بازدید 58738

صفحه نخست ویژه‌نامه انتخاباتی تابناک - سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰

کد خبر: ۱۰۵۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱ 25 May 2021

صفحه نخست ویژه‌نامه انتخاباتی تابناک - سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰

 

شماره ۱

بیانیه دفتر معاون اول رییس جمهوری:

مطالب پژمانفر علیه جهانگیری کذب و با اهداف سیاسی-انتخاباتی بیان شده

پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، دفتر معاون اول رییس جمهوری در بیانیه‌ای ضمن تکذیب مطلب مطرح شده از سوی نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: در پی اقدام غیراخلاقی حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در انتشار مطلبی غیرمستند و کذب در توییتر با عنوان «اسناد تخلفات اسحاق جهانگیری که منجر به رأی دادگاه شده است، جهت بررسی در تأیید صلاحیت‌ها به شورای نگهبان ارسال کردم. نامزدهای ریاست جمهوری نمی‌توانند در تاریکی تخلف کنند و در برابر مردم نسبت به وضعیت فعلی، بُغض نمایشی داشته باشند»، به منظور تنویر افکار عمومی به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند: اتهام کذب و بی‌اساس محکومیت اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در دیوان محاسبات کشور برای نخستین بار نیست که مطرح می‌شود، در سنوات گذشته نیز برخی از افراد و جریان‌های سیاسی و رسانه‌های وابسته به آنها نظیر این اتهام را مطرح کرده بودند. دفتر معاون اول رییس جمهوری عنوان کرد: برای مثال در ۲۵ خرداد سال ۱۳۹۴روزنامه رسالت در این خصوص اتهاماتی علیه معاون اول محترم رییس جمهور منتشر کرد که جوابیه این دفتر برای روزنامه مذکور ارسال و تصریح گردید؛ دیوان محاسبات کشور پس از بررسی کامل موضوع، طی دو نامه به شماره ۸۶/۲۷۲/۱۱۳/۲۳/م مورخ ۳/۴/۹۴ و نامه شماره ۹۴/۱۷۴/۲۵ مورخ ۹۴/۵/۶ اعلام کرده است تاکنون هیچ گاه، هیچ‌گونه ارجاعی از سوی محاکم حقوقی و قضایی از جمله دیوان محاسبات کشور در این مورد به شخص آقای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، نه در سال‌های پیشین و نه اکنون صورت نگرفته است و در نتیجه حکمی نیز در این مورد صادر و ابلاغ نشده است. در این بیانیه آمده است: متاسفانه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر این اتهام کذب را بدون توجه به تکذیب رسمی دیوان محاسبات کشور مطرح کرد و به دنبال آن تبلیغات وسیعی نیز از سوی برخی افراد و رسانه‌های وابسته به مرکز خاص علیه اسحاق جهانگیری صورت گرفت که در تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ و بنا به درخواست دفتر معاون اول رییس جمهور مجددا این اظهارات غیر اخلاقی و غیر مستند از سوی دیوان محاسبات کشور تکذیب شد. دفتر معاون اول رییس جمهوری ضمن تکذیب مطلب غیراخلاقی و کذب مطرح شده از سوی حجت‌الاسلام پژمانفر که در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اهداف سیاسی و به قصد تاثیرگذاری بر افکار عمومی و تشویش اذهان صورت گرفته است، اعلام می‌کند حق هرگونه اقدام قانونی و حقوقی به دلیل اتهام زنی و نشر اکاذیب در مراجع قضایی محفوظ است.

 

محسن رضایی از واگذاری اختیارات محلی به استان‌ها سخن گفت

دولت آینده باید دولت اختیارات محلی باشد

محسن رضایی: در دولت آینده، ایده واگذاری اختیارات از دولت به مردم را دنبال خواهم کرد؛ چه در شکل ایالت های اقتصادی و چه در مدل مدیریت های محلی. دهیاران می توانند با مشارکت واقعی مردم روستا، مدیریت اقتصادی روستا را مدیریت کنند. یعنی دهیاران می توانند در هر روستا، با کمک و مشارکت واقعی مردم همان روستا، اولاً محصولات کشاورزی، دامی و خدماتی روستا را، از تولید تا انبارداری و فروش مدیریت کنند. با مشارکت واقعی روستاییان، دست واسطه هایی را که محصولات کشاورزی را ارزان می خرند و در شهرها چند برابر می فروشند، کوتاه خواهیم‌ کرد.

انصراف سعید محمد به تایید صلاحیت‌ها بستگی دارد

سعید محمد از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری درباره احتمال انصراف خود از انتخابات ریاست جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی گفت: این موضوع به تائید صلاحیت‌ها بستگی دارد؛ من عرصه را ببینم انشاالله در این باره اعلام موضع می‌کنم.

رامین مهمانپرست:

هیچ ارتباطی با احمدی‌نژاد ندارم

رامین مهمانپرست از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده هیچ ارتباطی با احمدی نژاد ندارم و من در زمان احمدی نژاد صرفا سخنگوی وزارت خارجه بودم که وزیر خارجه او من را پیشنهاد داده بود.

برای سومین بار اتفاق افتاد

محمود احمدی نژاد، شورای نگهبان را تهدید کرد

محمود احمدی نژاد رییس دو دولت نهم و دهم که در روز ثبت نام در انتخابات شورای نگهبان و نظام را تهدید به تحریم انتخابات کرده بود، برای چندمین بار این ادعا را مطرح کرد. او در شهرک مهرگان قزوین و در جمع حامیانش گفت:«اگر تایید صلاحیت نشوم، رای نمی‌دهم. رای حق مردم است، فردا نیایند بگویند که تو گفتی رای نمی‌دهم، کار غلطی کردی، کار ضدانقلابی کردی. ضدانقلاب کسانی هستند که شرایط کشور را به وضعی درآوردند که اکثر مردم ناراضی و ناراحتند. اگر در انتخابات شرکت نکنم، به هیچکس دیگری هم رای نخواهم داد حتی اگر دوستم یا همکار قدیمی‌ام باشد.»

نگاهی به ادعایی که این روزها زیاد مطرح می‌شود: تحریم انتخابات

ماجرای «رای بی‌ رای»‌ها چقدر جدی است؟

موضوعی که در این انتخابات هم مثل انتخابات مجلس شورای اسلامی زیاد دیده می شود مسئله تحریم انتخابات است. همان هشتگ معروف «رای بی رای» که دیگران را قرار است به عدم شرکت در انتخابات تشویق کند. مشابه انچه سال ۱۳۸۴ رخ داد و گروهی تحریمی سعی در کم کردن مشارکت مردمی داشتند اما نهایتا موفق نشدند. در این دوره اما گروهی معتقدند ماجرا فرق دارد و نتیجه عملکرد ۱۶ ساله دولت احمدی‌نژاد و روحانی یک خروجی یکسان داشته است. برای همین بر طبل «رای بی رای» می‌کوبند. اما همین حالا هم نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۴۰ درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کند و چیزی نزدیک به ۳۶ درصد هم مردد هستند. همانطور که روند طبیعی انتخابات را می‌دانیم این عدد فردای روز اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها هم یک رشد قابل توجه‌تری پیدا می‌کند و روز به روز که به انتخابات نزدیک می‌شویم بر این عدد افزوده می شود بی آنکه از آن کاسته شود. با این حساب آیا باید شعار «رای بی رای» را جدی گرفت؟ حتی اگر جدی هم باشد آیا این شعار عاقلانه است. چه اینکه مسعود پزشکیان، از کاندیداهای جناح اصلاح‌طلب امروز در این بار گفت: «باید دقت کرد که رئیس جمهور بد در غیاب رای مردم خوب انتخاب می‌شود، بیایید و فریاد بزنید که بد کیست و رای نیاورد. تو اگر رای ندهی که اینها قوی‌تر می‌شوند، تو اگر نیایی که اینها پرروتر می‌شوند. باید مردم را راضی کرد که به صحنه بیایند و بعد هم در چارچوب عدالت و انصاف کاری کرد. شاید هیچوقت چنین فرصتی به دست ما و شما نیاید که بتوانیم با قدرت اینها را بیان کنیم. نگذارید این فرصت از دست برود.»

 

ابوالحسن فیروزآبادی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری:

اعتقادی به فیلتر ندارم

ابوالحسن فیروزآبادی که رییس مرکز ملی فضای مجازی است معتقد است: «یکی از ابتذال‌های سیاسی این است که گفتمان فضای مجازی در کشور ما به فیلترینگ محدود شده است و جریان‌های سیاسی در این دام غوطه می‌خورند. یکی از گلایه‌های من از دوستان و اصحاب رسانه این است که در دام ابتذال سیاسی افتاده‌اند. هر جا می‌روم از من می‌پرسند اینستاگرام فیلتر می شود یا نه. اولا مرکز ملی فضای مجازی که من رئیس آن هستم مسئول فیلتر نیست، فیلتر قانون دارد و همه در آن مشارکت دارند. کارگروهی از دولت، قوه قضاییه و مجلس در این باره تصمیم می‌گیرند. بعضا نمی‌توانند به نتیجه برسند لذا برخی فیلترها به بحث گذاشته می‌شود و ما به همان دولت و حکومت بی‌تصمیم می‌رسیم که این بدترین روش است.»  ، او با بیان اینکه «به عنوان مسئول سیاست گذار در حوزه فضای مجازی اعتقاد به فیلتر ندارد»، می‌افزاید: «تصمیم گیری فیلترینگ از لحاظ قانونی بر عهده من نیست، شورای عالی فضای مجازی این اختیار را دارد که من یکی از ۲۷ عضو آن هستم؛ لذا اولا نباید مبحث را به فیلترینگ کاهش دهیم و ثانیا بحث اصلی فراموش شده و آن این است که شما برای صنعت ۴، دولت دیجیتال و جلوگیری از نفوذ اجنبی در رسانه‌های ما چه کردید که نتواند هر چه دلش می‌خواهد سانسور و هدایت کند.»

 

یک کاندیدای دیگر هم انصراف داد

انصراف محمد عباسی به نفع رئیسی

در پی دیدار محمد عباسی و ابراهیم رئیسی، محمد عباسی ضمن اعلام حمایت از رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

وزیر ارتباطات خبر داد:

آغاز ثبت‌نام بسته اینترنت رایگان انتخابات

محمدجواد آذری جهرمی» در صفحه اینستاگرام خود درباره بسته‌های اینترنتی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است توضیحاتی ارائه کرد.  به گزارش ایرنا، وی گفت: ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی را تجویز کرده و علاوه بر دستوراتی به ستادهای انتخاباتی به استفاده از این ظرفیت، از وزارت ارتباطات هم خواسته است که به مردم برای این روزها بسته‌های رایگان اینترنت ارائه کند.آذری‌جهرمی افزود: برای هر کد ملی یک بسته هفت گیگابایتی اینترنت (نپرسید داخلی، اینترنت یک شبکه بین‌المللی است) یک ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.وزیر ارتباطات اعلام‌کرد: برای اینکه یک‌باره شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت‌نام در یک هفته انجام می‌شود که تقسیم‌بندی ثبت‌نام نیز بر اساس رقم آخر کدملی خواهد بود و هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یک ماه اعتبار دارد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳۰
حق با احمدی نژاد است وقتی منطقی نگاه کنیم
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای بی رای چقدر جدی است؟؟؟
خخخخ خیلی جدیست
یه فکری به حالش بکنید فکر کنم تلویزیون مجبور بشه دست به دامن جلوه های ویژه بشود
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
وای خدا احمد نژاد منطقی 8سال رویس جمهور بوده اصلا تو ذهنش منظق بود با نفت بشک 120 دلار ئیرانه تحویل داد رفت وقتی میگفت تحریم کاغذ پارست منظقی بود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
جناب جهانگیری نیازی به تکذیبیه نیست اوضاع وخیم کشور به مردم نشان میدهد مسولان چکاره هستند
رایبیرای
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای بی رای از رگ گردن به شما نزدیک تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
حق با علی است
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
در نظام های مردم سالار مشارکت زیر 40-50 درصد معنای بسیار نامناسبی داره.
مساله رای بی رای آنقدر جدی است که حتی فکرش را هم نمیتوانید بکنید
با این کاندیدهای معرفی شده بر تنور انتخابات آب خنکی ریخته شد
خداروشکر

رای بی رای
پاسخ ها
هامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
از بعد از خاتمی، همیشه از ترس یک نامزد به نامزد دیگری رای دادیم
نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۴۰ درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کند و چیزی نزدیک به ۳۶ درصد هم مردد هستند
این آمارها رو ار کجاتون در میارین. در چند ماه گذشته در هر این ی از انتخابات بالای حداقل ۹۵ درصد اعلام عدم مشارکت کرده اند و این آمار سازی ، بر همگان عیان و آشکار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
کدوم مردم 40 درصدشون رآی میدن؟
انقدر جدی حتی باورشم نمیتونید بکنید
ماجرای رای بی رای خیلی هم جدی است مردم شریف و صادق ایران دروغها شنیدند وقتی امتحان پس داده می شود دیگر هیچ روحیه ایی نمی ماند . نمونه ساده اش را بگویم و ختم کلام . برویید تحقیق کنید خبرنگاران صدا و سیما در سطح کشور نوشته ایی به مردم می دهند که آنرا جواب بدهند و اگر خلاف نوشته چیزی بگویند اصلا پخش نمی شود ... خون مردم این کشور آبیاری کرد اما بعضی مسئولان فاسد و بی قید به آلاف و علوفی رسیده اند . برویید بپرسید از این مسئولان که چرا نصایح و وصایع امام ره را انجام نداده اند تمامی آنها بالانشین شهر شده اند . البته کمه شهر بالا و پایین ندارد اما ایکاش خانه های چند ده میلیاردی خود را در نقاط جنوبی شهر می ساختند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
بالا شهر چیه همه خارج نشین اونم اروپا کاندا و آمریکا شده اند
رای بی رای
نمیدونم امار شما از کجا میاد؟! اما ما که در بین مردم زندگی میکنیم و مردم عادی هستیم رای بی رای ها در اکثریتند.
پاسخ ها
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
از خارج از ایران ابراز نظر می‌کنی بعد میگی ما که در میان مردم عادی هستیم رای بی رأی ها در اکثریت
هستند
ناشناس
| Belgium |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
بله تو البانی صفر درصده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
عزیزم باور نکن ما مردم دو رنگی هستیم. خیلی از اینها که میگویند رای بی رای قبل از باز شدن حوزه ها تو صف نوبت میگیرند .
باز هم مي گويم " راي بي راي "
با اين ترفندها ديگر حناي حاكميت پيش ديدگان مردم رنگ ندارد .
براساس حق شهروندی، رای نمیدم.
تابناک تائید کن!
عملکرد دولت بعدی از حالا مشخص است.
ارزش پول ملی به شدت زیاد کاهش می یابد و آتش تورم افسار گسیخته هنوز مردم را می سوزاند و در عوض مسئولینی روز به روز پولدارتر و جسورتر می شوند پس چرا باید به این سیستم اعتماد کرد؟ من رای بدهم که کسی و کسانی بیایند که بر علیه من بخشنامه و قوانین صادر کنند . و در عمل من تحت فشار اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قرار بگیرم
پاسخ ها
خسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
شما باید این تصمصم را دو دوره قبل می گرفتی
وقتی ۲۰ درصد واجدین شرایط رفتند رای دادند متوجه میشوید رای بی رای چقدر جدی است
اگر رای بی رای جدی نبود شما ازش مطلب نمی نوشتی
یکم از فارس نیوز فاصله بگیری بسطح جامعه بیاید آمار خیلی عوض میشه
خدا رو شکر نظام هیچ سیگنال مثبتی به جامعه تزریق نمی کنه
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
چون اصلا مردم هیچ اهمیتی براشون نداره
اینبار رای بی رای بسیار جدی است خواهید دید
رای بی رای بسیار جدی است
اتفاقا این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست! این دفعه واقعا رای-بی رای هست. البته عدد سازی که برا وزارت کشور کاری نداره. در ضمن تکلیف اونی که از میان این کاندیداها هیچ کدوم رو قبول نداره چیه؟ دیگه فیلتر شواری نگهبان که جای خود داره
با این اوصاف که مطمئن باشید از من که حتماً رای بی رای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
فقط بلدین شعار بدین. این همه رئیس‌جمهور اومد و رفت چه فرقی به حال مردم داشته؟
رای بی رای . حتی روستاهای دور . مردم ناراضی هستند
پاسخ ها
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
ای امریکای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
بعد از بالایی که به سر مردم داخل بورس آوردن انتظار دارید رای بدیم ؟ رای نمیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
آغاجان بورس زمانی که پول پارومکردمگرشماهاراضی بودیدحال که زررکردیدبورسبورس می کنیدبورس هم مثل هرمعامله ای سود داردوزیان
خیلی جدیه.

در حدی که:

«اگه پشت گوشیتو دیدی، رأی مردم عادی رو هم می‌بینی.»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
بله آقای تابناک لطفا آمار درست رو انتشار بده
هیچ نیازی به تشویق مردم به رای ندادن از طرف کسی یا کسانی نیست
شما فکر کن تمام این گرانیها و مشکلات که کمر مردم را ورد کرده بذاریم کنار
تو اوج کرونا و عملکرد فاجعه بار مسئولین برای اینکه به این مردم واکسن هم بزنن کار سیاسی میکنند و چند شرکت ایرانی بخواهند با رانت با جان مردم بازی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
خواهیم دید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
ظاهرا فقط باید به رئیسی رای بدیم . چاره ایی نداریم . فقط مناظره چه جوری برگزار میشه ؟؟؟ رئیسی با خودش ؟؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
حالا مثلا اگه جهانگیری یا لاریجانی بود میخواستی به اونا رای بدی؟؟؟!!!
نگرانی اون رای دهنده هایی هستم که چهار سال اول روحانی رو دیدن ولی بازم بهش رای دادن آدم هایی که وعده های مسکن امید و بافت فرسوده و تحول اقتصادی و .... دیدن ولی باز هم رای به بی خردی خودشون دادن به شدت نگران اونهایی هستم که رای به بی عقلی و بی خردی خودشون دادن و نه به روحانی اونها مسئول این هستند که ایران رو به اینجا رسید
چون هیچ کسی رو باعرضه و قاطع برای رفع مشکلات زیاد مردم نمیبینم = ( رای بی رای)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
خیال نظام راحت هر کسی را دوست داشت بیاورد
ماجرای رای بی رای خیلی خیلی جدی است.
من و مادرم به عنوان خواهر و مادر شهید این سری رای نخواهیم داد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
لطفا از نام مقدس شهدا سوء استفاده نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
محمد عباس کی هست ؟! مگر تایید صلاحیت شده که انصراف داده ؟! از چی انصراف داد؟! . پس من هم از وزارت انصراف می دم!!
چه بخواین چه نخواین ، فعلا آمار رای بی رای ها اینقدر جدی هست که صداوسیمای میلی به تته پته افتاده و داره از آمار کم رای دهندگان در اروپا و کشورهای پیشرفته برنامه پخش می کنه !
باز خوبه تو اون صداوسیمای میلی یه وقت هایی یه چیزهایی که البته به نفع خودشون باشه ، حالیشون میشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
کاملا جدی میباشد رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
فقط رای دادن برای شما مهم است وخروجی مهم نیست چون هر کس رییس جمهور شود ،نتیجه همان است که شما میخواهید! رای بی رای جدی باشد یا نباشد من شخصا دیگر درانتخابات شرکت نمی کنم! نماینده ی مورد تاییدی نیست که شرکت کنم! نامزدهای فعلی را همیشه از ترس اینکه اینها نیایند به طرف مقابلشان رای دادم ! الان همه آنها باهم نامزد شده اند ! خدا اخر عاقبت ایران را بخیر کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
رای بی رای چقدر جدیست؟ خیلی خیلی جدیست. تا انتخابات چیزی نمانده صبر کنید و ببینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
خیلی جدی
عجله نکنید میفهمید چقدر جدی است
وقتی انتخابات شورا ها و میان دوره ای مجلس رو هم با رییس جمهوری تلفیق کردید باید هم انتظار مشارکت بالا داشته باشید.
هرچند ارائه امار هم دست خودتونه و کی میتونه صحت نتایج شمارو تایید یا رد کنه؟
در هر صورت رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
تا زمانی که صاحب شغل مناسب، مسکن مناسب، خودرو مناسب نشوم در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهم کرد... رای بی رای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
دقیقا
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
مام همین طور هرکسی فیض حقوقی داره بره رای بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
آقای پزشکیان شما که خوب هستید و حزب شما 8 سال زمام امور را در دست داشت بفرمایید چه گلی سر ملت زدید؟ توی این 8 سال دستتون درد نکنه اندک پس انداز مردم در موسسات مالی و بورس را که به باد دادید. مردم را از این صف به اون صف کردید. به مراتب خیلی بدتر از اصولگراها ارزش پول را پایین آوردید؟ عجبا منظور شما از بد و خوب چی هست؟ چیزی که باید بدانید اینه که دیگه برای مردم حنای اصولگرا و اصلاح طلب و ... رنگی نداره. همه شما با هم فامیل هستید و هیچ فرقی با هم ندارید. مردم دیگه بیخیال اصلاح امور مملکت شده اند. اونهایی که میتونند از این مملکت میرن و اونهایی که نمیرن بیخیال مملکت شده اند. حالا هر کاری که دوست دارید بکنید. بزنید توی سر و کله هم.
راي بي راي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
آقای رضایی سالهاست که برواگذاری اختیارات به مناطق وتمرکززدایی تاکیددارند. واقعا هم این یکی ازمشکلات اساسی مدیریت کشورماست.هیچ جای دنیا مدیران محلی انقدرکم اختیارنیستند مثلا استانداران حتی اختیارعزل و نصب معاونان خودراهم ندارند معاونان استاندار فرمانداران وحتی بخشداران توسط وزیرکشور عزل ونصب میشوند اینکه وزیر کشور از2000 کیلومتری برای یک نفر حکم بخشداری صادر کند واقعا عجیب است. پس این ایده سردارعزیزمان بسیارلازم وموجب بهبودی چشمگیر دروضعیت مدیریتی کشورخواهدشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
این نظر را تابناک خودش برای رییس و صاحبش نوشته است
خیلی جدی است
آدم از یه سوراخ 40 سال گزیده نمیشه....اینها همه امتحان پس دادن
سوال: ماجرای «رای بی‌ رای»‌ها چقدر جدی است؟
پاسخ: خیلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
آقا اصلا صددرصد مردم شرکت میکنن،خوبه؟؟
رای نمی دهم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
اماری که داده شده همراه با ویروس کرونای افراد بوده !!!!!!!!!!!1
شهر ما تو انتخابات مجلس ۹۴ مردم داشتن تز شور انتخاباتی خفه میشدن. در مقابل سال ۹۸ نه تو ستادا و نه تو حوزه های رای گیری کسی نبود، ولی باز آمار مشارکت همون شد!
مردم میگن رای بی رای، ولی کی به کیه، از الان بگو نود درصد مشارکت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
ما دیگه گلهای خندان نیستیم
ماجرای «رای بی‌ رای»‌ها چقدر جدی است؟
پاسخ : خيلي جدي تر از انتخابات مجلس كه سوت و كور بود
کم کم احساس میکنم حق با محموده
دم احمدی نژاد گرم!
همه با هم متحد میشویم و رای نمیدهیم. هر کاری دوست دارند بکنند و هر اتفاقی هم میخواهد بیفتد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
من دوست ندارم رای بی رای چون کشور ودینم دوست دارم وبدهکار خون شهدا انقلاب وجنگ تحمیلی هستم اما برای این پست که 12 دوره تجربه کردیم وجز خسارت وبدبختی وفلاکت چیزی دیگه با ارمغان نیاورده واین سیستم دوروشی اداره کشورسر دو راهیم وبارها پیشنهاد در طول بیش از یکسال دادم بجای انتخابات یک انتخاب اصلح کنیم که کشور در اداره یکسان ومیدان و دیپلماسی در یک جا مستقر میشود
یک سئوال از بزرگواران . واقعا" گیج داریم میشیم . اگر احیانا" خدای ناکرده آقای احمدی نژاد مثلا" تشریف نیاورند و رای ندهند ، مشکلی برای انتخابات و کشور به وجود خواهد آمد ؟ دلیل این سئوال هم این هست که رسانه ها و سایت ها بسیار به این بخش از صحبت ایشان میپردازند برایم سئوال پیش آمد. ممنون و تشکر
روز انتخابات همه در خانه می مانیم
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
مردم را فقط برای جلوی ترامپ وایستادن و جنگ و مقاومت و تششیع جنازه میخوان نه چیز دیگری
سال 84 هم 20 میلیون واجد شرایط شرکت نکردند. البته من اون دوره رای دادم ولی این بار دیگه رای نمیدم
رای بی رای خیلی جدیست
#رای_بی_رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
مردم دیگه خسته شدن
رئیس جمهور بد در غیاب حضور مردم خوب انتخاب می شود
در تمام انتخابات قبلی حضور ملت پرشور بود
کدام رئیس جمهور خوب از آب در آمد؟
رفسنچانی؟
خاتمی؟
احمدی نژاد ؟
یا روحانی؟
اینه که هیچکدامشودن دوباره تأیید صلاحیت نشدند داداش!!!
احتمالا این ثبت نام اینترنت رایگان هم راهکاری در جهت خنثی کردن اتحاد مردمی رای بی رای است!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
رای یک ایرانی با غیرت به از. رای صدهزارسیاهی لشکرغربزده شرقزده
این وسط هاگیر و واگیر و عدم تعیین افراد نهایی توسط شورای نگهبان، فقط یک چیز خیلی جالبه، اونهایی که هنوز حتی تایید صلاحیت نشدند و به نفع دیگری کنار می روند! داداش تو خودت زیر سوالی چرا برای بقیه مردونه بازی در میاری؟ خدا قوت پهلوون
البته آقای کدخدایی گفتند مشارگت اگر کم باشد هم خیلی مهم نیست
احمدي نژاد خودش به اندازه 8 سال در بوجود آمدن وضع فعلي و فلاكت مردم دخيل است .
رییسی و جلیلی به دور دوم کشیده میشه و در دور دوم آقای جلیلی به نفع رییسی کنار میشه و رییسی رییس جمهور میشه؟خوب نیست
مومن از یه سوراخ صد بار گزیده نمی شه
امارهای اعلامی از شرکت در انتخابات تابحال مهندسی شده بوده و این دوره که واویلاست.
14000000
اکثر این تایید صلاحیت شده ها شکست خوردگان دوره های قبل هستند.یعنی انتظار دارید مردم بیایند بگویند اشتباه کردیم در دوره قبل به اینها رای ندادیم ِ
انتخابات شکست خوردگان.....
اگر نظر سنجی شما بر اساس گزارش صدا و سیما از رای دهندگان هست .اینها از صدتا مصاحبه یکی را که به نفع خودشان هست انتخاب می کنند تازه همونی که میگه شرکت خواهم کرد فقط جلوی دوربین این حرف را میزنه وگرنه اگر کل مسئولین هم خودشون را جر بدن ومردم را تشویق کنند شک نکنید امار به بیست درصد هم نخواهد رسید .البته این ۴۰ درصد قطعی و ۳۷ درصد مردد برای آمار سازی بعد از انتخابات هست .صف واکسن از الن مونتاژ شده برای نشان دادن روز انتخابات
سروران به چه زبانی بگویند که نمیخواهند مردم در انتخابات شرکت کنند
این چند نفری که اینجا منفی میدن جزو قشر خاصی هستند که یا لباسشون رنگ خاصی داره یا فیش حقوقیشون خوبه یا سر کارن یا ماشین سازمانشون زیر پاشونه یا گوشت و مرغ مجانی میگیرن
آقا راست می گن با کلیک تایید و ثبت کد ملیتون برای بسته اینترنت رایگان کد ملیتون در سامانه رای گیری الکترونیک انتخابات ریاست جمهوری بعنوان حضور و رای دادن ثبت میشه و نیازی به حضور فیزیکی در حوزه رای نیست؟ خوب چه کاریه اینترنت رایگان را بدون ثبت نام برای همه بفرستند همه خواهان هستند.
افرادی که در ارتباط با حاکمیت هستند حتما رای میدن
افرادی هم که متوجه شرایط نیستند حتما رای میدن
به نظرتون چند درصد میمونن؟
اقای احمدی نژاد رییس جمهور از الان مشخص است و تعداد ارا هم معلومه فقط یه شو تبلیغاتی میخوان که مردم بیان و الکی رای بدن . شما خون خودتان را کثیف نکنید . اینجا ایران است !!!!
رای بی رای
اتفاقاً از آقای احمدی نژاد انتظار می رود که همه آنچه را گفته و شنیده است را کنار بگذارد و در روز انتخابات با قصد و نیت خیر و برکت برای کشور و انقلاب و مردمی که قبلاً او را برای هشت سال رئیس جمهور کشور کرده اند بیاید و رای بدهد و رای دادن خود را به عنوان فردی دلسوز انقلاب و کشور علنی نموده و تمام جوامع بشری (( بویژه عوامل ضد انقلاب و ضد ایران اسلامی )) را بهت زده نموده و توطئه های اجانبی را که می خواهند از این موضوع به نفع خود مموضع گیری کنند را در نطفه خفه نموده و مجدداً به آغوش ملت و نظام و به اسلام راستین برگردد . امیدواریم چنین اتفاقی بیفتد و گرنه دلسوزان کشور باور خواهند کرد که احمدی نژاد آب به آسیای دشمن می ریزد .
بیش از چهل درصد شرکت می کنند و 36 درصد هم مردد هستند که بعد از اعلام افراد دارای صلاحیت رای خواهند داد !!!!!!!
این آمار رو از کجا در میارید !؟
رای بی رای.... کل خانواده ی ما...... شما رو نمیدونم
گروهی دارم در واتساپ در حمایت از آقای رئیسی. امروز اعلام کردم گروه تعطیله و هیچ فعالیتی دیگر نخواهم داشت
نطر من رو کامل منتشر نکردید !
شما هم شورای تشخیص صلاحیت نظر دارید !؟
نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۴۰ درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کند و چیزی نزدیک به ۳۶ درصد هم مردد هستند
واقعیت حداکثر ۵ در صد در انتخابات شرکت و رییسی هم با رای بالای ۵۰ درصد انتخاب میشود
رای بی رای
رای ندادم. ونمیدم.
شما کاری که در دوره اصلاحات انجام دادید غربزده با ارز ۴۲۰۰ آموزش دادید و غربزده تعلیم دیده به عنوان برده جنسی و برده خدماتی در اختیار غرب قرار گرفت و بعد برای غرب دلار ۴۲۰۰ تومانی را برای مردمی که هزینه آموزش او را داده بودند صدهزار تومان می فروشد و پول را در اختیار اربابانشان قرار می دهند
علی ...
اگر جای شورای نگهبان بودید چه تصمیم می گرفتید ؟
آخوندی: سه گانه رییسی، جهانگیری و لاریجانی شور انتخاباتی ایجاد نمی‌کند
ولی احمدی نژاد با رییسی حسابی احمدی نژاد میکند.
از خارج از ایران ابراز نظر می‌کنی بعد میگی ما که در میان مردم عادی هستیم رای بی رأی ها در اکثریت هستند
عزیز برادر در حال حاضر خارج هستم
بیش از چهل درصد شرکت می کنند و 36 درصد هم مردد هستند که بعد از اعلام افراد دارای صلاحیت رای خواهند داد !!!!!!!
این آمار رو از کجا در میارید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها