بازدید 6243

کشف یک مرکز غیرمجاز بیت کوین در شهرستان دهلران

مدیر اداره برق شهرستان دهلران گفت: خوشبختانه با پیگیری دستگاه انتظامی، یک مرکز غیر مجاز بیت کوین در شهرستان دهلران جمع آوری شده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 25 May 2021

به گزارش «تابناک»، امید محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این مرکز غیر مجاز در شهرک صنعتی شهرستان کشف شد که تمام وسایل و تجهیزات آنها با دستور قضائی توسط پلیس امنیت جمع آوری و متخلفان مبلغ ۸۰ میلیون تومان بابت خسارت به شرکت برق جریمه شده‌اند.

وی افزود: انتظار داریم در این شرایط سخت شهروندان مراکزی که به صورت غیرمجاز و استخراج رمز ارزها اقدام می‌کنند را به شرکت توزیع گزارش بدهند و پاداش دریافت کنند.

احمد بیگی تصریح کرد: در روزهای گذشته شاهد عبور پیک بار از مرز ۷۶ مگاوات در شهرستان هستیم که این میزان مصرف نسبت به زمان مشابه سال قبل تقریباً ۴۰ درصد افزایش بار را نشان می‌دهد.

مدیر اداره برق دهلران بیان کرد: در شهرستان دهلران ۲۶ هزار مشترک برق وجود دارد که از این میزان ۲۱ هزار مشترک خانگی هستند.

محمدبیگی در خصوص تعرفه برق شهرستان دهلران گفت: تعرفه برق شهرستان از نوع گرمسیری و در واقع ارزان‌ترین تعرفه برق کشور است که این تعرفه از ابتدای فروردین تا ۳۰ آذرماه لحاظ می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر