد از ٤٢ سال برق ملت را نتونسين تامين كنين غير از فلاكت چي به اين مردم دادين من بيماري copd دارم كارم شده دعا كنم برق نره دستگاه اكسيژنم قطع بشه خفه ميشم داروهامون كه نايابه خلاصه كه با اين كشورداريدون خراب كردين نشون دادين كار هر كس نيست خرمن كوفتن تو را بخدا بياين برين ديگه دست از سري اين مردم بردارين شماها نميتونين روز به روز بدتر ميشه اينكاره نيسين بابا چرا نميخواين قبول كنين ......
آخرین شاهکارهای دولت تدبیر و امید
ما امروز دو بار قطعی برق داشتیم هر بار دو ساعت! این دیگه چه مسخره بازی هست؟ پس ماه تیر و مرداد می حواهین چه کار کنین که هوا گرمتر می شه؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
ما سه بار قطعی برق داشتیم
اگه از بیست سال پیش این همه شور و حرارتی که برای برق نیروگاه اتمی دارین رو صرف احداث منابع و نیروگاه های خورشیدی کرده بودین ، حالا نه تنها خودمون برق داشتیم بلکه اضافه اش رو بدون این که از حق آسودگی هموطن هامون کم کنیم به کشورهای دیگه می فروختیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
هرچیزی سررجاش
من چندبن سال ساکن ولنجک بودم، در طی سال هایی که برق همه جا قطع می سد ما قطعی برق در ولنجک نداشتیم. حالا پشیمونم چرا محله ی به این نازنینی رو ترک کردم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
چون اونجا محله رئیس جمهوره
ممکنه برق اونجا بره رئیس تدبیر ناراحت بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
ربطی به منطقت نداره ما منطقه یک هستیم امروز یکشنبه سه بار برقمون رفت
اینها نتیجه سال ها عدم سرمایه گذاری در کشور و تحریم و سوء مدیریت است . داریم مشابه عراق و افعانستان می شویم. ظاهرا دولتی وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عراق وضعش از ما بهتره
نماینده ها بهتر است قبل از وقوع چنین مسایلی به فکر رفع ورجوع آن باشند
جواد نیک بین نماینده کاشمر نیز گفت: اگر جلوی ماینرها، مراکز پرمصرف و کولر گازی های مسئولین را بگیریم قطعا می‌توان برق را مدیریت کرد؛
گریه نداره وقتی کولر روشنه و ایشون فقط شعار میده؟
در صورت سوختن وسایل برقی دولت و مجلس مقصر و باید پاسخگوی صدمات وارده باشند
اره طرف می گفت ما قابلیت دو برابر شدن جمعیت رو هم داریم....... شما با این مدیریت لیاقت اداره یه مدرسه رو هم ندارید. چه برسه به یه کشور... همین هشتاد میلیون رو اداره کن دغدغه زاد و ولد پیشکش
پیروزی مقاومت فلسطین از آب و برق ایران براتون مهمتره.....
خدا کند برق مجلس را قطع کنند اینهمه غر غر نکنند
اداره برق اطلاعیه داده در نرم افزار "برق من" زمان خاموشی مناطق مشخص شده. در کرچ در منطقه گوهردشت به هیچ وجه بر اساس برنامه خاموشی رو اجرا نمی کنند. ما که تو خونه مریض داریم باید چیکار کنیم. زمان خاموشی رو ساعت
15-17 اعلام کردند ساعت 13 برق رفته.
آخه مردم و مشترکین کم مصرف چه گناهی دارن که تابستون نشده باید تاوان کولر گازی دیگران رو بدن.
چهل ساله از امکانات قبل از انقلاب استفاده کردیم دیگه مستهلک شدن تا گرم میشه خاموشی شروع میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
خخخ کدوم امکاناتت؟ اون زمان 30 میلیون هم نبودیم. یه نگاه به تهران 57 و لالان بنداز اصلا روت میشه مقایسه کنی؟
آیا بخاطر تحریم بخاطر کرونا بخاطر اوضاع اقتصادی بخاطر نابسامانی ارز ملی بخاطر افزایش قیمت مسکن بخاطر تعطیلی ها بخاطر قطع مکرر برق و ... دولت حاضر است مالیات ملی را ببخشد هر چه باشد در این اوضاع مالیات دولت بار سنگینی بر دوش ملت است
ما در سختی و با فشار پول حقوق دولتی ها را درمیآوریم و دولت هم کمی درک کند و حیا کند
بی برنامه گی وزارت نیرو باعث قطعی برق شده است چرا این وزارتخانه ایجاد سد مجدد در بستر سد قبلی وبا حد فاصله معین نمیکند و میبایست آب بعد از تولید برق در سد اول به هدر برود
تحریم به صنعت برق هم اثر گذاشت
چه لزومی داره مسئولین و نمایندگان کولر گازی داشته باشند و مردم دربدر بدبخت یخچال و نور و زندگی عادیشون هم نابود بشه؟؟؟؟
این چه وضعیه!!!!
همینجوری می خواهید حکومت مهدوی جهانی با مدیریت م. ا. سابق که دوباره هم اومده (کاندید)شده، انجام بدید؟؟؟
به خاطر نوسان چقدر خسارت بدیم تا حالا آیفون مون سوخته هود بیمکث مون سوخته ترانس درب بازکن مون سوخته چیکار کنیم ما؟؟؟ چه خاکی به سرمون بریزیم از این وضعیت؟؟؟
نمایندگانی که داد عالم و آدم را می زنند به خصوص نمایندگان قم را بفرمایید کار شما چیه پس؟؟؟
مگه تو قم با این وضع قطعی برق میشه زندگی کرد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
خواهشا قمی ها چیزی نگند که هرچی می کشیم از اونا می کشیم
عراق زنده باشد . برق را بدین عراق تا اونها راحت باشند و مردم ایران در زجر؟؟؟؟ بیچاره ایران
انگار این دولت قصد داره یه اشوب جدید درست کنه و بره
اخه چرا هی برقا رو قطع میکنن
این چه دلیلی داره
هر بار ۲ ساعت روزی ۲ تا ۳ بار
جز اشوب چی میشه نتیجش
از روزی باید هراس داشت که زیر ساخت های تامین کننده تسهیلات اب برق گاز و مخابراتی در پاسخ به مداخلات در سایر کشورها، مورد تهدید سایبری و سخت افزاری قرار گیرند....
یه وقت همین نمایندگان به دولت فشار می آوردن که برق فلان جا باید ارزان شود و وقتی کولر گازی به آن منطقه سرازیر می شود و قطعی برق اتفاق می افتد صدایشان در می اید
این یعنی مجلس انقلابی
برق و آب نمی توانند تامین کنند بعدش در زیر نویس شبکه سلامت تبلیغ فرزندآوری میکنند!
چهل و اندی ساله دارن حکومت میکنن یه برق و نتونستن تامین کنن ؛ دقیقا چیکار کردین با این مملکت ؟
بی نظمی در قطع شدن برق غیرقابل پذیرش بوده که باید به آن رسیدگی شود.
آره اصلا نارحتی من از اینه که چرا بی نظم برق رو قطع میکنید لطفا با نظم برق رو قطع کنید ممنون
آب رو همینطور ،گاز رو هم همینطور با نظم و انضباط مثال زدنی قطع کنید
یه جوری که بقیه کشورها در این موارد هم بیان از شما راهکار بگیرن
قهقرا که میگن همینه ها ، خجالت اینا نکشید اصلا
توام سانسور کن شاید برق شما رو کمتر قطع کردن
عرضه تامین روغن و مرغ و شکر و برق خونه های مردم رو ندارین فقط ادعاتون میشه و شعار میدین
جدا بود یا نبود این آدمها که فقط ضرر می زنن چیه؟!!! توی ساحل عاج هم دیگه برق قطع نمی شه- شرمنده ملتین بخداا
رای بی رای
کولرهای گازی فقط باید در اماکن دولتی شهرهای با هوای شرجی نصب شود.
هدف ايجاد نارضايتي عمومي است که يک دفعه 4 ساعت روزانه در پايتخت قطع برق ميشود. اين پروژه ايجاد نارضايتي عمومي از پارسال با زمين زدن بورس اغاز شد که 60 ميليون اعلام انزجار اين مقاصد خائنانه مي کنند و نزديکي انتخابات با گرانيهاي متوالي ادامه دارد. فقط بايد خائن باشي عليه ملتت اين اقدامات را با عجله انجام دهي. ديدند ظاهرا بورس و گرانيها اشکارا صدايش در نمي ايد دنبال برق رفتند که 100 درصد ملت را گرفتار کنند
پس این برق هسته ای که صدها میلیارد دلار از جیب مملکت برای آن هزینه کرده اند کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیاآنهایی که بین هزاران محافظ پنهان هستند هم برقشان قطع می شود؟ یا فقط مردم باید هزینه ادعاهای آنها را بپردازند....؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راکتور رو سیمان ریختیم که تحریمها لغو بشند حالا نه هسته ای داریم نه تحریم ها لغو شده اند،به این میگن تدبیر و امید .
نیروگاه اتمی و خورشیدی و بادی نمیتوانند تامین کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
نیروگاه اتمی را با لغو تحریمهای امریکا جایگزین کردیم
منبعد از اب نمیشود برق تامین کرد چون خشکسالی است یا از اتمی یا باد و خورشید باید تهیه کرد. کارخانه صفحه خورشیدی باید فعال کنید و فقط فکر واردات نباشید از چین کمونیست آشغال خوار و روسیه ....
من همونی هستم که گفتم از صبح دو بار برق مون قطع شده. الان شد سه بار!بابا این چه مسخره بازی هست که در آوردین؟!!!
ايجاد نارضايتي عمومي با چه هدفي دم انتخابات که مردم شرکت نکنند
وقتی حقوق و کارانه یک پرستار عادی 16 میلیون و یک پزشک عمومی ساده 25 میلیون تومان است و یک مهندس فوق لیسانس برق در شرکت برق 6.5 میلیونه چه انتظاری دارید؟ بودجه وزارت نیرو رو دادید به وزارت پزشکان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
بیخود شلوغش نکن و اطلاعات غلط نده. من پزشکم و دریافتی ام حدود 7 میلیون بود که به خاطر استرس و بی خوابی و خلاصه بیگاری ، از کار دولتی استعفا دادم اطلاعات غلط نده
شرکت توانیر در بودجه یومیه اش مونده. پول کارمنداشو نداره بده دیگه اصلاح و بهینه سازی و ساخت نیروگاه که بماند. این 8 سال تا میتونستن کارانه دادن به پزشکان و چاقشون کردن. حالا باید جور بی تدبیری ها رو کل ملت بکشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
چرا وسط دعوا نرخ تعیین می کنی؟ چه عقده ای از پزشکان داری؟ چرا از کارمندان وزارت نفت نمی گی؟ تو این وضعیت کرونا گیر داده ای به پزشکان؟
اول از همه غزه رو تبریک و دوم اینکه قطعی برق بخاطر یافتن ماینرهای ارز دیجیتال هست. به این راحتی ماینر توی اردبیل پیدا کردن. اینم توضیحات یه ادم عادی توی این مملکت به نماینده های محترم مجلس.
کار خودشان است می‌خواهند گران کنند اول مردم را عاصی میکنند تا به هر قیمتی راضی بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
مگه الان ارزونه
یعنی مجلس واقعا به فکر مردم است . اقایون مجلسی شما با چه مجوزی به چینی ها و بعضی از نهاد ها اجازه تولید ارز دیجیتالی دادید . حیف که شما هیچ کدام انتخاب مردم نیستید . اگه منتخب مردم بودید نماینده ای که تو گوش سرباز زد در مجلس حضور نداشت یا نمایندهای که در این وظع اقتصادی در خواست ماشین شاستی بلند نمی کرد . شما اگه نماینده واقعی بودید دست در بیت المال نمیکردید . نماینده واقعی باید سختی مردم را لمس کند تا درد مردم را بهتر متوجه شود
تابناک جان
این دفعه چاپ کن
تا ظهر بفرمایید قطعی برق نباشد بچه ها امتحان دارن. بعد از ظهر و یا شب ها باشد. چرا دنبال این هستند فحش بدهیم. یک کمی فکر هم‌خوب چیزیه
با تشکر از مسئولین! امروز دوبار و هر بار حدود 2 ساعت برق قطع شده است! چرا باید برق کشوری که روی منابع عظیم نفت و گاز و معدن و همه چی خوابیده است مانند کشورهای جنگ زده عقب افتاده مرتب قطع شود؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
ما هم ۴ ساعت برق نداشتیم
عدم شایستگی در اداره کشور. برق نداریم ....
هی دادین دوست و برادر ها خوردند برای خودمان چیزی نماند.
شرمنده بشه وزیر نیرو من پیر مردرا20دقیقه در اسانسور حبس کرد.
اگه آب و برق هم نداشته باشبم،ناراحت نمیشیم،چون امنیت داریم.
یخورده از شرق گراییتون کم کنید مشکل قطعی برق حل می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
همچنین از غرب هم دیگه
امروز در تهرانپارس ما صبح برق نداشتیم، ساعت 13 وصل شد، ساعت 14:53 قطع شد، ساعت 17 وصل شد، ساعت 18:54 قطع شد، ساعت 20 وصل شد.
طبق برنامه قطعی ما 13 تا 15 بود!!!!
یعنی دقیقا زمان که طبق برنامه باید قطع می بود، ما برق داشتیم!!!
حالا شما فک کن طبق این برنامه شرکت توزیع، برای زندگیت برنامه ریزی می کنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
دم اداره برق گرم! کاری کرده که مردم به قطع برق ولی با برنامه راضی شده اند. به این میگن مدیریت ...
در زمان جنگ تحمیلی که تعدادنیرگاه ها خیلی کمتر بود.وتعدادی از آنها هم یابمباران شده بودن یا بدلی نقض فنی از مدار خارج می شدند اوضاع برق خیلی بهتر بود.با وجود تین همه نیروگاه و انرژی هسته ایی که خودش به اندازه چند نیروگاه هسته ای هزینه داشته و تبعات سیاسی و اقتصادی بینظیر در تاریخ چطور اینقدر ناکارآمد است.حداقل صادرات برق را قطع کنید.که پولش راهم به دلیل تحریم نمیدهند
دارند مردم را می سنجند که یکسال دیگر نت بین الملل را کامل قطع کنند مردم اعتراضی نکنند.
مساله برق نیست مساله اینترنت هست.
برق هسته ایمون کجاس پس؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
بتن شد
بيشتر شبيه مانور خاصيه تا قطعي كمبود برق، همزمان سرويسي هاي مخابراتي و ... هم قطع ميشه
مجلس محترم به جای اعتراض باید پاسخگو باشد که این همه ویلا در سراسر کشور چگونه سر از خاک بر آوردند ؟ میدانند مرز بین روستا و شهر از میان رفته . برای این همه تشکیلات و تشریفات و تجملات چقدر آب و گاز و برق آن هم برای خوشگذارنی عده ای بی فرهنگ و از خود راضی مصرف میشود ؟ میدانند هر جایی که اندک آب و هوای خوب و یک مقدار سرسبزی دارد تبدیل به پارک خصوصی پولدارها شده ؟ زمینهای زراعی جزو حقوق عامه است کشاورز فقط حق دارد روی آن مایحتاج غذایی مردم را تأمین کند خود نیز از عواید آن بهره مند باشد نه اینکه مثل هندوانه زمین زراعی را هزار متر ، هزار متر قارچ کنند و بفروشند و در نهایت آن را تبدیل به ویلا و پارکهای خصوص کنند و اینگونه منابع را تلف نمایند . مصرف انرژی این ساخت و سازهای ، غلط مصرف آب و برق و در زمستان مصرف گاز را افزایش می دهد . تاوان آنرا باید بخش صنعت و خانوارها باید بپردازند .
آیا وزرات بهداشت ودرمان
وزارت نیرو نمی داند هزاران کولونوسکوپی در مطب فوق تخصص های گوارش برای بیماران انجام می شود
و بسیاری از آنها افراد مسن و دیابتی هستند
دور روز هیچ غذایی نخورده اند و روده آنها پاک شده
قطع چند ساعته برق و تاخیر در انجام کولونوسکوپی و سپس دیر شروع نمودن غذا خوردن بیماران
جان آنها را بخاطر اختلالات الکترولیتی به خطر می اندازن
و مثال های دیگر بیماران نیازمند به خدمت
تابناک جان من خودم کارمند شرکت برق هستم. ما الان۵ ساله نیروگاه و پست برق نزدیم چون بودجه نداریم و هزینه احداث پستهای برق به شدت زیادشده و البته تحریم هم هستیم. تازه الان روزهای خوش مردمه
جلسه علنی امروز مجلس تحت تاثیر دو موضوع مهم قرار داشت؛
«« یکی پیروزی مقاومت فلسطین »»
و دیگری قطعی مکرر برق در سراسر کشور
جهت اطلاع مجلس محترم و به اصطلاح انقلاببببببي!!
كل برق توليدي روزانه ايران 84000مگاوات
كل برق مصرفي ايران در اوج مصرف تابستان65000مگاوات
لطفا" پيداكنيد 19000مگاوات باقي مانده كجاست.
مزارع كشت و صنعت را تبديل به مزرعه minerكردن نتيجه اش همين است.
فروش برق به پاكستان-آذربايجان-ارمنستان-عراق را قطع كنيد مشكل بي برقي ايران حل مي شود.
تازه اين اولش است .چند سال ديگر مردم شهرهاي همجوار بايد سر آب باهم بجنگند و بعد حضرات 40سال است دنبال انرژي هسته اي هستند كه با اين همه هزينه از جيب ملت نه به بار شد و نه ب دار !!!!
در تهرانپارس برق ما ساعت9:30 تا 11:40 و بار دوم ساعت 16:10 تا 17:50قطع بود.
شما كه اهل برنامه ريزي نيستيد چرا حرف مي زنيد؟؟؟؟
من یکجا باید میرفتم محصولم را ارائه میدادم. طبق برنامه قرار بود ساعت 15 برقشون قطع بشه. برای همین ساعت 13 قرار گذاشتم. دقیقا راس راست 13 برقشون رفت!! این که چیزی نیست. طبق برنامه برق خود ما باید ساعت 9 میرفت که ساعت 11 رفت. بعد هماهنگ کردیم ساعت 17 دوباره از طریق اسکایپ جلسه بگذاریم. برق ما رفت دوباره. حالا از طریق باتری لب تاپ و اینترنت دیزلی گوشیم جلسه را گذاشتم و بعد از چند دقیقه برق اونها قطع شد. آقا بگید بریم خونه استراجت کنیم و بخوابیم. نمیذارید مردم یک کاسبی کنند. سوء مدیریت دیگه چی باید باشه؟ اون وضعیت کرونا که دیگه همه گرفتیم و این هم از یک مدیریت زمان قطعی برق.
کسی دیگه آب و برق مجانی نمی خواد؟!!!! اقتصاد مال کی بود؟!!!
1
آمریکا و اروپا خودش از برق هسته ایی استفاده میکند ایران بتن کرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل