بازدید 12241

ممنوعیت ورود و خروج به ۱۲ شهر آذربایجان غربی

۱۲ شهر آذربایجان غربی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند که به همین علت، ورود و خروج به این شهر‌ها ممنوع بوده و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 25 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، به دنبال اعلام خبر کاهش فوتی‌های کرونایی در آذربایجان غربی و خروج شهر‌های این استان از وضعیت قرمز، برخی رانندگان و شهروندان با تردد‌های بین شهری و تردد در ساعات پایانی شب یا حضور در دور همی‌های خانوادگی زمینه را برای افزایش کرونا ایجاد کرده اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی با اعلام این مطلب تاکید کرد: در چنین شرایطی با شهروندان و رانندگانی که اصرار به تخلف داشته باشند و با سهل انگاری خود موجب تهدید سلامت عمومی شوند، با جدیت برخورد خواهد شد.

عباس فرمانی افزود: با وجود عبور از پیک چهارم کرونا، محدودیت‌های ترافیکی همچنان باقی است و خودرو‌هایی که بین این ساعات در معابر شهری شهر‌های آذربایجان غربی تردد کنند، توسط پلیس یا با استفاده از دوربین‌های نظارتی جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه تردد شبانه در هر وضعیت رنگ بندی کرونا ممنوع است، ادامه داد: سیاست پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای راهنمایی و تذکر به مردم است و از شهروندان می‌خواهیم که با توجه به وضعیت کرونایی موجود و احتمال شیوع دوباره کرونا از شب نشینی‌ها و دورهمی‌ها پرهیز کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: هم اکنون شهر‌های ماکو، شوط، خوی، سلماس، ارومیه، نقده، پیرانشهر، مهاباد، میاندوآب، بوکان، تکاب و شاهین دژ در وضعیت نارنجی کرونایی وجود دارد که به همین علت، ورود و خروج به این شهر‌ها ممنوع بوده و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ فرمانی درباره جریمه محدودیت‌های کرونایی نیز بیان کرد: تمام جریمه‌های اعمال شده در محور‌های بین شهری که دارای برگه تردد و مجوز از طرف فرمانداری بودند، پاک خواهد شد و رانندگان از این بابت نگران نباشند.

وی اضافه کرد: در همین راستا تمام ۶۰۰ پرونده جریمه مربوط به رانندگانی مهابادی بخشیده و از سامانه حذف شده و پرونده‌های سایر شهر‌ها نیز به همین روال بررسی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها