بازدید 15520

آخرین آمار کرونا در ایران تا سوم خرداد/ ۲۵۱ تن دیگر چشم از جهان فروبستند/ شمار واکسن‌های تزریق شده از مرز ۳ میلیون دوز گذشت/ کاهش اندک «نرخ مرگ» در ایران

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۳ میلیون و ۶۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۷۵۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 24 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون دو میلیون و ۶۰۸ هزار و ۱۸۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۴۶۰ هزار و ۸۵۳ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۳ میلیون و ۶۹ هزار و ۳۵ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۶۰۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۸۴۳ هزار و ۵۲۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۵۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۸ هزار و ۸۴۸ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۷۵۲ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۷۵۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۹ میلیون و ۵۴ هزار و ۵۲۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان با کمی کاهش به ۳.۲ درصد رسید و به همین تناسب، «نرخ بهبود» به ۹۶.۸ درصد افزایش یافت، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
نمکی

چکار کردی با این مدیریت افتضاحت
کی به تو رای اعتماد داد ؟

تو پزشک نبودی . داروساز بودی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
البته قرار نیست وزیر بهداشت پزشک باشه
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
تابناک ای سایت مردمی و دوست داشتنی


سایتت از ظهر دوشنبه تا ده شب با مشکل مواجه بود


.لطفا رسیدگی بفرمائید


بابل .سبوس برنج شمال.جمشید حسینی
من نمیدانم رو چه حسابی اقای نمکی اعلام میکنند که موافقترین کشور در کنترل کرونا هستیم . الان در اسوانیا استرالیا اسراییل و چند کشور دیگر محدودیت کرونا را برداشته اند و ایران با تلفات حدودا 250 نفر در روز موافق ترین کشوردر جهان است و کشورهای دیگر از ایران درخواست کمک کرده اند . فکر کنم اقای نمکی خواستند شوخی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
اول برو تعداد کشته های 15 کشور پرتلفات رو بر روی جمعیت شون تقسیم کن بعد می فهمی چقدر وضعیت ایران بهتره. این کاهش آمارشون هم ربطی به واکسن نداره اونها از تکنیک ایمنی گله ای استفاده کردند و به زور دارند واکسن به ما می فروشند ت
بدون دخالت وزارت بهداشت و بیمارستان ها و کادر درمان، نتیجه باز هم همین بود... فعلا اما منت بزرگواران را هم بر دوش داریم. واقعا خسته نباشید
نمک ریختن بسه...هزاران نفر مردن...این واکسن چینی سینوفارم تا چه حد کارآمد هست؟ امار و ارقامش کجاست؟ ایا چین اطلاعات درست داده؟ سازمان بهداشت جهانی تاییدش کرده اما آیا به اندازه آسترازنکا ...فایزر...و مادرنا کارآمد هست؟
اقای نمکی به جای انجام وظیفه . همش فکر میکنه با تبلیقات بی دلیل از عملکرد ضعیفش و پیشنهاد کمک به کشورهای دیگر خود را بهترین وزیر نشان بدهد
ای قدرت منطقه ای چه خبر از واکسن ایرانی ؟؟؟
نکنه برق رفته خط تولید خوابیده ؟
در حالی که هنوز موج چهارم به پایان نرسیده آقای نمکی به خانم عابدینی ماموریت دادن دستاوردهای ایران در مدیریت کرونا را تبیین کنند
شما گفتید روزی ۱ میلیون
بعد گفتی روزی ۲ میلیون
حالا میگید کلا ۳ میلیون یعنی روزی ۵۰ هزار
با سلام تابناک لطفا یه گزارش در مورد تاخیر روسیه در تحویل همان دو میلیون واکسن خریداری شده از دوست و برادر بزرگتر روسیه اگر جسارتشو رو دارید بزنید این دو ملیون رو قرار بود تا قبل عید سال گذشته بدهد که تا کنون کمتر از نصف رو تحویل داده و 20 روزی هم هست که دیگر از تحویل خبری نیست شمنا نمیدانم وقتی کشوری برای تحویل سه میلیون مشکل دارد وبد عهدی میکند چرا قرارداد 60 میلیون دیگه بسته شد که از خرداد ماهانه 10 میلیون تخویل دهد احتمالا خرداد 1500 ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! منظورشون بوده. مثل اینکه فقط بد عهدی اروپا و آمریکا بد است اگر روسیه بد عهدی که هیچ اصلا عهدی رو نشناسد اشکال ندارد !!!!!!؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل