بازدید 17506
۴

قطعی ۴ ساعته برق در ارومیه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: امروز برق مناطق مختلف سطح شهر ارومیه به صورت متناوب به مدت ۴ ساعت قطع خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 25 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، اکبر حسن بگلو افزود: با توجه به افزایش دمای هوا و مصرف برق در بخش خانگی و تجاری، احتمال بروز خاموشی در برخی از مناطق وجود دارد.

وی ادامه داد: از هموطنان درخواست می‌شود تا با کاهش ۱۰ درصدی در مصرف برق، صنعت برق را در تأمین برق مطمئن و پایدارِ تمام نقاط کشور یاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: مردم برای اطلاع از ساعات خاموشی برق در منطقه خود به سایت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۴
مگر نمبیند که دادستان همدان امر فرموده برق قطع نشود لابد ارومیه دادستان فهیمی مانند داستان همدان که همه چیز بلد است و با یک نامه مشکل گشائی میفرمایند ندارد .
قطعا اگر همه استانها مانند همدان دادستان داشته باشند و وزارت نیرو هم مطیع حضرات آنوقت برای همیشه با انفجار شبکه و نیرو گاهها کشور یکبار از داشتن برق محروم میشود و دیگر نیاز به خاموشی نخواهد شد و دادستان ها هم راحت بگیرند بخوابد.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
نباید فراموش کرد عدم ایجاد ظرفیتهای جدید تولید برق علل خاموشیها است مگر در کشورهای جنوب خلیج فارس هوا بدتر از اینجا نیست چرا قطعی ندارندچون همه ساله ظرفیت تولید برق را بالاتر از نیاز پیش بینی میکنند؟
چرا برق ساختمون بورس و سروراش قطع نمیشه مردم کمتر بدبخت بشن
ول کنید بابا برق به چه دردمون می خوره. هر وقت اومد اومد نیومد هم بهتره پول قبضمون کم میشه.ما که دیگه آب از سرمون گذشته حالا یه وجب یا ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر