بازدید 1564

هوندا 1 میلیون خودرو را فراخواند

شرکت هوندا طی بیانیه ای اعلام کرد بیش از 936 هزار دستگاه از انواع خودروهای خود را در بازارهای بین المللی به علت نقص فنی در سیستم شیشه بالابر های برقی جمع آوری می کند .
کد خبر: ۱۸۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶ 05 September 2011
شرکت خودروسازی هوندای ژاپن اعلام كرد بیش از 936 هزار دستگاه از خودروهای معیوب خود را از بازار جهان جمع مي کند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت هوندا طی بیانیه ای اعلام کرد بیش از 936 هزار دستگاه از انواع خودروهای خود را در بازارهای بین المللی به علت نقص فنی در سیستم شیشه بالابر های برقی جمع آوری می کند .

در یک مورد از بروز این نقص فنی سیستم شیشه بالابر برقی خودروی هوندا آتش گرفته است البته در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است .

بر اساس این گزارش خودروهای تولیدی شرکت هوندا قرار است از بازارهای ژاپن، چین، آسیا و آمریکای شمالی جمع آوری شود . خودروهای هوندای معیوب در بین سالهای 2005 تا اکتبر 2007 تولید شده است .

بر این اساس توليدات خودروسازان ژاپني در سطح جهان در ماه جولاي به علت مشكلات اقتصادي و اثرات باقي مانده از زمين‌لرزه ژاپن با كاهش روبرو بوده است. در حالي كه اين صنعت با ين تقويت شده و اقتصاد پرمخاطره جهاني و همچنين تلاش براي بهبودي پس از زمين‌لرزه و سونامي 11 مارس دست در گريبان است، اين نتايج بر ضعف مداوم اين صنعت تاكيد دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار