بازدید 8299

نامه وزارت علوم به دانشگاه‌ها درباره پیامدهای قطع برق

معاون آموزشی وزیر علوم از ارسال نامه‌ای به دانشگاه‌ها خبر داد که به موجب آن روش‌های جایگزین برای امتحاناتی که به دلیل قطعی برق ناتمام مانده پیشنهاد شده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 25 May 2021

به گزارش «تابناک»، علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تدابیر وزارت علوم با توجه به ناتمام‌ماندن امتحانات مجازی برخی دروس دانشگاه‌ها به دلایلی همچون قطعی برق و اینترنت گفت: امروز نامه‌ای به دانشگاه‌ها ارسال شد که در آن تاکید شده اگر امتحانات دانشجویان به دلیل قطعی برق ناتمام مانده باشد سازوکاری طراحی کنند تا دانشجویان این موضوع را به دانشگاه اطلاع دهند.

وی ادامه داد: در صورت احراز شدن قطعی برق، اساتید می‌توانند امتحان مذکور را مجدد برگزار کنند یا اینکه اساتید می‌توانند ارزشیابی مستمر را که در طول ترم انجام داده‌اند به جای امتحان قرار دهند.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: یعنی اگر ارزیابی مستمری در طول ترم برگزار شده باشد، می‌توانند نمره آن را به جای امتحان مذکور لحاظ کنند.

به گزارش مهر، مشکل قطعی برق این روزها گریبان دانشجویان را نیز گرفته است و همزمان با امتحانات آنلاین دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد. برخی از دانشجویان با انتقاد از قطعی برق در زمان امتحانات آنلاین پایان ترم اعلام کرده‌اند: وقتی برق قطع می‌شود، اینترنت هم قطع شده و نمی‌توانند در امتحانات آنلاین پایان ترم شرکت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر