بازدید 21759
۳
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو:

بازار خودرو در رکود کامل است

سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران در مورد آخرین وضعیت بازار خودرو اظهار داشت:‌ افزایش قیمت در کارخانه‌های خودرو که شورای رقابت اعلام کرد، تاثیری روی بازار نداشته است. چراکه خریداری نیست و معامله‌ای انجام نمی‌شود. بازار خودرو در روزهای گذشته در رکود کامل بوده و میزان معاملات تقریبا صفر است.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 24 May 2021

به گزارش تابناک، ایلنا نوشت: وی با اشاره به قیمت روز خودرو در بازار بیان کرد که در حال حاضر معامله‌ای انجام نمی‌شود حتی به درستی مشخص نیست که قیمت‌ها در چه حدودی است. اما بین خودروی شاخص پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۱۹۸ تا ۱۹۹ میلیون تومان و پراید حدود ۱۱۴ میلیون تومان است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران با اشاره به اعمال افزایش قیمت ۸.۲ و ۸.۹ درصدی قیمت خودرو در خودروسازی‌ها گفت:‌ افزایش قیمت در کارخانه‌های خودرو که شورای رقابت اعلام کرد، تاثیری روی بازار نداشته است چراکه خریداری نیست و معامله‌ای انجام نمی‌شود. اگر نوسانات ارزی وجود داشته بود و خریدار هم به بازار مراجعه می‌کرد افزایش قیمت شرکت‌ها روی بازار نیز تاثیر می‌گذاشت.

موتمنی در مورد علل رکود کامل در بازار خودرو تصریح کرد: مردم منتظر انتخابات و همینطور مذاکرات وین هستند تا در صورت نتیجه‌بخش بودن تاثیر مثبت روی بازار بگذارد و قیمت‌ها کاهش پیدا کنند. نوسانات ارزی نیز وجود دارد و انتظار خریداران این است که نرخ ارز کاهش بیشتری پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
سلام.ریزش درکار نیست قیمت افزایشی است فقط توان خرید نیست.ایشان اشرافیت به بازارهای ندارد هر روزه قیمت‌ها بالا می‌رود.
لعنت بر این سیاست گذاران بی عقل و مرفهین بی درد
سلام
پارسال در قرعه کشی پیش فروش سود مشارکت 5تا 6 درصد اعلام کردند الان که می خواهند تحویل دهند افزایش 10 درصد که شورای رقابت گفته افزایش دادند البته رقم افزایش قیمت ایران خودرو بالای 15 درصد است
لطفا پیگیری کنید که چگونه سود مشارکت 5 تا 6 درصد ولی افزایش قیمت 15 درصد باشد ای کاش ایران خودرو سود مشارکت نمی داد و افزایش قیمت هم اعمال نمی شد و قانون را طوری می نوشتند که کسانی که در سال 99 پیش فروش ثبت نام کرده اند سود مشارکت تعلق نمی گیرد و از طرفی افزایش قیمت هم ندارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل