بازدید 13229

تعیین تکلیف محدوده جدید زوج و فرد تهران

وي همچنين از اجراي طرح ساماندهي ميادين و تقاطع‌هاي منتهي به آن‌ها از هفته آينده خبر داد و گفت: تخلفات ساكن و توقف‌هاي دوبله بخش زيادي از مشكلات ترافيكي تهران را شامل مي‌شود كه در اين زمينه نيز طرح‌هاي پليس به اجرا گذاشته خواهد شد، بر اساس قانون توقف در ميادين و حريم آن‌ها ممنوع است و بر اين اساس ماموران پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از هفته آينده با خودروهاي متخلف برابر قانون برخورد مي‌كنند.
کد خبر: ۱۴۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۹ 09 February 2011
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از تعيين تكليف طرح زوج و فرد و نحوه و محدوده اجراي آن در جلسه امروز شوراي عالي ترافيك كشور خبر داده ودر خصوص طرح ساماندهی میادین تهران، نظارت بر عملکرد تاکسی های شهری و ورود پارکبان های آموزش دیده به سطح شهر تهران جزئیاتی ارائه داد.

به گزرش خبرنگار تابناک اجتماعی، سردار حسين رحيمي امروز در کنفراسن خبری خود، افزود: در جلسه امروز شوراي عالي ترافيك نحوه اجرا و محدوده طرح زوج و فرد مورد بررسي و تصميم‌گيري قرار مي‌گيرد.

وي همچنين از اجراي طرح ساماندهي ميادين و تقاطع‌هاي منتهي به آن‌ها از هفته آينده خبر داد و گفت: تخلفات ساكن و توقف‌هاي دوبله بخش زيادي از مشكلات ترافيكي تهران را شامل مي‌شود كه در اين زمينه نيز طرح‌هاي پليس به اجرا گذاشته خواهد شد، بر اساس قانون توقف در ميادين و حريم آن‌ها ممنوع است و بر اين اساس ماموران پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از هفته آينده با خودروهاي متخلف برابر قانون برخورد مي‌كنند.

رييس پليس راهور تهران در عين حال تاكيد كرد: طرح برخورد با موتورسيكلت سواران، طرح برخورد با تخلفات ساكن و طرح انضباط بخشي در گذرگاه‌هاي عابر پياده نيز از ديگر طرح‌هايي است كه به طور مستمر در تهران ادامه خواهد يافت.

وي افزود: 175 نوع تخلف راهنمايي و رانندگي در تهران انجام مي‌شود و به همين منظور هر دو هفته يك بار پليس راهور يكي از اين تخلفات را به صورت طرح به اجرا درمي‌آورد.

همچنين طرح انضباط بخشي به گذرگاه‌هاي عابر پياده نيز يكي ديگر از طرح‌هاي پليس است كه به اجرا در آمده است.

وي در ادامه از آغاز فعاليت پاركبان‌هاي جديد در تهران خبر داد و گفت: اولين گروه پاركبان‌هاي جديد كه 300 نفر هستند، آموزش‌هاي لازم را فرا گرفتند، بر اين اساس پاركبان‌هاي قديم جمع‌آوري شدند و پاركبان‌هاي جديد كه آموزش‌هاي لازم را فرا گرفته و داراي لباس متحدالشكل هستند، وارد خيابان‌هاي تهران شدند.

وي اظهار داشت: 300 پاركبان آموزش‌هايي چون ارائه خدمات به رانندگان، نحوه پارك صحيح خودرو، جلوگيري از سرقت خودرو و ... فرا گرفته‌اند.

سردار رحيمي گفت: پاركبان‌هاي قبلي اغلب غيرقانوني بودند كه از فعاليت‌شان جلوگيري شد.

وی در خصوص نظارت بر عملکرد پارکبان ها گفت: بازرسان پليس راهور و مناطق 22 گانه راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ آمادگي رسيدگي به تخلفات احتمالي پاركبان‌ها را دارند و در صورت تخلف احتمالي پليس راهنمايي و رانندگي موارد را بررسي خواهد كرد.

اين مقام پليس تهران گفت: در حال حاضر 10 هزار جاي پارك مناسب براي پارك منظم خودروها شناسايي شده كه تا طي سال آينده اين تعداد به 100 هزار جاي پارك رسيده و طي سال‌هاي آينده به 200 هزار خواهد رسيد.

وي در عين حال گفت: شركت شهربان شهرداري تهران نسبت به نصب تابلو، خط‌ كشي معابر و ساماندهي پاركبانها به همكاري پليس اقدام كرده است.

رييس پليس راهور تهران در عين حال در خصوص نظارت بر ناوگان تاكسيراني شهر تهران، گفت: قرار گرفتن افسران پليس در كنار بازرسان تاكسيراني آثار بسيار خوبي در خصوص تخلفات اين دسته از وسايط نقليه و حتي مسافربرهاي شخصي داشته است.

تکمیلی:

شوراي عالي ترافيك كشور در جلسه روز چهارشنبه خود اجراي سراسري طرح زوج و فرد در پايتخت از ابتداي اسفند ماه را تصويب كرد.

به گزارش ايسنا، در جلسه امروز شوراي عالي ترافيك شهرهاي كشور كه با حضور نمايندگان دستگاه‌هاي ذيربط برگزار شد، مقرر شد: طرح «زوج و فرد» از ابتداي اسفند ماه در شهر تهران به صورت سراسري اجرا شود.

همچنين شوراي عالي ترافيك تصويب كرد: طرح «زوج و فرد» تا پيش از اسفند ماه در محدوده فعلي اجرا شود.

براساس يكي ديگر از بندهاي اين مصوبه، محدوده جديد زوج و فرد از ابتداي سال آينده به صورت دائمي به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود.

بر اساس گزارش ايسنا، محدوده طرح جديد زوج فرد از شمال به بزرگراه شهيد همت و بزرگراه شهيد زين‌الدين، از شرق به بزرگراه شهيد باقري، بزرگراه شهيد دوران و بزرگراه بسيج، از جنوب بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و بزرگراه شهيد چمران محدود مي‌شود.





تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها