بازدید 1899

شاهین در حسرت گشودن دروازه فولاد!

شاهین بوشهر در حالی این هفته مقابل فولاد خوزستان صف آرایی می کند که در دیدارهایی که مقابل فولاد انجام داده، موفق به گلزنی نشده است.
کد خبر: ۱۵۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷ 14 April 2011
تیمهای فولاد خوزستان و شاهین بوشهر عصر روز جمعه بیست و ششم فروردین ماه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر و در سی امین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم می روند تا چهارمین دیدار خود در تاریخ رقابت های لیگ برتر را برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، این در حالیست که در سه بازی گذشته، شاهینی ها نه تنها هیچگاه موفق به شکست فولاد نشده اند بلکه حتی از گشودن دروازه این تیم نیز باز مانده اند.

شاهین بوشهر یا همان شاهین پارس جنوبی از فصل پیش وارد رقابت های لیگ برتر شد و در دو بازی خود در مقابل فولاد در لیگ نهم، به یک تساوی و یک شکست رسید.

شاهینی ها که در آن فصل با هدایت محمود یاوری به میدان می رفتند در اهواز با ارائه یک بازی تدافعی به تساوی بدون گل در مقابل فولاد دست یافتند اما در بوشهر، این تیم فولاد بود که با تک گل غلامرضا رضایی به پیروزی یک بر صفر رسید تا آخرین دیدار فصل خود را با خاطره ای خوش به پایان برساند.

در لیگ برتر دهم نیز نوبت به حمید استیلی رسید تا سکان هدایت تیم شاهین در دیدار رفت این تیم در برابر فولاد در اهواز را به دست گیرد که در این دیدار نیز برتری یک برصفر فولاد با تک گل بختیار رحمانی رقم خورد تا شکست دیگری در کارنامه شاهین ثبت شود.

بدین ترتیب، از سه دیداری که این دو تیم تا به حال در چارچوب رقابت های لیگ برتر برگزار کرده اند، دو پیروزی و یک تساوی نصیب فولادی ها شده و شکستی در کارنامه این تیم به چشم نمی خورد.

نکته جالب اینکه شاهینی ها تا کنون موفق به گشودن دروازه فولاد خوزستان نشده اند و حسین آشنا دروازه بان فولاد در فصل گذشته و میثاق معمارزاده دروازه بان فعلی این تیم، تاکنون اجازه باز شدن دروازه فولادمردان را نداده اند و امیدواریم که در چهارمین بازی دو تیم نیز این دروازه همچنان بسته باقی بماند.

دیدار برگشت تیم های فولاد خوزستان و شاهین بوشهر در فصل جاری، در حالی به قضاوت محسن ترکی برگزار می شود که شاهینی ها با تغییر سرمربی و آوردن اکبر میثاقیان، هفته گذشته به برد خوبی در مقابل استیل آذین بحران زده دست یافتند و برای مصاف با فولاد، از روحیه خوبی برخوردارند.

این در حالی است که بختیار رحمانی به دلیل محرومیت و سعید رمضانی و رضا معقولی به دلیل مصدومیت ، قادر به همراهی فولاد در این بازی نیستند و شاهین بوشهر نیز امجد شکوه مقام و محسن حمیدی را به علت محرومیت در اختیار ندارد.

در همین حال و به گزارش وب سایت رسمی باشگاه شاهین بوشهر ، اعضای شورای شهر بوشهر با حضور در تمرین شاهین ، قول پرداخت پاداش 40 میلیون تومانی در صورت پیروزی برابر فولاد خوزستان را به بازیکنان شاهین داده اند.

بنا به گفته رویس شورای شهر بوشهر، این پاداش داده می شود تا بازیکنان شاهین با انگیزه بیشتری به مصاف فولاد خوزستان بروند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر